die kan je toch bewaren voor als hij 10 wordt?quote:Op maandag 8 november 2010 19:39 schreef bodpa09 het volgende:
Iemand behoefte aan een plastic rode opblaasbare 1? Tegen verzendkosten?
Ben benieuwd!quote:Op maandag 8 november 2010 20:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zal vandeweek nog eens kijken. Ik heb wel een mooie winterjas trouwens. Grijzig.. Lennon heeft hem de hele vorige winter aan gehad.
Ik denk dat ik die nooit ga verkopen, sorry. Hij is gemaakt door mijn tante die er bloed zweet en tranen in gestopt heeft, ze heeft er een jaar over gedaan!quote:Op maandag 8 november 2010 21:34 schreef Vlindur het volgende:
He psst Twinkly, als Niels zijn mooie regenboogtrui te klein wordt, mag Rienk hem dan overnemen?
Oh! Hij is zelfgemaakt?quote:Op maandag 8 november 2010 21:48 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die nooit ga verkopen, sorry. Hij is gemaakt door mijn tante die er bloed zweet en tranen in gestopt heeft, ze heeft er een jaar over gedaan!
Ja hequote:Op maandag 8 november 2010 21:57 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh! Hij is zelfgemaakt?*waauw* Wat een super tante heb jij!
Mag ik dan binnenkort wel weer kwijlen met Niels in die trui?![]()
Toppertje ben je!quote:Op maandag 8 november 2010 22:02 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja hevind ik ook! Ze twijfelde in de zomer nog of ze hem wel af zou maken, want hij zou er toch al uitgegroeid zijn
ik moet nu nog steeds de mouwen flink omrollen.
Ik zal hem de trui morgen aantrekken
Ik wil wel een fotoquote:Op maandag 8 november 2010 20:39 schreef mrien het volgende:
Ik heb nog een leuk spijkerbroekje maat 80 in de aanbieding
Bij interesse zal ik wel even een foto maken
Ik vind het zelf een meisjesbroekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |