Nee, da's ook alleen maar omdat de redactie haar jongens naar huis heeft gestuurdquote:Op maandag 1 november 2010 21:07 schreef Starlie het volgende:
Alix kan er niets aandoen dat zij die jongens mag kiezen...
dat zou wel heel erg zijn!quote:Op maandag 1 november 2010 21:07 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nee, da's ook alleen maar omdat de redactie haar jongens naar huis heeft gestuurd
echt erg hequote:Op maandag 1 november 2010 21:09 schreef miieejj het volgende:
Renee![]()
bitch .. jakkes .. arrogant figuur
is wel heel slim van dr.quote:
Het zou me echt niets verbazen, waarschijnlijk vond de redactie het weer iets te gezellig en saai worden in het huis. Volgende week is de foto van Renee kwijt en mag zij daarom beslissen wie er naar huis gaatquote:Op maandag 1 november 2010 21:08 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
dat zou wel heel erg zijn!
al zou ik het idd niet zomaar afschrijvan als optie
Denk je een potentieel modelletje te scoren, blijkt ze een vriend in de gevangenis te hebben... dan zou ik ook verstek laten gaanquote:Op maandag 1 november 2010 21:07 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nee, da's ook alleen maar omdat de redactie haar jongens naar huis heeft gestuurd
Of die 3 zijn ook opgepakt natuurlijk, als Alix een 'type' heeft...quote:Op maandag 1 november 2010 21:10 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Denk je een potentieel modelletje te scoren, blijkt ze een vriend in de gevangenis te hebben... dan zou ik ook verstek laten gaan
dat maakt toch niks uitquote:Op maandag 1 november 2010 21:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Sjongejonge, wat een niveau weer. Wat maakt het nou weer uit dat ze een man 'delen'.
quote:Op maandag 1 november 2010 21:10 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
is wel heel slim van dr.
waar er 2 vechten om een been...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |