SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Oggerm!Op maandag 25 oktober 2010 20:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Andere slowchat heeft me in mijn greep. kost mij de fipo
quote:Gelukkig maar !Op maandag 25 oktober 2010 20:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hier is het ook gezellig hoor !
quote:Jij met je tetten
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Misschien ben ik je tieten wel kwijt nu met de harde schijf crash![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:29 schreef sproetjes het volgende:
Bij gebrek aan tetten maar muiziek, huize?
quote:Deze kan ik ook wel waarderen.Op maandag 25 oktober 2010 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijft toch mijn favoriet hoor
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:36 schreef Mss het volgende:
Zeg, sinds wanneer heeft Nederland maar 6 provincies? Heb ik een herindeling gemist?
quote:
quote:Gen idee, maar et zien veters bliekbaar :p
quote:Wat is det dan?Op maandag 25 oktober 2010 21:44 schreef huize het volgende:
drekskiebel is ook zo'n mooi voorbeeld van vergeten limburgse woorden. En dan al helemaal in de zin :
Han ich mit dr drekskiebel gerammelt?
quote:Ohhhhh, wis ik ouk neetOp maandag 25 oktober 2010 21:47 schreef huize het volgende:
Vuilnisemmer. Als iemand zich in een gesprek bemoeit of een domme opmerking plaatst:
Han ich mit dr drekskiebel gerammelt.
Jullie jeugd weet ook niks meer van onze mooie woorden !
quote:Ik 11Op maandag 25 oktober 2010 22:21 schreef nattermann het volgende:
[..]
Valt mee toch? Ik ben er 9 jonger
quote:Fuck, ik vond dat mijn wekker al vroeg gingOp maandag 25 oktober 2010 22:20 schreef nattermann het volgende:
Ik drink mijn biertje op en dan ga ik ook pitten denk ik. 04.30 gaat de wekker weer
quote:Ik wil wel, maar weet nog niet of ik gaOp maandag 25 oktober 2010 22:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Fuck, ik vond dat mijn wekker al vroeg ging
Deze week nog vroege en dan vanaf komende week gelukkig de 5 ploegen in
Begint goed, met 2 nachten op maandagavond beginnen en dan meteen 4 vrij, dan 2 ochtenden en 1 middag en dat 3 dagen vrij en aansluitend nog eens 4 vrij
Nog iemand hier die naar de 11de van de 11de gaat toevallig?
quote:jep, eerste jaar mestreechOp maandag 25 oktober 2010 22:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Fuck, ik vond dat mijn wekker al vroeg ging
Deze week nog vroege en dan vanaf komende week gelukkig de 5 ploegen in
Begint goed, met 2 nachten op maandagavond beginnen en dan meteen 4 vrij, dan 2 ochtenden en 1 middag en dat 3 dagen vrij en aansluitend nog eens 4 vrij
Nog iemand hier die naar de 11de van de 11de gaat toevallig?
quote:Sorry, Cash, Vodka cola, Msn.
quote:stinken even goed, doe morgen maar niet of zet je luchtdingetje aan.. astma enzo jeweetschOp maandag 25 oktober 2010 23:05 schreef huize het volgende:
Nou nou roken... een sigaartje per dag. Ouwe vent enzo weet je.
Maar wees blij kon ook smerige sigaren van et tankstation roken :p
quote:volgens mij hunker je ernaar heOp maandag 25 oktober 2010 22:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Morgen weten we als gangster T langs kan komen
quote:Op maandag 25 oktober 2010 23:31 schreef sproetjes het volgende:
tas is niet engbeetje gek maar niet eng
quote:Veel succes!Op dinsdag 26 oktober 2010 09:04 schreef Joysa het volgende:
Gooijemorge!
Dadelijk sollicitatie gesprek
quote:Dankje!Op dinsdag 26 oktober 2010 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Veel succes!
Waarvoor ga je precies solliciteren?
quote:Goed heOp dinsdag 26 oktober 2010 09:28 schreef Gezicht het volgende:
Joysa heeft leren tellen.
En op naar school.
quote:
quote:Succes!!!Op dinsdag 26 oktober 2010 12:33 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
!
Ik mag om 2 uur terug naar de Bartsmit, spannend!
Misschien heb ik dan ook eindelijk een baantje
quote:Half NovemberOp dinsdag 26 oktober 2010 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Vanaf wanneer kun je beginnen?
quote:FeliiiiiiiiiiiOp dinsdag 26 oktober 2010 14:26 schreef Lauuwtje het volgende:
I got the job!![]()
![]()
Het is dan wel maar van 7 november tot 3 januari, beter iets dan niets!
I'm so happy!
quote:OggeeeeermOp dinsdag 26 oktober 2010 15:06 schreef Ivo1986 het volgende:
Gooiemiddig, hub vakansie mer hub et dan veuls te druk
quote:Dankje! En inderdaadOp dinsdag 26 oktober 2010 16:50 schreef huize het volgende:
Gefeliciteerd trouwens!
Tsja over een tijdje zeg je ook miljaar ben toe aan vakantie
quote:Lijkt me super gezelligOp maandag 25 oktober 2010 23:30 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
volgens mij hunker je ernaar he
quote:Asse mich dr unne lepel beej guuëfs, mot det wal lökke
quote:Ik heb altijd serieus al gedacht hoe kan dat dat dat mens publiek in de zaal heeft zitten, die moet wel zelf de kaartjes kopen voor die mensen, dat kan niet anders.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:54 schreef Alexxxxx het volgende:
als er nog iemand vrijkaarten voor Sara Kroos in Weert wil, ff op haar twitter kijken
quote:Moest effe knipperen bij het lezen!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb altijd serieus al gedacht hoe kan dat dat dat mens publiek in de zaal heeft zitten, die moet wel zelf de kaartjes kopen voor die mensen, dat kan niet anders.
Ze geeft ze dus weg. En ik hoef er geen.
quote:
quote:Prima, ik kin met alles reure. Danke!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:47 schreef huize het volgende:
Is un vlaaiversjet auch good? De lepels zitte in et apperaat
quote:Het klopt Nederlands-technisch wel gewoon volgens mij toch?
quote:hoe kan het dat, datOp dinsdag 26 oktober 2010 19:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Het klopt Nederlands-technisch wel gewoon volgens mij toch?
quote:Wat was de oplossing?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:55 schreef Joysa het volgende:
Ik typ 'hoe kan dat dat dat' in bij google
Eerste hit:
ik kom klaar zonder sperma hoe kan dat? - ... Gratis Adviseurs ...
12 maart 2007 ... ik kom klaar zonder sperma hoe kan dat? - ... Gratis Adviseurs - Online vraag & antwoord. ik ben 18 jaar. en vind het heel jammer dat ik ...
www.gratisadviseurs.nl/question.php?... - In cache - Vergelijkbaar
quote:Helder verhaalOp dinsdag 26 oktober 2010 19:57 schreef Joysa het volgende:
Het hele verhaal is nog veel mooier
ik ben 18 jaar. en vind het heel jammer dat ik geen sperma heb tijdens het klaar komen, en om dat met de dokter te bespreken durf ik ik eigelijk niet, ( en ik kom aleen klaar als mijn vriend me vingert tijdens de sex is dat normaal?
ik hoor het graag groetjes mij
eh sperma en vingeren?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:57 schreef Joysa het volgende:
Het hele verhaal is nog veel mooier
ik ben 18 jaar. en vind het heel jammer dat ik geen sperma heb tijdens het klaar komen, en om dat met de dokter te bespreken durf ik ik eigelijk niet, ( en ik kom aleen klaar als mijn vriend me vingert tijdens de sex is dat normaal?
ik hoor het graag groetjes mij
eh sperma en vingeren?
quote:Geen wijn genuttigd? Stiekem verliefd geworden?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:32 schreef friekin_ het volgende:
Mmz. Ik voel me raar. Zou het door de nieuwe lay-out komen?
quote:Nog niet en nee.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen wijn genuttigd? Stiekem verliefd geworden?
quote:Oww wooohooo fresh fish.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:10 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe dom ben je dan??
ik woon trouwens in het mooie Hoensbroek![]()
quote:Wat heb je opstaan?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nog niet en nee.
Wel hele mooie muziek aan. Maar dat zal het niet zijn.
quote:Haha okOp dinsdag 26 oktober 2010 20:44 schreef friekin_ het volgende:
Nee, morgen stuur ik 'm op. Het drama.
quote:Ah het viel op een nieuwe paginaOp woensdag 27 oktober 2010 08:56 schreef sproetjes het volgende:
Ik reageerde op tassie dr post hoor haha. Moet indd wel weer eens gaan lingerie shoppen
Oh en goeiemorgen vanuit heerlen
quote:Lang aan een telefoon gehangen en veul gelachenOp woensdag 27 oktober 2010 11:29 schreef sproetjes het volgende:
[..]
me 2
wat heb je gedaan dan friek?
quote:Hehe. Nee, voor de verandering niet.Op woensdag 27 oktober 2010 11:35 schreef sproetjes het volgende:
ik dacht al weer iets met grote tarzans jonko's enzo![]()
lachen is altijd goed!
quote:Het een sluit het ander natuurlijk niet uit.Op woensdag 27 oktober 2010 11:35 schreef sproetjes het volgende:
ik dacht al weer iets met grote tarzans jonko's enzo![]()
lachen is altijd goed!
quote:Het gaat wel. Sommige dingen irriteren me mateloos. Waar zijn de emoticons naartoe? En waarom zijn die buttons voor edit en quote zo verrekes klein.Op woensdag 27 oktober 2010 11:38 schreef sproetjes het volgende:
gelukkig friekje
ik vind overigens de nieuwe layout wel fijn
quote:Vertel eens over jou nacht danOp woensdag 27 oktober 2010 11:42 schreef sproetjes het volgende:
ben ik de enige die geen kutnacht heeft gehad?
quote:Emoticons bij snel reageren?Op woensdag 27 oktober 2010 11:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het gaat wel. Sommige dingen irriteren me mateloos. Waar zijn de emoticons naartoe? En waarom zijn die buttons voor edit en quote zo verrekes klein.
quote:OEH. Thnx, even zoeken. Ik gebruik toch altijd dezelfde emoticons, maar wat nou als ik een keer die koe wil plaatsenOp woensdag 27 oktober 2010 11:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Emoticons bij snel reageren?
Die kun je vast zetten bij instellingen..
quote:emoticons krijg je toch door op de smilie naast t invoeren knop te klikken?Op woensdag 27 oktober 2010 11:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het gaat wel. Sommige dingen irriteren me mateloos. Waar zijn de emoticons naartoe? En waarom zijn die buttons voor edit en quote zo verrekes klein.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 11:45 schreef sproetjes het volgende:
[..]
emoticons krijg je toch door op de smilie naast t invoeren knop te klikken?
was gewoon een fijne nacht
quote:Mwa. Ik mis een warm lijf meer. Knuffelen enzo. Dat gedoe.Op woensdag 27 oktober 2010 11:53 schreef sproetjes het volgende:
ah gatver, ik ben gelukkig nog geen kattenkots tegengekomen vandaag
friek zoek je wat te batsen dan
quote:HerkenbaarOp woensdag 27 oktober 2010 11:55 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mwa. Ik mis een warm lijf meer. Knuffelen enzo. Dat gedoe.
quote:trueOp woensdag 27 oktober 2010 11:55 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mwa. Ik mis een warm lijf meer. Knuffelen enzo. Dat gedoe.
quote:Ja. Behalve dan dat ik normaal daar nooit voor uit kom, dat ik ook gewoon wat affectie wil
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 11:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. Behalve dan dat ik normaal daar nooit voor uit kom, dat ik ook gewoon wat affectie wil
Nee, ik mis een warm lijf tegen me aan. Soms. Maar verder zou uitgewoond worden ook wel fijn zijn.
quote:combinatie van beide is t fijnst toch?Op woensdag 27 oktober 2010 11:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. Behalve dan dat ik normaal daar nooit voor uit kom, dat ik ook gewoon wat affectie wil
Nee, ik mis een warm lijf tegen me aan. Soms. Maar verder zou uitgewoond worden ook wel fijn zijn.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 11:58 schreef sproetjes het volgende:
[..]
combinatie van beide is t fijnst toch?
quote:Oh. En vergeet het luisterend oor niet. En begripvolle ogen. En brede armen. En een lekker luchtje.Op woensdag 27 oktober 2010 11:58 schreef sproetjes het volgende:
[..]
combinatie van beide is t fijnst toch?
quote:Wat heb je normaal op?Op woensdag 27 oktober 2010 12:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Over lekkere luchtjes gesproken. Ik moet nodig weer eens een aankoop gaan doen.
quote:De laatste tijd Givenchy Play.
quote:Eens.Op woensdag 27 oktober 2010 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Jean Paul Gaultier le Male, Acqua di Gio en Cool Water van Davidoff kunnen wel echt niet meer.
quote:Klassieker.
quote:Lijkt me klote, geen muziek.Op woensdag 27 oktober 2010 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klassieker.
Jammer dat ik hier op het werk vandaag niet in de gelegenheid ben om muziek te luisteren. Dan duurt de dag meteen een stuk langer.
quote:Dat is is het ook. Al moet ik zeggen dat hier af en toe wel erg foute muziek voorbij komt Die ik stiekem wel kan waarderen.Op woensdag 27 oktober 2010 12:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Lijkt me klote, geen muziek.
Ik zou niet kunnen werken zonder muziek. Ik had een baan waar het niet kon,. dacht dat ik gek werd.
quote:Klinkt als een relatie.Op woensdag 27 oktober 2010 13:21 schreef Softfeel het volgende:
Zo thuis
Blijkbaar verveelde iemand zich,
huis gepoetst
alle LP'S, cd's dvd's op alfabet
en ze is gewoon boodschappen doen..
quote:Dan weet ze meer dan mij
quote:Communicatie is niets mis mee,Op woensdag 27 oktober 2010 13:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Klinkt als een goede basis hoor, die communicatie.
quote:Dat is niet in altijd het geval.Op woensdag 27 oktober 2010 13:27 schreef Softfeel het volgende:
[..]
Maar is een relatie ook niet dat er 2 pers. achter staan?
quote:Dit dus.Op woensdag 27 oktober 2010 13:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is niet in altijd het geval.
quote:dan ik.Op woensdag 27 oktober 2010 13:36 schreef Softfeel het volgende:
Daarom ook de opmerking "dan weet ze meer dan mij"
quote:Kosten koper?Op woensdag 27 oktober 2010 14:37 schreef Joysa het volgende:
Volgens mij liggen hier op zolder ook nog best wel wat lp's
quote:Ik zal mam vanavond eens vragen wat er ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |