quote:Dan zou ik een betalingsregeling gaan treffen en voortaan geen dure abonnementen meer aanschaffen.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:22 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
In 1 x 1000 euro aflossen is wel heel onredelijk lijkt mij?
quote:Voor de komende vijf jaar. Maar inderdaad.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:36 schreef Gummibeer79 het volgende:
Ja, dat mogen ze en je hebt nu ook kans dat er een codering in BKR staat waarmee het afsluiten van een hypotheek moeilijk zoniet onmogelijk wordt...
quote:Waarom zou een bedrijf moeten wachten op haar geld omdat jouw vriendin haar zaakjes niet goed heeft geregeld?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:22 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
quote:Wat zijn onverschillen:?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:15 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Beste medefokkers,
Een vriendin van me heeft door wat onverschillen een paar keer haar telefoonrekening niet betaald
quote:Dit dus.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:10 schreef PaulyD het volgende:
Haha. Eer men bij T-Mobile overgaat tot afkoopsom loop je echt structureel maanden achter met je facturen. Hier gaan 090x-blokkades, algehele blokkades en al aan vooraf. Tevens probeert men contact met je te zoeken via andere wegen. Als hier geen gehoor aan wordt gegeven, dan gaat men over tot een afkoopsom. Dan ben je het stadium van betalingsregelingen en dergelijke allang voorbij.
quote:Het gaat hier helemaal niet om de reden, dat is persoonlijk, ik vraag gewoon of je er nog wat tegen kan doen?Op woensdag 27 oktober 2010 01:11 schreef erkel het volgende:
'Kan ze niks aan doen' is dan het verhaal
Je wordt eerst halfzijdig afgesloten en daarna geheel, pas daarna wordt het contract beëindigd. Hier zit meestal wel een aantal weken tussen. Automatische incasso is natuurlijk ook maar lastig. 'Niks aan kunnen doen' my ass.
quote:Natuurlijk gaat het wel om de reden. Als pappa opeens overleden is, dan vind ik het een ander verhaal dan maar gewoon rekeningen genegeerd omdat pappa en dochter ruzie hebben. En dat zal T-Mobile ook vinden. Bij een overlijden en een goede uitleg, kan ik me niet voorstellen dat ze moeilijk doen.Op woensdag 27 oktober 2010 11:00 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Het gaat hier helemaal niet om de reden, dat is persoonlijk, ik vraag gewoon of je er nog wat tegen kan doen?
quote:De contractant is voorantwoordelijk en wat al eerder is gezegd... volgens mij ben je zeker 1,5 tot 2 maanden verder eer dat ze aan zo iets beginnen!Op woensdag 27 oktober 2010 18:05 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het wel om de reden. Als pappa opeens overleden is, dan vind ik het een ander verhaal dan maar gewoon rekeningen genegeerd omdat pappa en dochter ruzie hebben. En dat zal T-Mobile ook vinden. Bij een overlijden en een goede uitleg, kan ik me niet voorstellen dat ze moeilijk doen.
quote:Nee, dat kan niet. Er zijn al diverse gerechtelijke uitspraken over geweest. Ze kunnen je niet verplichten te betalen voor niet verrichtte diensten. Sterker nog, ze kunnen je sowieso niet verplichten je contract van 2 jaar uit te zitten, dat is namelijk onredelijk bezwarend. Een ieder kan zijn contract na 1 jaar ontbinden.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:15 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Beste medefokkers,
Een vriendin van me heeft door wat onverschillen een paar keer haar telefoonrekening niet betaald (kon zij eigenlijk niks aan doen, haar vader regelde dat altijd maar door omstandigheden niet meer). Nu is ze afgesloten door T-Mobile en is ze door hun verplicht om in 1 x de resterende 18 maanden abbo in 1 keer af te betalen. Ze willen ook geen consessies doen?
Kan dit zomaar? Wat kan ze hier tegen doen?
Alvast bedankt !
quote:Kan ontbinden ja. Dat heeft ze niet gedaan. En als je een abo op de krant hebt maar je leest 'm niet moet je ook dokken.Op woensdag 27 oktober 2010 20:08 schreef Consurechter het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Er zijn al diverse gerechtelijke uitspraken over geweest. Ze kunnen je niet verplichten te betalen voor niet verrichtte diensten. Sterker nog, ze kunnen je sowieso niet verplichten je contract van 2 jaar uit te zitten, dat is namelijk onredelijk bezwarend. Een ieder kan zijn contract na 1 jaar ontbinden.
quote:Blijkbaar heeft de provider in deze zaak het contract ontbonden, anders zou ze geen 18 restmaanden moeten betalen. Daarvan heeft de rechter ook gezegd dat dat niet redelijk is, het zou slechts de restmaanden mogen betreffen die nog resteren van het 1e abbonementsjaar.Op donderdag 28 oktober 2010 08:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kan ontbinden ja. Dat heeft ze niet gedaan. En als je een abo op de krant hebt maar je leest 'm niet moet je ook dokken.
quote:Dank je wel voor je bijdrage! Hier heb ik teminste wat aan!Op donderdag 28 oktober 2010 08:56 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft de provider in deze zaak het contract ontbonden, anders zou ze geen 18 restmaanden moeten betalen. Daarvan heeft de rechter ook gezegd dat dat niet redelijk is, het zou slechts de restmaanden mogen betreffen die nog resteren van het 1e abbonementsjaar.
Zie verder de link naar het andere topic die ik al eerder heb gegeven.
quote:Een paar keer je telefoonrekening niet betalen is veel onredelijker.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:22 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
quote:Zou je mij nog even kort kunnen uitleggen wat voor vervolgstappen zij zou kunnen ondernemen?Op donderdag 28 oktober 2010 08:56 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft de provider in deze zaak het contract ontbonden, anders zou ze geen 18 restmaanden moeten betalen. Daarvan heeft de rechter ook gezegd dat dat niet redelijk is, het zou slechts de restmaanden mogen betreffen die nog resteren van het 1e abbonementsjaar.
Zie verder de link naar het andere topic die ik al eerder heb gegeven.
quote:IQ test uivoeren, resultaat er van in kilo's goud kopen. Aangezien ze waarschijnlijk negatief uit komt, krijgt ze goud toe!! EINZ!!1!!Op donderdag 28 oktober 2010 14:21 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Zou je mij nog even kort kunnen uitleggen wat voor vervolgstappen zij zou kunnen ondernemen?
quote:Er staan genoeg handvatten in dat topicOp donderdag 28 oktober 2010 14:21 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Zou je mij nog even kort kunnen uitleggen wat voor vervolgstappen zij zou kunnen ondernemen?
quote:Jaren niet zo gelachen!Op donderdag 28 oktober 2010 16:27 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
IQ test uivoeren, resultaat er van in kilo's goud kopen. Aangezien ze waarschijnlijk negatief uit komt, krijgt ze goud toe!! EINZ!!1!!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:27 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
IQ test uivoeren, resultaat er van in kilo's goud kopen. Aangezien ze waarschijnlijk negatief uit komt, krijgt ze goud toe!! EINZ!!1!!
Op wiens naam staat het contract?quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:15 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Een vriendin van me heeft door wat onverschillen een paar keer haar telefoonrekening niet betaald (kon zij eigenlijk niks aan doen, haar vader regelde dat altijd maar door omstandigheden niet meer).
oh yeah, veel te laat, oh yeah !quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:10 schreef PaulyD het volgende:
Haha. Eer men bij T-Mobile overgaat tot afkoopsom loop je echt structureel maanden achter met je facturen. Hier gaan 090x-blokkades, algehele blokkades en al aan vooraf. Tevens probeert men contact met je te zoeken via andere wegen. Als hier geen gehoor aan wordt gegeven, dan gaat men over tot een afkoopsom. Dan ben je het stadium van betalingsregelingen en dergelijke allang voorbij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |