quote:Dat geloof ik ook wel...
quote:Gaat het met jou ook uitstekend dan?Op woensdag 27 oktober 2010 12:40 schreef Stefka het volgende:
Beetje eng hoeveel onze verhalen overeen komen MeanDutchy
quote:Laat het nou maar gewoon gaan. Probeer je het jezelf nog moeilijk te maken? Als je ex haar uiterlijk wilt veranderen, dan doet ze dat toch lekker. Waarom denk je dat jij daar de reden van bent? Dat je haar onzeker hebt gemaakt en ze daarom haar hele uiterlijk en levensstijl veranderd is een beetje overdreven.Op woensdag 27 oktober 2010 14:14 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel...
Maarja het is gewoon kut om op een punt in te zien, hoe je je hebt gedragen tegenover iemand...
Mijn ex is sinds het uit is gegaan met mij enorm afgevallen, heeft een nieuw kapsel/haarkleur genomen, al haar oude kleding weggetieft en nieuwe kleding gekocht, ALLES is anders aan haar..
Hoewel ze nu echt straalt kan ik toch weinig andere conclusies trekken dan dat ik dit allemaal heb aangericht bij haar... Ik heb haar kennelijk zo onzeker gemaakt dat ze vond dat ze een totale metamorfose moest ondergaan...
Ze is in positieve zin veranderd, dat wel.. maar soms voel ik mezelf er schuldig aan...En ik denk dat haar ouders er ook zo over denken...
Maarja er valt nu niets meer aan te veranderen, ik gun het haar en hoop dat de volgende beter voor haar is
quote:Hoe ze haar afvallen ook aangepakt heeft, het verandert de situatie niet. Je moet het los laten.Op woensdag 27 oktober 2010 16:14 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik denk dat ik daar de reden van ben, omdat ze van mij een bepaalde toewijding verwachtte als vriend,
en ik heb haar het tegenovergestelde gegeven... Ik ga verder niet meer op de details in wat ik allemaal al dan niet fout heb gedaan.
Het is niet zo dat ik haar hele metamorfose aan mezelf toewijt, dat zou een arrogante gedachte zijn. Ik denk echter wel dat ik er een grote rol in heb gespeeld. En als het allemaal nieuw leuk en positief zou zijn bij haar dan had ik het er een stuk minder lastig mee.
Maar ze is in 2 maanden tijd 20 ( ! ) kilo afgevallen, door een dieet waarbij je alleen maar shakes mag nemen, wat je maximaal 6 weken mag doen. Zij heeft het 12 weken gedaan, en is nog steeds half bezig.
Ik sprak haar dus zaterdag, en nu blijkt dat ze enorme haaruitval heeft, ziet er bleek uit, is heel vaak ziek en vaak te moe om nog wat te doen in het weekend...
Dat doet me gewoon pijn, en al was de relatie maar 8 maanden het was wel een vrij intense....
quote:Niet gezienOp woensdag 27 oktober 2010 16:32 schreef goofy_goober het volgende:
Maar je maakt er een probleem van terwijl het jouw probleem niet meer is.
quote:Ja, eigenlijk welOp woensdag 27 oktober 2010 14:16 schreef MeanDutchy het volgende:
[..]
Gaat het met jou ook uitstekend dan?
quote:je hebt haar niet meer gesproken behalve dat zei lekker thuis heeft gezeten vandaag en jij voor haar gewerkt hebt?Op woensdag 27 oktober 2010 16:58 schreef Stefka het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk welBen weer aan het daten nu 2 maanden nadat het uit is en heb mijn ex 3-4 weken niet meer gesproken en door die 2 factoren gaat het eigenlijk weer gewoon goed met mij.
Nu moet ik toegeven dat er juist vandaag weer ontwikkelingen zijn op het exen-front. Ze belde mij vanmiddag op met tranen en alles. Het ging niet goed met haar en ze vroeg of ik haar werk vandaag wilde overnemen (kantoortje schoonmaken, zij heeft dat baantje via mij). Daar was ik wel toe bereid.
Vervolgens nog maar even voor de vorm gepraat wat er scheelde. Kennelijk gedoe met haar vader en nog steeds dat ze depressief is. Ik voelde er opvallend genoeg erg weinig bij. Heb verder ook niet echt naar de details gevraagd. Dat mag ze lekker zelf oplossen. Ben stiekem ook wel blij dat ik me niet meer hoef te bemoeien met die overkill aan drama rond haar leven.
quote:Tot vandaag heb ik haar zo'n 4 weken niet gesproken en het geld van dat werken gaat gewoon naar mij hoorOp woensdag 27 oktober 2010 17:05 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
je hebt haar niet meer gesproken behalve dat zei lekker thuis heeft gezeten vandaag en jij voor haar gewerkt hebt?
quote:Maar koos ze daar niet zelf voor? Misschien klink ik nu nogal lullig maar in die tijd dat ik zo zwaar me klote voelde omdat alles tegen zat heb ik ook moeten doorzetten omdat ik anders juist nóg meer dingen verlies.Op woensdag 27 oktober 2010 17:10 schreef Stefka het volgende:
[..]
Tot vandaag heb ik haar zo'n 4 weken niet gesproken en het geld van dat werken gaat gewoon naar mij hoorIk had ook nee kunnen zeggen, maar dan was ze waarschijnlijk ontslagen en was ze dat enige beetje vastigheid en eigen inkomen dat ze heeft ook nog kwijt.
quote:Eigenlijk heb je daar wel een punt ja. Nouja, nu is de belofte al gemaakt. Mocht dit nog een keer voorkomen zal ik er nog eens goed over nadenken of ik dan weer ja zeg.Op woensdag 27 oktober 2010 17:15 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Maar koos ze daar niet zelf voor? Misschien klink ik nu nogal lullig maar in die tijd dat ik zo zwaar me klote voelde omdat alles tegen zat heb ik ook moeten doorzetten omdat ik anders juist nóg meer dingen verlies.
quote:Ik snap het ook wel, maar toch.Op woensdag 27 oktober 2010 17:17 schreef Stefka het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je daar wel een punt ja. Nouja, nu is de belofte al gemaakt. Mocht dit nog een keer voorkomen zal ik er nog eens goed over nadenken of ik dan weer ja zeg.
quote:Had mijn 'ex' ook last van. Ben blij dat ik niet meer de sjaak ben. Een stuk rustiger nu wat dat betreft, heerlijk![b]Op woensdag 27 oktober 2010 16:58 Ben stiekem ook wel blij dat ik me niet meer hoef te bemoeien met die overkill aan drama rond haar leven.
quote:Je moet gewoon echt aan je zelf denken. En lekker boeiend ik woon ook in klein dorpje haha ook met stadsrechten. Heb met 2 jongens gezoend die elkaar beiden goed kennen, maar noway dat hun het van elkaar weten of uberhaüpt iemand het weetOp woensdag 27 oktober 2010 17:50 schreef Pan.da het volgende:
Zaterdagnacht de kans op een one night stand afgeslagen. Woon in een klein stadje (dorp is het eigenlijk, maar stadsrechten) en roddels gaan er snel. Wil geen gezeik en ik ben ook een poos neerslachtig geweest, dus dacht: "Dit gaat misschien te snel".
Toch zit het er wel in dat ik binnenkort maar eens aan mij zelf ga denken. De aandacht van vrouwen voelt goed en ik krijg ook het idee dat mijn ex verder gaat met haar leven. Geeft een goed gevoel, dat je meer afstand kunt nemen en dat analyseren (met name in de eerste maand) verleden tijd is.
quote:Niks moet.Op woensdag 27 oktober 2010 21:33 schreef MOD het volgende:
Ik ben nu op het punt met mijn ex dat we over en weer mailtjes aan het sturen zijn om de laatste dingen er uit te gooien. Ik heb hier geen zin in wil ik later "nog vrienden blijven" als dat er nog in zit.
Het is moeilijk om afstand te nemen en compleet het contact af te breken als je elkaar nog zo mist en het eigenlijk niet wilt, maar het verziekt uiteindelijk de sfeer en slaat om in ruzie en dergelijk.
Ben bang haar mailtje te openen omdat het op deze manier door blijft gaan. Ik heb alles van me afgeschreven en nog een reactie gehad ook. Die ik dus niet wil lezen. Want dan staan daar weer dingen in waar ik op moet reageren en ik haat dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Hmm ik ga geen verder initiatief nu nemen om contact te zoeken hoor. Zij is degene die weg wilde lopen van de problemen, mag zij ook de eerste stap weer zetten tot enig contact met voor voor betekenis dan ookOp woensdag 27 oktober 2010 23:41 schreef MOD het volgende:
Hmm jah maar uiteindelijk blijf je zelf met het gevoel rondlopen als je op wat voor manier dan ook contact blijft zoeken. Jij hebt daar zelf wel een denkbeeld over denk ik, maar het lijkt me niet gezond.
Ik vond het maar een naar mailtje dat ik terug kreeg, maar ik hoef nu niet meer terug te mailen en constant dingen te horen die ik toch niet wil horen of zien. Wat dat betreft blijf ik dus nog even uit haar buurt voorlopig om me zelf maar even te sparen.
Zet me er toe aan om niet meer facebook te checken etc. Ook al wil ik dat zo graag, en al die andere dingen.
Uiteindelijk zal het wel loslopen heb ik het idee, Heb sterk de vermoedens dat ik wel op de goede weg zit, maar denk dat uiteindelijke jaloezie me tot onnodige en lompe acties zal zetten, zoals in haar aanwezigheid extra opvallend te doen en dat soort zaken.
Heb ik uiteindelijk me zelf mee, maar het is een zwakte.
quote:Solidair: ja. Maar of het verstandig is is een tweede.Op woensdag 27 oktober 2010 22:18 schreef MOD het volgende:
Het lijkt me enigszins solidair om te reageren als er nog vragen zijn van beide kanten. Wel nu heeft ze gereageerd met drie woorden dus voel ik er verder ook niks meer voor om daar op weer een mail te sturen. Contact is dus van af nu helemaal afgesloten.
quote:Jezus man, je laat je toch zo niet behandelen door je ex?Op dinsdag 26 oktober 2010 04:51 schreef Catkiller het volgende:
En dan mag je aan horen dat je moet weten dat je altijd veel voor haar zal betekenen en dat ze het uit heeft gemaakt voor zichzelf, als we bij elkaar horen dan komt het wel goed maar niet perse nu, nee het komt godverdomme nooit meer goed want je gaat toch vrolijk verder met een ander, denk je dat ik 2e keus ga spelen? En dan mag je aan horen dat ze gewoon niet eenzaam wilt zijn, iemand wilt hebben om dingen mee te doen enzo, en niet met zomaar iedereen want dan kon ze wel met die ene persoon nemen, oftewel wat als het niks gaat worden met mijn toekomstige relatie(s), dan moet ik toch wel jou hebben om nog dingen mee te ondernemen, zo ziet ik dat. En dan mag je aan horen dat we zo goed konden praten en dat ze dat mist.. Bezint eer ge begint, alles wat er was zal toch nooit meer hetzelfde zijn zonder relatie ook al probeer je het nog zo hard.
quote:Dat is volgens mij inderdaad het beste dat je kunt doen die eerste weken. Als ik bedenk wat ik er allemaal uit heb gegooid aan zelfonterende uitspraken daar gaan de haren in mijn nek nu nog recht overeind van staan...Op woensdag 27 oktober 2010 23:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Het werkt overigens wel goed als je in de eerste weken geen contact hebt, want zoals je zegt het helpt niet als je in die fase alleen maar contact blijft zoeken terwijl het nog een chaos in je hoofd is. Heb ook niet meer haar hyves bekeken, ook niet aan vrienden gevraagd hoe het was met haar.
Maar je moet echt eerst zelf je rust vinden voordat je uberhaupt nog maar aan fatsoenlijk gesprekken met je ex kunt denken imo. Ook geen mailtjes dus. Als ik iets verschrikkelijk vind, en ook enorm verkeerd heb zien gaan is het non-verbale communicatie. Daar begin ik ook liever niet aan.
quote:Hoort bij de ups & downs.Op donderdag 28 oktober 2010 13:59 schreef Duimelot het volgende:
Ik ben weer weg aan het zakken naar terug bij af![]()
snap dat niet zo goed van mezelf
ik was er toch overheen?
of hoort dat er bij in ups en downs...
doe dan maar snel weer een up
quote:Same!Op donderdag 28 oktober 2010 13:30 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik voel me niet constant meer ''de ex van'', maar gewoon een losstaand persoon die ook weer zijn eigen doelen en leven heeft..
Het lijkt ook wel dat ik pas de laatste dagen echt kan begrijpen waarom ze het uit heeft gemaakt. Als ik in haar schoenen had gestaan, had ik het al veel eerder gedaan.
Op sommige momenten mis ik het nog weleens, vooral op van die gure dagen als vandaag, dat je het liefst lekker met je meisje op de bank een filmpje gaat kijken oid, maar dan bedenk ik me maar dat er ooit vast wel een moment komt dat ik weer zoiets moois kan beleven, en dan een stuk wijzer op relatiegebied, en met iemand die beter bij me past
quote:kee dat geeft een mens hoop!Op donderdag 28 oktober 2010 15:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hoort bij de ups & downs.
Na meer dan 4,5 maanden heb ik nog steeds wel 's een down, alleen niet zo frequent meer. Hoort er allemaal bij he.
quote:Dat is inderdaad ook bij mij. Nu al een poos geen contact en dan is het meteen zoveel rustiger in m'n hoofd.. Het gaat daarom nu aardig goed, maar als hij opeens weer contact op zou nemen, kan ik me voorstellen dat ik ook weer terug bij af ben...Op donderdag 28 oktober 2010 18:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kee dat geeft een mens hoop!
denk dat dat ook wel samen gaat met contact
contact, al is het minimaal, brengt me uit balans.
en toch wil ik het niet missen
quote:Bewijs haar dan het tegendeel. Laat zien dat je zelf ook tot veel in staat bent. Probeer die knop nou eens om te zetten en niet in het verleden te blijven leven. Richt je op de toekomst, richt je op werk/studie, vrienden, nieuwe mensen, etc. Als dat goed zit dan komt er vanzelf wel weer een nieuw leuk meisje om de hoek kijken.Op donderdag 28 oktober 2010 16:26 schreef MOD het volgende:
[..]
Dat haat ik zo. Ik heb mijn eigen dingen wel, maar ik lijk me zelf te blijven spiegelen aan haar leven. En dan voel ik me zo te min en al die dingen, dat ik echt depri ben geworden en nog amper m'n kamer uit kom en niks meer wil ondernemen.
En ik mis haar ook. Al vraag ik me steeds meer af hoe zij er over denkt. Volgens mij boeit het haar geen reet meer speelt ze met de gedachte dat het blij is dat ze niet verder met me hoeft en trots is op haarzelf dat ze zo veel beter is en ook veel beter kan krijgen, nu ze eenmaal los van me is.
quote:Ben er mee bezig, het tegendeel bewijzen. Het is alleen dat zij toch niet meer trots is en het haar ws ook niet echt meer boeit. Het gaat ook echt om mijn eigenwaarde en niet haar, dus die moet ik herwinnen. Het is alleen dat ik het zo naar vind dat het allemaal zo lang moet duren. Ik was goed bezig en nu krijg ik weer een trap na, dus jah. Gewoon door gaan en het maar accepteren en er niks meer achter zoeken, dus ook geen contact. Al zegt ze zelf wel dat ze het er enorm moeilijk mee heeft, mij mist, van me houdt, vrienden wilt blijven en al die andere dingen, ik geloof er alleen geen fuck van en het blijft echt malen in mijn hoofd terwijl ik dat niet wil.Op donderdag 28 oktober 2010 19:24 schreef Stefka het volgende:
[..]
Bewijs haar dan het tegendeel. Laat zien dat je zelf ook tot veel in staat bent. Probeer die knop nou eens om te zetten en niet in het verleden te blijven leven. Richt je op de toekomst, richt je op werk/studie, vrienden, nieuwe mensen, etc. Als dat goed zit dan komt er vanzelf wel weer een nieuw leuk meisje om de hoek kijken.
quote:En als ik dat dus lees, denk ik dat mijn ex daar ook over denkt. Ik weet het, niet doen jongen, niet aan denken, maar het voelt gewoon klote dat zij ook met die gedachte kan rondlopen.De contactpoging van mijn ex gisteren heeft mij eigenlijk niet meer van slag gebracht. Was er gisteren wel eventjes door van de kaart, maar heb me vandaag weer zonder problemen op het studeren kunnen storten.
quote:Ach zoiets heb je denk ik snel hoor mod, ik heb ook constant de neiging dat ik er alles aan wil doen om op welk vlak dan ook niet onder te doen voor mijn ex...Op donderdag 28 oktober 2010 20:07 schreef MOD het volgende:
[..]
Ben er mee bezig, het tegendeel bewijzen.
[..]
quote:Contact is iets dat ik al die tijd al vermijd. Als zij mij sporadisch een smsje stuurt dan reageer ik, maar uit mezelf onderneem ik voorlopig nog steeds niets. Ik wil er gewoon niet meer door van slag worden gebrachtOp donderdag 28 oktober 2010 18:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kee dat geeft een mens hoop!
denk dat dat ook wel samen gaat met contact
contact, al is het minimaal, brengt me uit balans.
en toch wil ik het niet missen
quote:Hoooo, hold your horses. Anders ga je eerst even zonder al te veel verwachtingen daten in plaats van dat je nu al bijna namen gaat bedenken voor je toekomstige kinderenOp donderdag 28 oktober 2010 21:01 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Ach zoiets heb je denk ik snel hoor mod, ik heb ook constant de neiging dat ik er alles aan wil doen om op welk vlak dan ook niet onder te doen voor mijn ex...
Nu heb ik het wat dat betreft niet al te moeilijk, mijn ex werkt fulltime, is niet echt een enorm feestbeest, en al is ze best een graag gezien persoon, echt super veel ''echte'' vriendinnen heeft ze niet.
Alhoewel ik echt respect voor haar heb met wat ze allemaal doet denk ik niet dat ik op welk punt dan ook jaloers op haar hoef te zijn, of tegen haar op hoef te kijken. Zij ook niet naar mij overigens...
Maar ik kan me best voorstellen, dat wanneer je een heel aantrekkelijke en populaire vriendin hebt (gehad), die meerdere keren in de week uitgaat, ''interessante'' dingen doet oid, je jezelf dan erg competitief naar haar gaat voelen, al slaat het feitelijk natuurlijk helemaal nergens op. Iedereen leidt zijn leven zoals hij of zij dit het liefste wil...
Ik sta nu op het punt te gaan daten met een nieuwe meid overigens. In tegenstelling tot mijn ex die even oud was als ik, is zij 3 jaar jonger. Daarnaast heeft ze ook een veel uitgebreider sociaal leven dan mijn ex...
Maar wat me nu al opgevallen is, is dat er qua karakter veel meer bijzit, en ook haar uiterlijk is behoorlijk goed
Kom daarmee toch tot lastige punten hier en daar. Mijn ex was niet mijn ideale meid, maar achteraf paste ze op bepaalde punten eigenlijk best goed bij me. Ik hou er niet van om constant sociale verplichtingen te hebben, en bracht liever tijd met haar door. We hadden veel tijd voor elkaar daardoor, waren veel samen. Ik hoop dat dat met haar ( eventueel) ook zo zal zijn, en ook het leeftijdsverschil speelt wel een beetje mee al was mijn ex ook absoluut niet volwassen voor haar leeftijd.
Moet een beetje de juiste grens opzoeken wat betreft het niet een exacte kopie van mijn ex willen zoeken ( en dus iedereen die daar in principe niet aan voldoet afwijzen ) , en meisjes daadwerkelijk ''afwijzen'' omdat ik denk dat we zodanig van elkaar verschillen dat het gewoon niet gaat werken. In dat laatste geval begin ik er al nieteens aan in plaats van dat ik het moet afkappen....
Wat een lange post toch weer
quote:Haha, ik moet nu inderdaad niet te wanhopig overkomen op zoek naar een nieuwe relatieOp donderdag 28 oktober 2010 21:23 schreef Maharbal het volgende:
Hoooo, hold your horses. Anders ga je eerst even zonder al te veel verwachtingen daten in plaats van dat je nu al bijna namen gaat bedenken voor je toekomstige kinderen.
quote:Voor mij is het 4,5 maanden, en ik heb grotendeels momenten waarop ik mij goed voel. Maar nu in een relatie stappen is wellicht niet het beste idee. Ik merk het nu al aan mezelf: ik loop wat te daten, maar ik voel weinig tot niets voor die meiden. Het gezelschap is leuk....Op vrijdag 29 oktober 2010 12:00 schreef Bartinhoo het volgende:
Wellicht heb je gelijk...
Ik wil niet nog een keer een meisje teleurstellen, dus ga het met haar gewoon heel rustig aanpakken...
Niets overhaast.. ook om zelf te kijken of ik er inderdaad klaar voor ben...
Het is nu ruim 4 maanden uit, waarvan mijn ex me nog 1.5 maand heeft laten hopen dat alles weer goed zou komen. Eigenlijk staat de teller dus pas op 2.5...
Momenteel voelt het al vanaf zondag goed, maar misschien komt dat omdat ik tentamenweek had, en dus echt even andere dingen aan mijn hoofd...
Maar tjsa, ik mis bepaalde dingen wel heel erg, en ik vind dit echt een leuke meid..
Zou zonde zijn om die te laten lopen, maar aan de andere kant voel ik nog heel veel voor mijn ex merk ik als ik haar spreek.... Wat is wijsheid..
quote:In die fase zit ik nu ook. Gezelschap is leuk, maar in een relatie stappen wil ik nog niet. Pas als ik er klaar voor ben, ga ik er voor. Zolang ik maar eerlijk blijf tegenover vrouwenOp vrijdag 29 oktober 2010 12:50 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Voor mij is het 4,5 maanden, en ik heb grotendeels momenten waarop ik mij goed voel. Maar nu in een relatie stappen is wellicht niet het beste idee. Ik merk het nu al aan mezelf: ik loop wat te daten, maar ik voel weinig tot niets voor die meiden. Het gezelschap is leuk....
En uiteraard mis ik bepaalde dingen ook erg. Uiteindelijk geldt het oude adagium: eerst gelukkig zijn met jezelf voordat je gelukkig kan zijn met iemand anders / iemand anders gelukkig kunt maken.
quote:Best klote is dat inderdaad.. Ik vind dit qua uiterlijk echt een super aantrekkelijke meid, en ook haar karakter is echty super, maar om echt te zeggen dat ik al veel voor haar voel, nee...Op vrijdag 29 oktober 2010 12:50 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Voor mij is het 4,5 maanden, en ik heb grotendeels momenten waarop ik mij goed voel. Maar nu in een relatie stappen is wellicht niet het beste idee. Ik merk het nu al aan mezelf: ik loop wat te daten, maar ik voel weinig tot niets voor die meiden. Het gezelschap is leuk....
En uiteraard mis ik bepaalde dingen ook erg. Uiteindelijk geldt het oude adagium: eerst gelukkig zijn met jezelf voordat je gelukkig kan zijn met iemand anders / iemand anders gelukkig kunt maken.
quote:GamenOp vrijdag 29 oktober 2010 15:49 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Best klote is dat inderdaad.. Ik vind dit qua uiterlijk echt een super aantrekkelijke meid, en ook haar karakter is echty super, maar om echt te zeggen dat ik al veel voor haar voel, nee...
Zoiets moet natuurlijk groeien, maar moet ook niet te snel voor iemand gaan ineens nu. Niet eerlijk tegenover mezelf maar vooral niet tegenover haar!
Weekend volplannen is inderdaad het beste goofy!
Tot het eind van de zomer is dat eigenlijk prima gelukt, maar net goed want dat waren de eerste maandjes. Sinds het jaar weer begonnen is gaat het helaas iets lastiger allemaal. De avondjes zitten vol en zaterdag werk ik gelukkig de ochtend, maar verder is ook iedereen student en druk bezig met een beetje geld bijverdienen in het weekend, waardoor ik zaterdag en zondagmiddag toch vaak mezelf moet zien te vermakenI' ll just deal with it
quote:Ik was ook degene die een punt achter de relatie had gezet, maar dat betekent niet dat het makkelijker is.. Voor mij was het ook ontzettend moeilijk om die knoop door te hakken. Ik heb er ook veel verdriet van gehad, en vroeg me af of ik wel de goede beslissing had genomen omdat ik met zo erg miste. Maar hou vol, het is echt het beste om geen contact op te nemen. Dat weet je zelf ook!Op vrijdag 29 oktober 2010 18:12 schreef Flappieee het volgende:
Ik volg jullie verhalen nu al een tijd en ik moet zeggen dat het mij ontzettend helpt. Het is misschien raar aangezien ik zelf een punt achter mijn relatie heb gezet. Ik heb er op dit moment erg veel verdriet over en het doet het ontzettend pijn, het is ook nog niet vreselijk lang over.... Toch helpen jullie verhalen, want ze laten me zien dat alles uiteindelijk wel goed komt.
Ik probeer geen contact met hem te hebben om hem de ruimte te geven, maar ik moet zeggen dat het me zwaar valt.. Alles in me zegt dat ik iets van hem wil horen, zie je dan maar eens te beheersen
quote:Dat is niet raar, de mensen die de relatie verbroken hebben moeten ook een verlies verwerken. Hebben jullie overigens wel goed gepraat met elkaar, zodat jullie het beiden goed kunnen afsluiten? En hoe is dat 'geen contact hebben' tot stand gekomen, heeft hij het contact afgekapt? Daarnaast vind ik het wel erg netjes van je dat je ondanks je gevoelens hem met rust laat.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:12 schreef Flappieee het volgende:
Ik volg jullie verhalen nu al een tijd en ik moet zeggen dat het mij ontzettend helpt. Het is misschien raar aangezien ik zelf een punt achter mijn relatie heb gezet. Ik heb er op dit moment erg veel verdriet over en het doet het ontzettend pijn, het is ook nog niet vreselijk lang over.... Toch helpen jullie verhalen, want ze laten me zien dat alles uiteindelijk wel goed komt.
Ik probeer geen contact met hem te hebben om hem de ruimte te geven, maar ik moet zeggen dat het me zwaar valt.. Alles in me zegt dat ik iets van hem wil horen, zie je dan maar eens te beheersen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door MeanDutchy op 29-10-2010 18:50:37 ]
quote:Tja als de andere daarin geen interesse heeft houdt het op natuurlijk, maar het lijkt mij wel het proberen waard. Met een gesprekje kunnen beiden partijen nog even melden wat ze te melden hebben als niet alles is uitgesproken, en helpt het haar met verwerken en loslaten.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:53 schreef MOD het volgende:
Wij zijn ook niet goed uit elkaar gegaan maar dan heeft contact zoeken geen zin als het voor de ene partij gewoon uitgesproken is. Dat maakt het altijd een lastige situatie, echter is het dan toch al voorbij, dus wat is je win uiteindelijk.. Het helpt dan wel om alles er uit te gooien wat je altijd nog had willen zeggen maar neem dan wel de tijd voor je mailtje. En je hoeft het niet persé te sturen.
quote:Precies, kan me voorstellen dat je de hoop hebt, maar je moet niet vergeten dat het uitgegaan is. En een relatie gaat niet 'zomaar' uit.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:59 schreef MeanDutchy het volgende:
Ik begrijp alleen niet waarom je in de toekomst hoopt op een tweede kans. Je hebt het toch uitgemaakt omdat het niet lekker ging? Dan betekend dus dat je er geen toekomst meer in zag, waarom zou die er wel moeten zijn over een onbepaalde tijd?
quote:Nou ik snap het wel.. Bij mij ging mijn relatie ook uit vanwege verschillende levensfasen en behoefte aan wat meer vrijheid (waren al bij elkaar vanaf ons 16e & 6 jaar samen), niet omdat het gevoel verkeerd zat. Want we hielden nog genoeg van elkaar voor een heel leven, alleen het werkte nu gewoon niet. Ik kan me wel indenken dat als we elkaar weer tegenkomen over een hele poos en de omstandigheden er naar zijn, we misschien nog een nieuwe kans zouden kunnen hebben. Ik ga er absoluut niet vanuit, maar ik zie wel dat die kans eventueel bestaat.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:07 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Precies, kan me voorstellen dat je de hoop hebt, maar je moet niet vergeten dat het uitgegaan is. En een relatie gaat niet 'zomaar' uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |