quote:*Pssst, hij is crew....Op donderdag 28 oktober 2010 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
So? Met wederzijds goedvinden.. Dat hhet morgen/vandaag verwijderd wordt: prima!
 *
 *

quote:Toch een punt waarop ik met je van mening verschilOp donderdag 28 oktober 2010 01:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nah, gewoon geobsedeerd door de band...

quote:Een beetje radio gaga meets going slightly mad when on a bicycle...?Op donderdag 28 oktober 2010 01:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nah, gewoon geobsedeerd door de band...

quote:Dat ik een obsessie heb?Op donderdag 28 oktober 2010 01:42 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Toch een punt waarop ik met je van mening verschil

quote:Topic 1: De Discussie zelfOp donderdag 28 oktober 2010 01:42 schreef 08gnoT. het volgende:
Een beetje ontopic dan: Misschien kan er een slowchat komen waar ook de nieuwe stelling in besproken wordt? Als daar toch een apart topic voor is

quote:Nee, queen

quote:Is er al niet een POL SC?Op donderdag 28 oktober 2010 01:43 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Topic 1: De Discussie zelf
Topic 2: De stellingen
Topic 3: De slowchat
hmm denk dat dat iets teveel wordt

quote:We lijken allemaal wel mensen vanaaf/nacht

quote:Ik bedoelde dus 2 en 3 samengevoegdOp donderdag 28 oktober 2010 01:43 schreef Zolcon het volgende:
[..]

quote:Ja ok kan inderdaad ook daar. Zolang ze ons maar lief vinden (A)Op donderdag 28 oktober 2010 01:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is er al niet een POL SC?
[edit]
Ja dus: [POL SC #1616] Waar CDAers te biecht gaan

quote:Jij bent GOEDOp donderdag 28 oktober 2010 01:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een beetje radio gaga meets going slightly mad when on a bicycle...?

quote:1616, is ook geen nieuw topic danOp donderdag 28 oktober 2010 01:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is er al niet een POL SC?
[edit]
Ja dus: [POL SC #1616] Waar CDAers te biecht gaan

quote:Stelling kan in de OP, de SC kan verwijderd en discussieren gaat ons goed af.Op donderdag 28 oktober 2010 01:43 schreef Zolcon het volgende:
[..]
 *hmm ik voorzie veel notes vanwege SC op de 1 of andere manier....*
 *hmm ik voorzie veel notes vanwege SC op de 1 of andere manier....*

quote:5 minuten!

quote:Zo snel delen ze geen notes uit denk ik.Op donderdag 28 oktober 2010 01:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Stelling kan in de OP, de SC kan verwijderd en discussieren gaat ons goed af.*hmm ik voorzie veel notes vanwege SC op de 1 of andere manier....*

quote:Hmm, kijken wat ik hier mee kan...

quote:Dream on, my darling... Hij let best op volgens mijOp donderdag 28 oktober 2010 01:48 schreef 08gnoT. het volgende:
Of we maken deze vol en je opent een nieuwe onder dezelfde titel, relmof merkt het vast niet

quote:Dat is misschien nog zinnigerOp donderdag 28 oktober 2010 01:48 schreef 08gnoT. het volgende:
Of we maken deze vol en je opent een nieuwe onder dezelfde titel, relmof merkt het vast niet
 Dan hebben we ook allemaal een punt waar we moeten stoppen
 Dan hebben we ook allemaal een punt waar we moeten stoppen  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |