quote:ja hallo! ik ga niet uitgebreid een natte neus halen in een steegje!Op dinsdag 26 oktober 2010 00:37 schreef SpecialK het volgende:
Eerst beffen en dan het sms-spelletje spelen?
Vriend je zal er aan moeten geloven. Je bent al zo goed met deze jongedame getrouwd
quote:die optie heb ik al overwogen. Maar dan mis ik al die andere wel lekkere dames, waar er nu een van op me wacht
quote:daardoor geef je haar alleen maar meer een kutgevoel en jezelf meer een schuldgevoelOp dinsdag 26 oktober 2010 00:37 schreef Tinos85 het volgende:
Gewoon niet op de smsjes reageren. Hoe wanhopig ze ook is op een gegeven moment stopt ze wel met smsen!
quote:zeker wel plan BOp dinsdag 26 oktober 2010 00:38 schreef frankerdt het volgende:
sms maar zo van hee ik wil zo niet meer met jou gekke dingen doen want stiekem ben ik njog maar 12 en mag ik nog niet teveel naar buiten van papa en mijn mama is al overledenmaar dat zeg ik liever niet tegen iedereen maar het komt njog wel goed met ons kusjee hvj wjnmk ntb
quote:Lastig inderdaad. Stop maar alsnogOp dinsdag 26 oktober 2010 00:40 schreef BolletjeBeschuit het volgende:
[..]
die optie heb ik al overwogen. Maar dan mis ik al die andere wel lekkere dames, waar er nu een van op me wacht
quote:Dan smsen dat je geen interesse hebt. Dan gaat ze waarschijnlijk vragen waarom je dan je nummer hebt gegeven. Moet je zelf dan maar iets op verzinnen.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:40 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
daardoor geef je haar alleen maar meer een kutgevoel en jezelf meer een schuldgevoel
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 00:35 schreef BolletjeBeschuit het volgende:
Dag lieve mensen..
Ik heb een verschrikkelijke klacht. hoewel sommigen blij zouden zijn met mijn avontuur. maar het zit zo, deze jongen is best wel een mooiboy. Ik kan dus best wat moois regelen. en doe dat ook geregeld! Maar nou was ik afgelopen vrijdag in de stad. Lekker stappen met mn vrienden. van tevoren goed ingedronken, maar daar ging het mis. Iets teveel drank is mijn lichaam gepasseerd, waardoor ik dus niet instond voor mijn gedrag.
Schijnbaar heb ik een niet al te knap meisje eens goed verkend met mijn tong en handen. fout 1 dus. Maar nou ben ik met mn dronken kop ook zo gek geweest om mijn nummer te geven. Ik krijg nu dus constant sms binnen van t gevalletje, ze wil me zien, en weet ik wat met me doen. Nou, nee dankje! als ik haar hyves al zie krijg ik de kriebels. Ik wil mijn tong graag vernieuwen, en mijn handjes amputeren, gezien deze haar flamoeske hebben betast. Jongens, wat moet ik nu doen? ze blijft maar smsen!
disclaimer: typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden
quote:Top ideeOp dinsdag 26 oktober 2010 00:42 schreef BolletjeBeschuit het volgende:
Wat misschien ook een mooi idee is:
Ik spreek met haar af, ergens op een afgelegen plekje.
En dan stuur ik een vriend van me, die nog maagd is, erop af!
Hij de tijd van zn leven, zij komt over mij heen en ik zal er nooit meer last van hebben!
quote:dus..Op dinsdag 26 oktober 2010 00:55 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
p.s. hoe kom je aan dat pak
quote:verkeerde pak?Op dinsdag 26 oktober 2010 00:58 schreef BolletjeBeschuit het volgende:
[..]
dus..dat ben ik dus niet bepaald.
quote:Ja! Doen! Resultaat terugkoppelen!Op dinsdag 26 oktober 2010 07:56 schreef Pharkus het volgende:
Steeds bizardere dingen terugsturen die je met haar wil doen.
quote:Gelukkig is het ook zo dat alles om het uiterlijk moet draaien he.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:35 schreef BolletjeBeschuit het volgende:
Dag lieve mensen..
Ik heb een verschrikkelijke klacht. hoewel sommigen blij zouden zijn met mijn avontuur. maar het zit zo, deze jongen is best wel een mooiboy. Ik kan dus best wat moois regelen. en doe dat ook geregeld! Maar nou was ik afgelopen vrijdag in de stad. Lekker stappen met mn vrienden. van tevoren goed ingedronken, maar daar ging het mis. Iets teveel drank is mijn lichaam gepasseerd, waardoor ik dus niet instond voor mijn gedrag.
Schijnbaar heb ik een niet al te knap meisje eens goed verkend met mijn tong en handen. fout 1 dus. Maar nou ben ik met mn dronken kop ook zo gek geweest om mijn nummer te geven. Ik krijg nu dus constant sms binnen van t gevalletje, ze wil me zien, en weet ik wat met me doen. Nou, nee dankje! als ik haar hyves al zie krijg ik de kriebels. Ik wil mijn tong graag vernieuwen, en mijn handjes amputeren, gezien deze haar flamoeske hebben betast. Jongens, wat moet ik nu doen? ze blijft maar smsen!
disclaimer: typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden
quote:goede oplossing!Op dinsdag 26 oktober 2010 00:42 schreef BolletjeBeschuit het volgende:
Wat misschien ook een mooi idee is:
Ik spreek met haar af, ergens op een afgelegen plekje.
En dan stuur ik een vriend van me, die nog maagd is, erop af!
Hij de tijd van zn leven, zij komt over mij heen en ik zal er nooit meer last van hebben!
quote:whahaOp dinsdag 26 oktober 2010 00:55 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Zou je moeder trots op je zijn als ze dit las?Op dinsdag 26 oktober 2010 11:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
pics van TS.
Ik kan het je misschien wel allemaal laten vergeten.
quote:tuurlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 11:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
pics van TS.
Ik kan het je misschien wel allemaal laten vergeten.
quote:sms dat gedrocht dat ze de kanker kan krijgen en dat je haar helemaal niet wiltOp dinsdag 26 oktober 2010 00:40 schreef BolletjeBeschuit het volgende:
[..]
die optie heb ik al overwogen. Maar dan mis ik al die andere wel lekkere dames, waar er nu een van op me wacht
quote:zit wat in ja, dalijk gaat zijn mooie gezichtje eraanOp dinsdag 26 oktober 2010 12:06 schreef magik7777 het volgende:
Ik denk dat TS bang is dat ie klapjes krijgt van dat gedrochtje....
quote:Geldbesparing, aangezien bier in cafees/discotheken koaloduur is.
quote:in dan de " discotheek" niet inkomen omdat je al lam bent.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:14 schreef Koenani het volgende:
[..]
Geldbesparing, aangezien bier in cafees/discotheken koaloduur is.
quote:Lam zijn zodat je niet meer binnenkomt is voor 14 tot 17 jarigen, indrinken nietOp dinsdag 26 oktober 2010 12:16 schreef wise het volgende:
[..]
in dan de " discotheek" niet inkomen omdat je al lam bent.
En geldbesparing?, Nee het is duidelijk, indrinken is voor 14 tot 17 jarige
quote:oneens. Dus jij gaat met je, pak em beet 20ste nog indrinken?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:17 schreef Splutje het volgende:
[..]
Lam zijn zodat je niet meer binnenkomt is voor 14 tot 17 jarigen, indrinken niet
quote:Wat moet je anders tot 12-1 uur doen?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:17 schreef wise het volgende:
[..]
oneens. Dus jij gaat met je, pak em beet 20ste nog indrinken?
quote:nouja ik drink dan een half flesje malibu ofzo en dan in de rij rustig doen, binnen nog 6 tot 8 bier en je bent de rest van de avond rustig.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:16 schreef wise het volgende:
[..]
in dan de " discotheek" niet inkomen omdat je al lam bent.
En geldbesparing?, Nee het is duidelijk, indrinken is voor 14 tot 17 jarige
quote:daar al zijn misschien.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:19 schreef Splutje het volgende:
[..]
Wat moet je anders tot 12-1 uur doen?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 12:23 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Dromenvanger heeft mijn hart verovert
quote:droomvrouw?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:37 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ze is gewoon mijn droomvrouw
Klink ik nu wanhopig?
quote:belgOp dinsdag 26 oktober 2010 12:39 schreef Zwappel het volgende:
Hqten op indrinken![]()
En hqten op belgische toetsenborden
quote:Nee, je klinkt als een simpele, oppervlakkige nerd.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:37 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ze is gewoon mijn droomvrouw
Klink ik nu wanhopig?
quote:Gewoon een e-sletjeOp dinsdag 26 oktober 2010 12:50 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Waarom ze is zo mooi en heeft mooie ogen verder is ze erg sociaal op FOK!
quote:Dat laatste staat op internet ook gelijk aan of bekend als Attention Whore.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:50 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Waarom ze is zo mooi en heeft mooie ogen verder is ze erg sociaal op FOK!
quote:Niet indrinken, gewoon eerst gezellig even bij iemand thuis gaan zitten en lekker voetbal ofzo kijken.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:17 schreef wise het volgende:
[..]
oneens. Dus jij gaat met je, pak em beet 20ste nog indrinken?
quote:Mijn droomvrouw is geen sletje
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 12:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
gewoon eerst gezellig even bij iemand thuis gaan zitten en lekker voetbal ofzo kijken.
Alleen maar ergens gaan zitten om dronken te worden is wel triest ja.
quote:Iedereen kan koken, gewoon in zo'n boekje kijken en klaarOp dinsdag 26 oktober 2010 12:53 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Mijn droomvrouw is geen sletje
En iedereen houdt van aandacht verder kan ze ook heel goed koken
quote:Mijn Droomvrouw die durft gewoon een mars taart te makenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:54 schreef wise het volgende:
[..]
Iedereen kan koken, gewoon in zo'n boekje kijken en klaar
quote:je bent echt heel triest en wanhopig bezigOp dinsdag 26 oktober 2010 12:56 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Mijn Droomvrouw die durft gewoon een mars taart te maken![]()
En ze kan ook gewoon lezen, oh wat is ze perfect
quote:DitOp dinsdag 26 oktober 2010 12:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niet indrinken, gewoon eerst gezellig even bij iemand thuis gaan zitten en lekker voetbal ofzo kijken.
quote:Ik ben gewoon de enige die het durft te zeggenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:57 schreef 045represent het volgende:
[..]
je bent echt heel triest en wanhopig bezig
quote:Dat laatste doet toch niemand? Gewoon ergens zitten, evt drankspelletje spelen ofzo. Maakt eigenlijk geen fuck uit wat je doet, het is toch wel gezelligOp dinsdag 26 oktober 2010 12:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niet indrinken, gewoon eerst gezellig even bij iemand thuis gaan zitten en lekker voetbal ofzo kijken.
quote:Maar wie is dan de mooiboy en wie het gedrochtjeOp dinsdag 26 oktober 2010 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
HAHA ALS IK DIT ZO LEES SLAQAST DE TT OOK OPFENOMEEN EN DROMENVANGERTJE AHAHA
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 11:04 schreef Stefka het volgende:
Deze foto is te toepasselijk om niet in dit topic te plaatsen.
[ afbeelding ]
quote:Gedrochtje zal fenomeen wel zijn dan.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Maar wie is dan de mooiboy en wie het gedrochtje
quote:Ik ken genoeg mooiboy's op FOK!.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:31 schreef Allure_ het volgende:
TS zit op Fok!, dus kan per definitie nooit een mooiboy zijn.
quote:PM meOp dinsdag 26 oktober 2010 13:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mooiboy's op FOK!.
quote:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:22 schreef BolletjeBeschuit het volgende:
Dankje voor alle feedback.
-indrinken is wel relaxed! wat moet je idd van 21.00 tot 01.00 doen? Lamzuipen! precies!
-geen pics van die meisje
-geen pics van mij
date-verzoeken via PM
quote:Een aids spuit halen bij je locale heroïne hoer...Op dinsdag 26 oktober 2010 00:35 schreef BolletjeBeschuit het volgende:
Dag lieve mensen..
quote:
quote:verhaal is natuurlijk bull.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:04 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
Alleen maar mannen die jaloers op een fictief verhaal in deze toppa.
quote:Mooie verwoordingOp dinsdag 26 oktober 2010 16:34 schreef Adames het volgende:
[..]
verhaal is natuurlijk bull.
of je bent een mooiboy hosselaar die overal chickies vandaan haalt en iedereen goed omlult. Als dat het geval is heb je ook geen moeite met het netjes afdanken van een wanhopige chick.
of je bent een kansloze stereotiep fokker en je hebt voor het eerst in 7 maanden je tong in een holte gestoken. Dat vond je achteraf wel eng, daarom open je een topic en vraag je om advies.
Een hosselaar die niet met meisjes om kan gaan is een paradox.
quote:Nee zoals die bovenste ziet ze eruit als je nuchter bent. Ben je echter lam zoals TS dan denk je dat ze eruit ziet als de onderste.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:28 schreef ReV66 het volgende:
TS heeft gefaald. Voor de nieuwsgierigen, dit was het het meisje van TS.
[ link | afbeelding ]
Ik heb deze geregeld![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Iets wat je vaak ziet bij mooiboy's, mooi uiterlijk, weinig geheugeninhoud. Want een simpele oplossing als het nemen van een tijdelijk ander gsm nummer is niet in je opgekomen..Op dinsdag 26 oktober 2010 00:35 schreef BolletjeBeschuit het volgende:
Dag lieve mensen..
quote:wat een geniale oplossing!!Op dinsdag 26 oktober 2010 18:51 schreef cvboer het volgende:
[..]
Iets wat je vaak ziet bij mooiboy's, mooi uiterlijk, weinig geheugeninhoud. Want een simpele oplossing als het nemen van een tijdelijk ander gsm nummer is niet in je opgekomen..
quote:Tuurlijk is het een geniale oplossing,als ze je niet kan bereiken houd ze vanzelf op. Tevens word je er niet steeds aan herinnert, dus vergeet je het zelf ook sneller.
quote:nee, jij bent slimOp dinsdag 26 oktober 2010 18:51 schreef cvboer het volgende:
[..]
Iets wat je vaak ziet bij mooiboy's, mooi uiterlijk, weinig geheugeninhoud. Want een simpele oplossing als het nemen van een tijdelijk ander gsm nummer is niet in je opgekomen..
quote:Ik denk wel beter na, ik heb 2 06 nummers waarvan 1 voor goede bekenden en eentje voor vrouwtjes waar ik een kort iets me heb. worden ze lastig? geen probleem, gaat het hosselnummer een tijdje in de kast, en ben ik toch bereikbaar. In tegenstelling tot jou, je hebt jezelf onnodig in de nesten gewerkt, dit had je voor 10 euro kunnen voorkomen.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:25 schreef BolletjeBeschuit het volgende:
[..]
nee, jij bent slim
alsof ik al mn andere scharreltjes aan de kant moet zetten voor miss-ugly-2010?
dacht t niet.. kan ik ze allemaal niet meer bereiken. Maargoed, ze wilde een seksrelatie. ik denk dat een wipje geen kwaad kan :$ morgen weten we het!
quote:jij bent ook echt naar uglypeople.com gegaan?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:28 schreef ReV66 het volgende:
TS heeft gefaald. Voor de nieuwsgierigen, dit was het het meisje van TS.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:24 schreef frankerdt het volgende:
Ik vind uitdrinken ook altijd wel leuk want de café's die sluiten toch wel ooit en wat moet ik anders van 4:00 tot 8:00?
quote:AhahahjaaaOp dinsdag 26 oktober 2010 00:38 schreef NietTeVolgen het volgende:
Neuken voor het vaderland
Take one for the team
quote:Geloof je het zelf?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:28 schreef ReV66 het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Duh, alle mensen waar jij tegen ageert zijn trolls. Maar goed, autisme is ook op internet een handicap blijkt maar weer.
quote:Dus jij vindt iemand die zegt: "uitgaanOp dinsdag 26 oktober 2010 23:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Duh, alle mensen waar jij tegen ageert zijn trolls.
quote:Ik in ieder geval wel
quote:Jammer dat het geen berenpak is.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:55 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Wat ik kom er tenminste eerlijk voor uit.
quote:Ik zou het voor me houden als ik jou was. Wat mankeert je? Of zit je elke week bij je vriendin, want dat komt nog wel vaak voor.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat ik kom er tenminste eerlijk voor uit.
quote:Mij mankeert niks hoor.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik zou het voor me houden als ik jou was. Wat mankeert je? Of zit je elke week bij je vriendin, want dat komt nog wel vaak voor.
quote:Nee ik ben gewoon de saaiste 16 jarige van het momentOp woensdag 27 oktober 2010 00:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dus je zit bij je vriendin op zaterdagavond en gaat daarom niet uit?
quote:Dus je gaat wat naar school, zit wat op FOK! en verder niets?Op woensdag 27 oktober 2010 00:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon de saaiste 16 jarige van het moment
quote:Nee hang na school wat rond in de buurt en voor de rest vrij weinig ja.Op woensdag 27 oktober 2010 00:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dus je gaat wat naar school, zit wat op FOK! en verder niets?
quote:Dude, ga wat aan je leven doen.Op woensdag 27 oktober 2010 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hang na school wat rond in de buurt en voor de rest vrij weinig ja.
quote:Hij zal vast niet van dance houden.Op woensdag 27 oktober 2010 00:17 schreef Panzermaus het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, heloef. Maar naar wat voor muziek luister je?
quote:Mwah geen behoefte aan.
quote:Mijn smaak ligt vrij breed eigenlijk alles behalve klassiek, hardrock enzoOp woensdag 27 oktober 2010 00:17 schreef Panzermaus het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, heloef. Maar naar wat voor muziek luister je?
quote:Leg eens uit waarom?
quote:Maar TS heeft ook het waan idee super lekker te zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 00:25 schreef Twinsoulsister het volgende:
Als er iets is dat ik dus totaal respectloos vindt, is dat mensen, man of vrouw, achteraf na de seksuele handelingen, die ander genadeloos afmaken, onder het mom van wat een gedrocht.
Ts is de lullo hier die met haar heeft staan lebberen toch? Wat ben je dan voor een kneus. Ga je wonden likken, maar maak die ander niet finaal af.
quote:TSOp woensdag 27 oktober 2010 00:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar TS heeft ook het waan idee super lekker te zijn.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 00:46 schreef J4ckp0T het volgende:
Ritmo: Onthoud het nou eens, Fok! autisten houden niet van trance![]()
quote:
quote:DO NOT FEED THIS, DO NOT FEED THIS TROLL!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:25 schreef BolletjeBeschuit het volgende:
[..]
nee, jij bent slim
alsof ik al mn andere scharreltjes aan de kant moet zetten voor miss-ugly-2010?
dacht t niet.. kan ik ze allemaal niet meer bereiken. Maargoed, ze wilde een seksrelatie. ik denk dat een wipje geen kwaad kan :$ morgen weten we het!
quote:\Op woensdag 27 oktober 2010 10:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
In KLB 2.0 is toch geen plaats voor zelfverzonnen verhaaltjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |