En dat terwijl je het zo'n 2 jaar hebt lopen hypenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:41 schreef AQuila360 het volgende:![]()
[..]
Ik was er aan begonnen maar het was te vrij ik wist niet welke kant ik op moest en toen was het allemaal een beetje crappy.
Wel jammer want Oblivion heb ik ook op 120+ uur staan
Volgens mij heeft het iets met belastingen te maken. Ik baal er ook van, want daarom is er ook geen Rock Band Network in Nederland.quote:
Ik snap z'n punt wel, als je in Oblivion de sewers uitloopt kijk je zo tegen de stad aan. In Fallout 3 daarentegen kom je in de wasteland terecht, zonder dat je een duidelijke waypoint hebt. De eerste keer liep ik de verkeerde kant op en ging een half uur later dood door een of andere enemy waar ik niet tegen bewapend was, waarna ik opnieuw kon beginnen. Toen liep ik wel de goede kant op en kwam ik Megaton tegen maar ging ik weer dood, pas de derde keer was ik waar de game wilde dat ik moest zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat een onzin bij Oblivion kun je ook gewoon overal naartoe waar je wil. Ik bedoel Fallout 3 is qua opzet bijna hetzelfde als Oblivion..
Joystiq was ook al laaiend enthousiast. In de wetenschap dat Bayonetta ook steengoed was ben ik nu zeer geïnteresseerd geraakt.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:05 schreef speknek het volgende:
Goede review van Vanquish @ EG: http://www.eurogamer.net/articles/2010-10-18-vanquish-review
9/10, komt behoorlijk uit de left field voor mij; maar goed, tussen Castlevania, Enslaved en Fallout NV heb ik er echt nul tijd voor.
Uhhhh jawel? Gewoon onder Mijn Xbox net zoals op de oude site...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:04 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
Je kan ook niet meer zien welke vrienden online zijn.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er zit ook gewoon een pijl in de game die aangeeft waar je naartoe moet!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:15 schreef SpankmasterC het volgende:
Hmmm gek van Fallout, je ziet toch vrij snel dat kleine dorpje voor je liggen en van daaruit kom je ook bijna automatisch wel bij Megaton terecht...!
Ik zie wel een 'friendcenter' maar geen lijst met vrienden. En ja, die heb ik welquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:30 schreef Carmichael het volgende:
[..]
Uhhhh jawel? Gewoon onder Mijn Xbox net zoals op de oude site...
Aan het draaidende laaddingetje daar rechts te zien laden die vrienden net zo traag als de hele sitequote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zie wel een 'friendcenter' maar geen lijst met vrienden. En ja, die heb ik wel
Vrij snel als je de goede kant oploopt ja. Als je uit de vault rechtsafslaat zoals ik, kom je Megaton niet tegen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:15 schreef SpankmasterC het volgende:
Hmmm gek van Fallout, je ziet toch vrij snel dat kleine dorpje voor je liggen en van daaruit kom je ook bijna automatisch wel bij Megaton terecht...!
Je hebt op dat moment nog geen missie toch?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zit ook gewoon een pijl in de game die aangeeft waar je naartoe moet!
Jawel. Volgens mij wordt het aangeraden om naar Megaton te gaan.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Vrij snel als je de goede kant oploopt ja. Als je uit de vault rechtsafslaat zoals ik, kom je Megaton niet tegen.
[..]
Je hebt op dat moment nog geen missie toch?
Het is een verdomd handige starters basis ja.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jawel. Volgens mij wordt het aangeraden om naar Megaton te gaan.
Niets. Geen draaiend laaddingetje te zienquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:48 schreef ach het volgende:
[..]
Aan het draaidende laaddingetje daar rechts te zien laden die vrienden net zo traag als de hele site
Of je bent gewoon een slechte gamer die het gooit op slecht leveldesign omdat dat toevallig je werk is.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:08 schreef speknek het volgende:
Hmm nu ik het terugkijk zie ik het pijltje inderdaad. Die was me indertijd niet opgevallen, of wel, maar wilde een kleine detour nemen en viel gelijk in de Bethesda val van dingen uit willen proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:52 schreef Rijstbal het volgende:
Fallout 3. Vond het eerst geweldig. Totdat een klasgenoot van me bewust het einde had verklapt. Ik was er toen ook gelijk mee gekapt. Hij wist ook niet waarom ik pissig op hem was.Ik roep altijd dat iedereen dood gaat in games, beetje running gag geworden hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Master Chief gaat namelijk ook dood!!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Net als Soap en Price, die gaan ook dood. En Shepperd ook!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik roep altijd dat iedereen dood gaat in games, beetje running gag geworden hier
Master Chief gaat namelijk ook dood!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Van Alan Wake komt toch ook een vervolg?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:07 schreef Rijstbal het volgende:
Hoe kan Sheppard nou dood gaan?
Dan is er toch geen vervolg?
Natuurlijk wel! Wantquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:07 schreef Rijstbal het volgende:
Hoe kan Sheppard nou dood gaan?
Dan is er toch geen vervolg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Nee, niet die Sheppard. Dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Van Alan Wake komt toch ook een vervolg?
quote:Pak maar in!Op woensdag 20 oktober 2010 15:29 schreef Wessiej het volgende:
[TK]Xbox 360 games, oa Dead Rising 2, F1 en Pro Evo 2011
Good games yo
quote:Na een uurtje tof, erg charming, en leuke gameplay. Echt een toffe arcadegame. Niets beat Super Meat Boy btwOp woensdag 20 oktober 2010 20:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Pak maar in!
Hoe is Costume nog iets eigenlijk?
quote:Fruit, wat ben je toch ook makkelijk somsOp woensdag 20 oktober 2010 17:51 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]Yo kankerspoil die game anders Roy
Wat doe je
edit: ZIT JE TE TROLLEN KUTJONG?
quote:Mooie tijden heb jeOp woensdag 20 oktober 2010 20:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Na een uurtje tof, erg charming, en leuke gameplay. Echt een toffe arcadegame. Niets beat Super Meat Boy btw
quote:Always
quote:Kunnen ze niets aan doen... Aan die overwinning van gister hebben ze de komende 10 jaar ook weer genoeg.Op woensdag 20 oktober 2010 23:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Niet naast je schoenen gaan lopen he
quote:OVERSPANNEOp woensdag 20 oktober 2010 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fruit, wat ben je toch ook makkelijk soms![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 23:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kunnen ze niets aan doen... Aan die overwinning van gister hebben ze de komende 10 jaar ook weer genoeg.
quote:Ik heb iemand in mn lijst die jou volgens mij geregeld verslaat!Op woensdag 20 oktober 2010 23:06 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Always
Moet nog steeds de koningen vinden die mijn Trials HD tijden voorbij rijden.
quote:Op dagelijkse basis? zozoOp donderdag 21 oktober 2010 00:00 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb iemand in mn lijst die jou volgens mij geregeld verslaat!
quote:Een van de betere/beste XBLA games indeed.Op donderdag 21 oktober 2010 02:05 schreef MMaRsu het volgende:
Super Meat Boy is zooo fucking goed trouwens
Veel beter dan N+. Die heb ik wel wat gespeeld en dit leek me een beetje hetzelfde maar echt veel cooler :p. Beetje mario style die world maps enz en dan heb je nog warppoints, geheime screens e.d. Wel pittig maar als je doodgaat respawn je direct zonder loaden enz dus zo'n probleem is het niet. De muziek is ook erg tof als je een beetje van rock en chiptunes houdt. Echt toffe game voor maar 800 puntjes
Gare avatar nu trouwens moest em zelf resizen ofzo dat ging niet echt tof dus nu lijkt het nergens op maarja boeiend heb er nu al moeite voor gedaan.
quote:The video mentions at the end the multiplayer expansion will be priced at 1200 MS points for Xbox Live and $14.99 for PSN and PC.
No date yet other then winter.
quote:Wat een koningen, kan niet wachtenVideo games -- not just rhythm games, but all video games -- rarely show this much ambition. Even more rare are occasions where developers manage to fulfill the impossibly lofty goals they set before themselves. Rock Band 3 manages both with ease, backing up brilliant ideas with flawless execution. It raises the bar so exceptionally high that, once again, it's just about impossible to see where the rhythm genre is going to go from here.
quote:Ik denk wel iets duurder btwOp vrijdag 22 oktober 2010 12:21 schreef speknek het volgende:
Die "echte" gitaar gaat 250 euro kosten, dus ik wacht nog wel een jaartje.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 13:03 schreef gniffie het volgende:
iemand al hyped voor fable 3? Grootser, Epischer, diverser EN MEER BUGS![]()
![]()
quote:heb 2 maanden moeten wachten op mijn lego game van the hut. Zie het maar als een kerstmis cadeautje als die eindelijk binnenkrijgtOp zaterdag 23 oktober 2010 15:46 schreef speknek het volgende:
Omdat Enslaved en Castlevania tegelijkertijd uitkwamen, en Castlevania eerder in de winkel lag, had ik zoiets van: ik koop die wel in de winkel, en dan bestel ik Enslaved cheap van thehut.com.
Maar dat is de laatste keer dat ik dat gedaan heb, nu ruim twee weken nadat ie dispatched was nog steeds niet binnen.. Okay ik ben ook nog niet klaar met Castlevania, maar toch. Ben inmiddels alweer meer gehypet voor Fallout NV, en eigenlijk, voor die paar pleuro hoef ik het ook niet te laten.
quote:Heb ik jou ook niet op XBL gehad?Op zaterdag 23 oktober 2010 16:39 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb NV ook gekocht hoor terwijl ik Castlevania nog niet uit heb spekkie :p.
quote:Ik vond Veteran ook niet heel erg moeilijkOp zondag 24 oktober 2010 00:27 schreef Sigmund666 het volgende:
Wat is COD: MW2 echt ongelofelijk simpel
Ik wil nou echt niet arrogant zijn of doen, maar Veteran is een fucking eitje. De AI het meeste werk laten opknappen, soms hier en daar wel eens doodgaan, meer niet.
quote:HALOOp zondag 24 oktober 2010 12:47 schreef Valentine_ het volgende:
Nieuwe dilemma...
Red dead redemption of UFC 2010?
quote:UFC, wat een heerlijke game.Op zondag 24 oktober 2010 12:47 schreef Valentine_ het volgende:
Nieuwe dilemma...
quote:Dat sloeg idd nergens op, je kan de AI heel vaak door laten lopen zodat ze het volgende checkpoint triggeren en dan zijn alle enemies meteen wegOp zondag 24 oktober 2010 00:27 schreef Sigmund666 het volgende:
Wat is COD: MW2 echt ongelofelijk simpel
Ik wil nou echt niet arrogant zijn of doen, maar Veteran is een fucking eitje. De AI het meeste werk laten opknappen, soms hier en daar wel eens doodgaan, meer niet.
quote:Vooral bij het voorlaatste level is dat wel heel duidelijk te zienOp zondag 24 oktober 2010 13:30 schreef ach het volgende:
[..]
Dat sloeg idd nergens op, je kan de AI heel vaak door laten lopen zodat ze het volgende checkpoint triggeren en dan zijn alle enemies meteen weg
quote:Voor 3 euro inc wil ik me er wel aan wagenOp zondag 24 oktober 2010 12:54 schreef badboynova het volgende:
als echt een heel goed spel wil spelen, dan moet je full auto voor 10 euro van mij over nemen.
quote:RDR natuurlijk, hands down.Op zondag 24 oktober 2010 12:47 schreef Valentine_ het volgende:
Nieuwe dilemma...
quote:Letterlijk het enige stukje wat redelijk frustrerend was was Favela.Op zondag 24 oktober 2010 13:40 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Vooral bij het voorlaatste level is dat wel heel duidelijk te zien![]()
Dat je die deur moet breachen en de explosieven niet mag raken. Ik heb serieus 2 man neergeschoten, riot shield gepakt en teruggelopen terwijl Price de rest neerschoot
quote:Dat viel me stiekem nog reuze mee. Het enige dat je niet mag gebeuren is in een hoek klem zitten ofzo. Verder is het echt heel veel geduld hebben en zo hier en daar opnieuw proberen. Laatste stukje van The Only Easy Day.....was Yesterday is zo enorm frustrerend en kutOp zondag 24 oktober 2010 20:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Letterlijk het enige stukje wat redelijk frustrerend was was Favela.
quote:Favela was kut, ben daar echt tientallen keren doodgegaan door random grenades die over alle huisjes heenvlogenOp zondag 24 oktober 2010 20:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Letterlijk het enige stukje wat redelijk frustrerend was was Favela.
quote:Kunnen we hieruit opmaken dat Nebo nog in wereld 1 vertoeft?Op maandag 25 oktober 2010 10:20 schreef Nebo het volgende:
Echte bazen spelen Super Meat Boy. Als je die helemaal kunt halen mag je jezelf een gamer noemen
quote:Ik heb de eerste vijf werelden A+, Dark World tot en met wereld drie A+ en ben nog maar 1300 keer doodgegaan (wat een nette score is)Op maandag 25 oktober 2010 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kunnen we hieruit opmaken dat Nebo nog in wereld 1 vertoeft?
quote:http://yourshapegame.us.ubi.com/Op maandag 25 oktober 2010 18:18 schreef Valentine_ het volgende:
Ik zoek een spel voor de XBOX die mij 'traint' in het leven.
Iets zoals ze ook voor de Wii hebben, personal trainer etc.
Nu zoek ik een spel dus die me helpt bij het fitnessen.
Kent iemand zo'n?
quote:Ben al in wereld 5 henk, maar ik ging nu eerst even alles completen in world 1.
quote:Heb je hardcore gamer Bibbedie al in je lijst dan?Op maandag 25 oktober 2010 18:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ben al in wereld 5 henk, maar ik ging nu eerst even alles completen in world 1.
En sta bovenaan de leaderboards duzzzz
quote:He wont accept my requestOp maandag 25 oktober 2010 18:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je hardcore gamer Bibbedie al in je lijst dan?
quote:Heb je het wel lief gevraagd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |