quote:Ja.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:56 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Heb je moeite met veranderingen?
quote:Sterf.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:56 schreef BigSmurf het volgende:
Vind de nieuwe lay-out een stuk overzichtelijker en moderner, onterechte klacht!
quote:Gelukkig ben ik niet de enige!Op dinsdag 26 oktober 2010 13:57 schreef Splutje het volgende:
Net ook kennis mee gemaakt, ik ben nog even in paniek
quote:autorefresh kan je hopelijk uitzetten?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:58 schreef Originele_Naam het volgende:
anders maar dat niet hoeven f5en is wel ziekie
quote:Ja dat kan.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:59 schreef wise het volgende:
[..]
autorefresh kan je hopelijk uitzetten?
ik zit nog steeds op silver! btw
quote:gelukkig. Das het eerste wat uitgaat
quote:Over de post hoverenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:00 schreef BigSmurf het volgende:
Autofreshen werkt hier niet, Google Chrome probleempje?
En ik zie nergens meer de "Quote" knop, ligt dat aan mij?
quote:NeeOp dinsdag 26 oktober 2010 14:00 schreef BigSmurf het volgende:
quote:Dat ligt aan jouEn ik zie nergens meer de "Quote" knop, ligt dat aan mij?
quote:omdat het irritant is misschienOp dinsdag 26 oktober 2010 14:01 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
waarom zou je het willen uitzetten
quote:ik niet
quote:Je kan alleen nog maar quickquoten.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:04 schreef stroopdoosch het volgende:
En je kan ook niet meer quickquoten.
quote:IE moet ook gewoon doodOp dinsdag 26 oktober 2010 14:05 schreef banapples het volgende:
Nu kan ik IE6 niet meer gebruiken [ afbeelding ]
quote:Heb op mijn werk weinig keus helaas. Wel illegaal Chrome weten te instaleren
quote:żż
quote:Gebruik ook Chrome en autorefreshen werkt gewoon.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:00 schreef BigSmurf het volgende:
En ik zie nergens meer de "Quote" knop, ligt dat aan mij?
quote:Ben ik ook en kan ook niet tegen veranderingen maar er zijn opties die beter zijn in mijn ogen dus dan kan ik er wel mee leven opzich.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:11 schreef Gummibeer79 het volgende:
Ik ben erg gehecht aan mijn bagger-lay-outje
quote:Nee helemaal niet, maar iedereen heeft zo zijn voorkeur en ik ben nog geen één layout tegenkomen, op wat voor forum dan ook, die ik fijner vind dan de bagger layout. Problemen mee? Dan kun je paar klappen krijgenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:19 schreef BigSmurf het volgende:
Veel autistische kiddo's hier voor wie verandering zware hoofdpijn oplevert...
quote:DuTank is autist..Op dinsdag 26 oktober 2010 14:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, maar iedereen heeft zo zijn voorkeur en ik ben nog geen één layout tegenkomen, op wat voor forum dan ook, die ik fijner vind dan de bagger layout. Problemen mee? Dan kun je paar klappen krijgen.
quote:Dat is je add-blockerOp dinsdag 26 oktober 2010 14:22 schreef Pakspul het volgende:
Waarom zit er een grijze balk onder de OP?
quote:Krijg de graftyfus, je kunt niet quoten met AD+ aan
quote:bek houden kutkloon, kom nou eens met een goed argument dat de bagger layout - aka de layout voor ekte bazen - weg moet? En om het argument onderuit te halen dat het te veel onderhoud kost: pleur die andere layout dan de prullenbak in, laat de user kiezen tussen Decade Ulta Megatron Flipflok Special Layout en de Bagger Layout.
quote:Kwestie van fok.nl als uitzondering toevoegen, ben je van het probleem af en alle andere sites doet je ad-blocker het gewoon nog. Het is niet zo moeilijk.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:24 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Krijg de graftyfus, je kunt niet quoten met AD+ aanNU BEN IK HET ZAT!!!
gvd, nu moet die kanker allemaal aan
quote:Je bent duidelijk vergeten je relax-medicijnen in te nemen, je gaat compleet uit je bol om niets!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:26 schreef DuTank het volgende:
bek houden kutkloon, kom nou eens met een goed argument dat de bagger layout - aka de layout voor ekte bazen - weg moet? En om het argument onderuit te halen dat het te veel onderhoud kost: pleur die andere layout dan de prullenbak in, laat de user kiezen tussen Decade Ulta Megatron Flipflok Special Layout en de Bagger Layout.
quote:Uiteraard heb ik dat al, maar ik wilde het even testen met AD+ aan. Deze heb ik direct weer uitgezet want Fok! ziet er met AD+ stukken beter uit.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:26 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Kwestie van fok.nl als uitzondering toevoegen, ben je van het probleem af en alle andere sites doet je ad-blocker het gewoon nog. Het is niet zo moeilijk.
Bedanken hoeft niet!
quote:Autorefresh uitzetten of minder snel laten updaten.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:27 schreef Biels het volgende:
En dat je een topic halverwege de lijst wil aanklikken, maar dat het dan opeens naar boven/onder springt is ook vervelend.
quote:Ja. Zodat je een topic wel kan laten updaten maar de AT niet bijvoorbeeld.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:32 schreef Gummibeer79 het volgende:
Moet je nu echt bij zowel je eigen actieve, als algemeen actieve als nieuwe topics de autorefresh uitzetten?
quote:
quote:bedankt dat je me eraan herinnert, ik duik de shop inOp dinsdag 26 oktober 2010 14:29 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Je bent duidelijk vergeten je relax-medicijnen in te nemen, je gaat compleet uit je bol om niets!
quote:Dan moet je de text-only layout gebruiken, ben ik bang..Op dinsdag 26 oktober 2010 14:35 schreef Catbert het volgende:
Gaat zeker niet gefixt worden dat 't voor geen meter werkt als je JS blokt zeker?
quote:Paas een shoetoe voor je boy Pagga.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
bedankt dat je me eraan herinnert, ik duik de shop in
oh wacht, ik heb hier nog wat liggen
quote:kom chillen in de noordside dan, tot zoOp dinsdag 26 oktober 2010 14:37 schreef Skonk het volgende:
[..]
Paas een shoetoe voor je boy Pagga.
quote:Een breezah heeft de kleurtjes uitgekozen. Mooi roze is niet lelijkOp dinsdag 26 oktober 2010 14:38 schreef 100% Tukker het volgende:
Misschien toch eens een grafisch ontwerper inhuren, Fok? Ik vind de nieuwe lay-out (wederom) erg tegenvallen.
Wie heeft dat kleurenschema gekozen? Vincent Bijlo?
quote:Heeft er niks mee te maken, kijk hoe fucking klein die letters zijn in een quote-vlakje ofzo
quote:Er wordt uitegegaan van een standaard DPI instelling van 96 terwijl veel laptops een veel hogere DPI hebben. Vandaar ook dat goeie designers geen fixed-size fonts gebruiken.
quote:Ja, echt, om de haverklap.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:43 schreef Relko het volgende:
Dit is al de zoveelste keer dat de layout veranderd, ik vind die gele het beste.
quote:Ik kan het anders op zowel m'n 24" monitor (1920 x 1080) als op m'n 11,6" netbook (1366 x 768) prima lezen op normale afstand.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:41 schreef DuTank het volgende:
Heeft er niks mee te maken, kijk hoe fucking klein die letters zijn in een quote-vlakje ofzoNiet iedereen heeft een duizend inch beeldscherm, er zijn ook mensen die alleen op laptops werken, zoals ik.
quote:Dat vind ik schrikbarend veel ja, vooral omdat ik al zo'n moeite heb met verandering.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, echt, om de haverklap..
Bagger -> silver -> nieuwe oude -> oude oude. En daarvoor nog eentje maar dat was voor m'n tijd. Nou wat veel zeg, de 5 layout sinds ergens 2001?
quote:Gewoon ééntje groter en het is perfect, er is niks mis met mijn ogen, maar vind het gewoon te priegelig.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:47 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik kan het anders op zowel m'n 24" monitor (1920 x 1080) als op m'n 11,6" netbook (1366 x 768) prima lezen op normale afstand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |