quote:Ah het viel op een nieuwe paginaOp woensdag 27 oktober 2010 08:56 schreef sproetjes het volgende:
Ik reageerde op tassie dr post hoor haha. Moet indd wel weer eens gaan lingerie shoppen
Oh en goeiemorgen vanuit heerlen
quote:Lang aan een telefoon gehangen en veul gelachenOp woensdag 27 oktober 2010 11:29 schreef sproetjes het volgende:
[..]
me 2
wat heb je gedaan dan friek?
quote:Hehe. Nee, voor de verandering niet.Op woensdag 27 oktober 2010 11:35 schreef sproetjes het volgende:
ik dacht al weer iets met grote tarzans jonko's enzo![]()
lachen is altijd goed!
quote:Het een sluit het ander natuurlijk niet uit.Op woensdag 27 oktober 2010 11:35 schreef sproetjes het volgende:
ik dacht al weer iets met grote tarzans jonko's enzo![]()
lachen is altijd goed!
quote:Het gaat wel. Sommige dingen irriteren me mateloos. Waar zijn de emoticons naartoe? En waarom zijn die buttons voor edit en quote zo verrekes klein.Op woensdag 27 oktober 2010 11:38 schreef sproetjes het volgende:
gelukkig friekje
ik vind overigens de nieuwe layout wel fijn
quote:Vertel eens over jou nacht danOp woensdag 27 oktober 2010 11:42 schreef sproetjes het volgende:
ben ik de enige die geen kutnacht heeft gehad?
quote:Emoticons bij snel reageren?Op woensdag 27 oktober 2010 11:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het gaat wel. Sommige dingen irriteren me mateloos. Waar zijn de emoticons naartoe? En waarom zijn die buttons voor edit en quote zo verrekes klein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |