quote:Ook het uiterlijk was niet bekend wat tot hilarische concepten leidde:Op woensdag 2 maart 2005 13:37 schreef een wijze user het volgende:
Het wordt iig geen Xbox 2. Puur omdat je dan concurreert met de PS3. De 2 is een lager cijfer dan de 3. Mensen zijn dom. Dus halen ze de PS3.
quote:Welke modem betreft het hier? Die in het huis met een pool achterin in het tuin?Op maandag 25 oktober 2010 18:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
Iemand nog een tip voor MW2 veteran bij het verdedigen van een modem / download-ding in een huis? Ik word ergens in het midden telkens afgemaakt.
quote:Dat is mij nog eens wat, dat je mij tegenspreekt. Dat had ik nooit verwacht cybje.
quote:LO heeft FFVII wel even onttroont hoor.Op maandag 25 oktober 2010 18:53 schreef SpankmasterC het volgende:
Wel een beetje gekleurde OP, Kameo als topperLost Odyssey
quote:Indertijd wel, xbox360 had best een bagger lineup.Op maandag 25 oktober 2010 18:53 schreef SpankmasterC het volgende:
Wel een beetje gekleurde OP, Kameo als topperLost Odyssey
quote:Ik wil je moment niet verpesten, mare...Op maandag 25 oktober 2010 18:53 schreef FreezePop het volgende:
Xbox![]()
PS3![]()
[ afbeelding ]
Vergelijk deze prachtige, glimmende zwarte monsterconsole met dit lelijk ding
[ afbeelding ]
PS3![]()
Ok, genoeg de PS3 opgehemeld.
quote:Beste gaming library OOIT.Op maandag 25 oktober 2010 18:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat is mij nog eens wat, dat je mij tegenspreekt. Dat had ik nooit verwacht cybje.
quote:Het gaat om het originele product.Op maandag 25 oktober 2010 18:57 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Ik wil je moment niet verpesten, mare...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Er kan er maar één de beste zijn
quote:SP boven MP. Altijd.Op maandag 25 oktober 2010 18:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Kon je op de PS2 online vrinden zijn met mij? Nee? 360>ps2
quote:Party chat terwijl je SP geemt, wat een tijdperk en jaar voor games
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Kon je op de PS2 online vrinden zijn met mij? Nee? 360>ps2
quote:Nee. In december verschijnt alle tot dusver verschenen DLC apart op disc (incluis Undead Nightmare) en over een GotY versie is nog geen woord gerept. Zal dit jaar i.i.g. niet verschijnen.Op maandag 25 oktober 2010 19:00 schreef msnk het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
RDR nu halen of wachten op een game+DLC versie? Meen zoiets gehoord te hebben niet zo lang geleden
quote:I see, thanksOp maandag 25 oktober 2010 19:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee. In december verschijnt alle tot dusver verschenen DLC apart op disc (incluis Undead Nightmare) en over een GotY versie is nog geen woord gerept. Zal dit jaar i.i.g. niet verschijnen.
quote:Is die straks ook los te spelen? Zoals GTA Episodes?
quote:JaOp maandag 25 oktober 2010 19:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is die straks ook los te spelen? Zoals GTA Episodes?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is die straks ook los te spelen? Zoals GTA Episodes?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee. In december verschijnt alle tot dusver verschenen DLC apart op disc (incluis Undead Nightmare) en over een GotY versie is nog geen woord gerept. Zal dit jaar i.i.g. niet verschijnen.
quote:Nevermind.Op maandag 25 oktober 2010 19:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat was een andere vraag CybjeHet antwoord van der W is handiger ook...
quote:WHYOp maandag 25 oktober 2010 19:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Party chat terwijl je SP geemt, wat een tijdperk en jaar voor games
Games
Cyb
Roy
Rest
Aquila
360
Zo genoeg liefde.
quote:En wij hebben een xbox360
quote:Pffffffffffgggghhttttt TSsssssssssssssskkkk!!!!! PFfffffff stelletje noobies meeeehnn
quote:Vanaf vannacht op fokgames zijn er dingen te winnen, ook wel speciaal voor topic 500Op maandag 25 oktober 2010 20:15 schreef MMaRsu het volgende:
Deel 500 WOOHOOO
Maarre niet eens wat goodies te winnen ofzo wat is dit voor onzin
quote:[me=start paint op][/me]Op maandag 25 oktober 2010 20:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Vanaf vannacht op fokgames zijn er dingen te winnen, ook wel speciaal voor topic 500
quote:Huis van die rus met hele zooi wapens. just in caseOp maandag 25 oktober 2010 18:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Welke modem betreft het hier? Die in het huis met een pool achterin in het tuin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Huis van die rus met hele zooi wapens. just in caseClaymores voor en achter neerleggen, en de hele tijd van voor naar achter lopen... zo is het mij in ieder geval geluktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Hans????Op maandag 25 oktober 2010 22:15 schreef AQuila360 het volgende:
We kunnen weer met IDeal betalen bij Hans
Iedereen bestellen dus!!!111
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:18 schreef Valentine_ het volgende:
Ik zoek een spel voor de XBOX die mij 'traint' in het leven.
Iets zoals ze ook voor de Wii hebben, personal trainer etc.
Nu zoek ik een spel dus die me helpt bij het fitnessen.
Kent iemand zo'n?
quote:Halo3 en reach zijn goede games hier voor.
quote:Credit Card nodig toch?!Op maandag 25 oktober 2010 18:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Indertijd wel, xbox360 had best een bagger lineup.
Puike OP. En voor wie het nog niet wist: amazon.co.uk verzendt nu ook gratis naar Nederland. Heb je wel de langzame versie die er een week over doet, maar andere webwinkels kunnen het wel vergeten nu wmb.
quote:Ja maar een credit card heb je wel zo snel terugverdiend..Op maandag 25 oktober 2010 23:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Credit Card nodig toch?!
En mooie op
quote:Hans de JongeOp maandag 25 oktober 2010 22:15 schreef AQuila360 het volgende:
We kunnen weer met IDeal betalen bij Hans
Iedereen bestellen dus!!!111
quote:Ook wanneer hij op het punt staat om te trouwen.Op maandag 25 oktober 2010 23:51 schreef Digixz het volgende:
[..]
Hans de JongeHoudt ons altijd goed op de hoogte!
quote:Dat staat wel op een aantal sites jaOp dinsdag 26 oktober 2010 00:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kwam morgen nou de nieuwe dashboard?
quote:Schijnbaar vanwege Fable 3.. Hoor nog wel dat mensen problemen hebben met de betaOp dinsdag 26 oktober 2010 00:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat staat wel op een aantal sites jaBen benieuwd
quote:Wat voor problemen?Op dinsdag 26 oktober 2010 00:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Schijnbaar vanwege Fable 3.. Hoor nog wel dat mensen problemen hebben met de beta
quote:Schijnbaar met het spelen van een paar games, niet kunnen booten
quote:Wat een TOP games.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:29 schreef Wessiej het volgende:
Win games!?! Games? Ja games
http://games.fok.nl/siten(...)ween-prijsvraag.html
quote:Oké, nog niet gelezen... Afwachten tot morgenOp dinsdag 26 oktober 2010 00:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Schijnbaar met het spelen van een paar games, niet kunnen booten
quote:Embargo staat op 8 uur deze ochtend.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Review is al rap offline gehaald, maar men heeft nog wel kunnen optekenen dat Eurogamer Fable III een 8 geeft.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 01:04 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Alles doet het, en het zit niet eens vol.
Ben je weer aan het flateren?
quote:De inbox "wessiej" is niet beschikbaar
quote:Jij hebt de review op je rekening genomen?Op dinsdag 26 oktober 2010 01:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Embargo staat op 8 uur deze ochtend.
quote:zal wel debug zijn, dus dan is het Nebo die erop los mag!Op dinsdag 26 oktober 2010 01:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij hebt de review op je rekening genomen?
quote:Nee, staat wel om 8 uur online bij onsOp dinsdag 26 oktober 2010 01:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij hebt de review op je rekening genomen?
quote:Rare zaak, toch wel meerdere PM's vandaag ontvangen.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik blijf de melding houden. Wat een gek*nker joh.
quote:Volgens mij liep heel die serie niet zo lekker, NBA Homecourt is er ook maar 1 van geweest, FIFA street verkocht voor geen meter, het zou mij niets verbazen als EA de stekker uit heel die soort games heeft getrokken!Op dinsdag 26 oktober 2010 01:12 schreef Valentine_ het volgende:
Weet iemand trouwens of de NFL street's op de next-gens komen of zijn die opgehouden?
quote:Jammer want NFL street was toch echtwel een super game.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Volgens mij liep heel die serie niet zo lekker, NBA Homecourt is er ook maar 1 van geweest, FIFA street verkocht voor geen meter, het zou mij niets verbazen als EA de stekker uit heel die soort games heeft getrokken!
quote:Heel slecht.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:16 schreef Valentine_ het volgende:
Ken je misschien een alternatief voor NFL street?
Hoe is NFL tour eigenlijk?
quote:Spank kan ik daarentegen wel gewoon PM'en. Vage shit in ieder geval.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Rare zaak, toch wel meerdere PM's vandaag ontvangen.
quote:Als je nu besteld wel ja, ze verzenden rond de klok van 5/6/7 uur, dus als je dat nu doet is het handig.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Spank kan ik daarentegen wel gewoon PM'en. Vage shit in ieder geval.
Anyhow, ik heb voor morgen even wat points nodig. Gamehubs is de beste optie geloof ik?
quote:Maak er meteen werk van dan.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als je nu besteld wel ja, ze verzenden rond de klok van 5/6/7 uur, dus als je dat nu doet is het handig.
quote:Tief een eind op, Castlevania is een fantastische game.
quote:Het schijnt dat alleen mensen met een gemodde console nieuwe games zoals Fable III, Star Wars TFU2 niet kunnen spelen
quote:Symphony of the Night & Harmony of Despair.Op dinsdag 26 oktober 2010 03:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tief een eind op, Castlevania is een fantastische game.
quote:Ah was dat het?Op dinsdag 26 oktober 2010 04:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het schijnt dat alleen mensen met een gemodde console nieuwe games zoals Fable III, Star Wars TFU2 niet kunnen spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |