quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:vorige deeltjesOp vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Weet ik het; autoweek geloof ikOp dinsdag 26 oktober 2010 13:26 schreef Duvel het volgende:
Die tekst, man, waar heb je die vandaan??
quote:Baggerlayout ftw.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:01 schreef BroesWillems het volgende:
ik moet wennen aan de nieuwe layout....
quote:Hij schijnt zelfmoord te hebben gepleegd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:12 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Hij schijnt zelfmoord te hebben gepleegd...Behalve de laatste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:12 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Hij schijnt zelfmoord te hebben gepleegd...Zat ie in de knoop met zichzelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arme Пауль![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zat ie in de knoop met zichzelf?![]()
Arme Пауль
quote:Ben je nou alweer hier?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:47 schreef Tjabbo het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn IS200 op Supra MKIII stock velgen met winterband
Het ziet er niet uit, maar wel goedkoop klaar
quote:Ja ziet er niet uit, maar 300 piek voor banden+velgen gemonteerd en al vind ik zwaar okay.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ben je nou alweer hier?
Wat een schattige brommobielvelgen onder zo'n verder mooie & strakke bak
quote:nog geen 140 euro?! Da's niet duur!!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:04 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja ziet er niet uit, maar 300 piek voor banden+velgen gemonteerd en al vind ik zwaar okay.
normaal staat'ie er zo bij
[ afbeelding ]
quote:Een vrouw met een tent
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:37 schreef Anne het volgende:
Ik ken gelukkig geen vrouwen met tenten.
Oh wacht, ik heb er zélf eentje!
Oh wacht, ik ben geen vrouw!
quote:Die zijn lang zo lekker nietOp dinsdag 26 oktober 2010 17:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Lekker zijn die ja, die koop je toch bij de Ikea?
[ afbeelding ]
quote:Zeg! Ga jij je 147 eens verkopen met je lamme takOp dinsdag 26 oktober 2010 17:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Moet je maar eerder beginnen lamme tak
quote:Heulemaal niet, er zitten nieuwe ruitenwissers op nuOp dinsdag 26 oktober 2010 17:26 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zeg! Ga jij je 147 eens verkopen met je lamme tak
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:41 schreef Paladijn het volgende:
Morgen kijken of ik de Saab APK waardig krijg voor dit weekendkutkoplampunits
quote:he opa we leven niet meer in gulden tijd he. een piek is een eurieOp dinsdag 26 oktober 2010 16:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]
nog geen 140 euro?! Da's niet duur!!
Zomervelgjes zien er 'iets' beter uit.... Ik snap echt niet Toyota de MKIII met die velgen geleverd heeft
quote:Ik zou ook scheiden als mijn vrouw heult met dat soort NSB-figuren.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:09 schreef Sounddragon het volgende:
Trouwens:
Hier volgt een mededeling voor alle lurkendekotskopppen
die graag aan mijn vrouw doorgeven wat ik hier post; bemoei je met je eigen shit, get a life en ga daar lekker in zitten stoken, stelletje übertrieste kansloze flapdrollen
![]()
/mededeling
Zeauw, en meer woorden ga- en wil ik er niet aan vuil maken
quote:Nee, dat kan niet, en dat doe ik ook niet; zo gaan we niet met elkaar om.. komt vanzelf goed als de tijd daar isOp dinsdag 26 oktober 2010 18:30 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik zou ook scheiden als mijn vrouw heult met dat soort NSB-figuren.
Kan je haar niet meteen en zonder pardon het huis uit schoppen ?
quote:2cv heeft nog noot zo veel van iemand gehouden dat het tot samenwonen of zelfs trouwen kwam, die snapt dit soort dingen gewoon niet.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:44 schreef Sounddragon het volgende:
Ik neem het hem niet kwalijk; da's typisch Fries
quote:Nah, slap excuus.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:44 schreef Sounddragon het volgende:
Ik neem het hem niet kwalijk; da's typisch Fries
quote:
quote:Was het zo'n grote kastOp dinsdag 26 oktober 2010 18:48 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ga FF naar huis, zit nog in het verkeerde pand
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zit dichterbij denk ik
Niet meer.. tegenwoordig in LansingerlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
quote:Maar jullie komen nu dus uit de kast? Damn....Op dinsdag 26 oktober 2010 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Was nog best krap in die kast samen met SD
quote:Neh, ik ben wel klaar, je mag hem hebben en houden, bedankt voor het lenenOp dinsdag 26 oktober 2010 18:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar jullie komen nu dus uit de kast? Damn....*op zoek naar nieuw iemand dan.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:54 schreef BroesWillems het volgende:
Iemand nog leuke serie tips die ik kan downloaden? Ik zoek iets met spanning/humor.
Ik heb
Chuck
Entourage
Eureka
Heroes
Knight Rider 2008![]()
Leverage
Supernatural![]()
Terminator The Sarah Conner Chronicles
Tremors
Prison Break
Warehouse 13
al gezien en zoek iets anders....
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:01 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
na het 1e seizoen had ik die al weer gezien... weinig humor..
quote:Heb je al een JTD met 6 maanden garantie en 1500 euro reparaties na 7 maanden gevonden?
quote:The Office natuurlijk US versie!Op dinsdag 26 oktober 2010 18:54 schreef BroesWillems het volgende:
Iemand nog leuke serie tips die ik kan downloaden? Ik zoek iets met spanning/humor.
Ik heb
Chuck
Entourage
Eureka
Heroes
Knight Rider 2008![]()
Leverage
Supernatural![]()
Terminator The Sarah Conner Chronicles
Tremors
Prison Break
Warehouse 13
al gezien en zoek iets anders....
quote:Dan woon je best heel dichtbijOp dinsdag 26 oktober 2010 18:51 schreef lipje het volgende:
[..]
Niet meer.. tegenwoordig in Lansingerland
quote:KutOp dinsdag 26 oktober 2010 19:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoi![]()
Hoe is het met je lichaampje?
quote:Was te verwachten jaOp dinsdag 26 oktober 2010 19:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Kut. Het enige wat niet pijn doet is mijn linkerbovenbeen en mijn hoofd
.
quote:Nee, een LB kast; halve bouwinstruktie's veel raden en gokken, en dus halverwge het hele schijtding weer uitelkaar halen omdat er een niet-beschreven paneel ondersteboven stond
quote:kwam vanmiddag nog een soortgelijke hond als de jouwe tegen.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan woon je best heel dichtbij
quote:Nog niet nee, hoogstends een paar mat flintstone bodemplaat of vermoeden daarvanOp dinsdag 26 oktober 2010 19:11 schreef lipje het volgende:
[..]
Heb je al een JTD met 6 maanden garantie en 1500 euro reparaties na 7 maanden gevonden?
2 ton is een goeie km-stand om er nog wat voor te krijgen, 3 ton niet meer
quote:ik kan je wel een handje helpenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, een LB kast; halve bouwinstruktie's veel raden en gokken, en dus halverwge het hele schijtding weer uitelkaar halen omdat er een niet-beschreven paneel ondersteboven stondtevens de commode van gisteren weer half opnieuw moeten doen om de verschillen tussen de laderailzen op te lossen zodat alles netjes sluit.. maar.. het is klaar en operational
quote:Ja, en ehhhh..Op dinsdag 26 oktober 2010 19:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Was te verwachten ja![]()
Je had vandaag of morgen ofzo toch weer les?
Kun je wel fatsoenlijk rijden?
quote:Bij het Focwa schadebedrijf om uitgedeukt te worden?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:19 schreef lipje het volgende:
[..]
kwam vanmiddag nog een soortgelijke hond als de jouwe tegen.
quote:Vandaag, maar ik heb 5 minuten voordat ik moest gaan toch maar ff afgebeld.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Was te verwachten ja![]()
Je had vandaag of morgen ofzo toch weer les?
Kun je wel fatsoenlijk rijden?
quote:als je deuren kraken, wanneer je over een heuveltje rijd, dan is je bodem zeker gaar?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nog niet nee, hoogstends een paar mat flintstone bodemplaat of vermoeden daarvan
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:21 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Bij het Focwa schadebedrijf om uitgedeukt te worden?
quote:Ja, je HAD les, en eeehhhh.. nee ik denk het niet
quote:Zit je me af te krakenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, je HAD les, en eeehhhh.. nee ik denk het niet
quote:Nee?? je hebt volop au, en dus kun je niet 'fatsoenlijk' rijden
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee?? je hebt volop au, en dus kun je niet 'fatsoenlijk' rijden
quote:Tis wel een drama met dat roestenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:22 schreef lipje het volgende:
[..]
als je deuren kraken, wanneer je over een heuveltje rijd, dan is je bodem zeker gaar?
quote:Zeur niet! Jij ruimt tenminste nog je EIGEN rommel opOp dinsdag 26 oktober 2010 19:25 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb het weer helemaal gehad met opruimen voor 15 minuten foto's maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |