quote:Op maandag 25 oktober 2010 11:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat Graffiti 6 hebben we nu ook wel gehoord![]()
![]()
.
quote:Er wordt vaak flauw gedaan over Onderweg en tot op de dag van vandaag begrijp ik niet waarom. Het is 'gewoon' een hartstikke leuke plaat, imho.Op maandag 25 oktober 2010 11:49 schreef alors het volgende:
Wat flauw, Abel afkraken, niks mis met dat nummer...
quote:Maar dat is met meer dingen zo hoor, in de 90s week ook allemaal 'oh dit is echt een foute plaat die ik nu ga aanvragen' ik dacht ou krijgen we de Macarena of zoiets, nee hoor gewoon een goede plaatOp maandag 25 oktober 2010 11:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Er wordt vaak flauw gedaan over Onderweg en tot op de dag van vandaag begrijp ik niet waarom. Het is 'gewoon' een hartstikke leuke plaat, imho.
quote:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 12:40 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Dear Jessie van Madonna is, en niet van Rollergirl.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 12:40 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Dear Jessie van Madonna is, en niet van Rollergirl.
quote:Inderdaad.Op maandag 25 oktober 2010 12:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kansloze kutherrie. Geschreeuw om niks.
quote:Ik ook... Al vind ik Effe Ekdom, alleen dankzij Gerard, ook wel aardig.Op maandag 25 oktober 2010 12:14 schreef ConscienceNL het volgende:
Man, wat mis ik de nooit grappig, het geouwehoer van Stenders, de Vara TV-Privé, kassa, kookplaat...
quote:Vrijdagmiddag, tussen 14-16 is er nog de nooit grappigOp maandag 25 oktober 2010 12:14 schreef ConscienceNL het volgende:
Man, wat mis ik de nooit grappig, het geouwehoer van Stenders, de Vara TV-Privé, kassa, kookplaat...
quote:Daar zou best een goede dance versie van gebakken kunnen worden...
quote:Ja dat weet ik, en die programma's luister ik ook best vaak, net als op donderdag Siebelink en Stenders op KX. Maar op andere dagen vind ik alles zo serieus.Op maandag 25 oktober 2010 12:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag, tussen 14-16 is er nog de nooit grappig
En dan 's avonds tussen 22 en 01Stenders Late Vermaak
met een driedubbele dosis geouwehoer van Stenders en steengoeie muziek
quote:hou op zeg, het rijst de pan al uit met slechte gejatte dancenummers, hierna komt er alweer een voorbijOp maandag 25 oktober 2010 13:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar zou best een goede dance versie van gebakken kunnen worden...
quote:Danceversies zijn niet per definitie slecht gejat.Op maandag 25 oktober 2010 13:11 schreef alors het volgende:
[..]
hou op zeg, het rijst de pan al uit met slechte gejatte dancenummers, hierna komt er alweer een voorbij![]()
Ik heb er een hele mooie akoestische live bij Claudia versie van
quote:Blijft idd een hééérlijk nummerOp maandag 25 oktober 2010 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
ROBYN!!!,
,
!
Eén van de beste platen van de '00's.
quote:Niets aan toe te voegenOp maandag 25 oktober 2010 11:56 schreef alors het volgende:
[..]
Maar dat is met meer dingen zo hoor, in de 90s week ook allemaal 'oh dit is echt een foute plaat die ik nu ga aanvragen' ik dacht ou krijgen we de Macarena of zoiets, nee hoor gewoon een goede plaatDurven mensen dat niet te zeggen ofzo? Het is natuurlijk makkelijk afkraken dan ophemelen.
Twarres bv, vind ik ook bepaald niet kut, maar dat wordt ook altijd afgekraakt
En dan tegenover Miss Mondriool en Jacqueline doen alsof dat het beste is wat Nederland ooit heeft voortgebracht
quote:Zucht ende zwijmelOp maandag 25 oktober 2010 13:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Blijft idd een hééérlijk nummer. Vooral ook in de loungy uitvoering
.
quote:Yup. Zelfde als de afweging bij het wel/niet MH maken van Kane-nummers: ze worden allemaal MH gemaakt.Op maandag 25 oktober 2010 13:33 schreef Bellatrix het volgende:
Al die trage Kane nummers lijken op elkaar.
quote:Die ja
quote:Eens.Op maandag 25 oktober 2010 13:33 schreef Bellatrix het volgende:
Al die trage Kane nummers lijken op elkaar.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 13:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee joh. Ding is al schijf geweestbij WaterstadFM.
quote:Kiest 3FM vaak een Megahit die ook Alarmschijf is, of kiest 538 vaak een Alarmschijf die ook Megahit is? Denk daar eens over na.Op maandag 25 oktober 2010 11:16 schreef alors het volgende:
[..]
Hai Domien, nu je hier toch bent: Ik snap niet dat er zo vaak gevestigde namen als megahit worden gekozen. Zo veilig allemaal en dat voor een station dat pretendeert nieuwe ontdekkingen te doen en serious talent scout. De laatste tijd is het zelf vaak zo dat 538 dezelfde alarmschijf heeft
quote:Niet reageren, Domien.. Niet reageren, Domien.. Niet reageren. Domien.Op maandag 25 oktober 2010 11:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik mag 'm eindelijk ook draaien."
Dát maakt radio tegenwoordig zo tragisch. Laat dj's toch meer hun gang gaan.
quote:Serieus?
quote:Toch reageren.Op maandag 25 oktober 2010 11:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik mag 'm eindelijk ook draaien."
Dát maakt radio tegenwoordig zo tragisch. Laat dj's toch meer hun gang gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |