quote:Ik ken genoeg mooiboy's op FOK!.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:31 schreef Allure_ het volgende:
TS zit op Fok!, dus kan per definitie nooit een mooiboy zijn.
quote:PM meOp dinsdag 26 oktober 2010 13:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mooiboy's op FOK!.
quote:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:22 schreef BolletjeBeschuit het volgende:
Dankje voor alle feedback.
-indrinken is wel relaxed! wat moet je idd van 21.00 tot 01.00 doen? Lamzuipen! precies!
-geen pics van die meisje
-geen pics van mij
date-verzoeken via PM
quote:Een aids spuit halen bij je locale heroļne hoer...Op dinsdag 26 oktober 2010 00:35 schreef BolletjeBeschuit het volgende:
Dag lieve mensen..
Ik heb een verschrikkelijke klacht. hoewel sommigen blij zouden zijn met mijn avontuur. maar het zit zo, deze jongen is best wel een mooiboy. Ik kan dus best wat moois regelen. en doe dat ook geregeld! Maar nou was ik afgelopen vrijdag in de stad. Lekker stappen met mn vrienden. van tevoren goed ingedronken, maar daar ging het mis. Iets teveel drank is mijn lichaam gepasseerd, waardoor ik dus niet instond voor mijn gedrag.
Schijnbaar heb ik een niet al te knap meisje eens goed verkend met mijn tong en handen. fout 1 dus. Maar nou ben ik met mn dronken kop ook zo gek geweest om mijn nummer te geven. Ik krijg nu dus constant sms binnen van t gevalletje, ze wil me zien, en weet ik wat met me doen. Nou, nee dankje! als ik haar hyves al zie krijg ik de kriebels. Ik wil mijn tong graag vernieuwen, en mijn handjes amputeren, gezien deze haar flamoeske hebben betast. Jongens, wat moet ik nu doen? ze blijft maar smsen!
disclaimer: typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden
quote:
quote:verhaal is natuurlijk bull.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:04 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
Alleen maar mannen die jaloers op een fictief verhaal in deze toppa.
quote:Mooie verwoordingOp dinsdag 26 oktober 2010 16:34 schreef Adames het volgende:
[..]
verhaal is natuurlijk bull.
of je bent een mooiboy hosselaar die overal chickies vandaan haalt en iedereen goed omlult. Als dat het geval is heb je ook geen moeite met het netjes afdanken van een wanhopige chick.
of je bent een kansloze stereotiep fokker en je hebt voor het eerst in 7 maanden je tong in een holte gestoken. Dat vond je achteraf wel eng, daarom open je een topic en vraag je om advies.
Een hosselaar die niet met meisjes om kan gaan is een paradox.
quote:Nee zoals die bovenste ziet ze eruit als je nuchter bent. Ben je echter lam zoals TS dan denk je dat ze eruit ziet als de onderste.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:28 schreef ReV66 het volgende:
TS heeft gefaald. Voor de nieuwsgierigen, dit was het het meisje van TS.
[ link | afbeelding ]
Ik heb deze geregeld![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Iets wat je vaak ziet bij mooiboy's, mooi uiterlijk, weinig geheugeninhoud. Want een simpele oplossing als het nemen van een tijdelijk ander gsm nummer is niet in je opgekomen..Op dinsdag 26 oktober 2010 00:35 schreef BolletjeBeschuit het volgende:
Dag lieve mensen..
Ik heb een verschrikkelijke klacht. hoewel sommigen blij zouden zijn met mijn avontuur. maar het zit zo, deze jongen is best wel een mooiboy. Ik kan dus best wat moois regelen. en doe dat ook geregeld! Maar nou was ik afgelopen vrijdag in de stad. Lekker stappen met mn vrienden. van tevoren goed ingedronken, maar daar ging het mis. Iets teveel drank is mijn lichaam gepasseerd, waardoor ik dus niet instond voor mijn gedrag.
Schijnbaar heb ik een niet al te knap meisje eens goed verkend met mijn tong en handen. fout 1 dus. Maar nou ben ik met mn dronken kop ook zo gek geweest om mijn nummer te geven. Ik krijg nu dus constant sms binnen van t gevalletje, ze wil me zien, en weet ik wat met me doen. Nou, nee dankje! als ik haar hyves al zie krijg ik de kriebels. Ik wil mijn tong graag vernieuwen, en mijn handjes amputeren, gezien deze haar flamoeske hebben betast. Jongens, wat moet ik nu doen? ze blijft maar smsen!
disclaimer: typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden
quote:wat een geniale oplossing!!Op dinsdag 26 oktober 2010 18:51 schreef cvboer het volgende:
[..]
Iets wat je vaak ziet bij mooiboy's, mooi uiterlijk, weinig geheugeninhoud. Want een simpele oplossing als het nemen van een tijdelijk ander gsm nummer is niet in je opgekomen..
quote:Tuurlijk is het een geniale oplossing,als ze je niet kan bereiken houd ze vanzelf op. Tevens word je er niet steeds aan herinnert, dus vergeet je het zelf ook sneller.
quote:nee, jij bent slimOp dinsdag 26 oktober 2010 18:51 schreef cvboer het volgende:
[..]
Iets wat je vaak ziet bij mooiboy's, mooi uiterlijk, weinig geheugeninhoud. Want een simpele oplossing als het nemen van een tijdelijk ander gsm nummer is niet in je opgekomen..
quote:Ik denk wel beter na, ik heb 2 06 nummers waarvan 1 voor goede bekenden en eentje voor vrouwtjes waar ik een kort iets me heb. worden ze lastig? geen probleem, gaat het hosselnummer een tijdje in de kast, en ben ik toch bereikbaar. In tegenstelling tot jou, je hebt jezelf onnodig in de nesten gewerkt, dit had je voor 10 euro kunnen voorkomen.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:25 schreef BolletjeBeschuit het volgende:
[..]
nee, jij bent slim
alsof ik al mn andere scharreltjes aan de kant moet zetten voor miss-ugly-2010?
dacht t niet.. kan ik ze allemaal niet meer bereiken. Maargoed, ze wilde een seksrelatie. ik denk dat een wipje geen kwaad kan :$ morgen weten we het!
quote:jij bent ook echt naar uglypeople.com gegaan?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:28 schreef ReV66 het volgende:
TS heeft gefaald. Voor de nieuwsgierigen, dit was het het meisje van TS.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:24 schreef frankerdt het volgende:
Ik vind uitdrinken ook altijd wel leuk want de café's die sluiten toch wel ooit en wat moet ik anders van 4:00 tot 8:00?
quote:AhahahjaaaOp dinsdag 26 oktober 2010 00:38 schreef NietTeVolgen het volgende:
Neuken voor het vaderland
Take one for the team
quote:Geloof je het zelf?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:28 schreef ReV66 het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Duh, alle mensen waar jij tegen ageert zijn trolls. Maar goed, autisme is ook op internet een handicap blijkt maar weer.
quote:Dus jij vindt iemand die zegt: "uitgaanOp dinsdag 26 oktober 2010 23:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Duh, alle mensen waar jij tegen ageert zijn trolls.
quote:Ik in ieder geval wel
quote:Jammer dat het geen berenpak is.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:55 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
p.s. hoe kom je aan dat pak
quote:Wat ik kom er tenminste eerlijk voor uit.
quote:Ik zou het voor me houden als ik jou was. Wat mankeert je? Of zit je elke week bij je vriendin, want dat komt nog wel vaak voor.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat ik kom er tenminste eerlijk voor uit.
quote:Mij mankeert niks hoor.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik zou het voor me houden als ik jou was. Wat mankeert je? Of zit je elke week bij je vriendin, want dat komt nog wel vaak voor.
quote:Nee ik ben gewoon de saaiste 16 jarige van het momentOp woensdag 27 oktober 2010 00:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dus je zit bij je vriendin op zaterdagavond en gaat daarom niet uit?
quote:Dus je gaat wat naar school, zit wat op FOK! en verder niets?Op woensdag 27 oktober 2010 00:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon de saaiste 16 jarige van het moment
quote:Nee hang na school wat rond in de buurt en voor de rest vrij weinig ja.Op woensdag 27 oktober 2010 00:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dus je gaat wat naar school, zit wat op FOK! en verder niets?
quote:Dude, ga wat aan je leven doen.Op woensdag 27 oktober 2010 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hang na school wat rond in de buurt en voor de rest vrij weinig ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |