quote:Asse mich dr unne lepel beej guuëfs, mot det wal lökke
quote:Ik heb altijd serieus al gedacht hoe kan dat dat dat mens publiek in de zaal heeft zitten, die moet wel zelf de kaartjes kopen voor die mensen, dat kan niet anders.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:54 schreef Alexxxxx het volgende:
als er nog iemand vrijkaarten voor Sara Kroos in Weert wil, ff op haar twitter kijken
quote:Moest effe knipperen bij het lezen!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb altijd serieus al gedacht hoe kan dat dat dat mens publiek in de zaal heeft zitten, die moet wel zelf de kaartjes kopen voor die mensen, dat kan niet anders.
Ze geeft ze dus weg. En ik hoef er geen.
quote:
quote:Prima, ik kin met alles reure. Danke!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:47 schreef huize het volgende:
Is un vlaaiversjet auch good? De lepels zitte in et apperaat
quote:Het klopt Nederlands-technisch wel gewoon volgens mij toch?
quote:hoe kan het dat, datOp dinsdag 26 oktober 2010 19:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Het klopt Nederlands-technisch wel gewoon volgens mij toch?
quote:Wat was de oplossing?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:55 schreef Joysa het volgende:
Ik typ 'hoe kan dat dat dat' in bij google
Eerste hit:
ik kom klaar zonder sperma hoe kan dat? - ... Gratis Adviseurs ...
12 maart 2007 ... ik kom klaar zonder sperma hoe kan dat? - ... Gratis Adviseurs - Online vraag & antwoord. ik ben 18 jaar. en vind het heel jammer dat ik ...
www.gratisadviseurs.nl/question.php?... - In cache - Vergelijkbaar
quote:Helder verhaalOp dinsdag 26 oktober 2010 19:57 schreef Joysa het volgende:
Het hele verhaal is nog veel mooier
ik ben 18 jaar. en vind het heel jammer dat ik geen sperma heb tijdens het klaar komen, en om dat met de dokter te bespreken durf ik ik eigelijk niet, ( en ik kom aleen klaar als mijn vriend me vingert tijdens de sex is dat normaal?
ik hoor het graag groetjes mij
eh sperma en vingeren?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:57 schreef Joysa het volgende:
Het hele verhaal is nog veel mooier
ik ben 18 jaar. en vind het heel jammer dat ik geen sperma heb tijdens het klaar komen, en om dat met de dokter te bespreken durf ik ik eigelijk niet, ( en ik kom aleen klaar als mijn vriend me vingert tijdens de sex is dat normaal?
ik hoor het graag groetjes mij
eh sperma en vingeren?
quote:Geen wijn genuttigd? Stiekem verliefd geworden?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:32 schreef friekin_ het volgende:
Mmz. Ik voel me raar. Zou het door de nieuwe lay-out komen?
quote:Nog niet en nee.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen wijn genuttigd? Stiekem verliefd geworden?
quote:Oww wooohooo fresh fish.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:10 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe dom ben je dan??
ik woon trouwens in het mooie Hoensbroek![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |