quote:Ja die bedoel ik iddOp maandag 25 oktober 2010 20:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die is ook lekekr ja!
vooral zeg maar de matte lollys niet van die doorzichtige
hoe leg ik dit nu weer uit
quote:Ik heb hele fijne potloden van BourjoisOp maandag 25 oktober 2010 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik gebruik geen eyeliner.. Dat loopt helemaal snel uit. Doe mij maar de draai oogpotlood van de essence
quote:I'm a little bit dirty myselfOp maandag 25 oktober 2010 20:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Die zijn goor!![]()
[..]
Dat is wat jezelf hier hebt neergezet hoor.
quote:Nee, die Velvet Touch van GoshOp maandag 25 oktober 2010 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb hele fijne potloden van BourjoisDie zijn imo echt het beste
quote:ik zet hier zoveel neerOp maandag 25 oktober 2010 20:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is wat jezelf hier hebt neergezet hoor.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah.. Dat had je eerder moeten bedenken
quote:
quote:Oh dan is het een stuk langer geleden voor mij
quote:Nog geen 20 uur geleden dat ik zo'n lolly hadOp maandag 25 oktober 2010 20:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
I'm a little bit dirty myself
quote:Misschien lees je daar overheen of lees je het niet. Maar er komt zat terug als je iets neer zet hoor.Op maandag 25 oktober 2010 20:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zet hier zoveel neer
daar komt men nou nooit op terug hoe bizarrrr
quote:ik haat slijpen en hou van cheap. En het blijft keigoed zittenOp maandag 25 oktober 2010 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb hele fijne potloden van BourjoisDie zijn imo echt het beste
quote:Ik wil wel een date met je maar geen koffiedate. Mag een bierdate ookOp maandag 25 oktober 2010 20:19 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ooohhhh! Koffie date zei je! Koffie date!
![]()
quote:
quote:Nee want ik kan niet tegen bier.Op maandag 25 oktober 2010 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil wel een date met je maar geen koffiedate. Mag een bierdate ook
quote:vodka?Op maandag 25 oktober 2010 20:21 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nee want ik kan niet tegen bier.![]()
![]()
quote:Daarom juistOp maandag 25 oktober 2010 20:21 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nee want ik kan niet tegen bier.![]()
![]()
quote:da's lichaamsbeweging, wat denk je zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |