quote:UFC, wat een heerlijke game.Op zondag 24 oktober 2010 12:47 schreef Valentine_ het volgende:
Nieuwe dilemma...
Red dead redemption of UFC 2010?
quote:Dat sloeg idd nergens op, je kan de AI heel vaak door laten lopen zodat ze het volgende checkpoint triggeren en dan zijn alle enemies meteen wegOp zondag 24 oktober 2010 00:27 schreef Sigmund666 het volgende:
Wat is COD: MW2 echt ongelofelijk simpel
Ik wil nou echt niet arrogant zijn of doen, maar Veteran is een fucking eitje. De AI het meeste werk laten opknappen, soms hier en daar wel eens doodgaan, meer niet.
quote:Vooral bij het voorlaatste level is dat wel heel duidelijk te zienOp zondag 24 oktober 2010 13:30 schreef ach het volgende:
[..]
Dat sloeg idd nergens op, je kan de AI heel vaak door laten lopen zodat ze het volgende checkpoint triggeren en dan zijn alle enemies meteen weg
quote:Voor 3 euro inc wil ik me er wel aan wagenOp zondag 24 oktober 2010 12:54 schreef badboynova het volgende:
als echt een heel goed spel wil spelen, dan moet je full auto voor 10 euro van mij over nemen.
quote:RDR natuurlijk, hands down.Op zondag 24 oktober 2010 12:47 schreef Valentine_ het volgende:
Nieuwe dilemma...
Red dead redemption of UFC 2010?
quote:Letterlijk het enige stukje wat redelijk frustrerend was was Favela.Op zondag 24 oktober 2010 13:40 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Vooral bij het voorlaatste level is dat wel heel duidelijk te zien![]()
Dat je die deur moet breachen en de explosieven niet mag raken. Ik heb serieus 2 man neergeschoten, riot shield gepakt en teruggelopen terwijl Price de rest neerschoot
quote:Dat viel me stiekem nog reuze mee. Het enige dat je niet mag gebeuren is in een hoek klem zitten ofzo. Verder is het echt heel veel geduld hebben en zo hier en daar opnieuw proberen. Laatste stukje van The Only Easy Day.....was Yesterday is zo enorm frustrerend en kutOp zondag 24 oktober 2010 20:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Letterlijk het enige stukje wat redelijk frustrerend was was Favela.
quote:Favela was kut, ben daar echt tientallen keren doodgegaan door random grenades die over alle huisjes heenvlogenOp zondag 24 oktober 2010 20:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Letterlijk het enige stukje wat redelijk frustrerend was was Favela.
quote:Kunnen we hieruit opmaken dat Nebo nog in wereld 1 vertoeft?Op maandag 25 oktober 2010 10:20 schreef Nebo het volgende:
Echte bazen spelen Super Meat Boy. Als je die helemaal kunt halen mag je jezelf een gamer noemen
quote:Ik heb de eerste vijf werelden A+, Dark World tot en met wereld drie A+ en ben nog maar 1300 keer doodgegaan (wat een nette score is)Op maandag 25 oktober 2010 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kunnen we hieruit opmaken dat Nebo nog in wereld 1 vertoeft?
quote:http://yourshapegame.us.ubi.com/Op maandag 25 oktober 2010 18:18 schreef Valentine_ het volgende:
Ik zoek een spel voor de XBOX die mij 'traint' in het leven.
Iets zoals ze ook voor de Wii hebben, personal trainer etc.
Nu zoek ik een spel dus die me helpt bij het fitnessen.
Kent iemand zo'n?
quote:Ben al in wereld 5 henk, maar ik ging nu eerst even alles completen in world 1.
quote:Heb je hardcore gamer Bibbedie al in je lijst dan?Op maandag 25 oktober 2010 18:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ben al in wereld 5 henk, maar ik ging nu eerst even alles completen in world 1.
En sta bovenaan de leaderboards duzzzz
quote:He wont accept my requestOp maandag 25 oktober 2010 18:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je hardcore gamer Bibbedie al in je lijst dan?
quote:Heb je het wel lief gevraagd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |