quote:Dan moet 't vooral dat geweest zijn, hoewel ze nauwelijks te horen is . Zat er ook nog stiekem een naaktfoto van haar in het singlehoesje gevouwen?Op maandag 25 oktober 2010 11:11 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Haaaa, gelukkig. Weer eens gezeik op de MH. Vollédig democratisch gekozen, lieve mensen. Ik zat er bij, geen dwang opgelegd. Meezingen van Ilse hielp veel mee, dat wel
quote:Waren er niet een paar bij die de kaken stijf op elkaar hielden, waardoor werd aangenomen dat ze Dinand als megahit wilden ?Op maandag 25 oktober 2010 11:11 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Haaaa, gelukkig. Weer eens gezeik op de MH. Vollédig democratisch gekozen, lieve mensen. Ik zat er bij, geen dwang opgelegd. Meezingen van Ilse hielp veel mee, dat wel
quote:Op maandag 25 oktober 2010 11:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan moet 't vooral dat geweest zijn, hoewel ze nauwelijks te horen is . Zat er ook nog stiekem een naaktfoto van haar in het singlehoesje gevouwen?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 11:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Waren er niet een paar bij die de kaken stijf op elkaar hielden, waardoor werd aangenomen dat ze Dinand als megahit wilden ?
quote:Hai Domien, nu je hier toch bent: Ik snap niet dat er zo vaak gevestigde namen als megahit worden gekozen. Zo veilig allemaal en dat voor een station dat pretendeert nieuwe ontdekkingen te doen en serious talent scout. De laatste tijd is het zelf vaak zo dat 538 dezelfde alarmschijf heeftOp maandag 25 oktober 2010 11:11 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
quote:Nee Bart AOp maandag 25 oktober 2010 11:18 schreef -Hans- het volgende:
Vanmiddag weer Rabbering? Als het goed is gaat hij weer de nieuwe van Krause draaien.
quote:Eh nee dat was Lets Get LiveOp maandag 25 oktober 2010 11:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die zat toch vorige week in het popduel ?
quote:Ik heb 'm nog gelezen idd!Op maandag 25 oktober 2010 11:20 schreef -Hans- het volgende:
Kud, hele reactie weg... Roel had je mijn reactie die nu weg is al gelezen? Reactie ging in elk geval over Dance! Dance! Dance! With somebody en dat het zo'n mooi moment was toen die plaat werd ingestart tijdens SR. Freaking koud op de Grote markt en toen die plaat. Heerlijk moment.
Maurice, shit!
quote:Ik zag vanochtend hun clip van White Knuckles op MTV, hijs vetOp maandag 25 oktober 2010 11:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je hoort Ilse amper.
![]()
Oh Domien, zou je aub af en toe iets van OK Go kunnen draaien![]()
![]()
quote:De meest geniale clip ooit jaOp maandag 25 oktober 2010 11:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend hun clip van White Knuckles op MTV, hijs vet![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 11:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat Graffiti 6 hebben we nu ook wel gehoord![]()
![]()
.
quote:Er wordt vaak flauw gedaan over Onderweg en tot op de dag van vandaag begrijp ik niet waarom. Het is 'gewoon' een hartstikke leuke plaat, imho.Op maandag 25 oktober 2010 11:49 schreef alors het volgende:
Wat flauw, Abel afkraken, niks mis met dat nummer...
quote:Maar dat is met meer dingen zo hoor, in de 90s week ook allemaal 'oh dit is echt een foute plaat die ik nu ga aanvragen' ik dacht ou krijgen we de Macarena of zoiets, nee hoor gewoon een goede plaatOp maandag 25 oktober 2010 11:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Er wordt vaak flauw gedaan over Onderweg en tot op de dag van vandaag begrijp ik niet waarom. Het is 'gewoon' een hartstikke leuke plaat, imho.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |