quote:Hij zal vast niet van dance houden.Op woensdag 27 oktober 2010 00:17 schreef Panzermaus het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, heloef. Maar naar wat voor muziek luister je?
quote:Mwah geen behoefte aan.
quote:Mijn smaak ligt vrij breed eigenlijk alles behalve klassiek, hardrock enzoOp woensdag 27 oktober 2010 00:17 schreef Panzermaus het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, heloef. Maar naar wat voor muziek luister je?
quote:Leg eens uit waarom?
quote:Maar TS heeft ook het waan idee super lekker te zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 00:25 schreef Twinsoulsister het volgende:
Als er iets is dat ik dus totaal respectloos vindt, is dat mensen, man of vrouw, achteraf na de seksuele handelingen, die ander genadeloos afmaken, onder het mom van wat een gedrocht.
Ts is de lullo hier die met haar heeft staan lebberen toch? Wat ben je dan voor een kneus. Ga je wonden likken, maar maak die ander niet finaal af.
quote:TSOp woensdag 27 oktober 2010 00:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar TS heeft ook het waan idee super lekker te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 00:46 schreef J4ckp0T het volgende:
Ritmo: Onthoud het nou eens, Fok! autisten houden niet van trance![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:DO NOT FEED THIS, DO NOT FEED THIS TROLL!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:25 schreef BolletjeBeschuit het volgende:
[..]
nee, jij bent slim
alsof ik al mn andere scharreltjes aan de kant moet zetten voor miss-ugly-2010?
dacht t niet.. kan ik ze allemaal niet meer bereiken. Maargoed, ze wilde een seksrelatie. ik denk dat een wipje geen kwaad kan :$ morgen weten we het!
quote:\Op woensdag 27 oktober 2010 10:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
In KLB 2.0 is toch geen plaats voor zelfverzonnen verhaaltjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |