abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88068394
Een bemiddelaar zoeken, dan willen ze veel vaker een betalingsregeling treffen heb ik gehoord.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_88070693
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:21 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Zou je mij nog even kort kunnen uitleggen wat voor vervolgstappen zij zou kunnen ondernemen?
IQ test uivoeren, resultaat er van in kilo's goud kopen. Aangezien ze waarschijnlijk negatief uit komt, krijgt ze goud toe!! EINZ!!1!!
pi_88082260
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 14:21 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Zou je mij nog even kort kunnen uitleggen wat voor vervolgstappen zij zou kunnen ondernemen?
Er staan genoeg handvatten in dat topic :)
pi_88099542
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 16:27 schreef Wijnbo het volgende:

[..]

IQ test uivoeren, resultaat er van in kilo's goud kopen. Aangezien ze waarschijnlijk negatief uit komt, krijgt ze goud toe!! EINZ!!1!!
Jaren niet zo gelachen!
pi_88103350
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 16:27 schreef Wijnbo het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
pi_88103370
BETALEN TS. DOKKEN. LAPPEN. OVER DE BRUG KOMEN MET DIE CENTEN. NU
pi_88107654
Supertriest :')
pi_88108935
Zoals al gezegd, je betaalt gewoon het eerste jaar volledig, dus nog 6 maanden.
Dit bedrag maak je over en je schrijft een aangetekende brief waarin je aangeeft dat ze verdere incassopogingen kunnen staken en ze over moeten gaan tot dagvaarding.

Zo kun je ook voorkomen dat er dure incassobureau's worden ingeschakeld.
  zondag 31 oktober 2010 @ 15:58:52 #34
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_88175622
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 14:15 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Een vriendin van me heeft door wat onverschillen een paar keer haar telefoonrekening niet betaald (kon zij eigenlijk niks aan doen, haar vader regelde dat altijd maar door omstandigheden niet meer).
Op wiens naam staat het contract?
Als je het zo omschrijft doe je suggeren dat het contract op naam van haar vader staat. In dat geval moet je T-Mobile gewoon doorsturen naar haar vader en een eigen contract afsluiten voor je vriendin.

Als het contract wel op naam van je vriendin stond, dan klopt je redenatie "Kon zij eigenlijk niks aan doen", want dan had ze haar vader beter moeten controleren en zal ze dus gewoon moeten betalen.
So we just called him Fred
  zondag 31 oktober 2010 @ 16:52:22 #35
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_88177237
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 18:10 schreef PaulyD het volgende:
Haha. Eer men bij T-Mobile overgaat tot afkoopsom loop je echt structureel maanden achter met je facturen. Hier gaan 090x-blokkades, algehele blokkades en al aan vooraf. Tevens probeert men contact met je te zoeken via andere wegen. Als hier geen gehoor aan wordt gegeven, dan gaat men over tot een afkoopsom. Dan ben je het stadium van betalingsregelingen en dergelijke allang voorbij.
oh yeah, veel te laat, oh yeah !
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')