quote:
Ik ben er nooit fit van geweestquote:Op maandag 1 november 2010 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond deze wel aardig, maar begin nu al moe te worden van de emo-look
Ik vond de auditie wel leuk geloof ik, maar die dansjes en dingetjes, nee...quote:
Da's altijd met dit soort programma'squote:Op maandag 1 november 2010 22:00 schreef creno het volgende:
Zo allemaal op een rij valt het wel op dat er een hoop nichten (of gay's in spe) aan meedoen...
Daarom komen we ook uit op de TT.quote:
Het zit 'jullie' niet mee hequote:Op maandag 1 november 2010 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daarom komen we ook uit op de TT.
Bij de vorige talentenjachten werden die er toch veelal uitgefilterd. Maar de liveshows zijn nog niet begonnen dus waarschijnlijk zullen o.a. timmie en michael er wel uit vliegen.quote:
Maurice zou van sommigen hetero worden, dus ik weet het niet of dat iets zegt.quote:
Michael zingt niet heel slecht ofzo, zeker niet in vergelijking met de andere herenquote:Op maandag 1 november 2010 22:04 schreef creno het volgende:
[..]
Bij de vorige talentenjachten werden die er toch veelal uitgefilterd. Maar de liveshows zijn nog niet begonnen dus waarschijnlijk zullen o.a. timmie en michael er wel uit vliegen.
30quote:
Ah, ja zoiets dacht ik ook.quote:
Heejjjjjjjquote:
Neuh, broer op de achtergrond oogt jonger. Net zo baldie.quote:Op maandag 1 november 2010 22:10 schreef Karina het volgende:
Hij ziet er dus wel wat ouder uit, zal door die kale kop komen
Geen idee dan waar het door komt.quote:Op maandag 1 november 2010 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh, broer op de achtergrond oogt jonger. Net zo baldie.
Zat z'n leeftijd te zoeken maar kan het niet zo snel vinden.quote:
Hieroquote:Op maandag 1 november 2010 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zat z'n leeftijd te zoeken maar kan het niet zo snel vinden.
Als hij jonger dan 35 is dan heeft hij echt een oud gezicht, maar volgens mij is hij gewoon al rond de 35.
Over 2 maanden 30, nou hij ziet er echt niet als bijna 30 uit, no wayquote:
Ik zocht op Sandersquote:Op maandag 1 november 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Hiero
Tweede hit als je zoekt op "leeftijd dean saunders"
Nee gewoon type gezichtquote:Op maandag 1 november 2010 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar hij heeft zeker een oude kop, zeker veel drank en zo
quote:Op maandag 1 november 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind het niveau van dit seizoen wel het allerbeste in jaaaaren.
En zeker vergeleken met XFA UK ligt hier de lat een stuk hoger.
Ik ben aangenaam verrast
Hier gaat ook om 6:00u de wekkerquote:Op maandag 1 november 2010 22:25 schreef Karina het volgende:
Ik moet zo ook maar eens aftaaien, op maandag is toch maar niets als je de volgende dag weer vroeg op moet
vast welquote:Op maandag 1 november 2010 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben ook verrast, door jouw opmerking
Ik zie jou vaak rond zessen posten als ik alleen ff 2 tellen in haast kom kiekenquote:
Shit, betraptquote:Op maandag 1 november 2010 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie jou vaak rond zessen posten als ik alleen ff 2 tellen in haast kom kieken
Laatste 8 ongeveer zijn ook wel aardigquote:Op maandag 1 november 2010 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vast wel
Maar ik meen het wel.
Er zitten een paar astmapatienten tussen en een paar gevallen zonder ritmegevoel, maar er zitten echt een paar hele goede tussen
Maar bij XFA-UK zitten ook een paar goedequote:Op maandag 1 november 2010 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vast wel
Maar ik meen het wel.
Er zitten een paar astmapatienten tussen en een paar gevallen zonder ritmegevoel, maar er zitten echt een paar hele goede tussen
Ik loop met je meequote:Op maandag 1 november 2010 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Tot 23:00 zie ik net, nou ik taai af.
Trusten voor zo/straks allemaalEn hopelijk volgende week LIVE
Afvalronde is ook prima, dan gebeurt er tenminste ietsquote:Op maandag 1 november 2010 22:46 schreef creno het volgende:
Ik vrees dat volgende week weer een afvalronde komt, want er zijn nu ruim 25 kandidaten door, en ik verwacht dat de liveshows met 10 of 12 zal zijn.
Ik denk dat als ze een miljoen scoren bij de liveshows ze niet stoppen. Ze ambiëren geen miljoenen, er staat ook veel op Maandag aan concurrentie. Misschien bij 600.000 dat ze het overwegen, maar dat wordt het vast niet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:43 schreef iBenny het volgende:
Dat moet wel... dan zal het wel weer rond de 1 miljoen zijn.
Het was nu natuurlijk ook een compilatie.
En mocht het niet boven het miljoen uitkomen(liveshows), dan vrees ik dat ze er een stuk eerder mee zullen stoppen.
Nja, ik gok dat Popstars ook niet tot een van de goedkoopste programma's behoord. Ze hebben al eerder paniekerig het programma verplaatst en als je idd zulke cijfers blijft houden....quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze een miljoen scoren bij de liveshows ze niet stoppen. Ze ambiëren geen miljoenen, er staat ook veel op Maandag aan concurrentie. Misschien bij 600.000 dat ze het overwegen, maar dat wordt het vast niet.
Zo'n programma met deelnemers kun je toch niet stoppen? Ze doen mee met een wedstrijd.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, ik gok dat Popstars ook niet tot een van de goedkoopste programma's behoord. Ze hebben al eerder paniekerig het programma verplaatst en als je idd zulke cijfers blijft houden....
Stoppen is idd wel wat drastisch... maar ze hebben niks van een planning bekend gemaakt. Ze kunnen dus eigenlijk alles wel maken. Zou best kunnen dat ze opeens 2 kandidaten wegsturen om ze de duur van het programma te verkortenquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo'n programma met deelnemers kun je toch niet stoppen? Ze doen mee met een wedstrijd.
Nou we zullen het zien
quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:55 schreef iBenny het volgende:
Zou best kunnen dat ze opeens 2 kandidaten wegsturen om ze de duur van het programma te verkorten
Ik noem het realistisch denkenquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je fantaseert teveel Benny
Nee het komt allemaal goed, gewoon omdat het moet
Nog steeds geen liveshows???quote:Op maandag 8 november 2010 10:08 schreef iBenny het volgende:
Dat klopt... vandaag is het weer in de studio. Volgens mij worden nu de het aantal kandidaten gehalveerd van 24 naar 12
Nopequote:Op maandag 8 november 2010 10:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nog steeds geen liveshows???
Leukquote:Op maandag 8 november 2010 10:08 schreef iBenny het volgende:
Dat klopt... vandaag is het weer in de studio. Volgens mij worden nu de het aantal kandidaten gehalveerd van 24 naar 12
aah dat klinkt tenminste weer een beetje leukquote:Op maandag 8 november 2010 10:08 schreef iBenny het volgende:
Geen idee. Zeiden ze daar net iets over?quote:Op maandag 8 november 2010 20:37 schreef Karina het volgende:
Wel leuk in ieder geval dat ze hun eigen nummer hebben mogen kiezen (of zou het toch van een grote lijst afkomen?).
c_aquote:Op maandag 8 november 2010 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
Hellow
Ik ben er half... even verhaal maken voor maffia spel
Er werd in ieder geval gezegd dat ze hun eigen nummer mochten kiezen en wuppie net zei het ook.quote:Op maandag 8 november 2010 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee. Zeiden ze daar net iets over?
Zoniet, dan zal het vast nog ter sprake komen
Dan zal het welquote:Op maandag 8 november 2010 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Er werd in ieder geval gezegd dat ze hun eigen nummer mochten kiezen en wuppie net zei het ook.
SL is SpelLeider, bij het maffiaspel dusquote:Op maandag 8 november 2010 20:41 schreef Karina het volgende:
Wat is SL'en? Maffiaspel heb ik weleens van gehoord, maar SL niet.
Schandaligquote:Op maandag 8 november 2010 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben er, ik ben er...te laat dat wel
Ah, ik snap hemquote:Op maandag 8 november 2010 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
SL is SpelLeider, bij het maffiaspel dus
*trekt D. snel door de scanner*quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*trekt D. snel door de scanner*
Hallotjes
Forum Opties | |
---|---|