quote:dat is zo erg niet single like.. pfffffffffff... Zondag avond neuken doen Singles niet, vrijdag of zaterdag wil ik nog wel geloven, maar zondag?!Op maandag 25 oktober 2010 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
We hadden al een startbod van 24 uur of minder..
quote:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik win nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
quote:Tally is dan ook niet Single..Op maandag 25 oktober 2010 20:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat is zo erg niet single like.. pfffffffffff... Zondag avond neuken doen Singles niet, vrijdag of zaterdag wil ik nog wel geloven, maar zondag?!
quote:Zondag ook joh! Zondag is ook nog weekend!Op maandag 25 oktober 2010 20:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat is zo erg niet single like.. pfffffffffff... Zondag avond neuken doen Singles niet, vrijdag of zaterdag wil ik nog wel geloven, maar zondag?!
quote:Ga het niet weer posten.Op maandag 25 oktober 2010 20:04 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
We willen harde feiten weten. Hoe lang staat iedereen droog?
quote:Wie het meest klaarkomt wint
quote:ik kon er niks aan doen
quote:5 weken.Op maandag 25 oktober 2010 20:04 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
quote:ik vind dat zo'n waardeloze uitdrukking eigenlijkOp maandag 25 oktober 2010 20:04 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
quote:Jawel hoor, 7dgn/wkOp maandag 25 oktober 2010 20:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Winner by defaultOp maandag 25 oktober 2010 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie het meest klaarkomt wintEn wie het langst volhoud
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind dat zo'n waardeloze uitdrukking eigenlijk
ik wordt juist natter en natter hoe langer ik zonder seks moet...
quote:Ik verlies ik kom gelijk klaar
quote:Maken we het voor jou andersOp maandag 25 oktober 2010 20:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Welk overzicht, houd je een lijstje bij zodat je kan kiezen ofzo?Op maandag 25 oktober 2010 20:05 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Maar voor het overzicht. Kom op. Je kan het.
quote:Nu al grijsgedraaid en niet leuk meerOp maandag 25 oktober 2010 20:06 schreef Natalie78 het volgende:
Even een heerlijk toepasselijk plaatje opzetten.
quote:Dat zuig je vast uit je Duim.Op maandag 25 oktober 2010 20:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maken we het voor jou anders
Hoe lang wordt je al natter en natter?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:06 schreef Natalie78 het volgende:
Even een heerlijk toepasselijk plaatje opzetten.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Whaaaaaah.. Traanoog
Net nu ik sinds weken voor het eerst weer een heule zwarte rand om mn oog heb
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Welk overzicht, houd je een lijstje bij zodat je kan kiezen ofzo?
quote:Tot zelfs de gezeepte glijbaan bij Tros 'glij em er in' er bij in het niets valt.Op maandag 25 oktober 2010 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Ik heb nog wel een duim waar je aan mag zuigenOp maandag 25 oktober 2010 20:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kon ik maar weer ergens aan zuigen
quote:Q. heeft zijn potlood niet aangeboden?Op maandag 25 oktober 2010 20:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Dat is mooiOp maandag 25 oktober 2010 20:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Op het moment goed, leuke middag achter de rugDank je.
quote:Ik heb ee lolly voor jeOp maandag 25 oktober 2010 20:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:de mannen die het langst wachten als eersteOp maandag 25 oktober 2010 20:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Welk overzicht, houd je een lijstje bij zodat je kan kiezen ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tot zelfs de gezeepte glijbaan bij Tros 'glij em er in' er bij in het niets valt.
quote:Ja zeker en voor jou al helemaal
quote:de exacte datum weet ik niet omdat ik toen niet wist dat ik daarna heeeeeeeeel lang zonder zou zitten maar was ergens eind van onze vakantie en 6 september was ik weer aan het werkOp maandag 25 oktober 2010 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:ik heb al weken alleen mascara op en soms een groen randje.. Dat zie je niet als dat uitloopt.. Maar nu heb ik me helemaal netjes opgepimpt (inclusief mn wenkbrauwen aangetekend) en dan deze shit
quote:Raketje, Peerijs, lolly, drop? zeg het maar.Op maandag 25 oktober 2010 20:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Gossie. Ik heb nog lekkere chupa chups liggen. Ik wil je er wel eentje sturenOp maandag 25 oktober 2010 20:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gossie. Ik heb nog lekkere chupa chups liggen. Ik wil je er wel eentje sturen
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:09 schreef Dale. het volgende:
Mag ik meedoen?of courseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spill it
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
quote:Gelukkig zijn er dan maar een paar wachtende voor mijOp maandag 25 oktober 2010 20:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de mannen die het langst wachten als eerstedie zijn vast t enthousiastste
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q. heeft zijn potlood niet aangeboden?
quote:Hmmm, da's al wel een tijdje.Op maandag 25 oktober 2010 20:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de exacte datum weet ik niet omdat ik toen niet wist dat ik daarna heeeeeeeeel lang zonder zou zitten maar was ergens eind van onze vakantie en 6 september was ik weer aan het werk
quote:Kamasutrabeurs nog toch?Op maandag 25 oktober 2010 20:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de exacte datum weet ik niet omdat ik toen niet wist dat ik daarna heeeeeeeeel lang zonder zou zitten maar was ergens eind van onze vakantie en 6 september was ik weer aan het werk
quote:In that case.. ± 60 maandenOp maandag 25 oktober 2010 20:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:oeh een chocovanille? die zijn zoo lekkerOp maandag 25 oktober 2010 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gossie. Ik heb nog lekkere chupa chups liggen. Ik wil je er wel eentje sturen
quote:Of er is een reden dat ze zo lang geen sex hebbenOp maandag 25 oktober 2010 20:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Ik heb dat ook vaak. En ik word het zo beu heOp maandag 25 oktober 2010 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb al weken alleen mascara op en soms een groen randje.. Dat zie je niet als dat uitloopt.. Maar nu heb ik me helemaal netjes opgepimpt (inclusief mn wenkbrauwen aangetekend) en dan deze shit
quote:Dat zal ook wel een reden hebben waarom ze zo lang niet geweest zijnOp maandag 25 oktober 2010 20:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:sja niet gek genoeg blijktOp maandag 25 oktober 2010 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm, da's al wel een tijdje.
Ik wil niet ongevoelig zijn, maar waarom is het eigenlijk uit? Jullie leken zo gek op elkaar
quote:Oh, dat weet ik niet. Ik zal even kijken.Op maandag 25 oktober 2010 20:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oeh een chocovanille? die zijn zoo lekker
quote:Bergen? Waar zit je ergens?Op maandag 25 oktober 2010 20:11 schreef Murmeli het volgende:
Uur of 8 geleden
Net leuk door de bergen gescheurd trouwens![]()
Leuk begin na anderhalf jaar niet durven rijden
quote:ja. Schijtziek word ik ervan. KutogenOp maandag 25 oktober 2010 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dat ook vaak. En ik word het zo beu he
quote:Gelukkig kan het altijd erger
quote:Ik ben gek op cola-lolly'sOp maandag 25 oktober 2010 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik niet. Ik zal even kijken.
Ik houd zelf meer van de fruitsmaken, aardbei
quote:ik hou persoonlijk meer van vleeslolly's
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:13 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Een uur of acht? We have a winner, ladies and gentlemen.
quote:altijd even genuanceerd en subtielOp maandag 25 oktober 2010 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hou persoonlijk meer van vleeslolly's
quote:die blauwsmoelen weten ook wel wanneer ze op moeten duiken he?
quote:DoeiOp maandag 25 oktober 2010 20:14 schreef Murmeli het volgende:
Verbinding is kut, ik ga ff lezen
Fijne avond!
quote:Je leest weer eens iets?
quote:zo ben ikOp maandag 25 oktober 2010 20:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
altijd even genuanceerd en subtiel
quote:De lekkerste vind ik aardbei/roomOp maandag 25 oktober 2010 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik niet. Ik zal even kijken.
Ik houd zelf meer van de fruitsmaken, aardbei
quote:Jij 8u? Ik zit op 15 helaasOp maandag 25 oktober 2010 20:13 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Een uur of acht? We have a winner, ladies and gentlemen.
quote:Seks.Op maandag 25 oktober 2010 20:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die blauwsmoelen weten ook wel wanneer ze op moeten duiken he?
quote:Ik heb t vooral als ik een tijdje geen eye-liner heb gebruikt.Op maandag 25 oktober 2010 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. Schijtziek word ik ervan. Kutogen
quote:Die zijn goor!Op maandag 25 oktober 2010 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hou persoonlijk meer van vleeslolly's
quote:Dat is wat jezelf hier hebt neergezet hoor.Op maandag 25 oktober 2010 20:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je juist dat van mij wil geloven ga je gang
quote:die is ook lekekr ja!Op maandag 25 oktober 2010 20:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De lekkerste vind ik aardbei/room
quote:ik gebruik geen eyeliner.. Dat loopt helemaal snel uit. Doe mij maar de draai oogpotlood van de essenceOp maandag 25 oktober 2010 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb t vooral als ik een tijdje geen eye-liner heb gebruikt.
quote:Dat ja.Op maandag 25 oktober 2010 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Murm had 't over 8 uur, ze quotte verkeerd
quote:ohjaOp maandag 25 oktober 2010 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Murm had 't over 8 uur, ze quotte verkeerd
quote:Ja die bedoel ik iddOp maandag 25 oktober 2010 20:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die is ook lekekr ja!
vooral zeg maar de matte lollys niet van die doorzichtige
hoe leg ik dit nu weer uit
quote:Ik heb hele fijne potloden van BourjoisOp maandag 25 oktober 2010 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik gebruik geen eyeliner.. Dat loopt helemaal snel uit. Doe mij maar de draai oogpotlood van de essence
quote:I'm a little bit dirty myselfOp maandag 25 oktober 2010 20:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Die zijn goor!![]()
[..]
Dat is wat jezelf hier hebt neergezet hoor.
quote:Nee, die Velvet Touch van GoshOp maandag 25 oktober 2010 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb hele fijne potloden van BourjoisDie zijn imo echt het beste
quote:ik zet hier zoveel neerOp maandag 25 oktober 2010 20:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is wat jezelf hier hebt neergezet hoor.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah.. Dat had je eerder moeten bedenken
quote:
quote:Oh dan is het een stuk langer geleden voor mij
quote:Nog geen 20 uur geleden dat ik zo'n lolly hadOp maandag 25 oktober 2010 20:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
I'm a little bit dirty myself
quote:Misschien lees je daar overheen of lees je het niet. Maar er komt zat terug als je iets neer zet hoor.Op maandag 25 oktober 2010 20:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zet hier zoveel neer
daar komt men nou nooit op terug hoe bizarrrr
quote:ik haat slijpen en hou van cheap. En het blijft keigoed zittenOp maandag 25 oktober 2010 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb hele fijne potloden van BourjoisDie zijn imo echt het beste
quote:Ik wil wel een date met je maar geen koffiedate. Mag een bierdate ookOp maandag 25 oktober 2010 20:19 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ooohhhh! Koffie date zei je! Koffie date!
![]()
quote:
quote:Nee want ik kan niet tegen bier.Op maandag 25 oktober 2010 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil wel een date met je maar geen koffiedate. Mag een bierdate ook
quote:vodka?Op maandag 25 oktober 2010 20:21 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nee want ik kan niet tegen bier.![]()
![]()
quote:Daarom juistOp maandag 25 oktober 2010 20:21 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nee want ik kan niet tegen bier.![]()
![]()
quote:da's lichaamsbeweging, wat denk je zelf?
quote:Ik zei alleen dat er koffie aanwezig was..Op maandag 25 oktober 2010 20:19 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ooohhhh! Koffie date zei je! Koffie date!
![]()
quote:Ik ook al. Neuken?
quote:Wie doet dat dan?
quote:Ach, ik vind deze goed en kreeg er toevallig een paar van m'n oude baasOp maandag 25 oktober 2010 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik haat slijpen en hou van cheap. En het blijft keigoed zitten
Alleen na een wilde nacht zie je overal wenkbrauw afdrukken
quote:I shall be gentile
quote:Je date inpikken
quote:Zeker weten! als ik daar 2 glazen van op heb ga ik al met dubbele tong pratenOp maandag 25 oktober 2010 20:27 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik zal het vrijdag aan mijn Rus vragen.Kan hij vast heus.
quote:Heb jij een Rus?Op maandag 25 oktober 2010 20:27 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
quote:Lotusss d'rOp maandag 25 oktober 2010 20:27 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
quote:
quote:*Noteert*Op maandag 25 oktober 2010 20:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zeker weten! als ik daar 2 glazen van op heb ga ik al met dubbele tong praten
quote:Heb jij een Rus?Op maandag 25 oktober 2010 20:27 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
quote:Geeft niet, ik breng je welOp maandag 25 oktober 2010 20:29 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Een biertje en ik ben de weg kwijt.
quote:*Noteert*Op maandag 25 oktober 2010 20:29 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
quote:Dat heb ik met wijnOp maandag 25 oktober 2010 20:29 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:29 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nee, alleen op afstand. Een Russische Tom Cruise.
quote:Daarom vraag ik me af waarom iedereen het altijd over die cocktailtjes heeftOp maandag 25 oktober 2010 20:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mis met bier? Aparte vraag. Bier is toch gewoon goed?
quote:Nog meer dan je nu al bentOp maandag 25 oktober 2010 20:29 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
quote:Uh huh. Maar als in die sexy cocktailshaker met truukjes met zijn armen in Cocktail. Ken je klassiekers!
quote:* Snuitebolletje noteertOp maandag 25 oktober 2010 20:29 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
quote:Ja, maar toen vond ik m ook al niet sexy.Op maandag 25 oktober 2010 20:31 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Uh huh. Maar als in die sexy cocktailshaker met truukjes met zijn armen in Cocktail. Ken je klassiekers!
quote:Wit en zoet. Hoewel ik ook wel eens wat anders wil proberen, sommige zijn te zoet.
quote:Dat vind ik echt lekker.Op maandag 25 oktober 2010 20:31 schreef Samzz het volgende:
De enige drank waar ik ziek van word, is Goldstrike.
quote:Ik heb die hele film niet gezienOp maandag 25 oktober 2010 20:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, maar toen vond ik m ook al niet sexy.
quote:Schenkt een surprise wijntje inOp maandag 25 oktober 2010 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wit en zoet. Hoewel ik ook wel eens wat anders wil proberen, sommige zijn te zoet.Maar ik zeg automatisch zoet.
quote:Oe, een selfsupporting vrouwOp maandag 25 oktober 2010 20:32 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dat mag. I'll get my own, thanks.
quote:Je weet dat Tom nog kleiner is dan JofuOp maandag 25 oktober 2010 20:33 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik heb die hele film niet gezienmaar meer het idee.
quote:Absoluutski!Op maandag 25 oktober 2010 20:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oe, een selfsupporting vrouw
quote:Er blijft weinig staan op die platte schermen van tegenwoordig..
quote:Termanitor 3 is voor de tiende keer op TV
quote:Ja. En ook 3 miljoen keer zo rijk waarschijnlijk. Wat is je punt?Op maandag 25 oktober 2010 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je weet dat Tom nog kleiner is dan Jofu
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:tante gaat t niet reddrn, 46 jaar en kids van 14,17 & 19
quote:Das klote MeMo!Op maandag 25 oktober 2010 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:tante gaat t niet reddrn, 46 jaar en kids van 14,17 & 19
quote:O jeetjeOp maandag 25 oktober 2010 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:
tante gaat t niet reddrn, 46 jaar en kids van 14,17 & 19
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Wat balen zegOp maandag 25 oktober 2010 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:En veel knapper dan JofuOp maandag 25 oktober 2010 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. En ook 3 miljoen keer zo rijk waarschijnlijk. Wat is je punt?
quote:Wat een naar nieuws. Heel veel sterkte voor jou en je familie.Op maandag 25 oktober 2010 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:tante gaat t niet reddrn, 46 jaar en kids van 14,17 & 19
quote:Dat deed Scientology. Iets wat ze ook met Tom hebben gedaan.Op maandag 25 oktober 2010 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En veel knapper dan Jofu![]()
![]()
Verder vind ik Tom een eng persoon die Kathy Holmes verpest heeft
quote:Sterkte lieverdOp maandag 25 oktober 2010 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:tante gaat t niet reddrn, 46 jaar en kids van 14,17 & 19
quote:Helaas wel ja. Echt een heen enge sekteOp maandag 25 oktober 2010 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat deed Scientology. Iets wat ze ook met Tom hebben gedaan.
quote:Wat, dat ze van een huppelkutje een vreemd huppelkutje is geworden?Op maandag 25 oktober 2010 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En veel knapper dan Jofu![]()
![]()
Verder vind ik Tom een eng persoon die Kathy Holmes verpest heeft
quote:Voor dat Tom zichzelf in haar ging verplaatsen was ze nog normaal. Daarna is het snel bergafwaards gegaanOp maandag 25 oktober 2010 20:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat, dat ze van een huppelkutje een vreemd huppelkutje is geworden?
quote:Hmmm... Ik heb haar nooit heel leuk gevonden. Voor niet en na ook niet.Op maandag 25 oktober 2010 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor dat Tom zichzelf in haar ging verplaatsen was ze nog normaal. Daarna is het snel bergafwaards gegaan![]()
Ik vond Kathy wel een leuke actrice
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor dat Tom zichzelf in haar ging verplaatsen was ze nog normaal. Daarna is het snel bergafwaards gegaan![]()
Ik vond Kathy wel een leuke actrice
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:
quote:Ik vond haar wel leuk vroeger
quote:En ook niet door mij
quote:Doe je goed, hoe regelen vrouwen dat toch altijd
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:18 schreef Flippiee het volgende:
Ik doe met je meeMaar wel zonder je uitercourse.
quote:Dank jeOp maandag 25 oktober 2010 20:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gut, je bent vandaag weer lekker scherp!
quote:Sterkte MemeOp maandag 25 oktober 2010 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:tante gaat t niet reddrn, 46 jaar en kids van 14,17 & 19
quote:Doet een gek dansje
quote:
quote:Ja... Dus dat van mij telde niet?Op maandag 25 oktober 2010 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe je goed, hoe regelen vrouwen dat toch altijd![]()
de enige vrouw die voor mij kookt is mn moeder
quote:Ja nouja, je komt niet uit deze omgeving dus met je gaat niet zo makkelijkOp maandag 25 oktober 2010 20:47 schreef Solique het volgende:
[..]
![]()
Zo even wat koffie weg gewerkt, ik kan er weer even tegenaan.
quote:Kookte ik ook niet bij jou? Nouja, samen
quote:Nee van eten ga ik me eik nooit beter voelen
quote:Niks altijd. Ik kook graag zelfOp maandag 25 oktober 2010 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe je goed, hoe regelen vrouwen dat toch altijd![]()
de enige vrouw die voor mij kookt is mn moeder
quote:Gaat lastig dan, ja.Op maandag 25 oktober 2010 20:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nouja, je komt niet uit deze omgeving dus met je gaat niet zo makkelijk
quote:Ik ook niet hoor, juist niet dan. Maar ik dacht misschien wat B&J.Op maandag 25 oktober 2010 20:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee van eten ga ik me eik nooit beter voelen
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:52 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, juist niet dan. Maar ik dacht misschien wat B&J.Een knuffel dan.
quote:Hier nog een knuffel
quote:Dat wil je toch niet zien
quote:Ik heb ook voor jou gekooktOp maandag 25 oktober 2010 20:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kookte ik ook niet bij jou? Nouja, samen
quote:SterkteOp maandag 25 oktober 2010 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:* missbehavin raapt ze allemaal op en stopt ze in haar broekzak. Mijn mijn mijn
quote:Ik pas over een jaar of 40 neem ik aan.Op maandag 25 oktober 2010 20:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jullie hebben (hopelijk) bejaardenseks als ik jullie leeftijd heb.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:54 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
En een borrel. Een dubbele. Up yours!![]()
quote:Er zitten mensen van 40 bij hier. Als ik 40 ben dan zijn die ook weer rond de 62.Op maandag 25 oktober 2010 20:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik pas over een jaar of 40 neem ik aan.
quote:Ben jij 18?Op maandag 25 oktober 2010 20:57 schreef Graseter het volgende:
[..]
Er zitten mensen van 40 bij hier. Als ik 40 ben dan zijn die ook weer rond de 62.
quote:Ik heb hier nog een knuffelschaap staanOp maandag 25 oktober 2010 20:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin raapt ze allemaal op en stopt ze in haar broekzak. Mijn mijn mijn
quote:Als jij je ook niet gedraagt als een 12 jarig kind.Op maandag 25 oktober 2010 20:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ben jij 18?
gedraag je dan ook eens zo.....
quote:Ik ken de term eik alleen maar in combinatie met een opgestoken middelvinger
quote:Oh haha nee ik juist van 'proost'!Op maandag 25 oktober 2010 20:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ken de term eik alleen maar in combinatie met een opgestoken middelvinger
quote:Geen varken?Op maandag 25 oktober 2010 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een knuffelschaap staan
quote:Nee ik ben moslim en varkerns zijn onrein
quote:Knuf voor yuks dan
quote:Zo 1 met een gat er inOp maandag 25 oktober 2010 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een knuffelschaap staan
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:59 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh haha nee ik juist van 'proost'!
quote:Laat iets "oops" vallen.Op maandag 25 oktober 2010 21:00 schreef Murmeli het volgende:
Vriendje ligt in coma trouwens, toch wel ongezellig
quote:Caramel thee van de Albert HeijnOp maandag 25 oktober 2010 21:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JammerCaramel vind ik echt heul lekker
quote:Ja oke, maar de lekkerheid is belangrijkerOp maandag 25 oktober 2010 21:00 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Maar heeft wel een hele coole naam!
quote:Up yours!Op maandag 25 oktober 2010 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ik ben moslim en varkerns zijn onrein
quote:Knuf voor jouOp maandag 25 oktober 2010 21:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Knuf voor yuks dan
En anders ook trouwens
Vriendje ligt in coma trouwens, toch wel ongezellig
quote:
quote:Nee gewoon echt een knuffel in de vorm van een schaap. Cadeautje toen ik stage liep op Texel
quote:Lievere cookies worden er niet gebakken.Op maandag 25 oktober 2010 21:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja oke, maar de lekkerheid is belangrijker
quote:Van je naasten moet je het hebbenOp maandag 25 oktober 2010 21:01 schreef -Engel- het volgende:
Mijn oudste bro en nichtBtje zeggen dat ze langskomen en dan niet langs komen
quote:Ik zou je nog eens een knuffel geven
quote:Ik lust het alleen in stroopwafelsOp maandag 25 oktober 2010 21:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JammerCaramel vind ik echt heul lekker
quote:Tja weet je, een opblaaspop is voor iemand die geen vrouw kan krijgen.... prima... maar hoe zielig ben je, als je niet eens een ECHT schaap kan krijgen?
quote:Maar ik heb net wel tel. gehad van de moeder van mijn BFF
quote:Oeh stroopwafelsOp maandag 25 oktober 2010 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lust het alleen in stroopwafelsEn in de McFlurrie
quote:Eet smakelijk
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja weet je, een opblaaspop is voor iemand die geen vrouw kan krijgen.... prima... maar hoe zielig ben je, als je niet eens een ECHT schaap kan krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |