quote:Ja.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:56 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Heb je moeite met veranderingen?
quote:Sterf.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:56 schreef BigSmurf het volgende:
Vind de nieuwe lay-out een stuk overzichtelijker en moderner, onterechte klacht!
quote:Gelukkig ben ik niet de enige!Op dinsdag 26 oktober 2010 13:57 schreef Splutje het volgende:
Net ook kennis mee gemaakt, ik ben nog even in paniek
quote:autorefresh kan je hopelijk uitzetten?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:58 schreef Originele_Naam het volgende:
anders maar dat niet hoeven f5en is wel ziekie
quote:Ja dat kan.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:59 schreef wise het volgende:
[..]
autorefresh kan je hopelijk uitzetten?
ik zit nog steeds op silver! btw
quote:gelukkig. Das het eerste wat uitgaat
quote:Over de post hoverenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:00 schreef BigSmurf het volgende:
Autofreshen werkt hier niet, Google Chrome probleempje?
En ik zie nergens meer de "Quote" knop, ligt dat aan mij?
quote:NeeOp dinsdag 26 oktober 2010 14:00 schreef BigSmurf het volgende:
quote:Dat ligt aan jouEn ik zie nergens meer de "Quote" knop, ligt dat aan mij?
quote:omdat het irritant is misschienOp dinsdag 26 oktober 2010 14:01 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
waarom zou je het willen uitzetten
quote:ik niet
quote:Je kan alleen nog maar quickquoten.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:04 schreef stroopdoosch het volgende:
En je kan ook niet meer quickquoten.
quote:IE moet ook gewoon doodOp dinsdag 26 oktober 2010 14:05 schreef banapples het volgende:
Nu kan ik IE6 niet meer gebruiken [ afbeelding ]
quote:Heb op mijn werk weinig keus helaas. Wel illegaal Chrome weten te instaleren
quote:żż
quote:Gebruik ook Chrome en autorefreshen werkt gewoon.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:00 schreef BigSmurf het volgende:
En ik zie nergens meer de "Quote" knop, ligt dat aan mij?
quote:Ben ik ook en kan ook niet tegen veranderingen maar er zijn opties die beter zijn in mijn ogen dus dan kan ik er wel mee leven opzich.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:11 schreef Gummibeer79 het volgende:
Ik ben erg gehecht aan mijn bagger-lay-outje
quote:Nee helemaal niet, maar iedereen heeft zo zijn voorkeur en ik ben nog geen één layout tegenkomen, op wat voor forum dan ook, die ik fijner vind dan de bagger layout. Problemen mee? Dan kun je paar klappen krijgenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:19 schreef BigSmurf het volgende:
Veel autistische kiddo's hier voor wie verandering zware hoofdpijn oplevert...
quote:DuTank is autist..Op dinsdag 26 oktober 2010 14:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, maar iedereen heeft zo zijn voorkeur en ik ben nog geen één layout tegenkomen, op wat voor forum dan ook, die ik fijner vind dan de bagger layout. Problemen mee? Dan kun je paar klappen krijgen.
quote:Dat is je add-blockerOp dinsdag 26 oktober 2010 14:22 schreef Pakspul het volgende:
Waarom zit er een grijze balk onder de OP?
quote:Krijg de graftyfus, je kunt niet quoten met AD+ aan
quote:bek houden kutkloon, kom nou eens met een goed argument dat de bagger layout - aka de layout voor ekte bazen - weg moet? En om het argument onderuit te halen dat het te veel onderhoud kost: pleur die andere layout dan de prullenbak in, laat de user kiezen tussen Decade Ulta Megatron Flipflok Special Layout en de Bagger Layout.
quote:Kwestie van fok.nl als uitzondering toevoegen, ben je van het probleem af en alle andere sites doet je ad-blocker het gewoon nog. Het is niet zo moeilijk.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:24 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Krijg de graftyfus, je kunt niet quoten met AD+ aanNU BEN IK HET ZAT!!!
gvd, nu moet die kanker allemaal aan
quote:Je bent duidelijk vergeten je relax-medicijnen in te nemen, je gaat compleet uit je bol om niets!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:26 schreef DuTank het volgende:
bek houden kutkloon, kom nou eens met een goed argument dat de bagger layout - aka de layout voor ekte bazen - weg moet? En om het argument onderuit te halen dat het te veel onderhoud kost: pleur die andere layout dan de prullenbak in, laat de user kiezen tussen Decade Ulta Megatron Flipflok Special Layout en de Bagger Layout.
quote:Uiteraard heb ik dat al, maar ik wilde het even testen met AD+ aan. Deze heb ik direct weer uitgezet want Fok! ziet er met AD+ stukken beter uit.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:26 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Kwestie van fok.nl als uitzondering toevoegen, ben je van het probleem af en alle andere sites doet je ad-blocker het gewoon nog. Het is niet zo moeilijk.
Bedanken hoeft niet!
quote:Autorefresh uitzetten of minder snel laten updaten.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:27 schreef Biels het volgende:
En dat je een topic halverwege de lijst wil aanklikken, maar dat het dan opeens naar boven/onder springt is ook vervelend.
quote:Ja. Zodat je een topic wel kan laten updaten maar de AT niet bijvoorbeeld.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:32 schreef Gummibeer79 het volgende:
Moet je nu echt bij zowel je eigen actieve, als algemeen actieve als nieuwe topics de autorefresh uitzetten?
quote:
quote:bedankt dat je me eraan herinnert, ik duik de shop inOp dinsdag 26 oktober 2010 14:29 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Je bent duidelijk vergeten je relax-medicijnen in te nemen, je gaat compleet uit je bol om niets!
quote:Dan moet je de text-only layout gebruiken, ben ik bang..Op dinsdag 26 oktober 2010 14:35 schreef Catbert het volgende:
Gaat zeker niet gefixt worden dat 't voor geen meter werkt als je JS blokt zeker?
quote:Paas een shoetoe voor je boy Pagga.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
bedankt dat je me eraan herinnert, ik duik de shop in
oh wacht, ik heb hier nog wat liggen
quote:kom chillen in de noordside dan, tot zoOp dinsdag 26 oktober 2010 14:37 schreef Skonk het volgende:
[..]
Paas een shoetoe voor je boy Pagga.
quote:Een breezah heeft de kleurtjes uitgekozen. Mooi roze is niet lelijkOp dinsdag 26 oktober 2010 14:38 schreef 100% Tukker het volgende:
Misschien toch eens een grafisch ontwerper inhuren, Fok? Ik vind de nieuwe lay-out (wederom) erg tegenvallen.
Wie heeft dat kleurenschema gekozen? Vincent Bijlo?
quote:Heeft er niks mee te maken, kijk hoe fucking klein die letters zijn in een quote-vlakje ofzo
quote:Er wordt uitegegaan van een standaard DPI instelling van 96 terwijl veel laptops een veel hogere DPI hebben. Vandaar ook dat goeie designers geen fixed-size fonts gebruiken.
quote:Ja, echt, om de haverklap.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:43 schreef Relko het volgende:
Dit is al de zoveelste keer dat de layout veranderd, ik vind die gele het beste.
quote:Ik kan het anders op zowel m'n 24" monitor (1920 x 1080) als op m'n 11,6" netbook (1366 x 768) prima lezen op normale afstand.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:41 schreef DuTank het volgende:
Heeft er niks mee te maken, kijk hoe fucking klein die letters zijn in een quote-vlakje ofzoNiet iedereen heeft een duizend inch beeldscherm, er zijn ook mensen die alleen op laptops werken, zoals ik.
quote:Dat vind ik schrikbarend veel ja, vooral omdat ik al zo'n moeite heb met verandering.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, echt, om de haverklap..
Bagger -> silver -> nieuwe oude -> oude oude. En daarvoor nog eentje maar dat was voor m'n tijd. Nou wat veel zeg, de 5 layout sinds ergens 2001?
quote:Gewoon ééntje groter en het is perfect, er is niks mis met mijn ogen, maar vind het gewoon te priegelig.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:47 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik kan het anders op zowel m'n 24" monitor (1920 x 1080) als op m'n 11,6" netbook (1366 x 768) prima lezen op normale afstand.
quote:Waarom is de huillach nog geen PI ?
quote:Wat als je het beeld 110% zet? Dat werkte voor mij.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gewoon ééntje groter en het is perfect, er is niks mis met mijn ogen, maar vind het gewoon te priegelig.
quote:Nou nou, 8,5 en 9 als ik het c/p naar word. Wat een verschil.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gewoon ééntje groter en het is perfect, er is niks mis met mijn ogen, maar vind het gewoon te priegelig.
quote:Dan worden alle plaatjes (smileys) onscherp..Op dinsdag 26 oktober 2010 14:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat als je het beeld 110% zet? Dat werkte voor mij.
quote:Gewoon op het kruisje klikken aan het einde van de regel?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:07 schreef quirigua het volgende:
jammer van die vage en te kleine letters ; nog wat :
kan ik in mijn actieve topics ook wat verwijderen ? de lijst wordt alnders zo lang
quote:OK, thnxOp dinsdag 26 oktober 2010 15:18 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Gewoon op het kruisje klikken aan het einde van de regel?
quote:Adblock aan? Dan werkt dat idd niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:37 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Quote knop komt niet tevoorschijn, en ook de edit knopjes niet enzo en fobo knopje. Staaltje baggerwerk dus
quote:Kun je instellen in themaOp dinsdag 26 oktober 2010 15:37 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Quote knop komt niet tevoorschijn, en ook de edit knopjes niet enzo en fobo knopje. Staaltje baggerwerk dus
quote:Staaltje Adblocker.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:37 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
quote:EenschOp dinsdag 26 oktober 2010 13:55 schreef Spelvout het volgende:
De oude was veel beter!
Deel hier je klacht.
quote:is al bezig: kijk maar in MEDOp dinsdag 26 oktober 2010 15:40 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik gok op een heleboel AdBlocks bans de komende tijd
quote:Ik zie ze gewoon, hoor.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:37 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
quote:als je net zo dom bent als die andere mensen om te melden dat bepaalde functionaliteit het niiet doet dan kunnen ze het zien ja
quote:nee, maar als jij klaagt over iets wat je niet kan vinden, zoals een werkbalkje, is de kans 95% dat het door adblock komt. Dus 48uur ban
quote:zoals dit soort mensen dusOp dinsdag 26 oktober 2010 15:48 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Wat een troep zeg, kan niet eens quoten of editen
quote:anders lopen ze inkomsten mis door banners en irritante pop-ups. Gewoon wegklikken is teveel moeite me dunktOp dinsdag 26 oktober 2010 15:48 schreef Relko het volgende:
[..]
Holy shit in a shoebox, waarom is dat nou weer verboden?
quote:Net zoals je ook gewoon custom CSS kan gebruiken in stylish?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:47 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
als je net zo dom bent als die andere mensen om te melden dat bepaalde functionaliteit het niiet doet dan kunnen ze het zien ja
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:49 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Net zoals je ook gewoon custom CSS kan gebruiken in stylish?
[ afbeelding ]
quote:ja mag alles aanpassen, als je de ads maar niet blockedOp dinsdag 26 oktober 2010 15:49 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Net zoals je ook gewoon custom CSS kan gebruiken in stylish?
[ afbeelding ]
quote:CSS aanpassen zonder abo mag ook niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:50 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ja mag alles aanpassen, als je de ads maar niet blocked
quote:Euh, nee?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:47 schreef Leipo666 het volgende:
als je net zo dom bent als die andere mensen om te melden dat bepaalde functionaliteit het niiet doet dan kunnen ze het zien ja
quote:Wat een barmhartige Samaritaan ben jij zeg.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Euh, nee?
Als je Fok NIET blokt (ik heb wel Adblock maar Fok staat gewhitelist) maar wel JavaScript uit hebt staan dan doet de nieuwe layout het ook niet.
Dus als ze mensen bannen alleen omdat functionaliteit niet werkt dan zijn ze echt extreem dom bezig.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Euh, nee?
Als je Fok NIET blokt (ik heb wel Adblock maar Fok staat gewhitelist) maar wel JavaScript uit hebt staan dan doet de nieuwe layout het ook niet.
Dus als ze mensen bannen alleen omdat functionaliteit niet werkt dan zijn ze echt extreem dom bezig.
quote:Eerder iemand die (net als ik) graag gebruik wil maken van de Quote-knop enzo, want die doet het niet met Ad-block aan...Op dinsdag 26 oktober 2010 15:56 schreef Relko het volgende:
Wat een barmhartige Samaritaan ben jij zeg.
quote:Ga eens een beetje normaal posten.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:53 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
haha mister moraalmidder is weer lekker aan het bruinwerken bij de FA's zie ik
ga toch weg man idioot
quote:Ik heb geen issue met wat ads, daar draaien gratis sites op. Dus ja, goeie sites die ik bezoek whitelist ik. Die servers en bandbreedte betalen zichzelf niet hoor. Ads die over je hele scherm uitklappen e.d. die block ik meteen.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:56 schreef Relko het volgende:
Wat een barmhartige Samaritaan ben jij zeg.
quote:Net ook gevonden.
quote:Jongen, het lijkt me ook niet dat dit de bedoeling is. Wees snel.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:13 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
HAAL HET WEG MAN HAAL HET WEG
quote:Ik denk het.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:16 schreef Wootism het volgende:
Uhm, ben ik de enige die niet weet hoe je iemand moet quoten? Kan het quote knopje niet vinden!
quote:Zelf Adblock gebruiken is verboden, maar het lijkt me ook niet wenselijk dat je andere gebruikers gaat aanraden/helpen Adblock te gebruiken op FOK!.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:15 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
ja
waarom mag dat niet gezegd worden dan
quote:Dankjewel hè!
quote:Met je pijltje naar rechtsboven van een post gaan, dan verschijnen ze.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:16 schreef Wootism het volgende:
Uhm, ben ik de enige die niet weet hoe je iemand moet quoten? Kan het quote knopje niet vinden!
quote:En jij denkt echt dat dat gewenst is hier? Dan kun je net zo goed zeggen 'ik gebruik zelf geen adblock, maar het is wel mogelijk om er mee te FOK!ken hoor, je moet gewoon dit en dat doen en dan kun je prima FOK!ken terwijl je ook Adblock hebt'.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:19 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
ik vertel alleen maar hoe ze die kansloze 'beveiliging' kunnen omzeilen
zelf geen adblocker in gebruik
quote:Kan dat dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En jij denkt echt dat dat gewenst is hier? Dan kun je net zo goed zeggen 'ik gebruik zelf geen adblock, maar het is wel mogelijk om er mee te FOK!ken hoor, je moet gewoon dit en dat doen en dan kun je prima FOK!ken terwijl je ook Adblock hebt'.
quote:Wat? Je hebt je hier aan de regels te houden, anders heb je hier niets te zoeken. 4chan is de andere kant op.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:24 schreef Jenglejack het volgende:
Ik kan op dit moment niet quoten, maar wilde toch even zeggen dat je een bitch bent.
Aardbei is een baas.
quote:Ik weet 4chan te vinden. Adblocker uitschakelen heeft geholpen bij me.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat? Je hebt je hier aan de regels te houden, anders heb je hier niets te zoeken. 4chan is de andere kant op.
quote:Wie ben jij en waarom loop je zo te zeuren?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat? Je hebt je hier aan de regels te houden, anders heb je hier niets te zoeken. 4chan is de andere kant op.
quote:teveel problemen dacht ik.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:33 schreef Caland het volgende:
Ja, leuk enzo zo'n nieuwe layout. Maar waarom moet de oude dan verdwijnen?
Kansloos weer...
quote:En teveel users die daar AdBlock gebruiken, dat wordt nu een stuk lastiger omdat je functionaliteit mist. Denk dat dat ook zeker meegenomen is in het besluit.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:34 schreef Jenglejack het volgende:
HOLY SHYTTZZZZZ, ik hoef niet eens te refreshen om nieuwe posts te zien.![]()
![]()
quote:zoals ik iemand hierboven zag typen, dat als je fok op die whitelist ofzo zou zetten dan het dan wel normaal werkt.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:35 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
En teveel users die daar AdBlock gebruiken, dat wordt nu een stuk lastiger omdat je functionaliteit mist. Denk dat dat ook zeker meegenomen is in het besluit.
quote:PanzermausOp dinsdag 26 oktober 2010 16:33 schreef Wootism het volgende:
[..]
Wie ben jij en waarom loop je zo te zeuren?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:37 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Had zoiets nooit eerder gezien..![]()
quote:Zie banmeldtopic.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Panzermaus
Fotoboek van Panzermaus
Dat had je zelf ook uit kunnen zoeken. En als brood_met_aardbeien het had laten staan dan had hij waarschijnlijk een ban gehad. Iets met policy + voorwaarden en alles.
quote:Niet om 't een of 't ander, maar als zoveel gebruikers Adblock gebruiken, is dat dan niet een signaal dat je het soort ads gewoon eens moet heroverwegen? Die bewegende meuk is gewoon enorm irritant, en je zit ALTIJD als een pagina aan het laden is op de ads te wachten. Als ze niet zo irritant waren, waren veel minder mensen ze gaan blocken.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:35 schreef Me_Wesley het volgende:
En teveel users die daar AdBlock gebruiken, dat wordt nu een stuk lastiger omdat je functionaliteit mist. Denk dat dat ook zeker meegenomen is in het besluit.
quote:adds zijn nodig om fok te kunnen betalen. Dat ze erzijn ok, maar soms is het te geforceerd. Lees heel je schermvullendOp dinsdag 26 oktober 2010 16:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niet om 't een of 't ander, maar als zoveel gebruikers Adblock gebruiken, is dat dan niet een signaal dat je het soort ads gewoon eens moet heroverwegen? Die bewegende meuk is gewoon enorm irritant, en je zit ALTIJD als een pagina aan het laden is op de ads te wachten. Als ze niet zo irritant waren, waren veel minder mensen ze gaan blocken.
En, nogmaals voor ik een ban aan m'n broek heb; ik raad mensen dus NIET aan het te gaan gebruiken.
quote:Omdat irritante kutuser.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daar heb je het al. Waarom toch, man. Waarom toch.
quote:Denk dat ik er over een dagje ook wel genoeg van krijg. Ik geniet er voorlopig nog even van als een baby dat voor het eerst z'n oogjes open doet
quote:Web 2.0 neger, embrace die shit.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:39 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Maar deze layout is echt eerste klasse oogkanker.
Ik wil gewoon de bagger weer terug!
quote:Helemaal waar.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niet om 't een of 't ander, maar als zoveel gebruikers Adblock gebruiken, is dat dan niet een signaal dat je het soort ads gewoon eens moet heroverwegen? Die bewegende meuk is gewoon enorm irritant, en je zit ALTIJD als een pagina aan het laden is op de ads te wachten. Als ze niet zo irritant waren, waren veel minder mensen ze gaan blocken.
En, nogmaals voor ik een ban aan m'n broek heb; ik raad mensen dus NIET aan het te gaan gebruiken.
quote:Zie helemaal rechtsbovenaan de pagina. Daar staan 3 icoontjes (zo naast dat google snelzoeken), de meest rechtse moet je hebben.
quote:Klopt, vind het thema er vrij kaal en 'standaard' uitzien. Net als bij veel van die gratis forumsoftware pakketten. Baggerlayout vond ik echt typisch FOK!, dit is nog niet veel bijzonders qua looks. Functionaliteit is wel geweldig.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:07 schreef Manu. het volgende:
Het is net een een of andere ''maak-je-eigen-website''-site geworden.
quote:Die werken bij mij wel hoor!Op dinsdag 26 oktober 2010 17:07 schreef sc00p het volgende:
Niet alles werkt in Chrome, oa de thema knop en het auto refreshen..
quote:Het is al duidelijk, de reden was A*-****k. Heb hem maar uitgezet op fok, is wel zo eerlijk ook eigenlijk
quote:
quote:Oh weet het al. Je moet Adblock uitzetten voor fok.nl, anders doet deze layout het niet goed.
quote:StroefOp dinsdag 26 oktober 2010 19:25 schreef Booomer het volgende:
[..]
Oh weet het al. Je moet Adblock uitzetten voor fok.nl, anders doet deze layout het niet goed.
quote:Firefox hetzelfde probleemOp dinsdag 26 oktober 2010 17:07 schreef sc00p het volgende:
quote:KutOp dinsdag 26 oktober 2010 20:02 schreef GlowMouse het volgende:
je pikt de users met een adblocker er zo uit
quote:Sinds wanneer kun je ontwikkelen in Chrome?
quote:Dan doet die kerol hierboven die zegt dat niks werkt bij hem in Chrome toch wat verkeerd
quote:Dat kan je gewoon uitschakelen bij de thema instellingen:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:52 schreef exile79 het volgende:
Heb niet het hele topic doorgelezen, maar is ben ik de enige die de 'je bent meer dan 2 minuten niet actief geweest blabla' melding krijgt? Erg irritant als je een embedded video van youtube aan het kijken bent die langer is dan twee minuten. Komt de melding en vervolgens stopt de video en kan je weer opnieuw beginnen.
quote:Klik opOp dinsdag 26 oktober 2010 20:52 schreef exile79 het volgende:
Heb niet het hele topic doorgelezen, maar is ben ik de enige die de 'je bent meer dan 2 minuten niet actief geweest blabla' melding krijgt? Erg irritant als je een embedded video van youtube aan het kijken bent die langer is dan twee minuten. Komt de melding en vervolgens stopt de video en kan je weer opnieuw beginnen.
quote:miss ligt het aan je adblock want bij mij werkt het wel...Op dinsdag 26 oktober 2010 17:07 schreef sc00p het volgende:
quote:Kut.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:49 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Onterecht klacht, goede layout.
[ afbeelding ]
quote:Thanks!Op dinsdag 26 oktober 2010 20:53 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Klik op [ afbeelding ] en dan 'Toon waarschuwing bij inactief' uitzetten.
quote:Ja ?
quote:Iemand meer info ? Ik zou best een abo willen afsluiten om de baggerskin te blijven gebruikenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:01 schreef Danny het volgende:
[..]
meerdere layouts bij houden is teveel werk. met een full of pimp abo kun je zelf de css aanpassen en er wordt al door users gewerkt aan een baggerskin en foksilver skin.
quote:Bagger gaat er sowieso uit. Je kan wel de FOK! Silver skin inschakelen in de nieuwe layout. Mocht je een FOK! Full of Pimp abo willen afsluiten en met CSS aan de slag willen, dan kan je hier terecht: Het FOK!-custom-CSS topic!Op dinsdag 26 oktober 2010 21:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja ?
Ik vind het bij nader inzien toch niks . Al zijn die updates wel tof en handig .
Verder :
[..]
Iemand meer info ? Ik zou best een abo willen afsluiten om de baggerskin te blijven gebruiken
quote:Klopt.
quote:Tsja.... dat wordt dus snel aflerenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:39 schreef -Datdus- het volgende:
Soderberbiezo moet er een F5 blocker ingebouwd worden want ik druk veels te vaak op f5 ondank de automagische updates!
quote:Addblocker uitscakelen..Op dinsdag 26 oktober 2010 23:47 schreef Vijf_voor het volgende:
bij mij werkt 'auto-f5' niet en spoilers ook niet. (firefox)
quote:Bij mij wel en ik heb ook Firefox.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:47 schreef Vijf_voor het volgende:
bij mij werkt 'auto-f5' niet en spoilers ook niet. (firefox)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ROBODEMONS..................|:(
quote:Ik heb in ieder geval de CSS en een deel van de template van Bagger veiliggesteld.. Misschien valt de boel te forken.
quote:Gewoon een mirrortje maken en dan de FOK! database op afstand uitlezen ofzoiets.Op woensdag 27 oktober 2010 03:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval de CSS en een deel van de template van Bagger veiliggesteld.. Misschien valt de boel te forken.
quote:Ik ook, maar dan met fokforum_light.Op woensdag 27 oktober 2010 04:07 schreef Stokstaart het volgende:
Ik zou anders best een pimpabo afsluiten alleen om de Baggerlayout te behouden .
quote:Als er genoeg animo is wie weet dat de kosten dan gaan opwegen tegen de lastenOp woensdag 27 oktober 2010 05:15 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan met fokforum_light.
quote:ik ook, maar ssssst
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 04:55 schreef 8D het volgende:
Werkt hier prima in FirefoxLaatst een week gebanned om een mindere opmerking dan ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door GlowMouse op 27-10-2010 10:32:37 ]
quote:fok staat toch op die whitelist. Dus banners enz laat hij gewoon zien. Niks ergs aan, me dunkt?Op woensdag 27 oktober 2010 09:26 schreef Skonk het volgende:
[..]
Laatst een week gebanned om een mindere opmerking dan dit
quote:fok staat hier op de fucking blacklist, 20 huurmoordenaars komen eraanOp woensdag 27 oktober 2010 09:37 schreef wise het volgende:
[..]
fok staat toch op die whitelist. Dus banners enz laat hij gewoon zien. Niks ergs aan, me dunkt?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 09:39 schreef Skonk het volgende:
[..]
fok staat hier op de fucking blacklist, 20 huurmoordenaars komen eraan
quote:Ritmo:Op woensdag 27 oktober 2010 09:35 schreef T42 het volgende:
ik hou niet van moderndus steun de klacht
quote:luister naar wie?Op woensdag 27 oktober 2010 11:20 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Ritmo:
"Oh jij bent zeker zo'n 40+er die naar Pink Floyed luistert"
quote:Klik in de quick reply op de
quote:wacht jij maar. Nu is het nog de lay-out maar straks bepalen ze je hele levenOp woensdag 27 oktober 2010 12:41 schreef Deckard het volgende:
Voordeel van de layout:
- Je kan hem zelf aanpassen met je eigen kleuren.
- auto berichten
Nadeel:
- users die er over klagen
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 12:44 schreef banapples het volgende:
[..]
wacht jij maar. Nu is het nog de lay-out maar straks bepalen ze je hele leven
OPEN JE OGEN MENSEN !!!
quote:kun je instellen, zie [Veelgestelde vragen] Nieuwe layout - 2Op woensdag 27 oktober 2010 12:51 schreef Mushi het volgende:
Hij update automatischVerder is het nog even wennen. Waarom zijn de quote knop enz niet standaard zichtbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |