quote:*Pssst, hij is crew....Op donderdag 28 oktober 2010 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
So? Met wederzijds goedvinden.. Dat hhet morgen/vandaag verwijderd wordt: prima!
quote:Toch een punt waarop ik met je van mening verschilOp donderdag 28 oktober 2010 01:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nah, gewoon geobsedeerd door de band...
quote:Een beetje radio gaga meets going slightly mad when on a bicycle...?Op donderdag 28 oktober 2010 01:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nah, gewoon geobsedeerd door de band...
quote:Dat ik een obsessie heb?Op donderdag 28 oktober 2010 01:42 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Toch een punt waarop ik met je van mening verschil
quote:Topic 1: De Discussie zelfOp donderdag 28 oktober 2010 01:42 schreef 08gnoT. het volgende:
Een beetje ontopic dan: Misschien kan er een slowchat komen waar ook de nieuwe stelling in besproken wordt? Als daar toch een apart topic voor is
quote:Nee, queen
quote:Is er al niet een POL SC?Op donderdag 28 oktober 2010 01:43 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Topic 1: De Discussie zelf
Topic 2: De stellingen
Topic 3: De slowchat
hmm denk dat dat iets teveel wordt
quote:We lijken allemaal wel mensen vanaaf/nacht
quote:Ik bedoelde dus 2 en 3 samengevoegdOp donderdag 28 oktober 2010 01:43 schreef Zolcon het volgende:
[..]
quote:Ja ok kan inderdaad ook daar. Zolang ze ons maar lief vinden (A)Op donderdag 28 oktober 2010 01:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is er al niet een POL SC?
[edit]
Ja dus: [POL SC #1616] Waar CDAers te biecht gaan
quote:Jij bent GOEDOp donderdag 28 oktober 2010 01:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een beetje radio gaga meets going slightly mad when on a bicycle...?
quote:1616, is ook geen nieuw topic danOp donderdag 28 oktober 2010 01:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is er al niet een POL SC?
[edit]
Ja dus: [POL SC #1616] Waar CDAers te biecht gaan
quote:Stelling kan in de OP, de SC kan verwijderd en discussieren gaat ons goed af.Op donderdag 28 oktober 2010 01:43 schreef Zolcon het volgende:
[..]
quote:5 minuten!
quote:Zo snel delen ze geen notes uit denk ik.Op donderdag 28 oktober 2010 01:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Stelling kan in de OP, de SC kan verwijderd en discussieren gaat ons goed af.*hmm ik voorzie veel notes vanwege SC op de 1 of andere manier....*
quote:Hmm, kijken wat ik hier mee kan...
quote:Dream on, my darling... Hij let best op volgens mijOp donderdag 28 oktober 2010 01:48 schreef 08gnoT. het volgende:
Of we maken deze vol en je opent een nieuwe onder dezelfde titel, relmof merkt het vast niet
quote:Dat is misschien nog zinnigerOp donderdag 28 oktober 2010 01:48 schreef 08gnoT. het volgende:
Of we maken deze vol en je opent een nieuwe onder dezelfde titel, relmof merkt het vast niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |