quote:Voor dat Tom zichzelf in haar ging verplaatsen was ze nog normaal. Daarna is het snel bergafwaards gegaanOp maandag 25 oktober 2010 20:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat, dat ze van een huppelkutje een vreemd huppelkutje is geworden?
quote:Hmmm... Ik heb haar nooit heel leuk gevonden. Voor niet en na ook niet.Op maandag 25 oktober 2010 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor dat Tom zichzelf in haar ging verplaatsen was ze nog normaal. Daarna is het snel bergafwaards gegaan![]()
Ik vond Kathy wel een leuke actrice
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor dat Tom zichzelf in haar ging verplaatsen was ze nog normaal. Daarna is het snel bergafwaards gegaan![]()
Ik vond Kathy wel een leuke actrice
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:
tante gaat t niet reddrn, 46 jaar en kids van 14,17 & 19
quote:
quote:Ik vond haar wel leuk vroeger
quote:En ook niet door mij
quote:Doe je goed, hoe regelen vrouwen dat toch altijd
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:18 schreef Flippiee het volgende:
Ik doe met je meeMaar wel zonder je uitercourse.
quote:Dank jeOp maandag 25 oktober 2010 20:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gut, je bent vandaag weer lekker scherp!
quote:Sterkte MemeOp maandag 25 oktober 2010 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:tante gaat t niet reddrn, 46 jaar en kids van 14,17 & 19
quote:Doet een gek dansje
quote:
quote:Ja... Dus dat van mij telde niet?Op maandag 25 oktober 2010 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe je goed, hoe regelen vrouwen dat toch altijd![]()
de enige vrouw die voor mij kookt is mn moeder
quote:Ja nouja, je komt niet uit deze omgeving dus met je gaat niet zo makkelijkOp maandag 25 oktober 2010 20:47 schreef Solique het volgende:
[..]
![]()
Zo even wat koffie weg gewerkt, ik kan er weer even tegenaan.
quote:Kookte ik ook niet bij jou? Nouja, samen
quote:Nee van eten ga ik me eik nooit beter voelen
quote:Niks altijd. Ik kook graag zelfOp maandag 25 oktober 2010 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe je goed, hoe regelen vrouwen dat toch altijd![]()
de enige vrouw die voor mij kookt is mn moeder
quote:Gaat lastig dan, ja.Op maandag 25 oktober 2010 20:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nouja, je komt niet uit deze omgeving dus met je gaat niet zo makkelijk
quote:Ik ook niet hoor, juist niet dan. Maar ik dacht misschien wat B&J.Op maandag 25 oktober 2010 20:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee van eten ga ik me eik nooit beter voelen
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:52 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, juist niet dan. Maar ik dacht misschien wat B&J.Een knuffel dan.
quote:Hier nog een knuffel
quote:Dat wil je toch niet zien
quote:Ik heb ook voor jou gekooktOp maandag 25 oktober 2010 20:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kookte ik ook niet bij jou? Nouja, samen
quote:SterkteOp maandag 25 oktober 2010 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:
tante gaat t niet reddrn, 46 jaar en kids van 14,17 & 19
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |