quote:Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsIn memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Weet ie al van je MOD powerzzz?Op woensdag 27 oktober 2010 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is ook een knuffelhond, maar die wil nog steeds mety mij uitvechten wie de roedelleider is.
Dat is zo af en toe minder tof.
quote:
quote:hebben jullie ze als pup gekregen, of later?Op woensdag 27 oktober 2010 21:19 schreef Symphonic het volgende:
is ook een knuffelhond, maar die wil nog steeds mety mij uitvechten wie de roedelleider is.
Dat is zo af en toe minder tof.
quote:Ik ben allang blij dat ik niet weer door het slotje ging
quote:Hoeft niet altijd hoor. Mijn beste vriendin had vroeger twee honden een ierse wolfshond en een maltezer leeuwtje. Het maltezer leeuwtje was de roedelleiderOp woensdag 27 oktober 2010 21:19 schreef Symphonic het volgende:
En daarom komt er nu een grote hond bij die op zeker roedelleider wbt de honden
quote:Ach boeiend nieuw deel, nieuwe kansenOp woensdag 27 oktober 2010 21:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik niet weer door het slotje ging..
Geheid dat ik Mart dan op mn dak kreeg![]()
.
quote:sting. . .
quote:Hoezo?
quote:ik kon niet posten
quote:Dat dus.
quote:Dat zeg ikOp woensdag 27 oktober 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
Daar waar hondjes weer huppelen
quote:Maar nu gelukkig weer wel.
quote:JaOp woensdag 27 oktober 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
Daar waar hondjes weer huppelen
quote:Zullen we er samen doorheen dartelen als twee op thee verliefde pubers?
quote:dikke knuf kus toch!
quote:Zullen we daar nog even mee wachten?Op woensdag 27 oktober 2010 21:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zullen we er samen doorheen dartelen als twee op thee verliefde pubers?
quote:Ja, laten we dat doenOp woensdag 27 oktober 2010 21:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zullen we er samen doorheen dartelen als twee op thee verliefde pubers?
quote:Ahh joooohh. Wat geeft dat als je kunt dartelen?Op woensdag 27 oktober 2010 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Zullen we daar nog even mee wachten?Ik heb nog meer te doen aan deze kant van de dampkring dank je wel
quote:* Kuukske strooit theeblaadjes en dartelt.
quote:Ehmm.. Dat weet ik niet. EigenlijkOp woensdag 27 oktober 2010 21:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahh joooohh. Wat geeft dat als je kunt dartelen?
quote:Wow, heb ik jou zojuist stil gekregen?
quote:Ieder op zijn eigen tempo. *Zen*.Op woensdag 27 oktober 2010 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij dartelt misschien wat vlotter dan ik Kuuk
quote:Nou, voor HEEL even misschienOp woensdag 27 oktober 2010 21:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wow, heb ik jou zojuist stil gekregen?
quote:hoi
quote:Memorabel moment. Even opslaan.
quote:ze zijn allebei 5Op woensdag 27 oktober 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hebben jullie ze als pup gekregen, of later?
quote:ja, nu, of hebben jullie ze net?
quote:Wie is Phinneas?
quote:een paar maanden nu.Op woensdag 27 oktober 2010 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, nu, of hebben jullie ze net?
quote:Theevelden om naakt in de dartelen met Fles en DaMart.Op woensdag 27 oktober 2010 21:33 schreef Enfermera het volgende:
Zo, alweer een nieuwe, gaat snel
Waar slaat de TT precies op?
quote:Ferb.
quote:Ja, Polen had ik gezien, maar nog niet hoe lang jullie ze al hebbenOp woensdag 27 oktober 2010 21:33 schreef Symphonic het volgende:
een paar maanden nu.
Geadopteerd uit Polen
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Theevelden om naakt in de dartelen met Fles en DaMart.
quote:Hangt een beetje af van wat je er verder bij aanbiedt.
quote:op de eeuwige jachtvelden waar hondjes en cavia's samen rennenOp woensdag 27 oktober 2010 21:33 schreef Enfermera het volgende:
Zo, alweer een nieuwe, gaat snel
Waar slaat de TT precies op?
quote:NIETES! LEUGENS!Op woensdag 27 oktober 2010 21:37 schreef Symphonic het volgende:
op de eeuwige jachtvelden waar hondjes en cavia's samen rennen
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hangt een beetje af van wat je er verder bij aanbiedt.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:37 schreef Symphonic het volgende:
quote:Nee. Je biedt kusjes te koop aan. Maar wat krijg ik er verder bij?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Theevelden om naakt in de dartelen met Fles en DaMart.
quote:Ahw.Op woensdag 27 oktober 2010 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:
quote:dat ligt eraan hoe lekker je kust.Op woensdag 27 oktober 2010 21:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. Je biedt kusjes te koop aan. Maar wat krijg ik er verder bij?
quote:Eh. Heel.
quote:eerst
quote:ja lekker kussen is vet belangrijk!
quote:Ja als jij aan het zoenen bent dan wacht iedereen gewoon
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:40 schreef Symphonic het volgende:
en het is nog eens een heel mooi liedje ook
quote:Is dat het, hm? Mmokay!Op woensdag 27 oktober 2010 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja als jij aan het zoenen bent dan wacht iedereen gewoon
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja als jij aan het zoenen bent dan wacht iedereen gewoon
quote:Ergens is het ook wel beleefd.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:46 schreef PeZu het volgende:
Ik heb zin in lekker zoenen!
Ik zit in de auto naar wie mag ik doorrijden?
quote:Hoed af, handen uit de zakken, en stil zijn.
quote:Ik mag toch hopen dat hij niet achter het stuur zit te FOK!ken
quote:Zet je auto bij de eerste de beste benzinepomp gewoon stil en grijp de kassajuf bij haar kladdenOp woensdag 27 oktober 2010 21:46 schreef PeZu het volgende:
Ik heb zin in lekker zoenen!
Ik zit in de auto naar wie mag ik doorrijden?
quote:Tuulk, ik ben fan van zoenen
quote:Daar zit tegenwoordig vaak glas tusenOp woensdag 27 oktober 2010 21:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zet je auto bij de eerste de beste benzinepomp gewoon stil en grijp de kassajuf bij haar kladden
quote:Goh, Dan komen ze minstens met z'n tweeeeeeenOp woensdag 27 oktober 2010 21:47 schreef MPG het volgende:
Ik mag toch hopen dat hij niet achter het stuur zit te FOK!ken...
quote:ik ook nietOp woensdag 27 oktober 2010 21:47 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:dat kost je je tanden. Het glas ertussen is nogal hardOp woensdag 27 oktober 2010 21:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zet je auto bij de eerste de beste benzinepomp gewoon stil en grijp de kassajuf bij haar kladden
quote:Mooi, ik ookOp woensdag 27 oktober 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tuulk, ik ben fan van zoenen
quote:Ja. Maar zoenenOp woensdag 27 oktober 2010 21:49 schreef Kuukske het volgende:
Mnah, zoenen is niet héél belangrijk imo. Er zijn nog wat belangrijkere dingen.
quote:jups: eerst vragen of ze het raam open doetOp woensdag 27 oktober 2010 21:49 schreef Kuukske het volgende:
quote:Op welke wang wil je er twee?
quote:met 10 halve liters op kan dat best !Op woensdag 27 oktober 2010 21:47 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:dan moet hij er 1 vinden waar geen glas tussen zit. Of hij doet net of hij flauw valt midden in de benzineshop dan komt de kassajuf aangesneld en voilaOp woensdag 27 oktober 2010 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar zit tegenwoordig vaak glas tusen...
quote:*grijptOp woensdag 27 oktober 2010 21:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
quote:Mja, of ze d'r schuifje voor 'm open wil doen.Op woensdag 27 oktober 2010 21:49 schreef Symphonic het volgende:
jups: eerst vragen of ze het raam open doet
quote:* MPG komt naar LLOp woensdag 27 oktober 2010 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kom maar dan * LovelyLady tuit lippen
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat kost je je tanden. Het glas ertussen is nogal hard
quote:Oh dat kan. Aan die kant van het speelbord ben ik nog nooit geweestOp woensdag 27 oktober 2010 21:49 schreef Kuukske het volgende:
quote:inderdaad zoals hete het kleren van elkaars lichaam rukkende sex bijvoorbeeldOp woensdag 27 oktober 2010 21:49 schreef Kuukske het volgende:
quote:vind ik ook, proostOp woensdag 27 oktober 2010 21:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
met 10 halve liters op kan dat best !
quote:Nou, zoenen is leuk hoor. Maar iemand moet ook wel een beetje lief zijn. En stoer. En grappig.Op woensdag 27 oktober 2010 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dat kan. Aan die kant van het speelbord ben ik nog nooit geweest
quote:Muilen. OMG. Wat is dat dan weer voor iets?
quote:Net zo'n uitdrukking als bekken?Op woensdag 27 oktober 2010 21:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Muilen. OMG. Wat is dat dan weer voor iets?
quote:whahaha zeg kassajuf doe eens jouw schuifje voor mij openOp woensdag 27 oktober 2010 21:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, of ze d'r schuifje voor 'm open wil doen.
quote:Mooi gezegd wel.Op woensdag 27 oktober 2010 21:51 schreef Panda72 het volgende:
inderdaad zoals hete het kleren van elkaars lichaam rukkende sex bijvoorbeeld
quote:als je als man niet weet hoe het schuifje open moet, moet je er ook niet aan beginnenOp woensdag 27 oktober 2010 21:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, of ze d'r schuifje voor 'm open wil doen.
quote:die krijg je van mij pas als je enorm lekker kunt zoenenOp woensdag 27 oktober 2010 21:51 schreef Panda72 het volgende:
inderdaad zoals hete het kleren van elkaars lichaam rukkende sex bijvoorbeeld
quote:Ooooh! Wat een eh.. hippe uitdrukking.
quote:Nou wie weet is het pompmokkel wel een enorm lekker ding. Je weet maar nooit.
quote:kwam spontaan in mij op.
quote:Oh nee stoer ben ik nietOp woensdag 27 oktober 2010 21:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, zoenen is leuk hoor. Maar iemand moet ook wel een beetje lief zijn. En stoer. En grappig.
quote:Dan kan hij beter voor de optie van Panda gaan.... Kan ie nog vet veel geld vangen voor de opnamesOp woensdag 27 oktober 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
Pezu? Ze hebben daar ook vaak camera's he...en jij valt wel een beetje op.
Dus niet in de buurt van je woonplaats doen
quote:Dude, hoe oud ben je?
quote:Vind ik ook hoor en je moet en diegene moet er ook wel een beetje lekker uitzien. Als diegene eruit ziet als pa Tokkie verdwijnt mijn zin in sex spontaanOp woensdag 27 oktober 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die krijg je van mij pas als je enorm lekker kunt zoenen
quote:Na 10 halve liters wordt er doorgaans niet zo vreselijk spannend veel meer gepompt hoor. Afgezien van maaginhoud.Op woensdag 27 oktober 2010 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
na 10 halve liters is het toch: ik ga het muilmokkel pompen?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na 10 halve liters wordt er doorgaans niet zo vreselijk spannend veel meer gepompt hoor. Afgezien van maaginhoud.
quote:ja en dan word hij beroemd en rijk en dan deelt hij zijn geld met onsOp woensdag 27 oktober 2010 21:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan kan hij beter voor de optie van Panda gaan.... Kan ie nog vet veel geld vangen voor de opnames...
quote:Klopt, maar dan gaat het bij mij vooral om uitstralingOp woensdag 27 oktober 2010 21:55 schreef Panda72 het volgende:
Vind ik ook hoor en je moet en diegene moet er ook wel een beetje lekker uitzien. Als diegene eruit ziet als pa Tokkie verdwijnt mijn zin in sex spontaan
[..]
Na 10 halve liters wordt er doorgaans niet zo vreselijk spannend veel meer gepompt hoor. Afgezien van maaginhoud.
quote:Dat ligt eraan wie de halve liters heeft geconsumeerdOp woensdag 27 oktober 2010 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Buurmeisje zoenen dan
quote:dat wil ik ook net typen
quote:persoonl;ijk heb ik er niets van 10 halve litersOp woensdag 27 oktober 2010 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wie de halve liters heeft geconsumeerd...
[..]
quote:Als je dat zo zegt klinkt het wel smerig.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als je dat zo zegt klinkt het wel smerig.
quote:Ik stel goeie vragen hč?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee idd hoe oud ben jij eigenlijk?
quote:Jij hebt van mij helemaal geen bevestiging nodig
quote:Eerder 9. Ofzo.
quote:Nee dat klopt. Alleen jou. Zo nu en dan.Op woensdag 27 oktober 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij hebt van mij helemaal geen bevestiging nodig
quote:
quote:Nou vooruit. Misschien 12.
quote:Nee. Daar heb ik allemaal geen tijd voor. Het zou wel mooi bij m'n avatar passen thoo.
quote:gaat heen als iemand stelt dat je na 10 halve liters niks meer kan dan is diegene 12 of bejaard
quote:Dan ben ik vast in de war met iemand andersOp woensdag 27 oktober 2010 22:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. Daar heb ik allemaal geen tijd voor. Het zou wel mooi bij m'n avatar passen thoo.
quote:Ik denk het.Op woensdag 27 oktober 2010 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
Dan ben ik vast in de war met iemand anders
quote:Dat mag wel *iets* vaker idd.Op woensdag 27 oktober 2010 22:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Alleen jou. Zo nu en dan.
quote:Ik weet het pop. Maar werk is zķ druk overdag.
quote:OMG. Hoe lang heb je daar naar gezocht.Op woensdag 27 oktober 2010 22:08 schreef Symphonic het volgende:
Doe maar geen pompjuffrouw, gevaar voor een druiper
[ afbeelding ]
quote:niet zo lang hoor, duurde alleen een kwartier voor google de pagina doorlaadde...Op woensdag 27 oktober 2010 22:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
OMG. Hoe lang heb je daar naar gezocht.
quote:Geeft niet schatOp woensdag 27 oktober 2010 22:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet het pop. Maar werk is zķ druk overdag..
quote:En dan in een andere tab ook nog FOK. Ja, dat gaat 'm niet worden natuurlijk.Op woensdag 27 oktober 2010 22:10 schreef Symphonic het volgende:
niet zo lang hoor, duurde alleen een kwartier voor google de pagina doorlaadde...
Whehehe ik heb hier internet uit het steenen tijdperk
quote:Het is goed om druk te zijn. Eigenlijk.Op woensdag 27 oktober 2010 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Geeft niet schatik ben ook druk. Laatste jaar geweest en komende jaar ook. Eerst weer 100 % worden en verhuizen
Maar ik denk aan je hoor, soms
quote:het is echt dramatisch.Op woensdag 27 oktober 2010 22:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En dan in een andere tab ook nog FOK. Ja, dat gaat 'm niet worden natuurlijk.
quote:* Kuukske slaat steil achterover van genoemde snelheid. Wow.Op woensdag 27 oktober 2010 22:11 schreef Symphonic het volgende:
het is echt dramatisch.
Als downloaden hier snel gaat haal ik 2,35 kb/s
Back to 99
quote:Je moet je modem steeds aandraaien ofzo.Op woensdag 27 oktober 2010 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is echt dramatisch.
Als downloaden hier snel gaat haal ik 2,35 kb/s
Back to 99
quote:Whehehe, met zoeen sleuteldingetje.Op woensdag 27 oktober 2010 22:13 schreef Solique het volgende:
Je moet je modem steeds aandraaien ofzo.
quote:Hou dat vast, dat is goedOp woensdag 27 oktober 2010 22:11 schreef Kuukske het volgende:
Ik denk aan jou, iedere keer als ik een trein zie. Ik denk dat ik dat ook de rest van m'n leven nog wel blijf houden ook.
quote:
quote:zowat welOp woensdag 27 oktober 2010 22:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Je moet je modem steeds aandraaien ofzo.
quote:Of met zoeen aantrek-touwtje zoals bij een kettingzaagOp woensdag 27 oktober 2010 22:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehehe, met zoeen sleuteldingetje.
quote:Ik zie het al voor me.Op woensdag 27 oktober 2010 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Of met zoeen aantrek-touwtje zoals bij eenkettingzaag![]()
HINGbubbubbubbbb.... HINGHINGbrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Ach, ik zit hier ook aan het maximum wat het netwerk aan kan.Op woensdag 27 oktober 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zowat wel
En die snelheid haal ik alleen als iedereen in het dorp verder zijn computer uit heeft
quote:Ben je nog steeds aan het werk??Op woensdag 27 oktober 2010 22:17 schreef Solique het volgende:
Ach, ik ziet hier ook aan het maximum wat het netwerk aan kan. Al ligt dat wel iets hoger dan jouw genoemde snelheid.
Pff, ben het echt compleet zat voor vandaag. Lekker flinke problemen op werk.
quote:Opschepper. Op de TALmeet heb je bekend dat ie op steenkolen gaat.Op woensdag 27 oktober 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
Wacht ff, ik moet er weer even wat diesel ingooien
quote:Veel plezier met de pompjuffrouwOp woensdag 27 oktober 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
Wacht ff, ik moet er weer even wat diesel ingooien
quote:Wat dan?Op woensdag 27 oktober 2010 22:17 schreef Solique het volgende:
Ach, ik zit hier ook aan het maximum wat het netwerk aan kan.
Al ligt dat wel iets hoger dan jouw genoemde snelheid.
quote:daar ben ik nu gelukkig even een weekje van verlost.Op woensdag 27 oktober 2010 22:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Ach, ik zit hier ook aan het maximum wat het netwerk aan kan.
Al ligt dat wel iets hoger dan jouw genoemde snelheid.
quote:
quote:ja verraad het ffOp woensdag 27 oktober 2010 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Opschepper. Op de TALmeet heb je bekend dat ie op steenkolen gaat.
quote:Een hele doos kleenex, eerder.
quote:gewoon netjes aflikken
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ben je nog steeds aan het werk??
quote:Nee, dat niet. Wel 1,5 uur over gewerkt.
quote:Dat.
quote:vertel eens wat nieuws
quote:Ik zou om foto's willen vragen, maar gezien het tijdstip en het feit dat er morgen weer gewerkt moet worden haak ik af.
quote:Wat doe je eigenlijk voor werk?Op woensdag 27 oktober 2010 22:22 schreef Solique het volgende:
Nee, dat niet. Wel 1,5 uur over gewerkt.
Waren wat Prio 1 meldingen waardoor ik niets anders heb gedaan dan mensen bellen en gebeld worden. Net aan pauze kunnen nemen. En dan ook nog de normale werkzaamheden + andere problemen.
Heb halve dag alleen gezeten terwijl er normaal 8 mensen zitten, dus was wat druk. Te druk eigenlijk.
quote:maar ik kus wel lekker
quote:Slaap lekker KuukOp woensdag 27 oktober 2010 22:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zou om foto's willen vragen, maar gezien het tijdstip en het feit dat er morgen weer gewerkt moet worden haak ik af.
Trusten koffiepoppetjes..
quote:Slaaplekker KuukjenOp woensdag 27 oktober 2010 22:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zou om foto's willen vragen, maar gezien het tijdstip en het feit dat er morgen weer gewerkt moet worden haak ik af.
quote:
quote:trusteOp woensdag 27 oktober 2010 22:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Die heb ik ook nietOp woensdag 27 oktober 2010 22:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:4 seconden sneller
quote:slaap lekkerOp woensdag 27 oktober 2010 22:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Hou het er maar op dat ik altijd te druk was met me te storen aan andere mensenOp woensdag 27 oktober 2010 22:26 schreef PeZu het volgende:
btw flash kom je daar nu pas achter, hoe lang kom ik hier al
quote:druk of niet waarom zou je je uberhaupt storen aan mensen op een forumOp woensdag 27 oktober 2010 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou het er maar op dat ik altijd te druk was met me te storen aan andere mensen
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:29 schreef PeZu het volgende:
druk of niet waarom zou je je uberhaupt storen aan mensen op een forum
quote:hallo verf
quote:Slaap lekker troeliewoelieOp woensdag 27 oktober 2010 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
oh hai. Ik ga maar eens douchen.. ik volg het toch even niet meer
Morgen weer een dagje 'werk'
Slaap lekker lieverdjes en tot morgen![]()
quote:Wil je dat wel weten. Ben een manusje van alles.Op woensdag 27 oktober 2010 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk voor werk?![]()
En dat is wel heel heel druk ja
quote:ja toch
quote:Slaap lekkerOp woensdag 27 oktober 2010 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
quote:truste llllOp woensdag 27 oktober 2010 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Sodemieter...en je bent zeker ook de beste en daarom moet jij altijd overwerken enzo?Op woensdag 27 oktober 2010 22:30 schreef Solique het volgende:
Wil je dat wel weten. Ben een manusje van alles.
- ik onderhoud 8 mailboxen
- plan en beheer alle netwerkwerkzaamheden
- beheer serveronderhoud en maintenance
- ondersteun daarnaast de Service Delivery Managers van Nederland en Europa
- ik speel nog local IT support van de tijd die nog over is
quote:Welkom terugOp woensdag 27 oktober 2010 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sym, weer terug van weggeweest
quote:Slaap lekker LovelyOp woensdag 27 oktober 2010 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
quote:ja toch ferb is net duits voor verf
quote:nee liftknopjes wel maar op het forum nope, dan doe ik wel net zo maar ik ben de rust zelfe
quote:De beste, lol. nee, denk het niet.Op woensdag 27 oktober 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sodemieter...en je bent zeker ook de beste en daarom moet jij altijd overwerken enzo?
quote:o?Op woensdag 27 oktober 2010 22:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja toch ferb is net duits voor verf
[..]
nee liftknopjes wel maar op het forum nope, dan doe ik wel net zo maar ik ben de rust zelfe
quote:hmhm. ik geloof je.Op woensdag 27 oktober 2010 22:32 schreef PeZu het volgende:
nee liftknopjes wel maar op het forum nope, dan doe ik wel net zo maar ik ben de rust zelfe
quote:ja man als ik een duits woord voor verf moest verzinnen werd het ferb
quote:Ah, heerlijk, goede planningOp woensdag 27 oktober 2010 22:32 schreef Solique het volgende:
De beste, lol.![]()
Werk in een team van 8 mensen dus in normale omstandigheden worden de zaken gedelegeerd.
Maar zoals vandaag waren er 2 op vakantie, 2 altijd vrij op woensdag, 1 ziek, 1 op andere locatie. De laatste kwam later omdat hij net terug van vakantie kwam.
quote:Zoiets doet mijn oom ookOp woensdag 27 oktober 2010 22:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Wil je dat wel weten. Ben een manusje van alles.
- ik onderhoud 8 mailboxen
- plan en beheer alle netwerkwerkzaamheden
- beheer serveronderhoud en maintenance
- ondersteun daarnaast de Service Delivery Managers van Nederland en Europa
- ik speel nog local IT support van de tijd die nog over is
quote:hmhm. ik kus je.
quote:Sterkte mopOp woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef Solique het volgende:
Maar ik ga proberen te slapen, hopelijk mijn hoofd te legen en genoeg uitgerust te wezen voor morgen. Alleen zie ik er weinig heil in, maar ach.
quote:trusteOp woensdag 27 oktober 2010 22:36 schreef Ferb het volgende:
Ik ga van mijn nachtrust genieten![]()
Duuuus.
truste iedereen![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga douchen en slapen, ik val om...![]()
quote:Slaap lekker suikerbeebOp woensdag 27 oktober 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
quote:slaap lekkerOp woensdag 27 oktober 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
quote:tot zo
quote:Werk ze Enfermerel
quote:OK. Welke pompjuffrouw is er het slachtoffer van en bronstige PeZu?Op woensdag 27 oktober 2010 22:42 schreef PeZu het volgende:
btw wie zei er dat je na 10 halve liters niks meer kon?
quote:ja geen want geen pomp station van de arena tot mijn huisOp woensdag 27 oktober 2010 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
OK. Welke pompjuffrouw is er het slachtoffer van en bronstige PeZu?
quote:gewoon ogen dicht houdenOp woensdag 27 oktober 2010 22:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja geen want geen pomp station van de arena tot mijn huis![]()
dus nu zit ik hier met een ernstige drang om te kussen en mijn buurmeisje is echt een draak
quote:Ogen dicht, Wilhelmus zingen en toch maar naar je buurmeisje danOp woensdag 27 oktober 2010 22:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja geen want geen pomp station van de arena tot mijn huis![]()
dus nu zit ik hier met een ernstige drang om te kussen en mijn buurmeisje is echt een draak
quote:maar ik denk dat ze ook lelijk kust
quote:heel watOp woensdag 27 oktober 2010 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
En wat boeit jou dat, na 10 halve liters?
quote:ja maar mijn buurman is knapperOp woensdag 27 oktober 2010 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ogen dicht, Wilhelmus zingen en toch maar naar je buurmeisje dan.
quote:Misschien verrast en berbaast ze je welOp woensdag 27 oktober 2010 22:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar ik denk dat ze ook lelijk kust![]()
[..]
quote:berbaastOp woensdag 27 oktober 2010 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Misschien verrast en berbaast ze je wel
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
berbaast_!
en dan zeuren over mijn drank gebruik
quote:ja en ik heb een frans azerty board
quote:ja mang, niet te doenOp woensdag 27 oktober 2010 22:59 schreef Symphonic het volgende:
Azerty lijkt me helemaal lastig werken
quote:doodmakenOp woensdag 27 oktober 2010 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jeetje, ben even wat dingen doodmaken, is er bijna weer een topic vol![]()
Ik ga slapen, ik ben opWelterusten allemaal
quote:Quertz is ook kut ontdekte ik onlangsOp woensdag 27 oktober 2010 22:59 schreef Symphonic het volgende:
Azerty lijkt me helemaal lastig werken
quote:ja een een mineraal als tb gebruiken is idd even wennenOp woensdag 27 oktober 2010 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Quertz is ook kut ontdekte ik onlangs
quote:Ja, WoWOp woensdag 27 oktober 2010 23:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja mang, niet te doen![]()
[..]
doodmaken![]()
![]()
maar goed truste dus
quote:dude wtf, dudeOp woensdag 27 oktober 2010 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, WoWHeb vandaag de grote Tyrannosaurus Rex gedood die mij eergisteren opeens van achter besprong en vermoorde
Dus m'n wraak was zoet
DankjeJij ook
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, WoWHeb vandaag de grote Tyrannosaurus Rex gedood die mij eergisteren opeens van achter besprong en vermoorde
Dus m'n wraak was zoet
DankjeJij ook
quote:Ja hoor, hoi, doeiOp woensdag 27 oktober 2010 23:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja een een mineraal als tb gebruiken is idd even wennen
quote:quertz is een mineraal
quote:dudette dan altijd nog
quote:Oeh en nog een andere gewone vijandige speler, moest ie maar geen dwerg zijn
quote:ja ik had door dat je wow bedoeldeOp woensdag 27 oktober 2010 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
dudette dan altijd nog
[..]
Oeh en nog een andere gewone vijandige speler, moest ie maar geen dwerg zijn![]()
En leuk van je hondje, spannend ook!
Jij ook voor strakjes
En nu ga ik echt
quote:nee ik wil je lever nuOp woensdag 27 oktober 2010 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA IK BEN AL DONOR![]()
Al 22 jaar. Kun je niet gewoon even wachten tot ik eerst dood ga of zo?
quote:wat ging slecht
quote:You sick fuck.Op woensdag 27 oktober 2010 23:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik wil je lever nu![]()
met chianti en tuinbonen
quote:klopt maar weetje hoe lekker
quote:ik las blowen maar goed ja kut dus
quote:Volgens mij zeg jij dat elke keer als ik ga bowlenOp woensdag 27 oktober 2010 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Bowlen... wordt het ook wel weer eens tijd voor
quote:Waar het hard vol van isOp woensdag 27 oktober 2010 23:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt maar weetje hoe lekker![]()
[..]
ik las blowen maar goed ja kut dus
quote:loopt de mont van over?Op woensdag 27 oktober 2010 23:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij zeg jij dat elke keer als ik ga bowlen
[..]
Waar het hard vol van is
quote:Slaap lekker LiebchenOp woensdag 27 oktober 2010 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jeetje, ben even wat dingen doodmaken, is er bijna weer een topic vol![]()
Ik ga slapen, ik ben opWelterusten allemaal
quote:ik ben meer van het kegelenOp woensdag 27 oktober 2010 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Bowlen... wordt het ook wel weer eens tijd voor
quote:ja mijn hard jaOp woensdag 27 oktober 2010 23:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij zeg jij dat elke keer als ik ga bowlen
[..]
Waar het hard vol van is
quote:mont blanc
quote:Ik meende te lezen dat jij hard schreef ipv hartOp woensdag 27 oktober 2010 23:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik meende te lezen dat jij sliep
Slaap lekker![]()
quote:Mont dieux!
quote:daar ben ik fan vanOp woensdag 27 oktober 2010 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik meende te lezen dat jij hard schreef ipv hart
En kon nog niet slapen want grote sip![]()
[..]
Mont dieux!
quote:Heb jij goed gelezen. Hoezo grote sip?Op woensdag 27 oktober 2010 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik meende te lezen dat jij hard schreef ipv hart
En kon nog niet slapen want grote sip![]()
quote:Waarvan?
quote:Cavialoos zijnOp woensdag 27 oktober 2010 23:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb jij goed gelezen. Hoezo grote sip?
quote:mont dieuxOp woensdag 27 oktober 2010 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarvan?
[..]
Cavialoos zijn
quote:He bah tochOp woensdag 27 oktober 2010 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarvan?
[..]
Cavialoos zijn
quote:Ik zou niet eens weten wat het is, het kwam gewoon in me op
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
He bah toch
* Trevland geeft Marijke een knuffel
quote:Deze niet, die was hoogbejaardOp woensdag 27 oktober 2010 23:23 schreef Symphonic het volgende:
Cavia's zijn leuk
Maar ook heel teer als het om gezondheid gaat
quote:dat is zeker hoogbejaard...Op woensdag 27 oktober 2010 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Deze niet, die was hoogbejaard6.5 jaar waarvan de laatste 2 jaar helemaal alleen
Taaie Bow
quote:mont is bergOp woensdag 27 oktober 2010 23:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wat het is, het kwam gewoon in me op
[..]
Dankje
quote:i made you a cookie but i ate it
quote:JaOp woensdag 27 oktober 2010 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is zeker hoogbejaard...
Goed leven gehad dus
quote:dieu = godOp woensdag 27 oktober 2010 23:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
mont is berg