quote:OEH. Thnx, even zoeken. Ik gebruik toch altijd dezelfde emoticons, maar wat nou als ik een keer die koe wil plaatsenOp woensdag 27 oktober 2010 11:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Emoticons bij snel reageren?
Die kun je vast zetten bij instellingen..
quote:emoticons krijg je toch door op de smilie naast t invoeren knop te klikken?Op woensdag 27 oktober 2010 11:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het gaat wel. Sommige dingen irriteren me mateloos. Waar zijn de emoticons naartoe? En waarom zijn die buttons voor edit en quote zo verrekes klein.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 11:45 schreef sproetjes het volgende:
[..]
emoticons krijg je toch door op de smilie naast t invoeren knop te klikken?
was gewoon een fijne nacht
quote:Mwa. Ik mis een warm lijf meer. Knuffelen enzo. Dat gedoe.Op woensdag 27 oktober 2010 11:53 schreef sproetjes het volgende:
ah gatver, ik ben gelukkig nog geen kattenkots tegengekomen vandaag
friek zoek je wat te batsen dan
quote:HerkenbaarOp woensdag 27 oktober 2010 11:55 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mwa. Ik mis een warm lijf meer. Knuffelen enzo. Dat gedoe.
quote:trueOp woensdag 27 oktober 2010 11:55 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mwa. Ik mis een warm lijf meer. Knuffelen enzo. Dat gedoe.
quote:Ja. Behalve dan dat ik normaal daar nooit voor uit kom, dat ik ook gewoon wat affectie wil
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 11:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. Behalve dan dat ik normaal daar nooit voor uit kom, dat ik ook gewoon wat affectie wil
Nee, ik mis een warm lijf tegen me aan. Soms. Maar verder zou uitgewoond worden ook wel fijn zijn.
quote:combinatie van beide is t fijnst toch?Op woensdag 27 oktober 2010 11:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. Behalve dan dat ik normaal daar nooit voor uit kom, dat ik ook gewoon wat affectie wil
Nee, ik mis een warm lijf tegen me aan. Soms. Maar verder zou uitgewoond worden ook wel fijn zijn.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 11:58 schreef sproetjes het volgende:
[..]
combinatie van beide is t fijnst toch?
quote:Oh. En vergeet het luisterend oor niet. En begripvolle ogen. En brede armen. En een lekker luchtje.Op woensdag 27 oktober 2010 11:58 schreef sproetjes het volgende:
[..]
combinatie van beide is t fijnst toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |