quote:Ohhhhh, wis ik ouk neetOp maandag 25 oktober 2010 21:47 schreef huize het volgende:
Vuilnisemmer. Als iemand zich in een gesprek bemoeit of een domme opmerking plaatst:
Han ich mit dr drekskiebel gerammelt.
Jullie jeugd weet ook niks meer van onze mooie woorden !
quote:Ik 11Op maandag 25 oktober 2010 22:21 schreef nattermann het volgende:
[..]
Valt mee toch? Ik ben er 9 jonger
quote:Fuck, ik vond dat mijn wekker al vroeg gingOp maandag 25 oktober 2010 22:20 schreef nattermann het volgende:
Ik drink mijn biertje op en dan ga ik ook pitten denk ik. 04.30 gaat de wekker weer
quote:Ik wil wel, maar weet nog niet of ik gaOp maandag 25 oktober 2010 22:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Fuck, ik vond dat mijn wekker al vroeg ging
Deze week nog vroege en dan vanaf komende week gelukkig de 5 ploegen in
Begint goed, met 2 nachten op maandagavond beginnen en dan meteen 4 vrij, dan 2 ochtenden en 1 middag en dat 3 dagen vrij en aansluitend nog eens 4 vrij
Nog iemand hier die naar de 11de van de 11de gaat toevallig?
quote:jep, eerste jaar mestreechOp maandag 25 oktober 2010 22:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Fuck, ik vond dat mijn wekker al vroeg ging
Deze week nog vroege en dan vanaf komende week gelukkig de 5 ploegen in
Begint goed, met 2 nachten op maandagavond beginnen en dan meteen 4 vrij, dan 2 ochtenden en 1 middag en dat 3 dagen vrij en aansluitend nog eens 4 vrij
Nog iemand hier die naar de 11de van de 11de gaat toevallig?
quote:Sorry, Cash, Vodka cola, Msn.
quote:stinken even goed, doe morgen maar niet of zet je luchtdingetje aan.. astma enzo jeweetschOp maandag 25 oktober 2010 23:05 schreef huize het volgende:
Nou nou roken... een sigaartje per dag. Ouwe vent enzo weet je.
Maar wees blij kon ook smerige sigaren van et tankstation roken :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |