dan moet ik even zoeken denk ik want t meeste is laatst al naar sly gegaan..quote:Op donderdag 4 november 2010 14:23 schreef innepin het volgende:
[..]
En heb je nog meer Elinspul dat je in een doos kan stoppen voor me? Want dan ga ik er gewoon voor!
Sorry Xenia
Een Eritrees stel hier krijgt dan een jongetje, Als er niemand anders is, zou ik best de verzendkosten willen betalen zodat zij kleertjes hebben. Daarna zal het ook zeker goed gebruikt worden, want dat gaat dan via Vluchtelingenwerk weer naar een volgend gezin.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:34 schreef Webkim het volgende:
Wie krijgt er een februari/maart jongetje?
Ik heb nog superveel kleertjes waar ik gewoon iemand BLIJ mee wil maken.
Mag tegen verzendkosten weg en als je dat bezwaarlijk vind mag je me eventueel nadien nog betalen wat het je waard was.
Ik heb maat 50/56, maat 62 en maat 68 in de aanbieding.
Het liefst stop ik gewoon een maat in een grote doos en stuur ik het op.
Ik heb rompers, sokjes, shirtjes, longsleeves, vestjes, spencertjes, truitjes, jeans, joggingbroekjes, tuinbroekjes.
Als je iets specifieks zoekt (tuinbroeken waren hier een tijdje terug erg gewild geloof ik, en ik heb ook nog een érg leuk buiten-winterpakje maat 62) geef dan even een gil, want ik heb echt van álles.
Hoef er dus niet per se iets aan te verdienen, maar als je het tegen verzendkosten van me overneemt zou ik het leuk vinden als jij er ook weer iemand blij mee maakt als je kindje eruit gegroeid is of het je smaak niet is.
Ik heb dit jasje met bijpassend broekje:quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:03 schreef Troel het volgende:
(...)
Voor mezelf: Aangezien in IJsselstein het oude winterjasje van Ruben niet gevonden kan worden (maat 80) en ik het eigenlijk zonde vind om voor Jochem een nieuw jasje te kopen, ben ik op zoek naar een warm winterjasje maat 80.
Niet zo'n beste foto, want donker, maar voila:quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:41 schreef kaatjejannie het volgende:
heb je een foto van het winterpakje in maat 62 webkim?? Heb je dr ook dingen tussen zitten die ook voor een meisje zouden kunnen? ( het is geen roze meisje)
Ik heb ook nog een winterpak liggen. Maat 68 maar valt kleiner. Beetje fleece-achtige zachte buitenkant.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:41 schreef kaatjejannie het volgende:
heb je een foto van het winterpakje in maat 62 webkim?? Heb je dr ook dingen tussen zitten die ook voor een meisje zouden kunnen? ( het is geen roze meisje)
Jasje mag weg voor 12,50 excl.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:26 schreef huuphuup het volgende:
Voor de mama's die een voorjaars- of zomermeisje verwachten
Jasje van Amélie, maat 56 van Prénatal, nieuwprijs was 25,- vraagprijs is 15,-
Superfijn jasje, de capuchon kan eraf.
Maat 56 lijkt klein maar het viel ons alles mee uiteindelijk, ze heeft hem een maand of 2 gedragen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geborduurd detail op de voorkant
[ afbeelding ]
detail, de stof in de capuchon, dat is ook de stof van de voering van t jasje.
en in actie
Het past in een envelop overigens, ik gok dat verzenden op 1.76 komt maar dat moet ik nakijken.
ja hoor dat lukt wel, prop ik ze wel eerst in een boterhamzakje en dan met wat plakband enzo om de boel in bedwang te houdenquote:Op maandag 8 november 2010 09:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
oeeee Huup die soksloffen kan je die ook in een envelop wurmen???
Ik heb een meisje met kleine voetjes namelijk!
ja hoor past bestquote:Op maandag 8 november 2010 14:39 schreef nytar het volgende:
@huuphuup: mag ik dat witte hema pyjamaatje? Kan wel in een envelop gevrot worden toch?
Done!quote:Op maandag 8 november 2010 14:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja hoor past best![]()
pm je adres enzo maar even, ga ik even wegen wat de verzendkosten worden.
*gil2*quote:Op maandag 8 november 2010 14:50 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb hier nog wat rompers met lange mouwen liggen in 74/80
Zowel witte als gekleurd en met motiefjes.
Dus als iemand geinteresseerd is...gil!
die kan je toch bewaren voor als hij 10 wordt?quote:Op maandag 8 november 2010 19:39 schreef bodpa09 het volgende:
Iemand behoefte aan een plastic rode opblaasbare 1? Tegen verzendkosten?
Ben benieuwd!quote:Op maandag 8 november 2010 20:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zal vandeweek nog eens kijken. Ik heb wel een mooie winterjas trouwens. Grijzig.. Lennon heeft hem de hele vorige winter aan gehad.
Ik denk dat ik die nooit ga verkopen, sorry. Hij is gemaakt door mijn tante die er bloed zweet en tranen in gestopt heeft, ze heeft er een jaar over gedaan!quote:Op maandag 8 november 2010 21:34 schreef Vlindur het volgende:
He psst Twinkly, als Niels zijn mooie regenboogtrui te klein wordt, mag Rienk hem dan overnemen?
Oh! Hij is zelfgemaakt?quote:Op maandag 8 november 2010 21:48 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die nooit ga verkopen, sorry. Hij is gemaakt door mijn tante die er bloed zweet en tranen in gestopt heeft, ze heeft er een jaar over gedaan!
Ja hequote:Op maandag 8 november 2010 21:57 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh! Hij is zelfgemaakt?*waauw* Wat een super tante heb jij!
Mag ik dan binnenkort wel weer kwijlen met Niels in die trui?![]()
Toppertje ben je!quote:Op maandag 8 november 2010 22:02 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja hevind ik ook! Ze twijfelde in de zomer nog of ze hem wel af zou maken, want hij zou er toch al uitgegroeid zijn
ik moet nu nog steeds de mouwen flink omrollen.
Ik zal hem de trui morgen aantrekken
Ik wil wel een fotoquote:Op maandag 8 november 2010 20:39 schreef mrien het volgende:
Ik heb nog een leuk spijkerbroekje maat 80 in de aanbieding
Bij interesse zal ik wel even een foto maken
Ik vind het zelf een meisjesbroekje
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:11 schreef MamaNik het volgende:
Is er nog interesse in jongenskleding maat 92 98 104???
Voordat ik foto's ga maken en uploaden
Super !!quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:37 schreef MamaNik het volgende:
[..]
oke als alles straks slaapt ga ik even foto's maken en uploaden
Yes!quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:11 schreef MamaNik het volgende:
Is er nog interesse in jongenskleding maat 92 98 104???
Voordat ik foto's ga maken en uploaden
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wilde even zeggen Twinkly dat je echt leuk spul in de aanbieding hebt maar dat ik al ruim voorzien ben in die maten helaas. Tenminste, groter dan 68 wil ik nog niet kopen
Wickie, op de foto zie ik 4 doeken en in je post 3. Welke is welke?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:07 schreef wickie het volgende:
Nog maar een keertje in de verkoop:
Bijna al m'n doekies
Elleville Jade Fog mt.6, voor 90 euro. Dit doet pijn, maar ik gebruik hem gewoon niet. Hij is denk ik maar 5x gebruikt, dus eigenlijk zo goed als nieuw.
Neobulle Julie mt.6, voor 50 euro
Tricotslen donkergrijs, voor 25 euro
[ afbeelding ]
En nog 2 actiepics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allen in goede staat, geen huisdieren en er wordt hier niet gerookt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |