Nee, da's ook alleen maar omdat de redactie haar jongens naar huis heeft gestuurdquote:Op maandag 1 november 2010 21:07 schreef Starlie het volgende:
Alix kan er niets aandoen dat zij die jongens mag kiezen...
dat zou wel heel erg zijn!quote:Op maandag 1 november 2010 21:07 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nee, da's ook alleen maar omdat de redactie haar jongens naar huis heeft gestuurd
echt erg hequote:Op maandag 1 november 2010 21:09 schreef miieejj het volgende:
Renee![]()
bitch .. jakkes .. arrogant figuur
is wel heel slim van dr.quote:
Het zou me echt niets verbazen, waarschijnlijk vond de redactie het weer iets te gezellig en saai worden in het huis. Volgende week is de foto van Renee kwijt en mag zij daarom beslissen wie er naar huis gaatquote:Op maandag 1 november 2010 21:08 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
dat zou wel heel erg zijn!
al zou ik het idd niet zomaar afschrijvan als optie
Denk je een potentieel modelletje te scoren, blijkt ze een vriend in de gevangenis te hebben... dan zou ik ook verstek laten gaanquote:Op maandag 1 november 2010 21:07 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nee, da's ook alleen maar omdat de redactie haar jongens naar huis heeft gestuurd
Of die 3 zijn ook opgepakt natuurlijk, als Alix een 'type' heeft...quote:Op maandag 1 november 2010 21:10 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Denk je een potentieel modelletje te scoren, blijkt ze een vriend in de gevangenis te hebben... dan zou ik ook verstek laten gaan
dat maakt toch niks uitquote:Op maandag 1 november 2010 21:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Sjongejonge, wat een niveau weer. Wat maakt het nou weer uit dat ze een man 'delen'.
quote:Op maandag 1 november 2010 21:10 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
is wel heel slim van dr.
waar er 2 vechten om een been...
???quote:Op maandag 1 november 2010 21:13 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de albumtrack die ze een maandje of 2 terug deed bij Michiel in de ochtend is nu dus de single geworden. Leuke plaat.
Wrong topic.quote:
alix gaat eruit denk ik..quote:Op maandag 1 november 2010 21:13 schreef roos85 het volgende:
ben ik de enige die hoopt dat Alix deze shoot wint?
als ze echt sjacherijnig is ontploft dr hoofd denk ik. Brrr...quote:Op maandag 1 november 2010 21:11 schreef miieejj het volgende:
[..]
dat maakt toch niks uitkleine kleuters ..
zal renee altijd zo zijn geweest,
wat nou als ze echt chagerijnig is, zal dan zo arrogant kijken als wat..
volgens mij moeten die wenkbrauwen anders ..quote:Op maandag 1 november 2010 21:14 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
als ze echt sjacherijnig is ontploft dr hoofd denk ik. Brrr...
hoop niet dat Alix eruit gaat, echt een tof wijf!quote:Op maandag 1 november 2010 21:14 schreef miieejj het volgende:
[..]
alix gaat eruit denk ik..jong en blablabla
maarr.. ik heb zo op renee
Ze ging ook wel erg lang door met liegen, waardoor het behoorlijk belachelijk werd.quote:Op maandag 1 november 2010 21:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Uit wat voor nest komt dat? én zuipen op een shoot én erover liegen. Niet normaal gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |