Ik hoop met je meequote:Op maandag 1 november 2010 21:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik hoop het
want het duurt te lang
quote:Op maandag 1 november 2010 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lees es een stuk of 5 posts terug zeg
quote:
Ik ben er nooit fit van geweestquote:Op maandag 1 november 2010 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond deze wel aardig, maar begin nu al moe te worden van de emo-look
Ik vond de auditie wel leuk geloof ik, maar die dansjes en dingetjes, nee...quote:
Da's altijd met dit soort programma'squote:Op maandag 1 november 2010 22:00 schreef creno het volgende:
Zo allemaal op een rij valt het wel op dat er een hoop nichten (of gay's in spe) aan meedoen...
Daarom komen we ook uit op de TT.quote:
Het zit 'jullie' niet mee hequote:Op maandag 1 november 2010 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daarom komen we ook uit op de TT.
Bij de vorige talentenjachten werden die er toch veelal uitgefilterd. Maar de liveshows zijn nog niet begonnen dus waarschijnlijk zullen o.a. timmie en michael er wel uit vliegen.quote:
Maurice zou van sommigen hetero worden, dus ik weet het niet of dat iets zegt.quote:
Michael zingt niet heel slecht ofzo, zeker niet in vergelijking met de andere herenquote:Op maandag 1 november 2010 22:04 schreef creno het volgende:
[..]
Bij de vorige talentenjachten werden die er toch veelal uitgefilterd. Maar de liveshows zijn nog niet begonnen dus waarschijnlijk zullen o.a. timmie en michael er wel uit vliegen.
30quote:
Ah, ja zoiets dacht ik ook.quote:
Heejjjjjjjquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |