quote:Misschien heb je trouwens wel een cockring waar je je stofzuiger op aan kan sluiten.Op maandag 25 oktober 2010 19:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja, das niet fijn hoor... dan is heel je slaapkamer in 1 keer onder een dikke laag stof bedekt.
quote:Kies de optie waar je het meeste behoefte aan hebt.Op maandag 25 oktober 2010 19:55 schreef Samzz het volgende:
Zal ik vandaag eens vroeg naar bed gaan?Lekker m'n Grazia lezen en en tv programma'tje kijken?
Of zal ik lekker tot laat online blijven?
quote:Denk je dat je het gaat overleven?!Op maandag 25 oktober 2010 19:55 schreef PeuRac het volgende:
Eten
Voor t eerst sinds anderhalf week dat ik langer dan 7u alleen ben
quote:Ja inderdaad wie volgt
quote:Dat is het puntOp maandag 25 oktober 2010 19:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Kies de optie waar je het meeste behoefte aan hebt.
quote:Multi task!Op maandag 25 oktober 2010 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het puntIk heb aan beide in zekere mate behoefte
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:56 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik vind een stukje herkenning wat prettiger nu.
quote:Ik win nietOp maandag 25 oktober 2010 19:56 schreef littledrummergirl het volgende:
vraag me ineens af wie het het langst geen seks heeft gehad hier![]()
ik trap af, 3 weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Ligt er aan hoe druk je het morgen hebt. Als je morgen een drukke dag hebt, zou ik er vroeg induiken anders lekker laat opblijven..Op maandag 25 oktober 2010 19:55 schreef Samzz het volgende:
Zal ik vandaag eens vroeg naar bed gaan?Lekker m'n Grazia lezen en en tv programma'tje kijken?
Of zal ik lekker tot laat online blijven?
quote:Dat win ik nietOp maandag 25 oktober 2010 19:56 schreef littledrummergirl het volgende:
ik trap af, 3 weken
quote:Nou, ik denk het welOp maandag 25 oktober 2010 19:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Denk je dat je het gaat overleven?!
quote:Ik winOp maandag 25 oktober 2010 19:56 schreef littledrummergirl het volgende:
ik trap af, 3 weken
quote:Ik heb vakantieOp maandag 25 oktober 2010 19:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe druk je het morgen hebt. Als je morgen een drukke dag hebt, zou ik er vroeg induiken anders lekker laat opblijven..
quote:+1Op maandag 25 oktober 2010 19:56 schreef littledrummergirl het volgende:
ik trap af, 3 weken
quote:Dat is handig! voor het handwerk, maar als er gewoon vrouw bovenop zit wordt het ook allemaal opgevangenOp maandag 25 oktober 2010 19:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien heb je trouwens wel een cockring waar je je stofzuiger op aan kan sluiten.
Net zoiets als zo'n Black en Dekker schuurmachine!
quote:2 jaarOp maandag 25 oktober 2010 19:56 schreef littledrummergirl het volgende:
ik trap af, 3 weken
quote:ik heb nog nooit seks gehadOp maandag 25 oktober 2010 19:56 schreef littledrummergirl het volgende:
ik trap af, 3 weken
quote:Ja, dat doe ik al
quote:Gelukkig maarOp maandag 25 oktober 2010 19:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou, ik denk het welanders kan ik bij mn huisgenoten in de keuken zitten, maar wil ff avondje lekker alleen zitten
quote:Tot nu toe nog t kortstOp maandag 25 oktober 2010 19:56 schreef littledrummergirl het volgende:
ik trap af, 3 weken
quote:Jeuj!Op maandag 25 oktober 2010 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik alTwo and a half men kijken, dit topic volgen en nog een topic op een ander forum.
Ik doe mijn geslacht eer aan
quote:I'll outclass you allOp maandag 25 oktober 2010 19:56 schreef littledrummergirl het volgende:
ik trap af, 3 weken
quote:Das waar. Kan je kiezen in welk gat je je *poef* kwijt wil.Op maandag 25 oktober 2010 19:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is handig! voor het handwerk, maar als er gewoon vrouw bovenop zit wordt het ook allemaal opgevangenis ook handig!
quote:
quote:Aan deze reacties hebben we vrij weinig...
quote:Ja. Keiharde feiten willen we.Op maandag 25 oktober 2010 19:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Aan deze reacties hebben we vrij weinig...
quote:Ja meesteres.
quote:met jou kan ik praten
quote:nu op dit momentOp maandag 25 oktober 2010 20:01 schreef PeuRac het volgende:
En wie het kortst? Dan maak ik nog een kans
quote:We hadden al een startbod van 24 uur of minder..Op maandag 25 oktober 2010 20:01 schreef PeuRac het volgende:
En wie het kortst? Dan maak ik nog een kans
quote:
quote:JaOp maandag 25 oktober 2010 19:58 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dank je wel.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, die ontbreekt hier dus echt, he?
quote:Trouwens wat is seks. Penetratie, oral, handwerk? Indien handwerk dan paar maanden terugOp maandag 25 oktober 2010 19:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Aan deze reacties hebben we vrij weinig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |