quote:druk of niet waarom zou je je uberhaupt storen aan mensen op een forumOp woensdag 27 oktober 2010 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou het er maar op dat ik altijd te druk was met me te storen aan andere mensen
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:29 schreef PeZu het volgende:
druk of niet waarom zou je je uberhaupt storen aan mensen op een forum
quote:hallo verf
quote:Slaap lekker troeliewoelieOp woensdag 27 oktober 2010 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
oh hai. Ik ga maar eens douchen.. ik volg het toch even niet meer
Morgen weer een dagje 'werk'
Slaap lekker lieverdjes en tot morgen![]()
quote:Wil je dat wel weten. Ben een manusje van alles.Op woensdag 27 oktober 2010 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk voor werk?![]()
En dat is wel heel heel druk ja
quote:ja toch
quote:Slaap lekkerOp woensdag 27 oktober 2010 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
quote:truste llllOp woensdag 27 oktober 2010 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Sodemieter...en je bent zeker ook de beste en daarom moet jij altijd overwerken enzo?Op woensdag 27 oktober 2010 22:30 schreef Solique het volgende:
Wil je dat wel weten. Ben een manusje van alles.
- ik onderhoud 8 mailboxen
- plan en beheer alle netwerkwerkzaamheden
- beheer serveronderhoud en maintenance
- ondersteun daarnaast de Service Delivery Managers van Nederland en Europa
- ik speel nog local IT support van de tijd die nog over is
quote:Welkom terugOp woensdag 27 oktober 2010 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sym, weer terug van weggeweest
quote:Slaap lekker LovelyOp woensdag 27 oktober 2010 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
quote:ja toch ferb is net duits voor verf
quote:nee liftknopjes wel maar op het forum nope, dan doe ik wel net zo maar ik ben de rust zelfe
quote:De beste, lol. nee, denk het niet.Op woensdag 27 oktober 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sodemieter...en je bent zeker ook de beste en daarom moet jij altijd overwerken enzo?
quote:o?Op woensdag 27 oktober 2010 22:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja toch ferb is net duits voor verf
[..]
nee liftknopjes wel maar op het forum nope, dan doe ik wel net zo maar ik ben de rust zelfe
quote:hmhm. ik geloof je.Op woensdag 27 oktober 2010 22:32 schreef PeZu het volgende:
nee liftknopjes wel maar op het forum nope, dan doe ik wel net zo maar ik ben de rust zelfe
quote:ja man als ik een duits woord voor verf moest verzinnen werd het ferb
quote:Ah, heerlijk, goede planningOp woensdag 27 oktober 2010 22:32 schreef Solique het volgende:
De beste, lol.![]()
Werk in een team van 8 mensen dus in normale omstandigheden worden de zaken gedelegeerd.
Maar zoals vandaag waren er 2 op vakantie, 2 altijd vrij op woensdag, 1 ziek, 1 op andere locatie. De laatste kwam later omdat hij net terug van vakantie kwam.
quote:Zoiets doet mijn oom ookOp woensdag 27 oktober 2010 22:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Wil je dat wel weten. Ben een manusje van alles.
- ik onderhoud 8 mailboxen
- plan en beheer alle netwerkwerkzaamheden
- beheer serveronderhoud en maintenance
- ondersteun daarnaast de Service Delivery Managers van Nederland en Europa
- ik speel nog local IT support van de tijd die nog over is
quote:hmhm. ik kus je.
quote:Sterkte mopOp woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef Solique het volgende:
Maar ik ga proberen te slapen, hopelijk mijn hoofd te legen en genoeg uitgerust te wezen voor morgen. Alleen zie ik er weinig heil in, maar ach.
quote:trusteOp woensdag 27 oktober 2010 22:36 schreef Ferb het volgende:
Ik ga van mijn nachtrust genieten![]()
Duuuus.
truste iedereen![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga douchen en slapen, ik val om...![]()
quote:Slaap lekker suikerbeebOp woensdag 27 oktober 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
quote:slaap lekkerOp woensdag 27 oktober 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
quote:tot zo
quote:Werk ze Enfermerel
quote:OK. Welke pompjuffrouw is er het slachtoffer van en bronstige PeZu?Op woensdag 27 oktober 2010 22:42 schreef PeZu het volgende:
btw wie zei er dat je na 10 halve liters niks meer kon?
quote:ja geen want geen pomp station van de arena tot mijn huisOp woensdag 27 oktober 2010 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
OK. Welke pompjuffrouw is er het slachtoffer van en bronstige PeZu?
quote:gewoon ogen dicht houdenOp woensdag 27 oktober 2010 22:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja geen want geen pomp station van de arena tot mijn huis![]()
dus nu zit ik hier met een ernstige drang om te kussen en mijn buurmeisje is echt een draak
quote:Ogen dicht, Wilhelmus zingen en toch maar naar je buurmeisje danOp woensdag 27 oktober 2010 22:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja geen want geen pomp station van de arena tot mijn huis![]()
dus nu zit ik hier met een ernstige drang om te kussen en mijn buurmeisje is echt een draak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |