quote:Een (moeilijk op te komen) forum bijna...Op donderdag 28 oktober 2010 01:02 schreef Zolcon het volgende:
Dus om troep in het topic te voorkomen zouden we een apart topic moeten hebben om de stelling te bepalen aangezien dat een discussie an sich op levert

quote:Ik vond jouw idee uit de quote in de fipo wel goed, per week een apart topic met een aparte stelling. Helder en duidelijk waar het over gaat, zonder 24 topics door te moeten lezen wat de stelling nu is.Op donderdag 28 oktober 2010 01:02 schreef Zolcon het volgende:
Dus om troep in het topic te voorkomen zouden we een apart topic moeten hebben om de stelling te bepalen aangezien dat een discussie an sich op levert

quote:Ik bedoel als je modereert dan kun je er wat bij zetten, iets van: "hier niet" of "achterwege laten" Als ze dan doorgaan overgaan tot noten oid? Ah zie, je edit zegt precies wat ik bedoel.Op donderdag 28 oktober 2010 01:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
hoezo waarschuwen? Daar is de moderatie feedback (voor mods) voor. De users zijn bekend met de regels lijkt mij.

quote:Dan blijft het alsnog in hun AT staan, bij gelijk verwijderen blijven de relschoppers misschien weg als ze het topic niet meer zienOp donderdag 28 oktober 2010 01:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik bedoel als je modereert dan kun je er wat bij zetten, iets van: "hier niet" of "achterwege laten" Als ze dan doorgaan overgaan tot noten oid?

quote:Ja maar dan moeten we wel bepalen wat de stelling wordt en om dan te zorgen dat we niet de discussie verpesten met de keuze over de volgende stelling is het misschien handig om daar een apart topic voor te openen.Op donderdag 28 oktober 2010 01:04 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik vond jouw idee uit de quote in de fipo wel goed, per week een apart topic met een aparte stelling. Helder en duidelijk waar het over gaat, zonder 24 topics door te moeten lezen wat de stelling nu is.

quote:Hmm, zo doen we dat niet op de FP. Domweg verwijderen & klaar.Op donderdag 28 oktober 2010 01:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik bedoel als je modereert dan kun je er wat bij zetten, iets van: "hier niet" of "achterwege laten" Als ze dan doorgaan overgaan tot noten oid?

quote:Weltrusten, ik moet ook echt nog even Hobbes en Locke doornemen !Op donderdag 28 oktober 2010 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jongens, ben moe en snipverkouden (en kan het toch niet laten om alles te volgen en mee te pareten), maar over 5 min moet ik echt pitten helaas...

quote:Dat zei je een uur geleden ook al ergensOp donderdag 28 oktober 2010 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jongens, ben moe en snipverkouden (en kan het toch niet laten om alles te volgen en mee te pareten), maar over 5 min moet ik echt pitten helaas...

quote:Op het forum waarschuwen ze meestal eerst of sturen ze een PM.Op donderdag 28 oktober 2010 01:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hmm, zo doen we dat niet op de FP. Domweg verwijderen & klaar.
Als de post erg genoeg over de schreef gaat, gaat ie naar het moderatie FB topic. Bepaalde crewleden geven dan hun mening, of delen een ban uit.

quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
 , slaap ze...
, slaap ze...quote:Klinkt als psychologie...Op donderdag 28 oktober 2010 01:07 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Weltrusten, ik moet ook echt nog even Hobbes en Locke doornemen !

quote:Ja inderdaad, het was ook niet echt een reactie op je post nu ik het terugleesOp donderdag 28 oktober 2010 01:07 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja maar dan moeten we wel bepalen wat de stelling wordt en om dan te zorgen dat we niet de discussie verpesten met de keuze over de volgende stelling is het misschien handig om daar een apart topic voor te openen.

quote:Welterusten en beterschap.Op donderdag 28 oktober 2010 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:

quote:PoliticologieOp donderdag 28 oktober 2010 01:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
, slaap ze...
[..]
Klinkt als psychologie...

quote:mijn voorstel is dus ook om in deze reeks niet te waarschuwen. "Gewoon" FP mod beleid toepassen. Rücksichtlos de modbare posts verwijderen dus. Zonder feedback richting de user. Die behoort immers de regels te kennen.Op donderdag 28 oktober 2010 01:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Op het forum waarschuwen ze meestal eerst of sturen ze een PM.

quote:Hobbes én Locke?? Heb van beiden 1 boek thuis, maar dat lees ik niet in een uurtje of 2.. Succes!Op donderdag 28 oktober 2010 01:07 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Weltrusten, ik moet ook echt nog even Hobbes en Locke doornemen !

quote:Neem het je niet kwalijk op dit tijdstipOp donderdag 28 oktober 2010 01:08 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het was ook niet echt een reactie op je post nu ik het teruglees

Dus die moeten mooi worden
  Dus die moeten mooi worden  

quote:Nieuwe lay-out... refresht automagischOp donderdag 28 oktober 2010 01:09 schreef 08gnoT. het volgende:
(hehe, blijven jullie ook elke keer op F5 drukken of ben ik de enige?)

quote:Lol, hmm, dan gaat de MOD die het gaat doen het wel moeilijk krijgen.Op donderdag 28 oktober 2010 01:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
mijn voorstel is dus ook om in deze reeks niet te waarschuwen. "Gewoon" FP mod beleid toepassen. Rücksichtlos de modbare posts verwijderen dus. Zonder feedback richting de user. Die behoort immers de regels te kennen.

quote:Ik hoef het alleen maar heel oppervlakkig te kennen. Gaat meer op de kernideën en de gevolgen daarvan op de politiek-economische geschiedenis van de tijd die volgdeOp donderdag 28 oktober 2010 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hobbes én Locke?? Heb van beiden 1 boek thuis, maar dat lees ik niet in een uurtje of 2.. Succes!
PS wrsch 10 min till beddown
quote:Ik heb het nu al afgeleerdOp donderdag 28 oktober 2010 01:09 schreef 08gnoT. het volgende:
(hehe, blijven jullie ook elke keer op F5 drukken of ben ik de enige?)
 Af en toe nog wel als ik het idee heb dat het vast loopt
 Af en toe nog wel als ik het idee heb dat het vast looptquote:Hoezo?

quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nieuwe lay-out... refresht automagisch
 Ik vind hem leuk, je kunt dezelfde kleurtjes houden als in bagger maar heeft meer features.
 Ik vind hem leuk, je kunt dezelfde kleurtjes houden als in bagger maar heeft meer features.  

quote:Hoezo? Kwestie van dit ook vermelden in de OP. Weten de gebruikers waar ze aan beginnen.Op donderdag 28 oktober 2010 01:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, hmm, dan gaat de MOD die het gaat doen het wel moeilijk krijgen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |