quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:vorige deeltjesOp vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Weet ik het; autoweek geloof ikOp dinsdag 26 oktober 2010 13:26 schreef Duvel het volgende:
Die tekst, man, waar heb je die vandaan??
quote:Baggerlayout ftw.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:01 schreef BroesWillems het volgende:
ik moet wennen aan de nieuwe layout....
quote:Hij schijnt zelfmoord te hebben gepleegd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:12 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Hij schijnt zelfmoord te hebben gepleegd...Behalve de laatste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:12 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Hij schijnt zelfmoord te hebben gepleegd...Zat ie in de knoop met zichzelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arme Пауль![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zat ie in de knoop met zichzelf?![]()
Arme Пауль
quote:Ben je nou alweer hier?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:47 schreef Tjabbo het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn IS200 op Supra MKIII stock velgen met winterband
Het ziet er niet uit, maar wel goedkoop klaar
quote:Ja ziet er niet uit, maar 300 piek voor banden+velgen gemonteerd en al vind ik zwaar okay.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ben je nou alweer hier?
Wat een schattige brommobielvelgen onder zo'n verder mooie & strakke bak
quote:nog geen 140 euro?! Da's niet duur!!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:04 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja ziet er niet uit, maar 300 piek voor banden+velgen gemonteerd en al vind ik zwaar okay.
normaal staat'ie er zo bij
[ afbeelding ]
quote:Een vrouw met een tent
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:37 schreef Anne het volgende:
Ik ken gelukkig geen vrouwen met tenten.
Oh wacht, ik heb er zélf eentje!
Oh wacht, ik ben geen vrouw!
quote:Die zijn lang zo lekker nietOp dinsdag 26 oktober 2010 17:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Lekker zijn die ja, die koop je toch bij de Ikea?
[ afbeelding ]
quote:Zeg! Ga jij je 147 eens verkopen met je lamme takOp dinsdag 26 oktober 2010 17:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Moet je maar eerder beginnen lamme tak
quote:Heulemaal niet, er zitten nieuwe ruitenwissers op nuOp dinsdag 26 oktober 2010 17:26 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zeg! Ga jij je 147 eens verkopen met je lamme tak
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:41 schreef Paladijn het volgende:
Morgen kijken of ik de Saab APK waardig krijg voor dit weekendkutkoplampunits
quote:he opa we leven niet meer in gulden tijd he. een piek is een eurieOp dinsdag 26 oktober 2010 16:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]
nog geen 140 euro?! Da's niet duur!!
Zomervelgjes zien er 'iets' beter uit.... Ik snap echt niet Toyota de MKIII met die velgen geleverd heeft
quote:Ik zou ook scheiden als mijn vrouw heult met dat soort NSB-figuren.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:09 schreef Sounddragon het volgende:
Trouwens:
Hier volgt een mededeling voor alle lurkendekotskopppen
die graag aan mijn vrouw doorgeven wat ik hier post; bemoei je met je eigen shit, get a life en ga daar lekker in zitten stoken, stelletje übertrieste kansloze flapdrollen
![]()
/mededeling
Zeauw, en meer woorden ga- en wil ik er niet aan vuil maken
quote:Nee, dat kan niet, en dat doe ik ook niet; zo gaan we niet met elkaar om.. komt vanzelf goed als de tijd daar isOp dinsdag 26 oktober 2010 18:30 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik zou ook scheiden als mijn vrouw heult met dat soort NSB-figuren.
Kan je haar niet meteen en zonder pardon het huis uit schoppen ?
quote:2cv heeft nog noot zo veel van iemand gehouden dat het tot samenwonen of zelfs trouwen kwam, die snapt dit soort dingen gewoon niet.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:44 schreef Sounddragon het volgende:
Ik neem het hem niet kwalijk; da's typisch Fries
quote:Nah, slap excuus.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:44 schreef Sounddragon het volgende:
Ik neem het hem niet kwalijk; da's typisch Fries
quote:
quote:Was het zo'n grote kastOp dinsdag 26 oktober 2010 18:48 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ga FF naar huis, zit nog in het verkeerde pand
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zit dichterbij denk ik
Niet meer.. tegenwoordig in LansingerlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
quote:Maar jullie komen nu dus uit de kast? Damn....Op dinsdag 26 oktober 2010 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Was nog best krap in die kast samen met SD
quote:Neh, ik ben wel klaar, je mag hem hebben en houden, bedankt voor het lenenOp dinsdag 26 oktober 2010 18:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar jullie komen nu dus uit de kast? Damn....*op zoek naar nieuw iemand dan.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:54 schreef BroesWillems het volgende:
Iemand nog leuke serie tips die ik kan downloaden? Ik zoek iets met spanning/humor.
Ik heb
Chuck
Entourage
Eureka
Heroes
Knight Rider 2008![]()
Leverage
Supernatural![]()
Terminator The Sarah Conner Chronicles
Tremors
Prison Break
Warehouse 13
al gezien en zoek iets anders....
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:01 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
na het 1e seizoen had ik die al weer gezien... weinig humor..
quote:Heb je al een JTD met 6 maanden garantie en 1500 euro reparaties na 7 maanden gevonden?
quote:The Office natuurlijk US versie!Op dinsdag 26 oktober 2010 18:54 schreef BroesWillems het volgende:
Iemand nog leuke serie tips die ik kan downloaden? Ik zoek iets met spanning/humor.
Ik heb
Chuck
Entourage
Eureka
Heroes
Knight Rider 2008![]()
Leverage
Supernatural![]()
Tremors
Prison Break
Warehouse 13
quote:Dan woon je best heel dichtbijOp dinsdag 26 oktober 2010 18:51 schreef lipje het volgende:
[..]
Niet meer.. tegenwoordig in Lansingerland
quote:KutOp dinsdag 26 oktober 2010 19:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoi![]()
Hoe is het met je lichaampje?
quote:Was te verwachten jaOp dinsdag 26 oktober 2010 19:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Kut. Het enige wat niet pijn doet is mijn linkerbovenbeen en mijn hoofd
.
quote:Nee, een LB kast; halve bouwinstruktie's veel raden en gokken, en dus halverwge het hele schijtding weer uitelkaar halen omdat er een niet-beschreven paneel ondersteboven stond
quote:kwam vanmiddag nog een soortgelijke hond als de jouwe tegen.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan woon je best heel dichtbij
quote:Nog niet nee, hoogstends een paar mat flintstone bodemplaat of vermoeden daarvanOp dinsdag 26 oktober 2010 19:11 schreef lipje het volgende:
[..]
Heb je al een JTD met 6 maanden garantie en 1500 euro reparaties na 7 maanden gevonden?
2 ton is een goeie km-stand om er nog wat voor te krijgen, 3 ton niet meer
quote:ik kan je wel een handje helpenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, een LB kast; halve bouwinstruktie's veel raden en gokken, en dus halverwge het hele schijtding weer uitelkaar halen omdat er een niet-beschreven paneel ondersteboven stondtevens de commode van gisteren weer half opnieuw moeten doen om de verschillen tussen de laderailzen op te lossen zodat alles netjes sluit.. maar.. het is klaar en operational
quote:Ja, en ehhhh..Op dinsdag 26 oktober 2010 19:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Was te verwachten ja![]()
Je had vandaag of morgen ofzo toch weer les?
Kun je wel fatsoenlijk rijden?
quote:Bij het Focwa schadebedrijf om uitgedeukt te worden?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:19 schreef lipje het volgende:
[..]
kwam vanmiddag nog een soortgelijke hond als de jouwe tegen.
quote:Vandaag, maar ik heb 5 minuten voordat ik moest gaan toch maar ff afgebeld.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Was te verwachten ja![]()
Je had vandaag of morgen ofzo toch weer les?
Kun je wel fatsoenlijk rijden?
quote:als je deuren kraken, wanneer je over een heuveltje rijd, dan is je bodem zeker gaar?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nog niet nee, hoogstends een paar mat flintstone bodemplaat of vermoeden daarvan
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:21 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Bij het Focwa schadebedrijf om uitgedeukt te worden?
quote:Ja, je HAD les, en eeehhhh.. nee ik denk het niet
quote:Zit je me af te krakenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, je HAD les, en eeehhhh.. nee ik denk het niet
quote:Nee?? je hebt volop au, en dus kun je niet 'fatsoenlijk' rijden
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee?? je hebt volop au, en dus kun je niet 'fatsoenlijk' rijden
quote:Tis wel een drama met dat roestenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:22 schreef lipje het volgende:
[..]
als je deuren kraken, wanneer je over een heuveltje rijd, dan is je bodem zeker gaar?
quote:Zeur niet! Jij ruimt tenminste nog je EIGEN rommel opOp dinsdag 26 oktober 2010 19:25 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb het weer helemaal gehad met opruimen voor 15 minuten foto's maken
quote:Nou, vooruit. Bara en ik vatte hem volgens mij anders opOp dinsdag 26 oktober 2010 19:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee?? je hebt volop au, en dus kun je niet 'fatsoenlijk' rijden
quote:Dat is een kwestie van opvoeden toch?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Zeur niet! Jij ruimt tenminste nog je EIGEN rommel op. Je wilt niet weten wat ik maandagochtend voor mijn kiezen kreeg toen ik beneden kwam.
quote:Ik heb er niks van gezegdOp dinsdag 26 oktober 2010 19:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van opvoeden toch?
Mijn god wat zou ik mezelf kapot ergeren aan iemand die zooi maakt en het niet op ruimt
Dat doe ik namelijk op m'n werk ook
quote:Mjah, dat hebben we wel eens vakerOp dinsdag 26 oktober 2010 19:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, vooruit. Bara en ik vatte hem volgens mij anders op![]()
.
quote:Even notitie zetten. Bij mogelijk date vragen of ze een sloddervos isOp dinsdag 26 oktober 2010 19:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb er niks van gezegdgeen zin in ruzie.
Maar ik was wel chago..
quote:Mooi eruit lullen noemen we dat ook wel eensOp dinsdag 26 oktober 2010 19:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, dat hebben we wel eens vaker
quote:Dexter natuurlijk! Dat je die nog niet hebt gezienOp dinsdag 26 oktober 2010 18:54 schreef BroesWillems het volgende:
Ik heb
Chuck
Entourage
Eureka
Heroes
Knight Rider 2008![]()
Leverage
Supernatural![]()
Tremors
Prison Break
Warehouse 13
quote:Sorry, het was maar een grapjeOp dinsdag 26 oktober 2010 18:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet, en dat doe ik ook niet; zo gaan we niet met elkaar om.. komt vanzelf goed als de tijd daar is![]()
Het zou alleen fijn zijn als mensen die ik niet ken (hoop ik toch) zich niet met mijn privé gaan bemoeien op die manier, da's gewoon écht de definitie van kansloos
quote:die was ik na 3 afleveringen zatOp dinsdag 26 oktober 2010 19:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dexter natuurlijk! Dat je die nog niet hebt gezien
quote:En waar maak jij uit op dat het mij boeit hoe ze dat in Tilbabwe noemen ??Op dinsdag 26 oktober 2010 19:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mooi eruit lullen noemen we dat ook wel eens
quote:Ehm, dat was een tekst van 2CV toch ??
quote:Slijmen noemen we dat ook wel eensOp dinsdag 26 oktober 2010 19:41 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1172451/81a0a7d1/bad_ass_teaser_(nsfw).html
Filmpje voor SD
quote:Volgens mij bedoeld ie dat ie de 'stalkert' is.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:07 schreef Sounddragon het volgende:
Ehm, dat was een tekst van 2CV toch ??
quote:Ik vind het inderdaad niet kunnen dat je in de danny/fok embedded player op 720p kwaliteit zit te kijken terwijl 360p afdoende is.
quote:Oke, ik zal zo even een naamtopic voor hem openen in GCOp dinsdag 26 oktober 2010 20:15 schreef Anne het volgende:
Volgens mij bedoeld ie dat ie de 'stalkert' is.
quote:doekje...........Op dinsdag 26 oktober 2010 21:10 schreef BaraCuda het volgende:
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=23692
Fapfap
quote:Ach, iemand moest het toch zeggen, dit is Fok!Op dinsdag 26 oktober 2010 20:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oke, ik zal zo even een naamtopic voor hem openen in GC![]()
quote:Te laat; je topic is er alOp dinsdag 26 oktober 2010 22:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ach, iemand moest het toch zeggen, dit is Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Dexter!Op dinsdag 26 oktober 2010 18:54 schreef BroesWillems het volgende:
Ik heb
Chuck
Entourage
Eureka
Heroes
Knight Rider 2008![]()
Leverage
Supernatural![]()
Tremors
Prison Break
Warehouse 13
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Te laat; je topic is er alLinkje ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:lui kreng !
quote:Dat ben ik ja. Linkje ?
quote:Ik had gewoon les in een diesel handgeschakeldOp dinsdag 26 oktober 2010 23:04 schreef 2cv het volgende:
Vanmiddag eerste rijles E achter B gehadMaar waarom moet dat in een benzinekar met automaatbak
![]()
quote:Kut is dat heah, die afstandOp woensdag 27 oktober 2010 10:03 schreef Tjabbo het volgende:
Tja Anne, jammer dat ik zover uit de buurt woon. vrij vandaag
quote:Bij de grote rijschool hier is het geloof ik een diesel met automaat. Transporter T5 geloof ikOp dinsdag 26 oktober 2010 23:13 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ik had gewoon les in een diesel handgeschakeld![]()
Heb je een pakket van meerdere lessen?
quote:Lul niet, daar heb je toch lak aanOp woensdag 27 oktober 2010 14:18 schreef Anne het volgende:
*notitie; komende half jaar mag ik geen nieuwe schoenen meer kopen
quote:PC weer gefikst ??
quote:heb je een pakket of gewoon een paar lessen?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:04 schreef 2cv het volgende:
Vanmiddag eerste rijles E achter B gehadMaar waarom moet dat in een benzinekar met automaatbak
![]()
quote:En ondertussen was een nieuwe nog steeds niet goeiekoperder ??Op woensdag 27 oktober 2010 15:36 schreef Paladijn het volgende:
vier koplampunits getest bij een handelaar met rdw-goedkeuring... laatste goed. Laat je de auto herkeuren... weer afkeur
Hoor straks of ze een hebben die wel goed werkt...
Ik begon onderhand medeleven te voelen voor Alfa en Renaultrijders
quote:Die was niet op voorraad... vandaar rondkijken op the internets.Op woensdag 27 oktober 2010 15:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En ondertussen was een nieuwe nog steeds niet goeiekoperder ??
quote:Echt nietOp woensdag 27 oktober 2010 15:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lul niet, daar heb je toch lak aan
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 16:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Echt niet. Ik kan mijzelf best goed aan afspraken houden. Als
het moet.ik daar de noodzaak van inzie
quote:Het is het handigste om geld te sparen, en geen schoenen/laarzen/kleding
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 16:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is het handigste om geld te sparen, en geen schoenen/laarzen/kleding
quote:Sambal baai ??
quote:Zou leuk zijnOp woensdag 27 oktober 2010 16:26 schreef Sounddragon het volgende:
Yeah, ik hoop dat het wat is/wordt, en dat ze wat leuks hebben.. zit nog steeds niet zo op een 50 tonnertje en de bouw te wachten, maar tis een grooooooooooooote toko, en ik kan veel, dus ook wat meer optie's hoop ik.
Voor volgende week heb ik misschien ook een klus op een dikke LR1300, maar dat hangt nog eventjes .. zelfde ding als wat ik laatst postte, maar dan 2 keer zo zwaar
quote:Nee, gewoon losse lessen.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:13 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ik had gewoon les in een diesel handgeschakeld![]()
Heb je een pakket van meerdere lessen?
quote:welkom thuis
quote:Dat ik dit nog mag meemaken zegOp woensdag 27 oktober 2010 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)l_die_faalhazen.html
quote:Gofterdomme, daar zitten een paar deftige akties tussenOp woensdag 27 oktober 2010 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)l_die_faalhazen.html
quote:
quote:Het zou nóg nicer zijn als ik daarna weer een toffe baan hebOp woensdag 27 oktober 2010 17:08 schreef BaraCuda het volgende:
Kinders![]()
Nice SD dat je een gesprek hebt
quote:Top ! ; ik zie geen linkje ??Op woensdag 27 oktober 2010 18:45 schreef Sjoegerd het volgende:
Jeuj na lang zoeken eindelijk een stageplek
quote:Linkje naar wat?Op woensdag 27 oktober 2010 18:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Top ! ; ik zie geen linkje ??
quote:Kom maar naar de Kia dealer in NijkerkOp woensdag 27 oktober 2010 18:47 schreef lipje het volgende:
waar we je op je stagebedrijf kunnen opzoeken
quote:http://www.kia-nijkerk.nl/Op woensdag 27 oktober 2010 18:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kom maar naar de Kia dealer in Nijkerk..
quote:Dat is m. Ben er echt blij mee, veel bedrijven langsgeweest en allemaal geen plek. En de mensen bij dit bedrijf komen ook nog eens ongelooflijk vriendelijk over
quote:[insert fouttoeter]Op woensdag 27 oktober 2010 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:
SD, morgen naar de klos, olifantjes kijken? of gok ik mis?
Weer naar huis, lees het morgen @work wel![]()
quote:Kewl.. mooie Sportage van de zaak natuurlijk ??Op woensdag 27 oktober 2010 18:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kom maar naar de Kia dealer in Nijkerk..
quote:Sportage enOp woensdag 27 oktober 2010 18:53 schreef Sounddragon het volgende:
Kewl.. mooie Sportage van de zaak natuurlijk ??
quote:Awel, die hebben een schoon terreinke aan het water daar he, zulle. Succes!Op woensdag 27 oktober 2010 18:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[insert fouttoeter]![]()
Die blauwe![]()
quote:..de directiesecretaresse ?
quote:Dat nietOp woensdag 27 oktober 2010 18:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[insert fouttoeter]![]()
Die blauwe![]()
[..]
Kewl.. mooie Sportage van de zaak natuurlijk ??
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Awel, die hebben een schoon terreinke aan het water daar he, zulle. Succes!
quote:Pride dan ??
quote:Mij boeit het merk niet, ben allang blij dat ik een plek heb met leuk personeel.Op woensdag 27 oktober 2010 18:58 schreef Paladijn het volgende:
Kia
Wat ga je er eigenlijk doen Sjoegerd? Verkopen, reparaties, kantoorbaantje?
quote:Moet het toch echt met de AX doen
quote:Niets mis mee dan, goede stageplek is erg belangrijk.Op woensdag 27 oktober 2010 19:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mij boeit het merk niet, ben allang blij dat ik een plek heb met leuk personeel.
In principe gaat het om reparaties en onderhoud
quote:T is een klein stukje met de auto jaOp woensdag 27 oktober 2010 19:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niets mis mee dan, goede stageplek is erg belangrijk.
En volgens mij nog redelijk dichtbij je woonplaats ook, wat wil je nog meer
quote:mag jij werken en is de rest vrijOp woensdag 27 oktober 2010 19:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
T is een klein stukje met de auto ja. Okay het was idealer geweest als het in mijn eigen dorp was zodat ik op de fiets kon.
Ze hadden het er al gelijk over dat ik in de kerstvakantie ook wel handig zou zijn
quote:Ze zijn gewoon open hoor
quote:Een Dacia Sandaal-o dan?Op woensdag 27 oktober 2010 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb btw voor het eerst van mn leven een offerte opgevraagd voor een nieuwe autoEn dat is niet de Dacia Logan Van, die is me te duur als diesel
quote:Is niet kut; het is wennenOp woensdag 27 oktober 2010 19:29 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vind die nieuwe layout maar kut eigenlijk. Dat verversen is het eerste dat ik uitgezet heb. Waarom moet de baggerlayout eigenlijk weg?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Top ! ; ik zie geen linkje ??
quote:
quote:Je bent te laat, ondanks goed verstopt, heeft de AIVD Danny vannacht om 04.42 uit zijn bed gelicht, teneinde het topic te deleten
quote:Nee, dat durfden ze niet, want één of andere informant had verteld dat in de nachtelijke uren Yvonne herself de servers bewaakt, en dat durfden ze niet aan zonder het leger, en die hadden een bedrijfsuitje in Afghanistan, iets met zandtaartjes volgens mij.
quote:En dat alles vanwege een middelmatig-lollig grapje?Op woensdag 27 oktober 2010 20:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, dat durfden ze niet, want één of andere informant had verteld dat in de nachtelijke uren Yvonne herself de servers bewaakt, en dat durfden ze niet aan zonder het leger, en die hadden een bedrijfsuitje in Afghanistan, iets met zandtaartjes volgens mij.
quote:VEHICLE Holden Racing Team Commodore VE
quote:en een kolk in de brandstoftankOp woensdag 27 oktober 2010 20:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
VEHICLE Holden Racing Team Commodore VE
ENGINE Holden Motorsport 5.0 litre fuel injected V8. Holden Racing Team developed cylinder
heads, fuel injection, intake and exhaust system. Category control MoTec engine
management control system.
POWER Estimated 635 + bhp limited to maximum 7,500 RPM
GEARBOX 6-speed Holinger gearbox – Australian made
DIFFERENTIAL Motive 9 inch
CLUTCH AP Racing triple plate carbon 7 1/4 inch
SUSPENSION Front Holden Racing Team developed double wishbone designed for racing with
adjustable camber. Cockpit adjustable front roll bar.
Rear Holden Racing Team developed. Location by four-link parallel arms and Watts
link. Cockpit adjustable rear anti roll bar.
BRAKES Front Alcon 6 Piston Monobloc Caliper with removable bridge bar 375mm ventilated discs
Rear Alcon 4 Piston Monobloc Caliper 343mm ventilated disc
WHEELS O.Z wheels 17 inch by 11-inch magnesium alloy
TYRES Dunlop control tyre
FUEL CAPA CITY 120 Litre
VEHICLE WEIGHT 1355kg (category minimum without Driver)
TOP SPEED
294kph (182mph)
0-100kph: 3.8 seconds
635+ pk Die ausies snappen wel hoe ze het aan moeten pakken
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En dat alles vanwege een middelmatig-lollig grapje?
quote:Doe d'r dan ook een plaatje bij joh, lambalOp woensdag 27 oktober 2010 20:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
VEHICLE Holden Racing Team Commodore VE
ENGINE Holden Motorsport 5.0 litre fuel injected V8. Holden Racing Team developed cylinder
heads, fuel injection, intake and exhaust system. Category control MoTec engine
management control system.
POWER Estimated 635 + bhp limited to maximum 7,500 RPM
GEARBOX 6-speed Holinger gearbox – Australian made
DIFFERENTIAL Motive 9 inch
CLUTCH AP Racing triple plate carbon 7 1/4 inch
SUSPENSION Front Holden Racing Team developed double wishbone designed for racing with
adjustable camber. Cockpit adjustable front roll bar.
Rear Holden Racing Team developed. Location by four-link parallel arms and Watts
link. Cockpit adjustable rear anti roll bar.
BRAKES Front Alcon 6 Piston Monobloc Caliper with removable bridge bar 375mm ventilated discs
Rear Alcon 4 Piston Monobloc Caliper 343mm ventilated disc
WHEELS O.Z wheels 17 inch by 11-inch magnesium alloy
TYRES Dunlop control tyre
FUEL CAPA CITY 120 Litre
VEHICLE WEIGHT 1355kg (category minimum without Driver)
TOP SPEED
294kph (182mph)
0-100kph: 3.8 seconds
635+ pk Die ausies snappen wel hoe ze het aan moeten pakken
quote:Ik had al een filmpje gepostOp woensdag 27 oktober 2010 21:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Doe d'r dan ook een plaatje bij joh, lambal
[ afbeelding ]
quote:Oke, oke, voor deze keer kom je ermee weg
quote:Hoe kom je eigenlijk aan die UI?Op woensdag 27 oktober 2010 22:08 schreef Anne het volgende:
Voor wie mijn icoontje op z'n wagen wil:
[ afbeelding ]
quote:Doe het een beetje liefdevol en zo.Op donderdag 28 oktober 2010 08:10 schreef PeuRac het volgende:
Anders wordt je even vroeg wakker omdat je er iemand uit moet schoppen die op tijd weg moet
quote:Ook goedemorgen, en grappig, want erg herkenbaar!
quote:Ze zit al op de trein, heb t zo zachtjes mogelijk gedaan. Zelfs koffie en een broodje meegegevenOp donderdag 28 oktober 2010 08:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Doe het een beetje liefdevol en zo.
quote:Same here
quote:Klinkt wel last. Ik begrijp dat je momenteel niks vasts hebt?Op donderdag 28 oktober 2010 11:11 schreef Sounddragon het volgende:
Solli was minder succesvol als ik dacht![]()
Op zich kan ik er wel beginnen, maar precies in een baantje waar ik niet op zit te wachten (verhuur/tele).. wel met doorgroei opties naar wat ik wil, maar of dat een half jaar of 2 jaar ging duren konden ze niet zeggen .. ik heb niet direkt de handdoek gegooid, maar ik vrees dat ik dat niet ga doen; kreeg net ook een detacheringsbaan aangeboden in Grön, ook als machinist, maar dan meer allround, en da's ook voor een langere tijd.. ik denk dat dat hem gaat worden; kan ik in de tussentijd een beetje rondneuzen voor een eckte toffe baan..
Net ook meteen bij die andere tent een online solli gedaan in Schiedam, kijken wat daar uit rolt ..
quote:Nope, ik heb af en toe wat werk voor een detacheerder, maar niks vasts.. ben wel on the lookout, maar ik stel wel eisen, en die ga ik niet zomaar opzij leggen, want dan verzeil ik in hetzelfde hard-voor-weinig wereldje alsOp donderdag 28 oktober 2010 13:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Klinkt wel last. Ik begrijp dat je momenteel niks vasts hebt?
quote:papiersneetje ??Op donderdag 28 oktober 2010 13:38 schreef PeuRac het volgende:
Om maar helemaal niks te doen, zit ik al ruim anderhalf uur met een vriend in t ziekenhuis
quote:Straks wel
quote:zeauw !, hoe fikst ie dat ??Op donderdag 28 oktober 2010 14:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Straks welvolledige klaplong, directe opname vereist
quote:klaplong krijg je gewoon, er anderhalve dag mee door blijven lopen zorgt ervoor dat die volledig in elkaar gefrommeld gaat zitten, als een boterhamzakjeOp donderdag 28 oktober 2010 15:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
zeauw !, hoe fikst ie dat ??
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:44 schreef BaraCuda het volgende:
Mijn god wat is dat voor drama hier in de ochtend![]()
Kunnen jullie niet beter met z'n allen voor de trein springen ofzo?![]()
Ik heb altijd keiveul zin in m'n werk![]()
quote:Ik dacht dat je voor een klaplong een soort van je best moest doen, meestal krijg je zoiets van een impact/ongeval ofzo toch ??Op donderdag 28 oktober 2010 15:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klaplong krijg je gewoon, er anderhalve dag mee door blijven lopen zorgt ervoor dat die volledig in elkaar gefrommeld gaat zitten, als een boterhamzakje
quote:ben je gecamoufleerd en bespied je je eigen huis?Op donderdag 28 oktober 2010 18:20 schreef Sounddragon het volgende:
Deze post wordt verzonden vanaf de kliko van de buurman
quote:Junkie²
quote:Welcome back, slet.Op donderdag 28 oktober 2010 18:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Nieuwe harde schijf
Nieuwe firefox
zo ongeveer al mn oude troep kwijtmet name programmas
dus ook maar nieuwe lay out
quote:Neh, daar is niemand meer; ik ben alleenwonend sinds gisterenOp donderdag 28 oktober 2010 18:21 schreef lipje het volgende:
[..]
ben je gecamoufleerd en bespied je je eigen huis?
quote:Kan, het hoeft niet, bij rokende mensen die lang zijn (wat hij is) kan het ook spontaan ontstaan.Op donderdag 28 oktober 2010 18:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik dacht dat je voor een klaplong een soort van je best moest doen, meestal krijg je zoiets van een impact/ongeval ofzo toch ??
quote:Sorry. Ik loop altijd een beetje achter.Op donderdag 28 oktober 2010 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
rondslettenis zoooooooooooo eerste helft 2010....
dank je schitzeltje van me
quote:GefeliciteerdOp donderdag 28 oktober 2010 18:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, daar is niemand meer; ik ben alleenwonend sinds gisteren
quote:Dat klinkt hoopgevendOp donderdag 28 oktober 2010 18:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan, het hoeft niet, bij rokende mensen die lang zijn (wat hij is) kan het ook spontaan ontstaan.
quote:Ik kan het nog beter maken voor je
quote:OK, ik bestel alvast een setje nieuweOp donderdag 28 oktober 2010 18:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan het nog beter maken voor je![]()
blowen maakt het risico nog hoger
quote:Weet ik, dan kun je beter naar mn kont kijkenOp donderdag 28 oktober 2010 18:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Sorry. Ik loop altijd een beetje achter.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weet ik, dan kun je beter naar mn kont kijken
quote:Toch lullig als dat zomaar gebeurt.Op donderdag 28 oktober 2010 18:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan, het hoeft niet, bij rokende mensen die lang zijn (wat hij is) kan het ook spontaan ontstaan.
quote:Vrije tijd is zeker leuk.Op donderdag 28 oktober 2010 13:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nope, ik heb af en toe wat werk voor een detacheerder, maar niks vasts.. ben wel on the lookout, maar ik stel wel eisen, en die ga ik niet zomaar opzij leggen, want dan verzeil ik in hetzelfde hard-voor-weinig wereldje alswaar ikwat mij de afgelopen 10 jaarin hebheeft geleefd, en dat heb ik wel een beetje gezien .. verdient op zich leuk, maar een beetje vrije tijd heeft ook zo z'n charmes
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:04 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Alfa al verkocht?
* Alfisti strooit nog wat zout in de wonden
quote:Valt wel mee, maar tegenwoordig vindt men het een sport om iemand met 10 jaar ervaring en papieren aan te nemen voor een salaris waarvoor een Pool je nog niet in je smoel wil spugenOp donderdag 28 oktober 2010 19:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Vrije tijd is zeker leuk.Maar wel een lastige tijd om iets te zoeken met 'eisen' en zo... Vandaar dat je wel zo ongeveer door het hele land zoekt?
quote:Je hebt mijn advies opgevolgd begrijp ik ?Op donderdag 28 oktober 2010 18:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, daar is niemand meer; ik ben alleenwonend sinds gisteren
quote:ga jij m verkopen dan?Op donderdag 28 oktober 2010 19:04 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Alfa al verkocht?
* Alfisti strooit nog wat zout in de wonden
quote:Eerst heb ik jou al uit de Alfa gepest en nu Barafapper nogOp donderdag 28 oktober 2010 19:44 schreef lipje het volgende:
[..]
ga jij m verkopen dan?
t is per slot van rekening jouw werk
quote:Het enige waar ik op zit te wachten is dat m'n huisje verkocht isOp donderdag 28 oktober 2010 19:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Eerst heb ik jou al uit de Alfa gepest en nu Barafapper nog
quote:NeenOp donderdag 28 oktober 2010 19:44 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je hebt mijn advies opgevolgd begrijp ik ?
quote:Ik heb geen zin om terug te zoeken, zijn de foto;s nou afgelopen week gemaakt of komt dat pas volgende week?Op donderdag 28 oktober 2010 19:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het enige waar ik op zit te wachten is dat m'n huisje verkocht is![]()
quote:Daarna koop ik een Opel Corsa ofzozuinig en niet kapot te krijgen
quote:Die zit de Cardassians te kijken natuurlijk, die fapqueenOp donderdag 28 oktober 2010 20:22 schreef lipje het volgende:
gisteren volgens mij, of was dat vandaag... en is Barafap klaar met poetsen?
quote:Gisteren zijn foto's gemaaktOp donderdag 28 oktober 2010 20:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om terug te zoeken, zijn de foto;s nou afgelopen week gemaakt of komt dat pas volgende week?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |