quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tot zelfs de gezeepte glijbaan bij Tros 'glij em er in' er bij in het niets valt.
quote:Ja zeker en voor jou al helemaal
quote:de exacte datum weet ik niet omdat ik toen niet wist dat ik daarna heeeeeeeeel lang zonder zou zitten maar was ergens eind van onze vakantie en 6 september was ik weer aan het werkOp maandag 25 oktober 2010 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maken we het voor jou anders
Hoe lang wordt je al natter en natter?
quote:ik heb al weken alleen mascara op en soms een groen randje.. Dat zie je niet als dat uitloopt.. Maar nu heb ik me helemaal netjes opgepimpt (inclusief mn wenkbrauwen aangetekend) en dan deze shit
quote:Raketje, Peerijs, lolly, drop? zeg het maar.Op maandag 25 oktober 2010 20:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kon ik maar weer ergens aan zuigen
quote:Gossie. Ik heb nog lekkere chupa chups liggen. Ik wil je er wel eentje sturenOp maandag 25 oktober 2010 20:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kon ik maar weer ergens aan zuigen
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gossie. Ik heb nog lekkere chupa chups liggen. Ik wil je er wel eentje sturen
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:09 schreef Dale. het volgende:
Mag ik meedoen?of courseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spill it
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
quote:Gelukkig zijn er dan maar een paar wachtende voor mijOp maandag 25 oktober 2010 20:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de mannen die het langst wachten als eerstedie zijn vast t enthousiastste
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q. heeft zijn potlood niet aangeboden?
quote:Hmmm, da's al wel een tijdje.Op maandag 25 oktober 2010 20:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de exacte datum weet ik niet omdat ik toen niet wist dat ik daarna heeeeeeeeel lang zonder zou zitten maar was ergens eind van onze vakantie en 6 september was ik weer aan het werk
quote:Kamasutrabeurs nog toch?Op maandag 25 oktober 2010 20:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de exacte datum weet ik niet omdat ik toen niet wist dat ik daarna heeeeeeeeel lang zonder zou zitten maar was ergens eind van onze vakantie en 6 september was ik weer aan het werk
quote:In that case.. ± 60 maandenOp maandag 25 oktober 2010 20:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:oeh een chocovanille? die zijn zoo lekkerOp maandag 25 oktober 2010 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gossie. Ik heb nog lekkere chupa chups liggen. Ik wil je er wel eentje sturen
quote:Of er is een reden dat ze zo lang geen sex hebbenOp maandag 25 oktober 2010 20:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Ik heb dat ook vaak. En ik word het zo beu heOp maandag 25 oktober 2010 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb al weken alleen mascara op en soms een groen randje.. Dat zie je niet als dat uitloopt.. Maar nu heb ik me helemaal netjes opgepimpt (inclusief mn wenkbrauwen aangetekend) en dan deze shit
quote:Dat zal ook wel een reden hebben waarom ze zo lang niet geweest zijnOp maandag 25 oktober 2010 20:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:sja niet gek genoeg blijktOp maandag 25 oktober 2010 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm, da's al wel een tijdje.
Ik wil niet ongevoelig zijn, maar waarom is het eigenlijk uit? Jullie leken zo gek op elkaar
quote:Oh, dat weet ik niet. Ik zal even kijken.Op maandag 25 oktober 2010 20:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oeh een chocovanille? die zijn zoo lekker
quote:Bergen? Waar zit je ergens?Op maandag 25 oktober 2010 20:11 schreef Murmeli het volgende:
Uur of 8 geleden
Net leuk door de bergen gescheurd trouwens![]()
Leuk begin na anderhalf jaar niet durven rijden
quote:ja. Schijtziek word ik ervan. KutogenOp maandag 25 oktober 2010 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dat ook vaak. En ik word het zo beu he
quote:Gelukkig kan het altijd erger
quote:Ik ben gek op cola-lolly'sOp maandag 25 oktober 2010 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik niet. Ik zal even kijken.
Ik houd zelf meer van de fruitsmaken, aardbei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |