abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88328349
Ik vond nog wat no go-kleurtjes voor Lente.

Prenatal, maat 80:

Villa Happ, maat 80:

In het echt is ie mooi, egaal bruin, hoor. Is lastig op de foto te krijgen met flits.

En een heel lief bolerootje van de Hema. Deze heeft ze wel gedragen trouwens. Was erg handig voor over de zomerse t-shirtjes, zo kon ze die in het najaar ook nog aan.

Edit: staat leuk op dit shirtje: Hema, maat 74:

2,50 Euro per stuk?

[ Bericht 8% gewijzigd door Ssserpente op 04-11-2010 15:56:16 ]
pi_88328661
Ow, en nog een truitje van Noppies, beetje bruin/antraciet. Maat 80 ook.

3,50 Euro?

Truitje is in het echt ook mooierder dan op de foto. :P

Onderhandelen mag altijd trouwens. :)
pi_88331543
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 14:23 schreef innepin het volgende:

[..]

En heb je nog meer Elinspul dat je in een doos kan stoppen voor me? Want dan ga ik er gewoon voor!

Sorry Xenia ;)
dan moet ik even zoeken denk ik want t meeste is laatst al naar sly gegaan..
erg hoopvol is het niet.
pi_88332594
Omdat ik het niet laten kan even een actiefoto van de schoentjes. Nu alles weer goed KD? O+

Ohja, haar is gek want net uit bad enzo..
pi_88332754
Wat staat zwart kleine kindjes toch leuk, he? Viel me op de meet bij Driekus ook al op. O+

Oh, en de schoenen zijn ook leuk! Heb er bij van Haren ookmee in m'n handen gestaan, maar ze gingen pas vanaf maat 22 of zo. Wat kd ook zegt, normaal hou ik niet van zilver en niet van bloemen, maar bij deze vond ik het wel kunnen.

Zo! Genoeg propaganda? :P
pi_88337077
Ze zijn al zo goed als verkocht Raissa :P :D maar toch bedankt.

inne vind je t oke zonder pakketje anders moet je een tijd wachten tot ze uit r kleren is, maar dat is denk ik toch te groot.. anders kunnen ze naar Xenia :)
pi_88337362
Onze van Haren is dan raar denk ik, Mila draagt ze nu namelijk in maat 21 :D
pi_88338332
Ssserpente is dat bolerootje ook maat 80? Die vinnikwelleuknamelijk O+
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:29:38 #209
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_88383481
oeke, ik ben geslaagd voor een (soort van) bivakmuts. Deze bij babyplanet. Ze hadden er ook nog andere. Die waren in de aanbieding maar helaas Harry veel te groot. Dus dan maar de volle mep...
pi_88393461
Ik ben op zoek naar een paar pyjamaatjes voor mijn kleine kereltje. Of nou ja... klein... hij groeit hard de laatste tijd: de maatjes 62 die ik nu heb beginnen wel erg strak te zitten. Ik zie heel veel pyjamaatjes in twee delen, maar ik vind nou juist die pakjes uit 1 stuk (maar wel zonder voetjes) zo schattig. Weet iemand een goed adresje? OF heeft er iemand misschien pyjamaatjes in maatjes 68-74 over?
pi_88393920
Ik heb alleen met voetjes, maar H&M heeft altijd wel van die pyama's uit 1 stuk zonder voetjes in het assortiment.

pi_88395273
Hier liggen wat broeken te verstoffen, ze passen de heren hier niet meer of ze zijn door mij/kids afgekeurd. Sommigen zijn echte speelbroeken, anderen nog best redelijk netjes.
Gratis en voor niks af te halen bij mij.

oja maat 140/146 en 152 door elkaar, 4 of 5 broeken ,kan het zo ff niet zien
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_88401653
Te koop:

Maxi cosi mura 3, grey slice.
Zeer goede en nette wandel/kinderwagen.
Voor 1 kindje gebruikt maar nu (helaas) te koop i.v.m. komst van 2e kindje en de aanschaf van een duowagen.

De wagen bestaat uit:

• Onderstel
• Reiswieg inclusief muggennet, fleecedekentje, regenhoes en extra dekje
• Wandelwageninzet inclusief verstelbare zonnekap, stuurtje en regenhoes
• Bijpassende maxi-cosi luiertas incl. verschoningsmatje
• Adapters voor een maxi-cosi autostoeltje
• Pompje
• Handleiding op cd-rom
• Aankoopbon & Garantiecertificaat (aankoop: 08-2010)
• Originele dozen zijn nog beschikbaar

Hierstaan meer foto's

Vraagprijs: 350,=

Reacties graag via pm

[ Bericht 1% gewijzigd door het-is-mij op 06-11-2010 16:32:04 ]
pi_88402114
Voor de mama's die een voorjaars- of zomermeisje verwachten :)
Jasje van Amélie, maat 56 van Prénatal, nieuwprijs was 25,- vraagprijs is 15,-

Superfijn jasje, de capuchon kan eraf.
Maat 56 lijkt klein maar het viel ons alles mee uiteindelijk, ze heeft hem een maand of 2 gedragen.

geborduurd detail op de voorkant

detail, de stof in de capuchon, dat is ook de stof van de voering van t jasje.

en in actie :Y)

Het past in een envelop overigens, ik gok dat verzenden op 1.76 komt maar dat moet ik nakijken.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88402339
Ik zou het jasje al willen kopen alleen omdat ik die "actie"-foto heb gezien ;)
pi_88402347
Wie krijgt er een februari/maart jongetje?

Ik heb nog superveel kleertjes waar ik gewoon iemand BLIJ mee wil maken.
Mag tegen verzendkosten weg en als je dat bezwaarlijk vind mag je me eventueel nadien nog betalen wat het je waard was.

Ik heb maat 50/56, maat 62 en maat 68 in de aanbieding.
Het liefst stop ik gewoon een maat in een grote doos en stuur ik het op.

Ik heb rompers, sokjes, shirtjes, longsleeves, vestjes, spencertjes, truitjes, jeans, joggingbroekjes, tuinbroekjes.

Als je iets specifieks zoekt (tuinbroeken waren hier een tijdje terug erg gewild geloof ik, en ik heb ook nog een érg leuk buiten-winterpakje maat 62) geef dan even een gil, want ik heb echt van álles.

Hoef er dus niet per se iets aan te verdienen, maar als je het tegen verzendkosten van me overneemt zou ik het leuk vinden als jij er ook weer iemand blij mee maakt als je kindje eruit gegroeid is of het je smaak niet is.
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 6 november 2010 @ 20:32:57 #217
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_88412505
Kim, ik hou me aanbevolen voor jumpsuits in maat 68 als je die erbij zou hebben zitten :Y
pi_88412674
De jumpsuits geef ik niet weg, die verkoop ik. ;)
Die duiken hier ook eerdaags nog wel op.
Hardloper.
IG @webkim
pi_88412833
heb je een foto van het winterpakje in maat 62 webkim?? Heb je dr ook dingen tussen zitten die ook voor een meisje zouden kunnen? ( het is geen roze meisje :) )
*poef* nu is het weg
  zaterdag 6 november 2010 @ 21:19:55 #220
11682 Moonah
Jolie femme
pi_88414131
Is er iemand geinteresseerd in Informatie juniorboekjes?
Van die kleine dunne boekjes van uitgeverij De Ruiter, die vroeger in het documentatiecentrum van de schoolbieb stonden.
Ik heb een partij van ik schat zo'n 400 stuks, sommige inclusief zgn piekerbladen. Allemaal uit de jaren '70. Sommige zijn erg gedateerd, andere (over dieren, natuurverschijnselen, beroemde personen enzo) zijn tijdloos.
Wellicht leuk voor leergierige leesgrage kinderen?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_88415004
KD, ik pas toch... sorry, ben een beetje te geldloos. Xenia mag ze hebben.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 6 november 2010 @ 22:03:03 #222
35189 Troel
scherp en bot
pi_88415274
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 15:34 schreef Webkim het volgende:
Wie krijgt er een februari/maart jongetje?

Ik heb nog superveel kleertjes waar ik gewoon iemand BLIJ mee wil maken.
Mag tegen verzendkosten weg en als je dat bezwaarlijk vind mag je me eventueel nadien nog betalen wat het je waard was.

Ik heb maat 50/56, maat 62 en maat 68 in de aanbieding.
Het liefst stop ik gewoon een maat in een grote doos en stuur ik het op.

Ik heb rompers, sokjes, shirtjes, longsleeves, vestjes, spencertjes, truitjes, jeans, joggingbroekjes, tuinbroekjes.

Als je iets specifieks zoekt (tuinbroeken waren hier een tijdje terug erg gewild geloof ik, en ik heb ook nog een érg leuk buiten-winterpakje maat 62) geef dan even een gil, want ik heb echt van álles.

Hoef er dus niet per se iets aan te verdienen, maar als je het tegen verzendkosten van me overneemt zou ik het leuk vinden als jij er ook weer iemand blij mee maakt als je kindje eruit gegroeid is of het je smaak niet is.
Een Eritrees stel hier krijgt dan een jongetje, Als er niemand anders is, zou ik best de verzendkosten willen betalen zodat zij kleertjes hebben. Daarna zal het ook zeker goed gebruikt worden, want dat gaat dan via Vluchtelingenwerk weer naar een volgend gezin.

Voor mezelf: Aangezien in IJsselstein het oude winterjasje van Ruben niet gevonden kan worden (maat 80) en ik het eigenlijk zonde vind om voor Jochem een nieuw jasje te kopen, ben ik op zoek naar een warm winterjasje maat 80.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_88415279
Kleine kans denk ik, maar ik zoek een whitewash bed van Flexa of een wit of whitewashbed van Life Time.

Iemand een compleet bed met eventuele uitbouwmogelijkheden te koop?
  zaterdag 6 november 2010 @ 22:40:09 #224
108648 cattie
lieve moeder
pi_88416588
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 22:03 schreef Troel het volgende:

(...)
Voor mezelf: Aangezien in IJsselstein het oude winterjasje van Ruben niet gevonden kan worden (maat 80) en ik het eigenlijk zonde vind om voor Jochem een nieuw jasje te kopen, ben ik op zoek naar een warm winterjasje maat 80.
Ik heb dit jasje met bijpassend broekje:

12,50 incl verzenden (pakketpost)

Ik moet nog wel even zoeken waar het nu ligt.
pi_88416742
Troel, ik heb een rood winterjasje van nijntje liggen, wel maat 74 maar vind hem wel ruim vallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')