quote:Ze zijn verstopt
quote:High fived
quote:en vooral nooit, maar dan ook nooit meer Nederlandstalig zingen?Op maandag 25 oktober 2010 21:49 schreef Gia het volgende:
Die Jim: "Ik zing al 6 jaar, nog nooit zangles gehad"
Nou, Jim, misschien een ideetje om toch eens wat aan stemvorming en zangles te doen?
En dan over een jaartje of 3 het nog maar eens proberen.
quote:Die 8 paracetamols, dat is niet helemaal goed gegaan
quote:
quote:Ja "George" is doorOp maandag 25 oktober 2010 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
issie nou door?
Ik keek even niet
quote:de zoon van...Op maandag 25 oktober 2010 22:19 schreef StephanL het volgende:
Al bekend wie mystery popstar geel is?
quote:Jim Bult.Op maandag 25 oktober 2010 22:19 schreef StephanL het volgende:
Al bekend wie mystery popstar geel is?
quote:NeehOp maandag 25 oktober 2010 22:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
de zoon van...
*tromgeroffel*
Jahwel
Marga Bult!
quote:Hahaha, dat klinkt toch wel geweldig als je het zo ziet staan
quote:Inclusief Tukkersgeluidje
quote:Hij kon niet echt geweldig zingen
quote:die jongen moet verboden worden ooit nog een Nederlandstalig nummer te zingen...
quote:Ok thanks.Op maandag 25 oktober 2010 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij kon niet echt geweldig zingen
quote:HeheOp maandag 25 oktober 2010 22:27 schreef Symphonic het volgende:
Sorry Pisces, ik klikte op edit ipv quote
quote:
quote:40 minuten had je nodig
quote:Je hebt 40 minuten mee zitten lurken?
quote:DatOp maandag 25 oktober 2010 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt 40 minuten mee zitten lurken?
quote:Niet jokken
quote:Ik had mijn smoes beter voor moeten bereidenOp maandag 25 oktober 2010 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan nog durven beweren dat het topic OPEENS dicht was
quote:Ben benieuwd hoe oud ze eik was...Op maandag 25 oktober 2010 22:38 schreef Karina het volgende:
Wel een domme tuttenjurk die ze aan had.
quote:Nee hoor vorige week kreeg iemand 98% nee en die stemmen tellen ook alleen als de jury er niet uitkomt.Op maandag 25 oktober 2010 22:41 schreef Paul het volgende:
Wat stomt met dat publiek kiezen erbij, die stemmen iedereen door
quote:Ik ben het zwakke geslacht; welterustenOp maandag 25 oktober 2010 22:45 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat het tot half elf zou durenmaar ik ben sterk en kijk het af.
quote:Vorige week tot kwart voor, dit zal de laatste zijn denk ik zo?Op maandag 25 oktober 2010 22:45 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat het tot half elf zou durenmaar ik ben sterk en kijk het af.
Ik twijfel nogquote:
Volgens mij nog een theaterronde, misschien de laatste, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 1 november 2010 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
Welke ronde komt er vanavond? Of zijn de liveshows eral?
Ik ga misschien een blik werpen als ik me verveel.quote:
Oh.quote:Op maandag 1 november 2010 16:06 schreef iBenny het volgende:
Vandaag komen de beste optredens uit de theaterrondes
Een herhalingaflevering dus...
Mooi, ik heb sinds de eerste auditie niets meer gezien geloof ik.quote:Op maandag 1 november 2010 16:06 schreef iBenny het volgende:
Fable 3 dusquote:Op maandag 1 november 2010 16:06 schreef iBenny het volgende:
quote:Op maandag 1 november 2010 16:06 schreef iBenny het volgende:
Of hen die niet alles gezien hebbenquote:Op maandag 1 november 2010 16:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor alle mensen met een guppengeheugen.
Ik ben de helft ook al kwijt hoorquote:Op maandag 1 november 2010 16:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor alle mensen met een guppengeheugen.
Guppen en andere waterdieren dusquote:Op maandag 1 november 2010 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben de helft ook al kwijt hoor
Beste zegt niets over of ze goed zijn, maar kunnen ook het minst slecht zijnquote:Op maandag 1 november 2010 19:52 schreef PatriQue89 het volgende:
De "beste" theateraudities..
zijn die er uberhaupt??
Deannnnnnn!!!!!!quote:Op maandag 1 november 2010 19:52 schreef PatriQue89 het volgende:
De "beste" theateraudities..
zijn die er uberhaupt??
Ik moest even nadenken, maar correctquote:
*opgelucht adem haaltquote:Op maandag 1 november 2010 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken, maar correct
Heb jij toevallig Joppie chips?quote:
Dat mag jij wel, van mijquote:Op maandag 1 november 2010 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Mag ik dan van jou een bakje Paprika en van Patrique een beetje joppie? Pretty please?
tuurlijk!quote:Op maandag 1 november 2010 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Mag ik dan van jou een bakje Paprika en van Patrique een beetje joppie? Pretty please?
Klopt idd... best of afleveringquote:Op maandag 1 november 2010 20:31 schreef Karina het volgende:
Volgens mij krijgen we een soort samenvatting en laten ze nu zien wie er allemaal door zijn.
Ik ook stiekem op jou, brede knuffeltjesquote:
Ik denk dat ik maar even Grenzeloos Verliefd ga kijken en dan zet ik hem wel weer aan als dat is afgelopen. Kan ik nog net de laatste 3 of zo zien. Dit is niet zoveel aan.quote:
Komt dat alweer of heb je het opgenomen? Zapte ik gister ook voorbij.quote:Op maandag 1 november 2010 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar even Grenzeloos Verliefd ga kijken en dan zet ik hem wel weer aan als dat is afgelopen. Kan ik nog net de laatste 3 of zo zien. Dit is niet zoveel aan.
ze worden genaaidquote:Op maandag 1 november 2010 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Vanuit een biosstoeltje op een groot scherm kijken
Ik denk dat de kijkcijfers vanavond nog een grotere dip krijgen.quote:
Nouja, kijkcijfers maken mij niet uit, zolang ze het maar blijven uitzendenquote:Op maandag 1 november 2010 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat de kijkcijfers vanavond nog een grotere dip krijgen.
Hopelijk weer omhoog bij de live
Benny komt het morgen weer met een grote grijns posten, het wordt een ritueeltjequote:Op maandag 1 november 2010 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, kijkcijfers maken mij niet uit, zolang ze het maar blijven uitzenden
Het wordt tijdquote:Op maandag 1 november 2010 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Benny komt het morgen weer met een grote grijns posten, het wordt een ritueeltje![]()
Ik heb wel zin in de LIVE uitzendingen
We verdienen een schouderklopjequote:
En een jaar lang gratis chippiesquote:
Zakje op de Vrijdagquote:
Ff scannen na de viertjesquote:
Grote zakken voor 3 uur durende uitzendingenquote:Op maandag 1 november 2010 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Zakje? Zo'n uitdeelzakje?
Of een gezinsverpakking
Kan ik ook ruilen voor een stokbroodje ofzo?quote:Op maandag 1 november 2010 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Grote zakken voor 3 uur durende uitzendingen
Elke Vrijdag een ander verrassingspakket. Bohhhquote:Op maandag 1 november 2010 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Kan ik ook ruilen voor een stokbroodje ofzo?
Da's een goed planquote:Op maandag 1 november 2010 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elke Vrijdag een ander verrassingspakket. Bohhh
Dankje, doe soms m'n best op de scannertjes.quote:
Ik bedoelde de zingertquote:Op maandag 1 november 2010 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dankje, doe soms m'n best op de scannertjes.
*alvast oordopjes indoetquote:Op maandag 1 november 2010 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Als ik nog 1 keer dat Bad boys nummer hoor, dan ga ik gillen
En ik had nog wel extra vibrato bij het scannen gebruikt.quote:
Daar had ik ook een mening over, maar die was off-topic hierquote:Op maandag 1 november 2010 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ik had nog wel extra vibrato bij het scannen gebruikt.
We hebben een tafel topic voor 2, dus ik gooi alles eruit wat ik kwijt wil.quote:Op maandag 1 november 2010 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Daar had ik ook een mening over, maar die was off-topic hier
Gooienquote:Op maandag 1 november 2010 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We hebben een tafel topic voor 2, dus ik gooi alles eruit wat ik kwijt wil.
Ja, gewoon het scanapparaat gaan poetsen tijdens de reclame, zoals nu, op tafel, jeweets.quote:
Op tafelquote:Op maandag 1 november 2010 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, gewoon het scanapparaat gaan poetsen tijdens de reclame, zoals nu, op tafel, jeweets.
Dit meisje of die Faith dude van net?quote:Op maandag 1 november 2010 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
We zijn al een uurtje bezig, en pas eentje die ik een voldoende geef
Beide nietquote:Op maandag 1 november 2010 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit meisje of die Faith dude van net?
Oh ja die ene die in Italia jasje auditie deed.quote:
Dat herinner ik me niet meerquote:Op maandag 1 november 2010 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja die ene die in Italia jasje auditie deed.
Beide.quote:
Negernummertjesquote:Op maandag 1 november 2010 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beide.
Swingende trage negernummers.
quote:
boequote:
Richting de 1quote:Op maandag 1 november 2010 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie nu pas een telling, gaat hij omhoog of omlaag?
Jammer van dat accentquote:Op maandag 1 november 2010 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
Zo geweldig is hij niet maar toch vind ik hem geinig dit kleine Braziliaantje
wanneer begint de liveshow?quote:
vlka?quote:Op maandag 1 november 2010 21:46 schreef Symphonic het volgende:
Die vlka voor de reclame postars zingt, is dat Sumera?
ik hoop hetquote:
wie?quote:
Lees es een stuk of 5 posts terug zegquote:
Ik hoop met je meequote:Op maandag 1 november 2010 21:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik hoop het
want het duurt te lang
quote:Op maandag 1 november 2010 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lees es een stuk of 5 posts terug zeg
quote:
Ik ben er nooit fit van geweestquote:Op maandag 1 november 2010 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond deze wel aardig, maar begin nu al moe te worden van de emo-look
Ik vond de auditie wel leuk geloof ik, maar die dansjes en dingetjes, nee...quote:
Da's altijd met dit soort programma'squote:Op maandag 1 november 2010 22:00 schreef creno het volgende:
Zo allemaal op een rij valt het wel op dat er een hoop nichten (of gay's in spe) aan meedoen...
Daarom komen we ook uit op de TT.quote:
Het zit 'jullie' niet mee hequote:Op maandag 1 november 2010 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daarom komen we ook uit op de TT.
Bij de vorige talentenjachten werden die er toch veelal uitgefilterd. Maar de liveshows zijn nog niet begonnen dus waarschijnlijk zullen o.a. timmie en michael er wel uit vliegen.quote:
Maurice zou van sommigen hetero worden, dus ik weet het niet of dat iets zegt.quote:
Michael zingt niet heel slecht ofzo, zeker niet in vergelijking met de andere herenquote:Op maandag 1 november 2010 22:04 schreef creno het volgende:
[..]
Bij de vorige talentenjachten werden die er toch veelal uitgefilterd. Maar de liveshows zijn nog niet begonnen dus waarschijnlijk zullen o.a. timmie en michael er wel uit vliegen.
30quote:
Ah, ja zoiets dacht ik ook.quote:
Heejjjjjjjquote:
Neuh, broer op de achtergrond oogt jonger. Net zo baldie.quote:Op maandag 1 november 2010 22:10 schreef Karina het volgende:
Hij ziet er dus wel wat ouder uit, zal door die kale kop komen
Geen idee dan waar het door komt.quote:Op maandag 1 november 2010 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh, broer op de achtergrond oogt jonger. Net zo baldie.
Zat z'n leeftijd te zoeken maar kan het niet zo snel vinden.quote:
Hieroquote:Op maandag 1 november 2010 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zat z'n leeftijd te zoeken maar kan het niet zo snel vinden.
Als hij jonger dan 35 is dan heeft hij echt een oud gezicht, maar volgens mij is hij gewoon al rond de 35.
Over 2 maanden 30, nou hij ziet er echt niet als bijna 30 uit, no wayquote:
Ik zocht op Sandersquote:Op maandag 1 november 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Hiero
Tweede hit als je zoekt op "leeftijd dean saunders"
Nee gewoon type gezichtquote:Op maandag 1 november 2010 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar hij heeft zeker een oude kop, zeker veel drank en zo
quote:Op maandag 1 november 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind het niveau van dit seizoen wel het allerbeste in jaaaaren.
En zeker vergeleken met XFA UK ligt hier de lat een stuk hoger.
Ik ben aangenaam verrast
Hier gaat ook om 6:00u de wekkerquote:Op maandag 1 november 2010 22:25 schreef Karina het volgende:
Ik moet zo ook maar eens aftaaien, op maandag is toch maar niets als je de volgende dag weer vroeg op moet
vast welquote:Op maandag 1 november 2010 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben ook verrast, door jouw opmerking
Ik zie jou vaak rond zessen posten als ik alleen ff 2 tellen in haast kom kiekenquote:
Shit, betraptquote:Op maandag 1 november 2010 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie jou vaak rond zessen posten als ik alleen ff 2 tellen in haast kom kieken
Laatste 8 ongeveer zijn ook wel aardigquote:Op maandag 1 november 2010 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vast wel
Maar ik meen het wel.
Er zitten een paar astmapatienten tussen en een paar gevallen zonder ritmegevoel, maar er zitten echt een paar hele goede tussen
Maar bij XFA-UK zitten ook een paar goedequote:Op maandag 1 november 2010 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vast wel
Maar ik meen het wel.
Er zitten een paar astmapatienten tussen en een paar gevallen zonder ritmegevoel, maar er zitten echt een paar hele goede tussen
Ik loop met je meequote:Op maandag 1 november 2010 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Tot 23:00 zie ik net, nou ik taai af.
Trusten voor zo/straks allemaalEn hopelijk volgende week LIVE
Afvalronde is ook prima, dan gebeurt er tenminste ietsquote:Op maandag 1 november 2010 22:46 schreef creno het volgende:
Ik vrees dat volgende week weer een afvalronde komt, want er zijn nu ruim 25 kandidaten door, en ik verwacht dat de liveshows met 10 of 12 zal zijn.
Ik denk dat als ze een miljoen scoren bij de liveshows ze niet stoppen. Ze ambiëren geen miljoenen, er staat ook veel op Maandag aan concurrentie. Misschien bij 600.000 dat ze het overwegen, maar dat wordt het vast niet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:43 schreef iBenny het volgende:
Dat moet wel... dan zal het wel weer rond de 1 miljoen zijn.
Het was nu natuurlijk ook een compilatie.
En mocht het niet boven het miljoen uitkomen(liveshows), dan vrees ik dat ze er een stuk eerder mee zullen stoppen.
Nja, ik gok dat Popstars ook niet tot een van de goedkoopste programma's behoord. Ze hebben al eerder paniekerig het programma verplaatst en als je idd zulke cijfers blijft houden....quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze een miljoen scoren bij de liveshows ze niet stoppen. Ze ambiëren geen miljoenen, er staat ook veel op Maandag aan concurrentie. Misschien bij 600.000 dat ze het overwegen, maar dat wordt het vast niet.
Zo'n programma met deelnemers kun je toch niet stoppen? Ze doen mee met een wedstrijd.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, ik gok dat Popstars ook niet tot een van de goedkoopste programma's behoord. Ze hebben al eerder paniekerig het programma verplaatst en als je idd zulke cijfers blijft houden....
Stoppen is idd wel wat drastisch... maar ze hebben niks van een planning bekend gemaakt. Ze kunnen dus eigenlijk alles wel maken. Zou best kunnen dat ze opeens 2 kandidaten wegsturen om ze de duur van het programma te verkortenquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo'n programma met deelnemers kun je toch niet stoppen? Ze doen mee met een wedstrijd.
Nou we zullen het zien
quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:55 schreef iBenny het volgende:
Zou best kunnen dat ze opeens 2 kandidaten wegsturen om ze de duur van het programma te verkorten
Ik noem het realistisch denkenquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je fantaseert teveel Benny
Nee het komt allemaal goed, gewoon omdat het moet
Nog steeds geen liveshows???quote:Op maandag 8 november 2010 10:08 schreef iBenny het volgende:
Dat klopt... vandaag is het weer in de studio. Volgens mij worden nu de het aantal kandidaten gehalveerd van 24 naar 12
Nopequote:Op maandag 8 november 2010 10:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nog steeds geen liveshows???
Leukquote:Op maandag 8 november 2010 10:08 schreef iBenny het volgende:
Dat klopt... vandaag is het weer in de studio. Volgens mij worden nu de het aantal kandidaten gehalveerd van 24 naar 12
aah dat klinkt tenminste weer een beetje leukquote:Op maandag 8 november 2010 10:08 schreef iBenny het volgende:
Geen idee. Zeiden ze daar net iets over?quote:Op maandag 8 november 2010 20:37 schreef Karina het volgende:
Wel leuk in ieder geval dat ze hun eigen nummer hebben mogen kiezen (of zou het toch van een grote lijst afkomen?).
c_aquote:Op maandag 8 november 2010 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
Hellow
Ik ben er half... even verhaal maken voor maffia spel
Er werd in ieder geval gezegd dat ze hun eigen nummer mochten kiezen en wuppie net zei het ook.quote:Op maandag 8 november 2010 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee. Zeiden ze daar net iets over?
Zoniet, dan zal het vast nog ter sprake komen
Dan zal het welquote:Op maandag 8 november 2010 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Er werd in ieder geval gezegd dat ze hun eigen nummer mochten kiezen en wuppie net zei het ook.
SL is SpelLeider, bij het maffiaspel dusquote:Op maandag 8 november 2010 20:41 schreef Karina het volgende:
Wat is SL'en? Maffiaspel heb ik weleens van gehoord, maar SL niet.
Schandaligquote:Op maandag 8 november 2010 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben er, ik ben er...te laat dat wel
Ah, ik snap hemquote:Op maandag 8 november 2010 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
SL is SpelLeider, bij het maffiaspel dus
*trekt D. snel door de scanner*quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*trekt D. snel door de scanner*
Hallotjes
Forum Opties | |
---|---|