quote:dikke knuf kus toch!
quote:Zullen we daar nog even mee wachten?Op woensdag 27 oktober 2010 21:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zullen we er samen doorheen dartelen als twee op thee verliefde pubers?
quote:Ja, laten we dat doenOp woensdag 27 oktober 2010 21:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zullen we er samen doorheen dartelen als twee op thee verliefde pubers?
quote:Ahh joooohh. Wat geeft dat als je kunt dartelen?Op woensdag 27 oktober 2010 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Zullen we daar nog even mee wachten?Ik heb nog meer te doen aan deze kant van de dampkring dank je wel
quote:* Kuukske strooit theeblaadjes en dartelt.
quote:Ehmm.. Dat weet ik niet. EigenlijkOp woensdag 27 oktober 2010 21:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahh joooohh. Wat geeft dat als je kunt dartelen?
quote:Wow, heb ik jou zojuist stil gekregen?
quote:Ieder op zijn eigen tempo. *Zen*.Op woensdag 27 oktober 2010 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij dartelt misschien wat vlotter dan ik Kuuk
quote:Nou, voor HEEL even misschienOp woensdag 27 oktober 2010 21:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wow, heb ik jou zojuist stil gekregen?
quote:hoi
quote:Memorabel moment. Even opslaan.
quote:ze zijn allebei 5Op woensdag 27 oktober 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hebben jullie ze als pup gekregen, of later?
quote:ja, nu, of hebben jullie ze net?
quote:Wie is Phinneas?
quote:een paar maanden nu.Op woensdag 27 oktober 2010 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, nu, of hebben jullie ze net?
quote:Theevelden om naakt in de dartelen met Fles en DaMart.Op woensdag 27 oktober 2010 21:33 schreef Enfermera het volgende:
Zo, alweer een nieuwe, gaat snel
Waar slaat de TT precies op?
quote:Ferb.
quote:Ja, Polen had ik gezien, maar nog niet hoe lang jullie ze al hebbenOp woensdag 27 oktober 2010 21:33 schreef Symphonic het volgende:
een paar maanden nu.
Geadopteerd uit Polen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |