quote:Ik vind de lijst van forums (index) een beetje vrouwelijk over komenOp donderdag 28 oktober 2010 01:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk, je kunt dezelfde kleurtjes houden als in bagger maar heeft meer features.
 kan je dat veranderen? anders heb ik steeds het idee dat ik op het viva-forum ben oid
 kan je dat veranderen? anders heb ik steeds het idee dat ik op het viva-forum ben oid

quote:Lol, ach jij hoeft niet te studeren.Op donderdag 28 oktober 2010 01:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
OK ben niet consequent en neem nog 1 drankje en sigaretje (OEPS).. En dank aan iedereen voor de beterschaps- en trustewensen.. Hoeft niet herhaald als ik echt kap

quote:Heb m al een paar maandenOp donderdag 28 oktober 2010 01:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk, je kunt dezelfde kleurtjes houden als in bagger maar heeft meer features.
 . Ver voor jullie
. Ver voor jullie 
quote:Klinkt zo nutteloos... Net alsof je er geen enkel beroep mee kan uitoefenen behalve leraar & politicus.

quote:Maar ze heb wel een goed idee... PeukOp donderdag 28 oktober 2010 01:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ach jij hoeft niet te studeren.

quote:Ehm, heb je gezien wat voor een poppetje er bij mijn naam staat...?Op donderdag 28 oktober 2010 01:12 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik vind de lijst van forums (index) een beetje vrouwelijk over komenkan je dat veranderen? anders heb ik steeds het idee dat ik op het viva-forum ben oid
 Mijn achtergrond is mooi lila.
 Mijn achtergrond is mooi lila.  

quote:Het verschil tussen rode/roze en gele mapjes (directories/topics) ontgaat me tot op heden..Op donderdag 28 oktober 2010 01:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]

quote:Ik doe mee, vuurtje...?Op donderdag 28 oktober 2010 01:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar ze heb wel een goed idee... Peuk

quote:Rood is actief (recent in gepost) geel is een poosje inactief.Op donderdag 28 oktober 2010 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het verschil tussen rode/roze en gele mapjes (directories/topics) ontgaat me tot op heden..

quote:Gelukkig is dit niet zo. Het is een hele brede studie. Veel politicologen eindigen bijv ook in het bedrijfsleven vanwege hun bestuurskundige kennis en hun analytische vaardigheden. En politicologen zijn over het algemeen bekwaam in het verkopen van zichzelf dus die regelen wel wat. Het is absoluut geen beroepsopleiding.Op donderdag 28 oktober 2010 01:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb m al een paar maanden. Ver voor jullie
[..]
Klinkt zo nutteloos... Net alsof je er geen enkel beroep mee kan uitoefenen behalve leraar & politicus.

quote:
quote:Nu ga ik de mod uithangen... Vragen over de lay-out kun je hier kwijt:Op donderdag 28 oktober 2010 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het verschil tussen rode/roze en gele mapjes (directories/topics) ontgaat me tot op heden..

quote:Sinds 1 jaar pas (aug 2009 afgestudeerd in 3e studie). Avondstudie in fulltime tempo naast fulltime baan plusminus 100 km van huis gedaan in de voorgeschreven fulltime tijd.. Ben trots, sorryOp donderdag 28 oktober 2010 01:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ach jij hoeft niet te studeren.

quote:Dus mijn inschatting over de toepasbaarheid van de opleiding klopt wel? Cool...Op donderdag 28 oktober 2010 01:16 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Gelukkig is dit niet zo. Het is een hele brede studie. Veel politicologen eindigen bijv ook in het bedrijfsleven vanwege hun bestuurskundige kennis en hun analytische vaardigheden. En politicologen zijn over het algemeen bekwaam in het verkopen van zichzelf dus die regelen wel wat. Het is absoluut geen beroepsopleiding.

quote:Ja het viel me al op. Doet er niet aan af dat ik het toch niet helemaal fijn vindOp donderdag 28 oktober 2010 01:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, heb je gezien wat voor een poppetje er bij mijn naam staat...?Mijn achtergrond is mooi lila.

quote:Ook binnen archeologische settings kunnen er politicologen aan het werk, bestuursstructuren had je vroeger ook al.Op donderdag 28 oktober 2010 01:16 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Gelukkig is dit niet zo. Het is een hele brede studie. Veel politicologen eindigen bijv ook in het bedrijfsleven vanwege hun bestuurskundige kennis en hun analytische vaardigheden. En politicologen zijn over het algemeen bekwaam in het verkopen van zichzelf dus die regelen wel wat. Het is absoluut geen beroepsopleiding.

quote:Thanx!!Op donderdag 28 oktober 2010 01:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Rood is actief (recent in gepost) geel is een poosje inactief.

quote:Lol, en nu ziek...?Op donderdag 28 oktober 2010 01:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sinds 1 jaar pas (aug 2009 afgestudeerd in 3e studie). Avondstudie in fulltime tempo naast fulltime baan plusminus 100 km van huis gedaan in de voorgeschreven fulltime tijd.. Ben trots, sorry
 Nee flauw, dat doe je goed.
 Nee flauw, dat doe je goed.   

quote:Lol, er was al een suggestie gedaan over waar je je klachten kwijt kunt!Op donderdag 28 oktober 2010 01:17 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja het viel me al op. Doet er niet aan af dat ik het toch niet helemaal fijn vind

quote:Heeft me qua carriere eigenlijk nog geen * opgeleverd ( 2 HBO studies en 1 WO), maar dat mag de pret niet drukkenOp donderdag 28 oktober 2010 01:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, en nu ziek...?Nee flauw, dat doe je goed.

quote:Hey, we hadden afgesproken dat we zouden SC-en.Op donderdag 28 oktober 2010 01:19 schreef RvLaak het volgende:
uhm.. moet ik nou echt de moraliserende mod uit gaan hangen? Zou wat hypocriet worden, niet?

quote:Lol, link?Op donderdag 28 oktober 2010 01:20 schreef Zolcon het volgende:
031. 138 Zolcon Voor het eerst in hele lange tijd dat ik hier weer eens in sta...
Studeren = dagcijfers

Hey, we hadden toch een SC afgesproken (wel in een ander topic, maar soit)
 Hey, we hadden toch een SC afgesproken (wel in een ander topic, maar soit)

quote:Met mate toch?Op donderdag 28 oktober 2010 01:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey, we hadden afgesproken dat we zouden SC-en.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |