quote:Ook 2001Het gerucht gaat, wanneer Antonov vanaf tweede helft dit jaar miljarden winst gaat maken, ze als eerste GM gaan overnemen
quote:Het 'grappige' is dat er dus het basisverhaal in al die jaren nauwelijks veranderd is. En er is in al die tijd maar dan ook helemaal niets bereikt in het bedrijf. Ja, ze hebben eens een versnellingsbak van hun in een auto ingebouwd. De beleggers waren helemaal lyrisch hierover.Ik weet gewoon zeker dat Antonov binnen nu en twee maanden uiterlijk de eerste licentie gaat verkopen. Dit is dan het eerste schaap. Wie dit eerste schaap is kan ik niet zeggen, maar persoonlijk denk ik dat het GM of Suzuki zou kunnen zijn. Dat dan de koers van Antonov naar de 1 euro stijgt, of zelfs daarboven, geloof ik heilig. Dat moet wel, want de run op een spekulatief aandeel als dat van Antonov wordt bij zulke berichtgevingen en lage koersen aanzienlijk. Zowel voor de grotere als kleinere beleggers. Daarbij is de aankoopkoers idioot laag voor een aandeel, dus men gaat met de grootst mogelijke bedragen kopen om daarna snel weer te verkopen. Winst verdubbeling is wel het minste wat je hier kunt verwachten. Ik denk zelfs (maar dan ga ik wel heel erg stoer doen), dat een winst tussen de 200% en 300% haalbaar moet zijn binnen twee dagen! Als Antonov slim is, dan geven ze na de berichtgeving van de verkoop van het de eerste licentie, twee a drie dagen later het bericht uit van een tweede licentie! Moet je zien welk effekt dit op de koers zal geven! Daar kunnen wij alleen maar van dromen! En wat die koersstuip (om het maar even zo te noemen) betreft, ik heb hier ook geen verklaring voor, maar zoiets gebeurt wel eens meer, helaas ook andersom... Dit bewijst wel weer dat er meer mensen op Antonov letten dan wij allemaal vermoeden. Ook al is het een doodgezwegen aandeel. Big Brothers are watching it !!! Chiefram (het mannelijke schaap, aan het hoofd van de kudde) LOL!
quote:Eigenlijk de opvolger van het pientere pookje. Een CVT-dus.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Een revolutionaire versnellingsbak?
quote:Dat is ook het frappante. Het sprookje is in 10 jaar tijd niet veranderd en toch wordt het nog geloofd.Op donderdag 28 oktober 2010 11:00 schreef Sigma22 het volgende:
Ach ja de versnellingsbak van Antonov. Zo was een collega student van mij indertijd ronduit lyrisch over dit aandeel. Die versnellingsbak ging het worden! Rond '99/'00 zal dat geweest zijn. Overigens was die pipo ook enthousiast over world online.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:53 schreef Kaas- het volgende:
Lol, even de website van dit bedrijf opgezocht en volgens de boeken maken ze ook enkel verliezen van zo'n 4 miljoen GBD per jaar. Is dat normaal voor een bedrijf die in de opstart/ontwikkelingsfase is, maar nu mag die versnellingsbak wel snel eens komen.
Wat is overigens een reserve-split?
quote:Ja, natuurlijk!Op donderdag 28 oktober 2010 21:27 schreef Terrorizer het volgende:
REVERSE split. Dan veranderd 10 stuks aandeel in 1 stuk.
Wat jij zegt is de normale split.
quote:Nah. Van de ene kant lijkt het allemaal supergoedkoop, van de andere kant weet je gewoon dat het een hoax is. Ik koop nog liever Pharming of Innoconcepts dan Antonov.Op dinsdag 2 november 2010 12:20 schreef sitting_elfling het volgende:
Zijn er hier nog gegadigden die het oppakken als de prijs zeg maar 5 cent aan zal tikken ?
Aldus Jos Haag, CEO van dit prachtbedrijf.quote:“In China zijn in 2010 totaal 18 miljoen auto’s geproduceerd. De prognose is dat dat er in 2015 niet minder dan 50 miljoen zullen zijn. Alleen al wat de kleiner en midden-auto’s betreft zullen dat er dan zo’n 20 miljoen zijn waarvan er zo’n 60 procent zijn uitgerust met onze ‘3-speed automatische transmissie voor elektrische voertuigen’.”
Door ervoor te betalen uiteraard. Niet dat uberhaupt al een redelijk percentage gehaald gaat worden natuurlijk, maar stel 60% van de verkochte autos in China zullen inderdaad in 2015 met de versnellingsbakken van Antonov rijden dan nog blijft er weinig over voor de aandeelhouder. Een groot deel van een eventuele opbrengst gaat naar de partner in China en een ander groot deel naar de financieringspartner Quivest die het hele feestje mogelijk maakt, iets dat de CEO van dit prachtbedrijf vergeet te vertellen waarschijnlijk. Aan de strijkstok van de aandeelhouder blijft zeer weinig zitten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:10 schreef LXIV het volgende:
Hoezo mag je dit soort kletskoek verkopen op TV?
De omzet was vandaag bovengemiddeld hoog. Dus die centen voor businessclass hebben ze er alweer uit. Gewoon aandelen drukken, zendtijd kopen, de laat vol leggen en wachten tot argeloze burgers hem leegkopen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:34 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Door ervoor te betalen uiteraard. Niet dat uberhaupt al een redelijk percentage gehaald gaat worden natuurlijk, maar stel 60% van de verkochte autos in China zullen inderdaad in 2015 met de versnellingsbakken van Antonov rijden dan nog blijft er weinig over voor de aandeelhouder. Een groot deel van een eventuele opbrengst gaat naar de partner in China en een ander groot deel naar de financieringspartner Quivest die het hele feestje mogelijk maakt, iets dat de CEO van dit prachtbedrijf vergeet te vertellen waarschijnlijk. Aan de strijkstok van de aandeelhouder blijft zeer weinig zitten.
Die paar K bij businessclas moeten worden terugverdient, binnenkort maar weer een flinke emissie mogelijk in combinatie met een reverse split? Als je kon shorten op dit aandeel was het mijn favoriet geweest (al een hele lange tijd) van de euronext.
Zeer zeker waar, maar als elke spike in het aandeel word aangegrepen om nog meer aandelen te drukken word zon tijdelijke hype vanzelf in de kiem gesmoord en krijgt het niet eens de kans om fors aan te zwellen. Wat niet los laat dat je moneymanagement goed moet zijn uiteraard. Maar eigenlijk een non-issue omdat shorten voor ons niet mogelijk is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:39 schreef LXIV het volgende:
De omzet was vandaag bovengemiddeld hoog. Dus die centen voor businessclass hebben ze er alweer uit. Gewoon aandelen drukken, zendtijd kopen, de laat vol leggen en wachten tot argeloze burgers hem leegkopen.
Toch is zoiets shorten -uiteraad- ook niet zonder risico. Vaak zie je bij dit soort fondsen hele rare sprongen.
Ja, als je genoeg margin aanhoudt dan is het wel mogelijk. Boven de 50 cent komt het echt niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:47 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Zeer zeker waar, maar als elke spike in het aandeel word aangegrepen om nog meer aandelen te drukken word zon tijdelijke hype vanzelf in de kiem gesmoord en krijgt het niet eens de kans om fors aan te zwellen. Wat niet los laat dat je moneymanagement goed moet zijn uiteraard. Maar eigenlijk een non-issue omdat shorten voor ons niet mogelijk is.
Ik herrinner me inderdaad nog de Antonov discussies op Usenet (beurs.nl). En dat moet voor 2000 zijn geweest want na 1999 ben ik niet meer op Usenet geweest.quote:Op donderdag 28 oktober 2010 11:00 schreef Sigma22 het volgende:
Ach ja de versnellingsbak van Antonov. Zo was een collega student van mij indertijd ronduit lyrisch over dit aandeel. Die versnellingsbak ging het worden! Rond '99/'00 zal dat geweest zijn. Overigens was die pipo ook enthousiast over world online.
Ik kan je nog wel wat voorbeelden noemen van mensen die al jarenlang iets voorspellen waar weinig tot niets van waarheid is geworden.quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:36 schreef LXIV het volgende:
Het 'grappige' is dat er dus het basisverhaal in al die jaren nauwelijks veranderd is. En er is in al die tijd maar dan ook helemaal niets bereikt
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik kan je nog wel wat voorbeelden noemen van mensen die al jarenlang iets voorspellen waar weinig tot niets van waarheid is geworden.
Nu vraag ik me af: krijgt zo'n Antonov-belegger dan toch deze aandelen in zijn porto te zien? En hoe komt hij er ooit vanaf, als ze niet verhandelbaar zijn? Of is dit voor de rest van zijn leven een schandvlek in zijn porto, als smadelijke herinnering aan het investeren in Antonov?quote:Resolution 7 - Proposed Reorganisation of the Company’s Share Capital
Introduction
In February 2009, the Company entered into its current financing facility (“Equity Facility”) with Quivest B.V. (“Quivest”) which allows the Company to draw down a minimum of ¤250k per month and a maximum of ¤600k per month. These facilities will be in place until at least 18 February 2013. Under the terms of the Equity Facility, the Existing Ordinary Shares have, at times, traded at a price that would require issue of Existing Ordinary Shares at less than their nominal value at the time of issue, which is prohibited by law. The Directors, therefore, consider it prudent to implement the proposed Share Capital Reorganisation with the intention that the market price of the New Ordinary Shares will be consistently higher than the nominal value of the same.
Share Capital Reorganisation
As part of the Share Capital Reorganisation it is proposed to sub-divide and convert each existing Ordinary Share of £0.10 in issue at the Record Date into one New Ordinary Share of £0.01 and one Deferred Share of £0.09. The New Ordinary Shares will have the same rights (including as to voting, dividends and on return of capital) as the Existing Ordinary Shares.
The rights attaching to the Deferred Shares are set out in Paragraph 3(A) of the Articles of Association, which will require to be amended to include a new class of Deferred Shares of £0.09. The Deferred Shares will be effectively valueless as they will not carry any voting rights or dividend rights. In addition, holders of Deferred Shares will only be entitled to a payment on a return of capital or on a winding up of the Company after each of the holders of New Ordinary Shares has received a payment of £1,000,000 on
5
each such share. The Deferred Shares will not be listed or traded on Euronext Amsterdam and will not be transferable without the prior written consent of the Directors of the company. No share certificates will be issued in respect of the Deferred Shares.
It is not intended to issue new share certificate(s) to the holders of the New Ordinary Shares following the Share Capital Reorganisation. Your existing share certificate(s) will remain valid for the same number of shares but with a different par value
of £0.01.
The intention is that, subject to normal market movements, the share price of one issued New Ordinary Share immediately after implementation of the Share Capital Reorganisation should be approximately equal to the share price of one issued Existing Ordinary Share immediately beforehand. The Share Capital Reorganisation should not in itself, therefore, affect the market value of your shareholding. This can be seen from the worked example below (which assumes a market price per share of 10.5p):-
Example
Number of Existing Ordinary Shares of £0.10 each held prior to Share Capital Reorganisation 10,000 Current market price per Existing Ordinary Share of £0.10 each 10.5p
Current value of shareholding £1,050
Number of New Ordinary Shares of £0.01 each held following Share Capital Reorganisation 10,000
Market price per New Ordinary Share immediately following Share Capital
Reorganisation (subject to normal market movements and assuming a market
price per share of 10.5p immediately prior to the Share Capital Reorganisation) 10.5p Value of holding of New Ordinary Shares immediately following Share Capital Reorganisation £1,050
Number of Deferred Shares of £0.09 each held following Share Capital Reorganisation 10,000
Market price per Deferred Share immediately following Share Capital Reorganisation nil
In the example above, the 10,000 Existing Ordinary Shares held prior to the Share Capital Reorganisation each have a nominal value of £0.10 giving a total nominal value for the holding of £1,000. The New Ordinary Shares would each have a nominal value of £0.01 (£100 in aggregate) which, when added to the nominal value of the Deferred Shares of £0.09 (£900 in aggregate), will mean that the aggregate nominal value of the holding following completion of the Share Capital Reorganisation will remain at £1,000.
Echt een schande dat een lid van de koninklijke familie deel gaat uitmaken van deze frauduleuze onderneming. Het geeft zo'n bende precies de status die ze nodig hebben om argeloze mensen te strikken hun waardeloze aandelen te kopen. "Als iemand van het koninklijk huis meedoet zal het toch wel bona fide zijn"quote:'Een Oranje aan boord bij Antonov'
AMSTERDAM (AFN) - Antonov heeft Bernard van Oranje-Nassau van Vollenhoven weten te strikken als commissaris. Dat schrijft het Financieele Dagblad (FD) dinsdag.
Antonov 09-05-2011 (17:14)
0,12 EUR +0,00% +0,00
Naar Antonov detailpagina
De zoon van Prinses Margriet en Pieter van Vollenhoven komt de raad van commissarissen van Antonov versterken op een moment dat het in Engeland gevestigde bedrijf de overgang maakt van een ontwerper van transmissiesystemen naar de productie en marketing ervan.
,,Ze komen met een uitrol van producten, die technisch slim en mooi zijn gebouwd'', zo motiveerde de prins telefonisch zijn keuze tegen de krant. Het is zijn eerste commissariaat bij een beursgenoteerde onderneming.
Dat vroeg ik me ook al af. Of ze liggen te suffen daar bij de RVD. Zal ik een mailtje met een toelichting van het bedrijf "Antonov" (dat geen vliegtuigen bouwt, dat eigenlijk helemaal niks bouwt) naar de RVD sturen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:41 schreef eleusis het volgende:
Ik snap overigens echt niet dat Bernhard dit zomaar kan doen. Het is obviously een PR-stunt. Is er geen adviescommissie die zegt van: jongen, is dit nou wel slim?
Zou je kunnen doen, maar ik denk niet dat het veel zin heeft omdat op papier alles zal kloppen. En wie weet klopt het ook echt, al heeft Antonov imo de schijn tegen. Daarnaast kun je je afvragen of die Bernhard zich er wel iets van aantrekt, gezien de eerdere 'berichtgeving' over hem en verwante organisaties. Je zou toch mogen verwachten dat de persoon in kwestie zich ook verdiept heeft in het bedrijf.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:43 schreef LXIV het volgende:
Dat vroeg ik me ook al af. Of ze liggen te suffen daar bij de RVD. Zal ik een mailtje met een toelichting van het bedrijf "Antonov" (dat geen vliegtuigen bouwt, dat eigenlijk helemaal niks bouwt) naar de RVD sturen?
Ik vind zoiets wel schadelijk. In mijn ogen is Antonov het meest malafide bedrijf van het Damrak op dit moment.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:09 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Zou je kunnen doen, maar ik denk niet dat het veel zin heeft omdat op papier alles zal kloppen. En wie weet klopt het ook echt, al heeft Antonov imo de schijn tegen. Daarnaast kun je je afvragen of die Bernhard zich er wel iets van aantrekt, gezien de eerdere 'berichtgeving' over hem en verwante organisaties. Je zou toch mogen verwachten dat de persoon in kwestie zich ook verdiept heeft in het bedrijf.
Al zou de RVD zich in je verhaal kunnen vinden kan men behalve adviseren weinig ertegen doen, terwijl dit gebeuren het gezag van het koningshuis wel kan schaden.
Die naïeviteit hier steeds is toch wel een beetje treurig jongens.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:41 schreef eleusis het volgende:
Ik snap overigens echt niet dat Bernhard dit zomaar kan doen. Het is obviously een PR-stunt. Is er geen adviescommissie die zegt van: jongen, is dit nou wel slim?
Precies wat ik bedoelde. En de RVD speelt natuurlijk gewoon mee; dat is immers het propagandabureau van de Oranjes, niet van het volk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:09 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Daarnaast kun je je afvragen of die Bernhard zich er wel iets van aantrekt, gezien de eerdere 'berichtgeving' over hem en verwante organisaties. Je zou toch mogen verwachten dat de persoon in kwestie zich ook verdiept heeft in het bedrijf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:28 schreef Terrorizer het volgende:
Hier een promofilmpje met een impressie van de techniek.
http://www.autojunk.nl/20(...)onov-tx6-transmissieAls iets niet goed te communiceren is, heeft dat toch meestal een redenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
Nog een paar, om het te verduidelijken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:34 schreef eleusis het volgende:
[..]
Als iets niet goed te communiceren is, heeft dat toch meestal een reden
Ik lag met mijn smoel op een stuur, wat een aanfluitingquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:07 schreef Terrorizer het volgende:
Ik moest lachen toen ik het hoorde op de radio.
Dat laatste filmpje "Antonov, the future transmission of tomorrow". Die slogan alleen al. Gewoon gemaakt door een fanboy waarschijnlijk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:15 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Nog een paar, om het te verduidelijken.
quote:LONDEN (AFN) - Prins Bernhard van Oranje-Nassau van Vollenhoven heeft opties gekregen op 200.000 aandelen Antonov. Dat heeft de producent van versnellingsbakken maandag bekendgemaakt.
Het bedrijf gaf opties uit op 1,6 miljoen nieuwe gewone aandelen met een uitoefenprijs van 22 pence per stuk. Wanneer Bernard van Oranje-Nassau van Vollenhoven de opties uitoefent, ontvangt hij 44.000 Britse pond (ruim 50.000 euro).
Topman Jos Haag kreeg de rechten op 700.000 stuks. De resterende opties werden toegekend aan de bestuurders B. Ramler, C. Zimmer en andere managers.
Daar kun je je kont nog mee afvegenquote:Antonov geeft aandelen uit
08:21 24-5-2011
LONDEN (AFN) - Versnellingsbakkenproducent Antonov heeft ruim 2,3 miljoen aandelen uitgegeven tegen een koers van 1 pence. Dat heeft het bedrijf dinsdag bekendgemaakt.
Antonov geeft aandelen uit De transactie volgde na de opname van 250.000 euro uit de kredietfaciliteit van februari 2009. Het bedrijf geeft verder ruim 1,1 miljoen aandelen uit om een schuld te voldoen.
Iemand heeft er dus 1300% winst op gemaaktquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:54 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Tof he, terwijl ze op dit moment 13 cent kosten in de handel.
Zou je het zelf overwegen? Dat gokje? Je bent toch wel bekend met het aandeel! Ik zou zelf zoiets nooit durven.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:00 schreef LXIV het volgende:
Ondertussen is de koers van Antonov op 1 cent aanbeland. En is nu dus stabiel, want verder kan de koers niet zakken. 1 cent is trouwens best wel zeldzaam als koers, want zelfs faillliete bedrijven doen vaak nog 2 tot 6 cent.
Hoe wordt nu verdient? Je kunt natuurlijk nog steeds aandelen verkopen. De 'bied' is 23 miljoen ofzo. Dat is in totaal toch nog 230.000 euro die men wil betalen voor aandelen!
Waarom nog zoveel vraag? Omdat de koers nu (als er geen split komt) niet verder meer kan dalen, en als de koers maar 1 cent stijgt, je meteen 100% winst hebt. Mensen wagen dus een gokje.
Ik denk dat Antonov nu gewoon telkens op die bied gaat kopen en zo geld binnenharkt. Maar op een zeker moment zijn er ook geen mensen meer die aandelen voor 1 cent willen hebben! Dan krijg je dus de unieke situatie van een aandeel met een laat op 1 cent! waarin er dan een paar miljoen liggen! Dat is nog nooit gebeurd volgens mij.
Ik ook niet. Een reserve split is niet uitgesloten (wat bij failliete bedrijven vaak wel zo is) en al eerder gebeurd waarna de koers zich weer decimeerd.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zou je het zelf overwegen? Dat gokje? Je bent toch wel bekend met het aandeel! Ik zou zelf zoiets nooit durven.
waarom niet? gewoon voor een relatief laag bedrag kopen, zeg 200 euro ofzo. lager als 1 cent gaan ze toch niet zakken, in het ergste geval raak je ze niet meer kwijt voor 1 cent en zijn ze eigenlijk waardeloos.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zou je het zelf overwegen? Dat gokje? Je bent toch wel bekend met het aandeel! Ik zou zelf zoiets nooit durven.
Henk_Ik_houd_van_Turbo's op het IEX forum.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:26 schreef muhahaha het volgende:
Mooie gedachte, kopen op 1 cent en verkopen op 2 cent maar wie koopt die dingen op 2 cent dan????
Juist omdat ik er bekend mee ben denk ik: laat maar.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
,l,,quote:Op maandag 21 mei 2012 18:30 schreef Sokz het volgende:
[..]
Henk_Ik_houd_van_Turbo's op het IEX forum.
Pharming is toch eigenlijk ook van hetzelfde soort?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:45 schreef SeLang het volgende:
Eind jaren '90 toen er nog geen beursforums waren op internet en je nog alleen nieuwsgroepen had (usenet) toen kwam ik altijd op de nieuwsgroep nl.beurs. En zelfs daar zat het al helemaal vol met gelovigen in Antonov. Later zette zich dat voort op IEX. Al die suckers met een religieuze overtuiging dat ze goud in handen hadden en all the way down to 0,01 hebben bijgekocht
Sopheon is ook zo'n aandeel trouwens met een hele eigen kerk die daarin "belegt".
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:30 schreef Sokz het volgende:
[..]
Henk_Ik_houd_van_Turbo's op het IEX forum.
Niet helemaal (wel qua koersontwikkeling). Maar bij Pharming zijn ze in ieder geval serieus bezig (geweest) om een werkelijk product te ontwikkelen, dat goedgekeurd te krijgen en te verkopen. Omzet vs kosten stelt nog steeds niks voor en het is de vraag of het ooit rendabel zal worden, maar goed. Het is geen aandelendrukkerij pur sang.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:43 schreef Shispeed het volgende:
[..]
Pharming is toch eigenlijk ook van hetzelfde soort?
ik ken een pharming fanboy die 500.000 stukken heeft, opzich nog niet zo veel, maar met een gemiddelde inkoopkoers van 0.60 euro toch best jammerquote:Op maandag 21 mei 2012 22:48 schreef LXIV het volgende:
Als Pharming op 1 ct staat wil ik misschien nog wel een gokje wagen. Je weet het immers nooit.
500K stukken en een verlies van 56 cent per stuk? Dat is meer dan 250K!!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:01 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik ken een pharming fanboy die 500.000 stukken heeft, opzich nog niet zo veel, maar met een gemiddelde inkoopkoers van 0.60 euro toch best jammer
Dat denkt iedereen wel. En die aandelen op een koers van 1 cent krijg je ook nog niet zo gemakkelijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:18 schreef monkyyy het volgende:
Mijn gedachte: Het bedrijf is gewoon shit, niet aanraken dus. Maar dat zal wel een vreemde gedachtegang zijn ofzo.
upc stond ook een tijd tussen 1 en 2 cent. Uiteindelijk van de beurs voor 7 cent.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen wel. En die aandelen op een koers van 1 cent krijg je ook nog niet zo gemakkelijk.
Maar snel nu monkyy, dat jij er 100.000 zou kunnen kopen @ 0,01. Dan is alles wat je hoeft te doen een langlopende verkooporder @0,02 ct in te leggen. Komt die ooit aan de beurt, heb je 100% winst. Dan nog een keer het rondje in. Et cetera.
Antonov zal wel waarschijnlijk (binnenkort) van de beurs verdwijnen tenslotte. Dat is onvermijdelijk, want als zo'n investeringsmaatschappij haar aandelen niet meer kwijt kan op de beurs dan geven ze ook geen geld meer. En dan is het meteen faillliet natuurlijk. Of de AEX zelf steekt er een stokje tussen, ik geloof dat ze een aantal regels overtreden hadden. Dan zit je met 100.000 waardeloze antonovs. Dat is het risico.
quote:Antonov overweegt reverse-split aandelen
Gepubliceerd op 22 mei 2012 om 11:40 | Views: 1.052
Euronext zet Antonov op het strafbankje
Anotonov geeft aandelen uit
AMSTERDAM (AFN) - Antonov overweegt een reverse-split van zijn aandelen. ,,Daar denken we over na'', aldus topman Jos Haag van de onderneming dinsdag tegen het ANP.
Een reverse-split is volgens de topman een van de mogelijkheden om de koers te verhogen.
Dat is dan een minder puntje.quote:Die noteert dinsdag op Euronext Amsterdam op 0,01 euro. ,,We zouden bijvoorbeeld 5 voor 1 aandeel kunnen doen'', zo filosofeerde hij. Concrete plannen zijn er echter nog niet, zo benadrukte hij.
Antonov kreeg maandag een oorvijg van Euronext Amsterdam. Het beursbedrijf zette de onderneming op het zogenoemde strafbankje. De reden daarvoor is dat de versnellingsbakkenontwikkelaar bij talrijke private placements verzuimd heeft een aanvraag in te dienen voor toelating tot notering en verhandeling van aandelen.
Ja, dat is wel aardig. Maar ach, een paar maandjes meer of minder. Was het niet Antonov die de vulkaanuitbarsting op IJsland aanwendde om een paar maanden later te komen met cijfers? Een impact op de versnellingsbakkenindustrie jongen!!quote:Quivest
,,Het prospectus ligt in principe klaar. Ik ben bezig met het regelen van nieuwe financiering. Als dat is gebeurd, dan moeten de handtekeningen van de directors eronder en sturen we een en ander op'', aldus Haag.
Haag wilde niet concreet zeggen met hoeveel partijen hij praat over financiering. Wel wilde hij kwijt dat investeerder en grootaandeelhouder Quivest een rol zal spelen.
Jaarcijfers
Het feit dat Antonov bezig is om financiering binnen te halen is volgens Haag ook de reden dat de jaarcijfers nog niet zijn gepubliceerd. ,,Daarin wil je toch iets kwijt over toekomstverwachtingen'', zo zei hij.
Het wordt dus slecht weerquote:De bestuurder verwacht ,,de komende maanden'' de jaarcijfers over 2011 te publiceren.
Haag ziet in de onrust en de lage aandelenkoers rondom zijn bedrijf overigens geen reden om op te stappen. ,,Dat heb ik totaal niet overwogen en zit niet in mijn aard. Je moet niet vertrekken als het zwaar weer wordt.''
Fiscaal compensabele verliezen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:31 schreef Homey het volgende:
Maar Antonov is niets waard, maar dan ook echt niets. Er zit niets van waarde in dit bedrijf.
Dus je kunt kopen wat je wil voor een cent!!quote:Bied 0,000
Laat 0,010 (1.288.200)
Ze zouden een bied van 0,00 vind ik wel moeten toestaan. Stel dat je als Antonov-believer nu van je geloof afvalt en ze allemaal wil dumpen. Tegen welke prijs dan ook. Gewoon, om ze niet meer in je portefeuille te hebben hoeven staan. Dan lukt dat dus niet. Want er is helemaal geen bied.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:50 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Zullen we een overnamebod lanceren, LXIV, voor -0,01 euro?
Hier zitten vast beleggers in die daar in trappen
Pharming heeft alleen nog Rhucin/Ruconest, een middel tegen erfelijk angioedeemquote:Op maandag 21 mei 2012 22:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Niet helemaal (wel qua koersontwikkeling). Maar bij Pharming zijn ze in ieder geval serieus bezig (geweest) om een werkelijk product te ontwikkelen, dat goedgekeurd te krijgen en te verkopen. Omzet vs kosten stelt nog steeds niks voor en het is de vraag of het ooit rendabel zal worden, maar goed. Het is geen aandelendrukkerij pur sang.
Ik betwijfel echt of er bij Antonov nog iemand bezig is met het daadwerkelijke ontwerpen van versnellingsbakken. Volgens mij is het echt een complete lege huls.
quote:Prins Bernhard van Oranje-Nassau van Vollenhoven treedt terug als niet-uitvoerend lid van de directie van Antonov. Dat maakte de versnellingsbakkenfabrikant, die eerder deze week op het strafbankje van beursbedrijf Euronext werd geplaatst, vrijdag bekend.
De zoon van prinses Margriet en Pieter van Vollenhoven had bij Antonov sinds een jaar de functie van niet-uitvoerend directielid, vergelijkbaar met een commissariaat.
Bernhard van Oranje-Nassau is volgens Antonov van mening dat hij onvoldoende in staat is om de benodigde tijd aan zijn functie te besteden. ,,Het bestuur heeft zijn terugtreden geaccepteerd en bedankt hem voor zijn waardevolle bijdrage'', aldus Antonov.
Ongelofelijk dat hij uberhaubt toe was getreden tot die oplichtersclub. Een grote schande!quote:
Hoe is antonov eigenlijk zo'n hype geworden? Ok, je heb nu op dit moment een select clubje gelovigen, maar waarom is men in den beginnen ooit gaan geloven dat die versnellingsbakken zo revolutionair zouden zijn?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:10 schreef knnth het volgende:
[..]
Het grote nieuws is dat Antonov blijkbaar iets is gaan fabriceren.
Heb je nog posities?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:34 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
De koers is ondertussen al een half jaar wat artsen ook wel een 'flatline' noemen. Omzet varieert tussen 10 stuks en soms enkele tienduizenden. Er waren heel wat mensen die nog hoop hadden, maar zelfs in het Antonov-forum is al weken geen post meer gemaakt.
Nee, en ook nooit gehad overigens. Nog geen ritje van een uur.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Heb je nog posities?Typisch verhaaltje KPNQwest qua koers (en de komende jaren ..)
60% van alle in China geproduceerde auto's met een Antonov-versnellingsbak! Dan moet die koers naar de 800 euro! Apple is er niks bij.quote:“In China zijn in 2010 totaal 18 miljoen auto’s geproduceerd. De prognose is dat dat er in 2015 niet minder dan 50 miljoen zullen zijn. Alleen al wat de kleiner en midden-auto’s betreft zullen dat er dan zo’n 20 miljoen zijn waarvan er zo’n 60 procent zijn uitgerust met onze ‘3-speed automatische transmissie voor elektrische voertuigen’.”
genoemd. Gebakken lucht, dat fabriceren ze.quote:Versnellingsbakkenfabrikant
Hebben ze ooit wel eens iets geproduceerd? Hoe is het mogelijk dat zo'n bedrijf ooit genoteerd stond op 74 euro per aandeel? Heb er weinig verstand van, maar had zo'n onderneming niet al jaren geleden moeten worden geschrapt?quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:37 schreef knnth het volgende:
En nog steeds worden ze een
[..]
genoemd. Gebakken lucht, dat fabriceren ze.
Hele mooie persberichten en valse beloften hebben ze geproduceerd, maar er is nooit productie gedraaid met versnellingsbakken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hebben ze ooit wel eens iets geproduceerd? Hoe is het mogelijk dat zo'n bedrijf ooit genoteerd stond op 74 euro per aandeel? Heb er weinig verstand van, maar had zo'n onderneming niet al jaren geleden moeten worden geschrapt?
Ik neem aan dat veel mensen geld zijn verloren door hun handelswijze. Zou het niet iets zijn voor een strafrechtelijk onderzoek?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 07:16 schreef Sparqq het volgende:
[..]
Hele mooie persberichten en valse beloften hebben ze geproduceerd, maar er is nooit productie gedraaid met versnellingsbakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |