quote:ja hallo! ik ga niet uitgebreid een natte neus halen in een steegje!Op dinsdag 26 oktober 2010 00:37 schreef SpecialK het volgende:
Eerst beffen en dan het sms-spelletje spelen?
Vriend je zal er aan moeten geloven. Je bent al zo goed met deze jongedame getrouwd
quote:die optie heb ik al overwogen. Maar dan mis ik al die andere wel lekkere dames, waar er nu een van op me wacht
quote:daardoor geef je haar alleen maar meer een kutgevoel en jezelf meer een schuldgevoelOp dinsdag 26 oktober 2010 00:37 schreef Tinos85 het volgende:
Gewoon niet op de smsjes reageren. Hoe wanhopig ze ook is op een gegeven moment stopt ze wel met smsen!
quote:zeker wel plan BOp dinsdag 26 oktober 2010 00:38 schreef frankerdt het volgende:
sms maar zo van hee ik wil zo niet meer met jou gekke dingen doen want stiekem ben ik njog maar 12 en mag ik nog niet teveel naar buiten van papa en mijn mama is al overledenmaar dat zeg ik liever niet tegen iedereen maar het komt njog wel goed met ons kusjee hvj wjnmk ntb
quote:Lastig inderdaad. Stop maar alsnogOp dinsdag 26 oktober 2010 00:40 schreef BolletjeBeschuit het volgende:
[..]
die optie heb ik al overwogen. Maar dan mis ik al die andere wel lekkere dames, waar er nu een van op me wacht
quote:Dan smsen dat je geen interesse hebt. Dan gaat ze waarschijnlijk vragen waarom je dan je nummer hebt gegeven. Moet je zelf dan maar iets op verzinnen.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:40 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
daardoor geef je haar alleen maar meer een kutgevoel en jezelf meer een schuldgevoel
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 00:35 schreef BolletjeBeschuit het volgende:
Dag lieve mensen..
Ik heb een verschrikkelijke klacht. hoewel sommigen blij zouden zijn met mijn avontuur. maar het zit zo, deze jongen is best wel een mooiboy. Ik kan dus best wat moois regelen. en doe dat ook geregeld! Maar nou was ik afgelopen vrijdag in de stad. Lekker stappen met mn vrienden. van tevoren goed ingedronken, maar daar ging het mis. Iets teveel drank is mijn lichaam gepasseerd, waardoor ik dus niet instond voor mijn gedrag.
Schijnbaar heb ik een niet al te knap meisje eens goed verkend met mijn tong en handen. fout 1 dus. Maar nou ben ik met mn dronken kop ook zo gek geweest om mijn nummer te geven. Ik krijg nu dus constant sms binnen van t gevalletje, ze wil me zien, en weet ik wat met me doen. Nou, nee dankje! als ik haar hyves al zie krijg ik de kriebels. Ik wil mijn tong graag vernieuwen, en mijn handjes amputeren, gezien deze haar flamoeske hebben betast. Jongens, wat moet ik nu doen? ze blijft maar smsen!
disclaimer: typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden
quote:Top ideeOp dinsdag 26 oktober 2010 00:42 schreef BolletjeBeschuit het volgende:
Wat misschien ook een mooi idee is:
Ik spreek met haar af, ergens op een afgelegen plekje.
En dan stuur ik een vriend van me, die nog maagd is, erop af!
Hij de tijd van zn leven, zij komt over mij heen en ik zal er nooit meer last van hebben!
quote:dus..Op dinsdag 26 oktober 2010 00:55 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
p.s. hoe kom je aan dat pak
quote:verkeerde pak?Op dinsdag 26 oktober 2010 00:58 schreef BolletjeBeschuit het volgende:
[..]
dus..dat ben ik dus niet bepaald.
quote:Ja! Doen! Resultaat terugkoppelen!Op dinsdag 26 oktober 2010 07:56 schreef Pharkus het volgende:
Steeds bizardere dingen terugsturen die je met haar wil doen.
quote:Gelukkig is het ook zo dat alles om het uiterlijk moet draaien he.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:35 schreef BolletjeBeschuit het volgende:
Dag lieve mensen..
Ik heb een verschrikkelijke klacht. hoewel sommigen blij zouden zijn met mijn avontuur. maar het zit zo, deze jongen is best wel een mooiboy. Ik kan dus best wat moois regelen. en doe dat ook geregeld! Maar nou was ik afgelopen vrijdag in de stad. Lekker stappen met mn vrienden. van tevoren goed ingedronken, maar daar ging het mis. Iets teveel drank is mijn lichaam gepasseerd, waardoor ik dus niet instond voor mijn gedrag.
Schijnbaar heb ik een niet al te knap meisje eens goed verkend met mijn tong en handen. fout 1 dus. Maar nou ben ik met mn dronken kop ook zo gek geweest om mijn nummer te geven. Ik krijg nu dus constant sms binnen van t gevalletje, ze wil me zien, en weet ik wat met me doen. Nou, nee dankje! als ik haar hyves al zie krijg ik de kriebels. Ik wil mijn tong graag vernieuwen, en mijn handjes amputeren, gezien deze haar flamoeske hebben betast. Jongens, wat moet ik nu doen? ze blijft maar smsen!
disclaimer: typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden
quote:goede oplossing!Op dinsdag 26 oktober 2010 00:42 schreef BolletjeBeschuit het volgende:
Wat misschien ook een mooi idee is:
Ik spreek met haar af, ergens op een afgelegen plekje.
En dan stuur ik een vriend van me, die nog maagd is, erop af!
Hij de tijd van zn leven, zij komt over mij heen en ik zal er nooit meer last van hebben!
quote:whahaOp dinsdag 26 oktober 2010 00:55 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
p.s. hoe kom je aan dat pak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |