quote:Op maandag 25 oktober 2010 12:40 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Dear Jessie van Madonna is, en niet van Rollergirl.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 12:40 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Dear Jessie van Madonna is, en niet van Rollergirl.
quote:Inderdaad.Op maandag 25 oktober 2010 12:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kansloze kutherrie. Geschreeuw om niks.
quote:Ik ook... Al vind ik Effe Ekdom, alleen dankzij Gerard, ook wel aardig.Op maandag 25 oktober 2010 12:14 schreef ConscienceNL het volgende:
Man, wat mis ik de nooit grappig, het geouwehoer van Stenders, de Vara TV-Privé, kassa, kookplaat...
quote:Vrijdagmiddag, tussen 14-16 is er nog de nooit grappigOp maandag 25 oktober 2010 12:14 schreef ConscienceNL het volgende:
Man, wat mis ik de nooit grappig, het geouwehoer van Stenders, de Vara TV-Privé, kassa, kookplaat...
quote:Daar zou best een goede dance versie van gebakken kunnen worden...
quote:Ja dat weet ik, en die programma's luister ik ook best vaak, net als op donderdag Siebelink en Stenders op KX. Maar op andere dagen vind ik alles zo serieus.Op maandag 25 oktober 2010 12:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag, tussen 14-16 is er nog de nooit grappig
En dan 's avonds tussen 22 en 01Stenders Late Vermaak
met een driedubbele dosis geouwehoer van Stenders en steengoeie muziek
quote:hou op zeg, het rijst de pan al uit met slechte gejatte dancenummers, hierna komt er alweer een voorbijOp maandag 25 oktober 2010 13:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar zou best een goede dance versie van gebakken kunnen worden...
quote:Danceversies zijn niet per definitie slecht gejat.Op maandag 25 oktober 2010 13:11 schreef alors het volgende:
[..]
hou op zeg, het rijst de pan al uit met slechte gejatte dancenummers, hierna komt er alweer een voorbij![]()
Ik heb er een hele mooie akoestische live bij Claudia versie van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |