quote:IQ test uivoeren, resultaat er van in kilo's goud kopen. Aangezien ze waarschijnlijk negatief uit komt, krijgt ze goud toe!! EINZ!!1!!Op donderdag 28 oktober 2010 14:21 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Zou je mij nog even kort kunnen uitleggen wat voor vervolgstappen zij zou kunnen ondernemen?
quote:Er staan genoeg handvatten in dat topicOp donderdag 28 oktober 2010 14:21 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Zou je mij nog even kort kunnen uitleggen wat voor vervolgstappen zij zou kunnen ondernemen?
quote:Jaren niet zo gelachen!Op donderdag 28 oktober 2010 16:27 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
IQ test uivoeren, resultaat er van in kilo's goud kopen. Aangezien ze waarschijnlijk negatief uit komt, krijgt ze goud toe!! EINZ!!1!!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:27 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
IQ test uivoeren, resultaat er van in kilo's goud kopen. Aangezien ze waarschijnlijk negatief uit komt, krijgt ze goud toe!! EINZ!!1!!
Op wiens naam staat het contract?quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:15 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Een vriendin van me heeft door wat onverschillen een paar keer haar telefoonrekening niet betaald (kon zij eigenlijk niks aan doen, haar vader regelde dat altijd maar door omstandigheden niet meer).
oh yeah, veel te laat, oh yeah !quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:10 schreef PaulyD het volgende:
Haha. Eer men bij T-Mobile overgaat tot afkoopsom loop je echt structureel maanden achter met je facturen. Hier gaan 090x-blokkades, algehele blokkades en al aan vooraf. Tevens probeert men contact met je te zoeken via andere wegen. Als hier geen gehoor aan wordt gegeven, dan gaat men over tot een afkoopsom. Dan ben je het stadium van betalingsregelingen en dergelijke allang voorbij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |