abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88018546
Beetje eng hoeveel onze verhalen overeen komen MeanDutchy :D
pi_88021850
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 13:33 schreef goofy_goober het volgende:
Je denkt teveel. ;)
Dat geloof ik ook wel...
Maarja het is gewoon kut om op een punt in te zien, hoe je je hebt gedragen tegenover iemand...

Mijn ex is sinds het uit is gegaan met mij enorm afgevallen, heeft een nieuw kapsel/haarkleur genomen, al haar oude kleding weggetieft en nieuwe kleding gekocht, ALLES is anders aan haar..
Hoewel ze nu echt straalt kan ik toch weinig andere conclusies trekken dan dat ik dit allemaal heb aangericht bij haar... Ik heb haar kennelijk zo onzeker gemaakt dat ze vond dat ze een totale metamorfose moest ondergaan...
Ze is in positieve zin veranderd, dat wel.. maar soms voel ik mezelf er schuldig aan...En ik denk dat haar ouders er ook zo over denken...

Maarja er valt nu niets meer aan te veranderen, ik gun het haar en hoop dat de volgende beter voor haar is :)
pi_88021905
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 12:40 schreef Stefka het volgende:
Beetje eng hoeveel onze verhalen overeen komen MeanDutchy :D
Gaat het met jou ook uitstekend dan? >:)
pi_88024462
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 14:14 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Dat geloof ik ook wel...
Maarja het is gewoon kut om op een punt in te zien, hoe je je hebt gedragen tegenover iemand...

Mijn ex is sinds het uit is gegaan met mij enorm afgevallen, heeft een nieuw kapsel/haarkleur genomen, al haar oude kleding weggetieft en nieuwe kleding gekocht, ALLES is anders aan haar..
Hoewel ze nu echt straalt kan ik toch weinig andere conclusies trekken dan dat ik dit allemaal heb aangericht bij haar... Ik heb haar kennelijk zo onzeker gemaakt dat ze vond dat ze een totale metamorfose moest ondergaan...
Ze is in positieve zin veranderd, dat wel.. maar soms voel ik mezelf er schuldig aan...En ik denk dat haar ouders er ook zo over denken...

Maarja er valt nu niets meer aan te veranderen, ik gun het haar en hoop dat de volgende beter voor haar is :)
Laat het nou maar gewoon gaan. Probeer je het jezelf nog moeilijk te maken? Als je ex haar uiterlijk wilt veranderen, dan doet ze dat toch lekker. Waarom denk je dat jij daar de reden van bent? Dat je haar onzeker hebt gemaakt en ze daarom haar hele uiterlijk en levensstijl veranderd is een beetje overdreven.
Op de één of andere manier probeer jij overal jezelf de schuld van te geven. En wat kan jij analyseren zeg, ik zou doodmoe worden van mezelf. Accepteer nou dat het over is. Je kwijnt al 4 maanden weg in zelfmedelijden na een relatie van slechts 8 maanden, kom op zeg..
pi_88026445
Ik denk dat ik daar de reden van ben, omdat ze van mij een bepaalde toewijding verwachtte als vriend,
en ik heb haar het tegenovergestelde gegeven... Ik ga verder niet meer op de details in wat ik allemaal al dan niet fout heb gedaan.

Het is niet zo dat ik haar hele metamorfose aan mezelf toewijt, dat zou een arrogante gedachte zijn. Ik denk echter wel dat ik er een grote rol in heb gespeeld. En als het allemaal nieuw leuk en positief zou zijn bij haar dan had ik het er een stuk minder lastig mee.
Maar ze is in 2 maanden tijd 20 ( ! ) kilo afgevallen, door een dieet waarbij je alleen maar shakes mag nemen, wat je maximaal 6 weken mag doen. Zij heeft het 12 weken gedaan, en is nog steeds half bezig.
Ik sprak haar dus zaterdag, en nu blijkt dat ze enorme haaruitval heeft, ziet er bleek uit, is heel vaak ziek en vaak te moe om nog wat te doen in het weekend...
Dat doet me gewoon pijn, en al was de relatie maar 8 maanden het was wel een vrij intense....
  woensdag 27 oktober 2010 @ 16:32:59 #82
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88027147
Maar je maakt er een probleem van terwijl het jouw probleem niet meer is.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_88027632
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 16:14 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik denk dat ik daar de reden van ben, omdat ze van mij een bepaalde toewijding verwachtte als vriend,
en ik heb haar het tegenovergestelde gegeven... Ik ga verder niet meer op de details in wat ik allemaal al dan niet fout heb gedaan.

Het is niet zo dat ik haar hele metamorfose aan mezelf toewijt, dat zou een arrogante gedachte zijn. Ik denk echter wel dat ik er een grote rol in heb gespeeld. En als het allemaal nieuw leuk en positief zou zijn bij haar dan had ik het er een stuk minder lastig mee.
Maar ze is in 2 maanden tijd 20 ( ! ) kilo afgevallen, door een dieet waarbij je alleen maar shakes mag nemen, wat je maximaal 6 weken mag doen. Zij heeft het 12 weken gedaan, en is nog steeds half bezig.
Ik sprak haar dus zaterdag, en nu blijkt dat ze enorme haaruitval heeft, ziet er bleek uit, is heel vaak ziek en vaak te moe om nog wat te doen in het weekend...
Dat doet me gewoon pijn, en al was de relatie maar 8 maanden het was wel een vrij intense....
Hoe ze haar afvallen ook aangepakt heeft, het verandert de situatie niet. Je moet het los laten.

Mijn ex heeft altijd veel op mij gesteund en nu het uit is, vlucht hij bijna 24/7 in zijn werk, rookt hij ongelooflijk veel, drinkt veel, doet dingen die totaal niet bij hem lijken te passen etc. Ik maakte me daar heel erg druk om, want hij zorgde niet goed voor zichzelf.
Iemand wees mij er op dat het mijn taak niet meer is. Hoe moeilijk ook, zijn zorgen zijn mijn zorgen niet meer. Het gaat mij niets meer aan.

Dat geldt ook voor jou! Hoe moeilijk ook, leg het naast je neer en richt je vooral op jezelf. Ik ben het namelijk met iedereen hier eens dat je na 4 maanden nog veel te veel bezig bent met het hoe en waarom, je schuldig voelen en druk maken.
pi_88027654
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 16:32 schreef goofy_goober het volgende:
Maar je maakt er een probleem van terwijl het jouw probleem niet meer is.
Niet gezien ;) maar zelfde strekking inderdaad haha!
pi_88028319
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 14:16 schreef MeanDutchy het volgende:

[..]

Gaat het met jou ook uitstekend dan? >:)
Ja, eigenlijk wel :D Ben weer aan het daten nu 2 maanden nadat het uit is en heb mijn ex 3-4 weken niet meer gesproken en door die 2 factoren gaat het eigenlijk weer gewoon goed met mij.

Nu moet ik toegeven dat er juist vandaag weer ontwikkelingen zijn op het exen-front. Ze belde mij vanmiddag op met tranen en alles. Het ging niet goed met haar en ze vroeg of ik haar werk vandaag wilde overnemen (kantoortje schoonmaken, zij heeft dat baantje via mij). Daar was ik wel toe bereid.

Vervolgens nog maar even voor de vorm gepraat wat er scheelde. Kennelijk gedoe met haar vader en nog steeds dat ze depressief is. Ik voelde er opvallend genoeg erg weinig bij. Heb verder ook niet echt naar de details gevraagd. Dat mag ze lekker zelf oplossen. Ben stiekem ook wel blij dat ik me niet meer hoef te bemoeien met die overkill aan drama rond haar leven.
pi_88028641
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 16:58 schreef Stefka het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk wel :D Ben weer aan het daten nu 2 maanden nadat het uit is en heb mijn ex 3-4 weken niet meer gesproken en door die 2 factoren gaat het eigenlijk weer gewoon goed met mij.

Nu moet ik toegeven dat er juist vandaag weer ontwikkelingen zijn op het exen-front. Ze belde mij vanmiddag op met tranen en alles. Het ging niet goed met haar en ze vroeg of ik haar werk vandaag wilde overnemen (kantoortje schoonmaken, zij heeft dat baantje via mij). Daar was ik wel toe bereid.

Vervolgens nog maar even voor de vorm gepraat wat er scheelde. Kennelijk gedoe met haar vader en nog steeds dat ze depressief is. Ik voelde er opvallend genoeg erg weinig bij. Heb verder ook niet echt naar de details gevraagd. Dat mag ze lekker zelf oplossen. Ben stiekem ook wel blij dat ik me niet meer hoef te bemoeien met die overkill aan drama rond haar leven.
je hebt haar niet meer gesproken behalve dat zei lekker thuis heeft gezeten vandaag en jij voor haar gewerkt hebt?
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_88028823
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 17:05 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

je hebt haar niet meer gesproken behalve dat zei lekker thuis heeft gezeten vandaag en jij voor haar gewerkt hebt?
Tot vandaag heb ik haar zo'n 4 weken niet gesproken en het geld van dat werken gaat gewoon naar mij hoor :P Ik had ook nee kunnen zeggen, maar dan was ze waarschijnlijk ontslagen en was ze dat enige beetje vastigheid en eigen inkomen dat ze heeft ook nog kwijt.
pi_88029092
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 17:10 schreef Stefka het volgende:

[..]

Tot vandaag heb ik haar zo'n 4 weken niet gesproken en het geld van dat werken gaat gewoon naar mij hoor :P Ik had ook nee kunnen zeggen, maar dan was ze waarschijnlijk ontslagen en was ze dat enige beetje vastigheid en eigen inkomen dat ze heeft ook nog kwijt.
Maar koos ze daar niet zelf voor? Misschien klink ik nu nogal lullig maar in die tijd dat ik zo zwaar me klote voelde omdat alles tegen zat heb ik ook moeten doorzetten omdat ik anders juist nóg meer dingen verlies.
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_88029177
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 17:15 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Maar koos ze daar niet zelf voor? Misschien klink ik nu nogal lullig maar in die tijd dat ik zo zwaar me klote voelde omdat alles tegen zat heb ik ook moeten doorzetten omdat ik anders juist nóg meer dingen verlies.
Eigenlijk heb je daar wel een punt ja. Nouja, nu is de belofte al gemaakt. Mocht dit nog een keer voorkomen zal ik er nog eens goed over nadenken of ik dan weer ja zeg.
pi_88029407
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 17:17 schreef Stefka het volgende:

[..]

Eigenlijk heb je daar wel een punt ja. Nouja, nu is de belofte al gemaakt. Mocht dit nog een keer voorkomen zal ik er nog eens goed over nadenken of ik dan weer ja zeg.
Ik snap het ook wel, maar toch.
Kijk ik snap gerust dat je haar wilt helpen. Maar verbeterd het de situatie als ze niet gaat werken?! als ze zich rot voelt om iets van haar pa ofzo ? Mij lijkt als je gezeik thuis hebt dat je de situatie dan ook wilt omzeilen, door vaak daar weg te zijn.

Bij mij is nu pas alles op gang aan het gaan dat het degelijk verloopt, maar koos ik toen om te stoppen met mijn stage dan was ik nu niet zo ver gekomen en was ik nu niet zo gelukkig geweest.

Maar als zei nu beslist niet meer te gaan werken dan word het er in de toekomst ook niet beter op. In ieder geval at the moment dan niet.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 17:31:22 #91
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88029779
quote:
[b]Op woensdag 27 oktober 2010 16:58 Ben stiekem ook wel blij dat ik me niet meer hoef te bemoeien met die overkill aan drama rond haar leven.
Had mijn 'ex' ook last van. Ben blij dat ik niet meer de sjaak ben. Een stuk rustiger nu wat dat betreft, heerlijk! ^O^
pi_88030599
Zaterdagnacht de kans op een one night stand afgeslagen. Woon in een klein stadje (dorp is het eigenlijk, maar stadsrechten) en roddels gaan er snel. Wil geen gezeik en ik ben ook een poos neerslachtig geweest, dus dacht: "Dit gaat misschien te snel".

Toch zit het er wel in dat ik binnenkort maar eens aan mij zelf ga denken. De aandacht van vrouwen voelt goed en ik krijg ook het idee dat mijn ex verder gaat met haar leven. Geeft een goed gevoel, dat je meer afstand kunt nemen en dat analyseren (met name in de eerste maand) verleden tijd is.
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_88030752
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 17:50 schreef Pan.da het volgende:
Zaterdagnacht de kans op een one night stand afgeslagen. Woon in een klein stadje (dorp is het eigenlijk, maar stadsrechten) en roddels gaan er snel. Wil geen gezeik en ik ben ook een poos neerslachtig geweest, dus dacht: "Dit gaat misschien te snel".

Toch zit het er wel in dat ik binnenkort maar eens aan mij zelf ga denken. De aandacht van vrouwen voelt goed en ik krijg ook het idee dat mijn ex verder gaat met haar leven. Geeft een goed gevoel, dat je meer afstand kunt nemen en dat analyseren (met name in de eerste maand) verleden tijd is.
Je moet gewoon echt aan je zelf denken. En lekker boeiend ik woon ook in klein dorpje haha ook met stadsrechten. Heb met 2 jongens gezoend die elkaar beiden goed kennen, maar noway dat hun het van elkaar weten of uberhaüpt iemand het weet :+
en de overige personen kennen ze allemaal niet.

Maar hier houd ik me nu niet meer zo mee bezig omdat ik nu me goed kan voelen zonder de slet te spelen :P
pi_88034362
Het enige kutte wat ik allemaal vind is dat ik het idee heeft dat zij mij in 2 weken is vergeten en ik haar niet kan vergeten :)
Of niet?
pi_88037730
edit laat maar v erander de tekst zo even goed

[ Bericht 89% gewijzigd door GeelSuperKuiken op 27-10-2010 21:02:11 ]
pi_88038887
Huh ik snap er vrij weinig van, komt dat omdat ik te weinig weet van wat er is gebeurd of moet je nog wat meer uitleggen? Wat is er gebeurd dan?
  woensdag 27 oktober 2010 @ 21:33:35 #97
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_88041104
Ik ben nu op het punt met mijn ex dat we over en weer mailtjes aan het sturen zijn om de laatste dingen er uit te gooien. Ik heb hier geen zin in wil ik later "nog vrienden blijven" als dat er nog in zit.

Het is moeilijk om afstand te nemen en compleet het contact af te breken als je elkaar nog zo mist en het eigenlijk niet wilt, maar het verziekt uiteindelijk de sfeer en slaat om in ruzie en dergelijk.

Ben bang haar mailtje te openen omdat het op deze manier door blijft gaan. Ik heb alles van me afgeschreven en nog een reactie gehad ook. Die ik dus niet wil lezen. Want dan staan daar weer dingen in waar ik op moet reageren en ik haat dat.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  woensdag 27 oktober 2010 @ 21:58:07 #98
25878 MOD
pi_88042577
Ze mist me en houdt ook van me. -O-

Wie wilt er een euro? Je mag hem alleen niet uitgeven. -O-

*gaat verder waarmee hij bezig was. -O-
pi_88043167
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 21:33 schreef MOD het volgende:
Ik ben nu op het punt met mijn ex dat we over en weer mailtjes aan het sturen zijn om de laatste dingen er uit te gooien. Ik heb hier geen zin in wil ik later "nog vrienden blijven" als dat er nog in zit.

Het is moeilijk om afstand te nemen en compleet het contact af te breken als je elkaar nog zo mist en het eigenlijk niet wilt, maar het verziekt uiteindelijk de sfeer en slaat om in ruzie en dergelijk.

Ben bang haar mailtje te openen omdat het op deze manier door blijft gaan. Ik heb alles van me afgeschreven en nog een reactie gehad ook. Die ik dus niet wil lezen. Want dan staan daar weer dingen in waar ik op moet reageren en ik haat dat.
Niks moet.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 22:18:07 #100
25878 MOD
pi_88043835
Het lijkt me enigszins solidair om te reageren als er nog vragen zijn van beide kanten. Wel nu heeft ze gereageerd met drie woorden dus voel ik er verder ook niks meer voor om daar op weer een mail te sturen. Contact is dus van af nu helemaal afgesloten.
pi_88046956
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 23:13:05 #102
25878 MOD
pi_88047230
Je ziet wel hoe het loopt. Maar hoop je op een berichtje?
pi_88047471
Niet te veel... Blijf voorzichtig, weet hoe pijn het kan doen. Als je eenmaal je vingers gebrand hebt hé :X Wel iig enigzins fijn om te weten dat zij met dezelfde "problemen" zit als ik met het eindigen van onze relatie.

Ik heb niks meer te verliezen daarin iig ;) Ga iig niks via msn ofzo bespreken, mocht ze me weer toevoegen. Ze zal ook wel eerder mailen dan bellen/langskomen denk ik. Laatste heb ik dan het liefst eigenlijk.

Ben er nog niet geheel van overtuigd dat het alleen maar positief is.

vriend kreeg trouwens nóg een berichtje nadat hij weer voor doorgeefluik gespeeld heeft, maar dat zou hij wel vertellen na de tentamens. Fijn dat hij ook mee denkt met mijn overige verantwoordelijkheden :9

Ga nu echt voor school :) ;)
  woensdag 27 oktober 2010 @ 23:41:36 #104
25878 MOD
pi_88048641
Hmm jah maar uiteindelijk blijf je zelf met het gevoel rondlopen als je op wat voor manier dan ook contact blijft zoeken. Jij hebt daar zelf wel een denkbeeld over denk ik, maar het lijkt me niet gezond.

Ik vond het maar een naar mailtje dat ik terug kreeg, maar ik hoef nu niet meer terug te mailen en constant dingen te horen die ik toch niet wil horen of zien. Wat dat betreft blijf ik dus nog even uit haar buurt voorlopig om me zelf maar even te sparen.

Zet me er toe aan om niet meer facebook te checken etc. Ook al wil ik dat zo graag, en al die andere dingen.

Uiteindelijk zal het wel loslopen heb ik het idee, Heb sterk de vermoedens dat ik wel op de goede weg zit, maar denk dat uiteindelijke jaloezie me tot onnodige en lompe acties zal zetten, zoals in haar aanwezigheid extra opvallend te doen en dat soort zaken.

Heb ik uiteindelijk me zelf mee, maar het is een zwakte.
pi_88048678
Bij mij is het inmiddels al een maand uit.. (wow, klinkt lang als ik het zo zeg)
Ik denk nog heel veel aan hem en mis hem nog zoveel, maar het 'scherpe' is er wel vanaf. Ik merk dat ik mezelf prima red en dat het verdriet ook minder wordt met de dag. Ik ben er al minder mee bezig dan eerst, nog steeds is dat aardig veel, maar niet meer elke minuut van de dag.

Heb nog mijn verdrietige momenten, maar heb voor mezelf een soort schakel omgezet en ga gewoon door. Geen contact meer met hem gehad, wat mijn hoofd aardig rustig houdt, ipv die chaos in de eerste weken. Ik reken op niks meer, ga er niet meer vanuit dat we ooit nog bij elkaar komen en heb het voor mijn gevoel wel geaccepteerd. Ik hou mezelf ongelooflijk bezig en ik richt me nu voornamelijk op mezelf, mijn studie, sport, vriendinnen/vrienden, leuke dingen en familie.

Ik ben nog niet helemaal op mijn 'gelukkigst', maar ik voel dat ik het wel weer ga worden. En daar heb ik mijn ex niet voor nodig. *O*
pi_88049271
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 23:41 schreef MOD het volgende:
Hmm jah maar uiteindelijk blijf je zelf met het gevoel rondlopen als je op wat voor manier dan ook contact blijft zoeken. Jij hebt daar zelf wel een denkbeeld over denk ik, maar het lijkt me niet gezond.

Ik vond het maar een naar mailtje dat ik terug kreeg, maar ik hoef nu niet meer terug te mailen en constant dingen te horen die ik toch niet wil horen of zien. Wat dat betreft blijf ik dus nog even uit haar buurt voorlopig om me zelf maar even te sparen.

Zet me er toe aan om niet meer facebook te checken etc. Ook al wil ik dat zo graag, en al die andere dingen.

Uiteindelijk zal het wel loslopen heb ik het idee, Heb sterk de vermoedens dat ik wel op de goede weg zit, maar denk dat uiteindelijke jaloezie me tot onnodige en lompe acties zal zetten, zoals in haar aanwezigheid extra opvallend te doen en dat soort zaken.

Heb ik uiteindelijk me zelf mee, maar het is een zwakte.
Hmm ik ga geen verder initiatief nu nemen om contact te zoeken hoor. Zij is degene die weg wilde lopen van de problemen, mag zij ook de eerste stap weer zetten tot enig contact met voor voor betekenis dan ook :) Tis nu 2.5 maand geleden, heb haar 1 maand terug een half uur gezien toen ik de spullen terug ging brengen. Gevoelens zijn nu wel wat verminderd aan mijn kant, zoals Amede zegt het echte scherpe is er van af, al zit de pijn er nog zeker wel.

Het werkt overigens wel goed als je in de eerste weken geen contact hebt, want zoals je zegt het helpt niet als je in die fase alleen maar contact blijft zoeken terwijl het nog een chaos in je hoofd is. Heb ook niet meer haar hyves bekeken, ook niet aan vrienden gevraagd hoe het was met haar.

Maar je moet echt eerst zelf je rust vinden voordat je uberhaupt nog maar aan fatsoenlijk gesprekken met je ex kunt denken imo. Ook geen mailtjes dus. Als ik iets verschrikkelijk vind, en ook enorm verkeerd heb zien gaan is het non-verbale communicatie. Daar begin ik ook liever niet aan.

Ze weet me te vinden, 06 en adres.

Met jou komt het ook wel goed MOD, maar je moet echt ff aan jezelf denken nu. Die knop kun je niet zo om zetten, maar je kunt wel zoveel mogelijk proberen te vermijden dat je met je ex in contact komt, wat je al zegt, mails facebook etc. Kom eerst ff zelf tot rust :)

;)
  donderdag 28 oktober 2010 @ 00:05:11 #107
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_88049816
Ik zit weer lekker stuk hier. Had ook gewoon geen contact moeten zoeken weer. Of belde ze mij op? Ach ik weet het niet eens meer. Wat ik wel weet is dat ik geen 2e keus (een vriend) wil zijn, niet nu en hoogstwaarschijnlijk nooit.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  donderdag 28 oktober 2010 @ 00:09:05 #108
25878 MOD
pi_88050053
Mja ik merk heel erg dat ik moodswings heb. Dat ik het ene moment intens kan genieten en echt het idee dat het me geen reet boeit allemaal. En dat zijn de goede momenten. Maar nu zegmaar mis ik haar weer en voel ik die onmacht dat ik haar terug wil en op vakantie wil en een sexmarathon wil houden en zo. Naja, je voelt me wel denk ik.

Als ik de post van Amede lees is het fijn om te horen dat t goed gaat, na al een maand. Dus ik hou de hoop hoog. Het zijn alleen van die momenten weetje wel.

Ik twijfel echt hard trouwens of ze zich echt zo kut voelt. Maar aan de andere kant, wat heb ik er aan. Wellicht is het enkel mn ego. Maar goed.

Ff doorhalen die hap.

Nonverbale communicatie is het lompste dat er is. Maar heb wel één van haar mooiste boodschappen mogen ontvangen via een mailtje toen de tijd.

Ahh well.. Niet te veel blijven hangen.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 00:26:15 #109
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_88050940
Bij mij is het een hele grote moodswing en ik heb het aan mezelf te danken, of misschien was het sowieso wel gekomen ook al had ik niet met haar gesproken. Ik weet dat het niks uit haalt, ik weet dat het niet meer goed komt aangezien ze al vanaf het begin af aan nog net niet bovenop een ander zat, alhoewel, dat is ook maar de vraag :') Maar toch kan ik het niet hebben. Weten en accepteren zijn twee verschillende dingen natuurlijk.

Smsjes verwijderd, mailtjes verwijderd, spullen allemaal op een plek gezet waar ik ze niet direct zie en klaar om afgevoerd te worden. Dat is iets wat ik gisteren heb gedaan, was niet zo erg :P
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  donderdag 28 oktober 2010 @ 01:26:24 #110
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88053143
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 22:18 schreef MOD het volgende:
Het lijkt me enigszins solidair om te reageren als er nog vragen zijn van beide kanten. Wel nu heeft ze gereageerd met drie woorden dus voel ik er verder ook niks meer voor om daar op weer een mail te sturen. Contact is dus van af nu helemaal afgesloten.
Solidair: ja. Maar of het verstandig is is een tweede.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 02:19:30 #111
25878 MOD
pi_88054143
Dat is per situatie afhankelijk.
pi_88055075
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 04:51 schreef Catkiller het volgende:
En dan mag je aan horen dat je moet weten dat je altijd veel voor haar zal betekenen en dat ze het uit heeft gemaakt voor zichzelf, als we bij elkaar horen dan komt het wel goed maar niet perse nu, nee het komt godverdomme nooit meer goed want je gaat toch vrolijk verder met een ander, denk je dat ik 2e keus ga spelen? En dan mag je aan horen dat ze gewoon niet eenzaam wilt zijn, iemand wilt hebben om dingen mee te doen enzo, en niet met zomaar iedereen want dan kon ze wel met die ene persoon nemen, oftewel wat als het niks gaat worden met mijn toekomstige relatie(s), dan moet ik toch wel jou hebben om nog dingen mee te ondernemen, zo ziet ik dat. En dan mag je aan horen dat we zo goed konden praten en dat ze dat mist.. Bezint eer ge begint, alles wat er was zal toch nooit meer hetzelfde zijn zonder relatie ook al probeer je het nog zo hard.
Jezus man, je laat je toch zo niet behandelen door je ex? :') Grow some fucking balls.
pi_88064015
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 23:54 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Het werkt overigens wel goed als je in de eerste weken geen contact hebt, want zoals je zegt het helpt niet als je in die fase alleen maar contact blijft zoeken terwijl het nog een chaos in je hoofd is. Heb ook niet meer haar hyves bekeken, ook niet aan vrienden gevraagd hoe het was met haar.

Maar je moet echt eerst zelf je rust vinden voordat je uberhaupt nog maar aan fatsoenlijk gesprekken met je ex kunt denken imo. Ook geen mailtjes dus. Als ik iets verschrikkelijk vind, en ook enorm verkeerd heb zien gaan is het non-verbale communicatie. Daar begin ik ook liever niet aan.

Dat is volgens mij inderdaad het beste dat je kunt doen die eerste weken. Als ik bedenk wat ik er allemaal uit heb gegooid aan zelfonterende uitspraken daar gaan de haren in mijn nek nu nog recht overeind van staan...

Daarnaast merk ik pas nu het stof wat is gaan liggen, dat ik uberhaupt niet eens achter een groot deel van die uitspraken sta.
Hier gaat het overigens wel echt een stuk beter merk ik de laatste week. De dag nadat ik haar gesproken had weer was ik weer helemaal terug bij af even, maar zoals ik me de afgelopen 4 dagen voel heb ik me in die 4 maanden nog niet gevoeld...

Ik voel me niet constant meer ''de ex van'', maar gewoon een losstaand persoon die ook weer zijn eigen doelen en leven heeft..
Het lijkt ook wel dat ik pas de laatste dagen echt kan begrijpen waarom ze het uit heeft gemaakt. Als ik in haar schoenen had gestaan, had ik het al veel eerder gedaan.

Op sommige momenten mis ik het nog weleens, vooral op van die gure dagen als vandaag, dat je het liefst lekker met je meisje op de bank een filmpje gaat kijken oid, maar dan bedenk ik me maar dat er ooit vast wel een moment komt dat ik weer zoiets moois kan beleven, en dan een stuk wijzer op relatiegebied, en met iemand die beter bij me past :)
  donderdag 28 oktober 2010 @ 13:59:18 #114
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_88065152
Ik ben weer weg aan het zakken naar terug bij af -O-
snap dat niet zo goed van mezelf
ik was er toch overheen?
of hoort dat er bij in ups en downs...
doe dan maar snel weer een up *O*
pi_88066141
Nou, mijn ex is weer terug van tweede termijn stage in buitenland. Ze smste me gisteren dat ze weer thuis was. Het viel reuze mee om dat nieuws te horen en met haar te communiceren. Nou was dat sowieso al niet zo'n probleem. Vandaag wel een nieuwe foto van haar gezien. Even voelde ik me ongemakkelijk, maar dat was snel voorbij :) Misschien een beetje vreemd idee dat ze weer terug is. Inmiddels is het bijna 2,5 maand uit.
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_88068157
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 13:59 schreef Duimelot het volgende:
Ik ben weer weg aan het zakken naar terug bij af -O-
snap dat niet zo goed van mezelf
ik was er toch overheen?
of hoort dat er bij in ups en downs...
doe dan maar snel weer een up *O*
Hoort bij de ups & downs.

Na meer dan 4,5 maanden heb ik nog steeds wel 's een down, alleen niet zo frequent meer. Hoort er allemaal bij he.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 16:26:52 #117
25878 MOD
pi_88070660
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 13:30 schreef Bartinhoo het volgende:

Ik voel me niet constant meer ''de ex van'', maar gewoon een losstaand persoon die ook weer zijn eigen doelen en leven heeft..
Het lijkt ook wel dat ik pas de laatste dagen echt kan begrijpen waarom ze het uit heeft gemaakt. Als ik in haar schoenen had gestaan, had ik het al veel eerder gedaan.

Op sommige momenten mis ik het nog weleens, vooral op van die gure dagen als vandaag, dat je het liefst lekker met je meisje op de bank een filmpje gaat kijken oid, maar dan bedenk ik me maar dat er ooit vast wel een moment komt dat ik weer zoiets moois kan beleven, en dan een stuk wijzer op relatiegebied, en met iemand die beter bij me past :)
Same!
Ik snap nu ook wel waarom ze niet met me verder wilt. Das toch een enorme domper als ik naar haar kijk "hoe veel beter ze wel niet is" Dat haat ik zo. Ik heb mijn eigen dingen wel, maar ik lijk me zelf te blijven spiegelen aan haar leven. En dan voel ik me zo te min en al die dingen, dat ik echt depri ben geworden en nog amper m'n kamer uit kom en niks meer wil ondernemen.

En ik mis haar ook. Al vraag ik me steeds meer af hoe zij er over denkt. Volgens mij boeit het haar geen reet meer speelt ze met de gedachte dat het blij is dat ze niet verder met me hoeft en trots is op haarzelf dat ze zo veel beter is en ook veel beter kan krijgen, nu ze eenmaal los van me is.

Ik moet wat ondernemen maar weet niet wat omdat het onderhand geen waarde meer voor me heeft :{

En dan toch op me zelf in blijven praten dat het me niks boeit en ik vast wel een betere vind en dat het haar probleem maar is en dat ik er gewoon schijt aan moet hebben. Maar dan voelt het weer als of ik me zelf voor de gek hou.

Ondernemen dus.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 18:28:41 #118
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_88074475
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 15:19 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Hoort bij de ups & downs.

Na meer dan 4,5 maanden heb ik nog steeds wel 's een down, alleen niet zo frequent meer. Hoort er allemaal bij he.
kee dat geeft een mens hoop!
denk dat dat ook wel samen gaat met contact
contact, al is het minimaal, brengt me uit balans.
en toch wil ik het niet missen :')
pi_88076167
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 18:28 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Dat is inderdaad ook bij mij. Nu al een poos geen contact en dan is het meteen zoveel rustiger in m'n hoofd.. Het gaat daarom nu aardig goed, maar als hij opeens weer contact op zou nemen, kan ik me voorstellen dat ik ook weer terug bij af ben...
pi_88076361
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 16:26 schreef MOD het volgende:

[..]

Dat haat ik zo. Ik heb mijn eigen dingen wel, maar ik lijk me zelf te blijven spiegelen aan haar leven. En dan voel ik me zo te min en al die dingen, dat ik echt depri ben geworden en nog amper m'n kamer uit kom en niks meer wil ondernemen.

En ik mis haar ook. Al vraag ik me steeds meer af hoe zij er over denkt. Volgens mij boeit het haar geen reet meer speelt ze met de gedachte dat het blij is dat ze niet verder met me hoeft en trots is op haarzelf dat ze zo veel beter is en ook veel beter kan krijgen, nu ze eenmaal los van me is.
Bewijs haar dan het tegendeel. Laat zien dat je zelf ook tot veel in staat bent. Probeer die knop nou eens om te zetten en niet in het verleden te blijven leven. Richt je op de toekomst, richt je op werk/studie, vrienden, nieuwe mensen, etc. Als dat goed zit dan komt er vanzelf wel weer een nieuw leuk meisje om de hoek kijken.

De contactpoging van mijn ex gisteren heeft mij eigenlijk niet meer van slag gebracht. Was er gisteren wel eventjes door van de kaart, maar heb me vandaag weer zonder problemen op het studeren kunnen storten.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 20:07:10 #121
25878 MOD
pi_88078081
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 19:24 schreef Stefka het volgende:

[..]

Bewijs haar dan het tegendeel. Laat zien dat je zelf ook tot veel in staat bent. Probeer die knop nou eens om te zetten en niet in het verleden te blijven leven. Richt je op de toekomst, richt je op werk/studie, vrienden, nieuwe mensen, etc. Als dat goed zit dan komt er vanzelf wel weer een nieuw leuk meisje om de hoek kijken.
Ben er mee bezig, het tegendeel bewijzen. Het is alleen dat zij toch niet meer trots is en het haar ws ook niet echt meer boeit. Het gaat ook echt om mijn eigenwaarde en niet haar, dus die moet ik herwinnen. Het is alleen dat ik het zo naar vind dat het allemaal zo lang moet duren. Ik was goed bezig en nu krijg ik weer een trap na, dus jah. Gewoon door gaan en het maar accepteren en er niks meer achter zoeken, dus ook geen contact. Al zegt ze zelf wel dat ze het er enorm moeilijk mee heeft, mij mist, van me houdt, vrienden wilt blijven en al die andere dingen, ik geloof er alleen geen fuck van en het blijft echt malen in mijn hoofd terwijl ik dat niet wil.

quote:
De contactpoging van mijn ex gisteren heeft mij eigenlijk niet meer van slag gebracht. Was er gisteren wel eventjes door van de kaart, maar heb me vandaag weer zonder problemen op het studeren kunnen storten.
En als ik dat dus lees, denk ik dat mijn ex daar ook over denkt. Ik weet het, niet doen jongen, niet aan denken, maar het voelt gewoon klote dat zij ook met die gedachte kan rondlopen.

Dus jah. Háár uit mijn hoofd zetten en enkel aan me zelf denken. Is het plan. Blijven doorgaan. Aargh!
pi_88080366
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 20:07 schreef MOD het volgende:

[..]

Ben er mee bezig, het tegendeel bewijzen.
[..]

Ach zoiets heb je denk ik snel hoor mod, ik heb ook constant de neiging dat ik er alles aan wil doen om op welk vlak dan ook niet onder te doen voor mijn ex...

Nu heb ik het wat dat betreft niet al te moeilijk, mijn ex werkt fulltime, is niet echt een enorm feestbeest, en al is ze best een graag gezien persoon, echt super veel ''echte'' vriendinnen heeft ze niet.
Alhoewel ik echt respect voor haar heb met wat ze allemaal doet denk ik niet dat ik op welk punt dan ook jaloers op haar hoef te zijn, of tegen haar op hoef te kijken. Zij ook niet naar mij overigens...

Maar ik kan me best voorstellen, dat wanneer je een heel aantrekkelijke en populaire vriendin hebt (gehad), die meerdere keren in de week uitgaat, ''interessante'' dingen doet oid, je jezelf dan erg competitief naar haar gaat voelen, al slaat het feitelijk natuurlijk helemaal nergens op. Iedereen leidt zijn leven zoals hij of zij dit het liefste wil...

Ik sta nu op het punt te gaan daten met een nieuwe meid overigens. In tegenstelling tot mijn ex die even oud was als ik, is zij 3 jaar jonger. Daarnaast heeft ze ook een veel uitgebreider sociaal leven dan mijn ex...
Maar wat me nu al opgevallen is, is dat er qua karakter veel meer bijzit, en ook haar uiterlijk is behoorlijk goed :)

Kom daarmee toch tot lastige punten hier en daar. Mijn ex was niet mijn ideale meid, maar achteraf paste ze op bepaalde punten eigenlijk best goed bij me. Ik hou er niet van om constant sociale verplichtingen te hebben, en bracht liever tijd met haar door. We hadden veel tijd voor elkaar daardoor, waren veel samen. Ik hoop dat dat met haar ( eventueel) ook zo zal zijn, en ook het leeftijdsverschil speelt wel een beetje mee al was mijn ex ook absoluut niet volwassen voor haar leeftijd.
Moet een beetje de juiste grens opzoeken wat betreft het niet een exacte kopie van mijn ex willen zoeken ( en dus iedereen die daar in principe niet aan voldoet afwijzen ) , en meisjes daadwerkelijk ''afwijzen'' omdat ik denk dat we zodanig van elkaar verschillen dat het gewoon niet gaat werken. In dat laatste geval begin ik er al nieteens aan in plaats van dat ik het moet afkappen....

Wat een lange post toch weer :D
pi_88081556
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 18:28 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Contact is iets dat ik al die tijd al vermijd. Als zij mij sporadisch een smsje stuurt dan reageer ik, maar uit mezelf onderneem ik voorlopig nog steeds niets. Ik wil er gewoon niet meer door van slag worden gebracht

quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 21:01 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Ach zoiets heb je denk ik snel hoor mod, ik heb ook constant de neiging dat ik er alles aan wil doen om op welk vlak dan ook niet onder te doen voor mijn ex...

Nu heb ik het wat dat betreft niet al te moeilijk, mijn ex werkt fulltime, is niet echt een enorm feestbeest, en al is ze best een graag gezien persoon, echt super veel ''echte'' vriendinnen heeft ze niet.
Alhoewel ik echt respect voor haar heb met wat ze allemaal doet denk ik niet dat ik op welk punt dan ook jaloers op haar hoef te zijn, of tegen haar op hoef te kijken. Zij ook niet naar mij overigens...

Maar ik kan me best voorstellen, dat wanneer je een heel aantrekkelijke en populaire vriendin hebt (gehad), die meerdere keren in de week uitgaat, ''interessante'' dingen doet oid, je jezelf dan erg competitief naar haar gaat voelen, al slaat het feitelijk natuurlijk helemaal nergens op. Iedereen leidt zijn leven zoals hij of zij dit het liefste wil...

Ik sta nu op het punt te gaan daten met een nieuwe meid overigens. In tegenstelling tot mijn ex die even oud was als ik, is zij 3 jaar jonger. Daarnaast heeft ze ook een veel uitgebreider sociaal leven dan mijn ex...
Maar wat me nu al opgevallen is, is dat er qua karakter veel meer bijzit, en ook haar uiterlijk is behoorlijk goed :)

Kom daarmee toch tot lastige punten hier en daar. Mijn ex was niet mijn ideale meid, maar achteraf paste ze op bepaalde punten eigenlijk best goed bij me. Ik hou er niet van om constant sociale verplichtingen te hebben, en bracht liever tijd met haar door. We hadden veel tijd voor elkaar daardoor, waren veel samen. Ik hoop dat dat met haar ( eventueel) ook zo zal zijn, en ook het leeftijdsverschil speelt wel een beetje mee al was mijn ex ook absoluut niet volwassen voor haar leeftijd.
Moet een beetje de juiste grens opzoeken wat betreft het niet een exacte kopie van mijn ex willen zoeken ( en dus iedereen die daar in principe niet aan voldoet afwijzen ) , en meisjes daadwerkelijk ''afwijzen'' omdat ik denk dat we zodanig van elkaar verschillen dat het gewoon niet gaat werken. In dat laatste geval begin ik er al nieteens aan in plaats van dat ik het moet afkappen....

Wat een lange post toch weer :D
Hoooo, hold your horses. Anders ga je eerst even zonder al te veel verwachtingen daten in plaats van dat je nu al bijna namen gaat bedenken voor je toekomstige kinderen ;).
pi_88086133
Ik heb de afgelopen week weer redelijk normaal contact met mijn ex gehad via msn. Wel redelijk oppervlakkig, maar ik merk dat ik ook gewoon niet zo heel veel interesse heb en er niet naar vraag, mijn ex is ook geen prater dus vandaar dat het niet echt verder gaat dan over wat gemeenschappelijke hobbies.

Ik merk ook dat als ik over mijn ex denk, ik niet meer een opsomming van al zijn fouten zie maar weer gewoon een mens. Iemand die gave eigenschappen bezit en supertof gezelschap kan zijn, maar waarvan ik eigenlijk ook heel blij ben dat ik niet zijn mentaliteit en houding heb. Het is gek dat ik dat toen we nog een relatie hadden niet zo zag, maar eigenlijk is het iemand die qua instelling helemaal niet bij mij past. Maarja, dat is achteraf geklets natuurlijk. :p
pi_88091349
Net thuis. Heb de meid waar ik afgelopen weekend mee gezoend heb opgezocht. Was wel gezellig. Ook vreemd, want net daarvoor op MSN een gesprek gehad met mijn ex. Die zit op dit moment ook emotioneel in een dip, vooral om 'ons'. Voordat ik wist dat ze met 'ons' zat heb ik aangeboden om als luisterend oor te fungeren aangezien ik op dit moment de enige ben (buiten haar ouders om) die er voor haar kan zijn. Maar ze wilde me niet met haar problemen belasten en na doorvragen zei ze al dat ze veel over 'ons' nadenkt. Maar goed ook dat ze me dat niet aan wil doen denk ik dan. Aan de ene kant ben ik nu wel blij dat ze zich kut voelt. Had niet het idee dat het haar zoveel meer kon schelen. Aan de andere kant vind ik het ook niet leuk dat ze zich zo voelt. Er is geen haat of nijd van mijn kant. Er was meer verdriet, teleurstelling en beetje pissigheid (dat was de agressieve fase me dunkt ;))

Vanavond dus een beetje een dubbel gevoel. Overigens zie ik die meid van het weekend en vanavond niet meer dan een 'neukertje'. Je kent het wel. Ik zie haar niet als een persoon waar ik mijn leven mee wil delen. En dat maak ik ook wel duidelijk. Ach, dat had ik eerst ook met mijn ex, dus je weet nooit hoe dingen lopen!

Een vreemde avond, maar ik voel me wel goed moet ik zeggen.
pi_88095195
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 21:23 schreef Maharbal het volgende:

Hoooo, hold your horses. Anders ga je eerst even zonder al te veel verwachtingen daten in plaats van dat je nu al bijna namen gaat bedenken voor je toekomstige kinderen ;).
Haha, ik moet nu inderdaad niet te wanhopig overkomen op zoek naar een nieuwe relatie ;)

Maar we ''kennen'' elkaar al wel een tijdje inmiddels hoor.. Vaak samen met dezelfde vrienden uitgeweest, waar we vooraf bij iemand thuis bijna altijd samen zitten te praten en zoenen tijdens het uitgaan oid...

Het is dus niet dat we ''blanco'' beginnen met daten oid, we weten van elkaar wat voor vlees we in de kuip hebben, alleen dit wordt de eerste keer dat we echt samen iets afspreken zeg maar..

Ik ga niet meteen uit van een lange intense relatie hoor :P Maar ik denk wel dat het haar intentie is, en ergens ook wel de mijne maar nu nog niet denk ik..En op sommige punten twijfel ik dus, al weet ik niet of ik die twijfel op de juiste zaken baseer...
pi_88100036
Als ik jou soms zo hoor, dan ben jij nog niet toe aan een nieuwe relatie.

Eerst je eigen zaakjes op orde stellen, want dit lijkt meer op een rebound-relatie :)
pi_88100276
Wellicht heb je gelijk...
Ik wil niet nog een keer een meisje teleurstellen, dus ga het met haar gewoon heel rustig aanpakken...
Niets overhaast.. ook om zelf te kijken of ik er inderdaad klaar voor ben...

Het is nu ruim 4 maanden uit, waarvan mijn ex me nog 1.5 maand heeft laten hopen dat alles weer goed zou komen. Eigenlijk staat de teller dus pas op 2.5...

Momenteel voelt het al vanaf zondag goed, maar misschien komt dat omdat ik tentamenweek had, en dus echt even andere dingen aan mijn hoofd...

Maar tjsa, ik mis bepaalde dingen wel heel erg, en ik vind dit echt een leuke meid..
Zou zonde zijn om die te laten lopen, maar aan de andere kant voel ik nog heel veel voor mijn ex merk ik als ik haar spreek.... Wat is wijsheid..
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:05:09 #129
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88100396
In ieder geval niks met deze meid beginnen, want 100% zeker dat je haar gaat vergelijken met je ex. En dat is niet eerlijk tegenover haar en jezelf.
pi_88100680
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die een nieuwe relatie niet vergelijken met hun ex :)
Al moet het op een gegeven moment wel ophouden natuurlijk...

Maar waar ik inderdaad wel voor moet oppassen is dat ik niet tijdens een eventuele nieuwe relatie sentimenteel terug ga denken aan dingen die ik met mijn ex deed...
Daar heb ik nog weleens last van dus wat dat betreft heb je gelijk...

Misschien een hele foute gedachte, maar het helpt me altijd om te denken dat ik en mijn ex ook ''close'' waren samen, terwijl zij ook eerdere relaties heb gehad. Daarmee praat ik mezelf vertrouwen in dat ook een toekomstige relatie weer zo goed aan kan voelen... Daar twijfel ik namelijk nog wel ns aan :P
pi_88101932
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 12:00 schreef Bartinhoo het volgende:
Wellicht heb je gelijk...
Ik wil niet nog een keer een meisje teleurstellen, dus ga het met haar gewoon heel rustig aanpakken...
Niets overhaast.. ook om zelf te kijken of ik er inderdaad klaar voor ben...

Het is nu ruim 4 maanden uit, waarvan mijn ex me nog 1.5 maand heeft laten hopen dat alles weer goed zou komen. Eigenlijk staat de teller dus pas op 2.5...

Momenteel voelt het al vanaf zondag goed, maar misschien komt dat omdat ik tentamenweek had, en dus echt even andere dingen aan mijn hoofd...

Maar tjsa, ik mis bepaalde dingen wel heel erg, en ik vind dit echt een leuke meid..
Zou zonde zijn om die te laten lopen, maar aan de andere kant voel ik nog heel veel voor mijn ex merk ik als ik haar spreek.... Wat is wijsheid..
Voor mij is het 4,5 maanden, en ik heb grotendeels momenten waarop ik mij goed voel. Maar nu in een relatie stappen is wellicht niet het beste idee. Ik merk het nu al aan mezelf: ik loop wat te daten, maar ik voel weinig tot niets voor die meiden. Het gezelschap is leuk....

En uiteraard mis ik bepaalde dingen ook erg. Uiteindelijk geldt het oude adagium: eerst gelukkig zijn met jezelf voordat je gelukkig kan zijn met iemand anders / iemand anders gelukkig kunt maken.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:51:19 #132
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88101953
Vergelijken doe je sowieso wel, maar dat doe je op een andere manier wanneer je klaar bent met je ex dan wanneer je er nog dagelijks mee bezig bent.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:16:57 #133
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88107233
Ik hoop dat iedereen die nog met zijn/haar ex bezig is het hele weekend heeft volgepland. ;)
pi_88108321
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:50 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Voor mij is het 4,5 maanden, en ik heb grotendeels momenten waarop ik mij goed voel. Maar nu in een relatie stappen is wellicht niet het beste idee. Ik merk het nu al aan mezelf: ik loop wat te daten, maar ik voel weinig tot niets voor die meiden. Het gezelschap is leuk....

En uiteraard mis ik bepaalde dingen ook erg. Uiteindelijk geldt het oude adagium: eerst gelukkig zijn met jezelf voordat je gelukkig kan zijn met iemand anders / iemand anders gelukkig kunt maken.
In die fase zit ik nu ook. Gezelschap is leuk, maar in een relatie stappen wil ik nog niet. Pas als ik er klaar voor ben, ga ik er voor. Zolang ik maar eerlijk blijf tegenover vrouwen :) en tegen mezelf natuurlijk
pi_88108426
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 12:50 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Best klote is dat inderdaad.. Ik vind dit qua uiterlijk echt een super aantrekkelijke meid, en ook haar karakter is echty super, maar om echt te zeggen dat ik al veel voor haar voel, nee...

Zoiets moet natuurlijk groeien, maar moet ook niet te snel voor iemand gaan ineens nu. Niet eerlijk tegenover mezelf maar vooral niet tegenover haar!

Weekend volplannen is inderdaad het beste goofy!
Tot het eind van de zomer is dat eigenlijk prima gelukt, maar net goed want dat waren de eerste maandjes. Sinds het jaar weer begonnen is gaat het helaas iets lastiger allemaal. De avondjes zitten vol en zaterdag werk ik gelukkig de ochtend, maar verder is ook iedereen student en druk bezig met een beetje geld bijverdienen in het weekend, waardoor ik zaterdag en zondagmiddag toch vaak mezelf moet zien te vermaken -O- I' ll just deal with it
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:25:13 #136
25878 MOD
pi_88112266
Ik heb in de tijd dat het uit was ook verschillende dates gehad. Tot onvrede van mijn toen al ex. Heel raar, maar uiteindelijk was het niks die dates. Heb uit voorzorg maar tegen een meid gezegd dat ik het niet vond kunnen en dat ik haar niet onnodig pijn wilde doen.

Vond ik niet leuk om te doen, want het was een leuk meisje en had mijn daadwerkelijke reden niet gegeven, maar de boodschap was duidelijk.

Vanavond op stap, misschien kom ik wat tegen, al maakt het mij niet echt uit. Wil het weer naar mijn zin hebben en ik ga goed stappen. Morgen het zelfde hoop ik.

Ik kwam vandaag thuis bij mijn ouders en het was stil. Heb een lange reis gehad en alles. Maar toen ik thuis was en de kalmte om me heen me bevingen, miste ik haar zo intens en alles kwam weer naar boven van hoe leuk ze toen de tijd wel niet was en wat het uiteindelijk geworden is.

Het valt zo lastig te verwerken op sommige momenten. En ik bemerk dat ik op de een of andere manier nog altijd een sprankeltje hoop hou en het geloof heb dat het goed kán komen..

Illusies en dromen..
pi_88113842
Ik volg jullie verhalen nu al een tijd en ik moet zeggen dat het mij ontzettend helpt. Het is misschien raar aangezien ik zelf een punt achter mijn relatie heb gezet. Ik heb er op dit moment erg veel verdriet over en het doet het ontzettend pijn, het is ook nog niet vreselijk lang over.... Toch helpen jullie verhalen, want ze laten me zien dat alles uiteindelijk wel goed komt.

Ik probeer geen contact met hem te hebben om hem de ruimte te geven, maar ik moet zeggen dat het me zwaar valt.. Alles in me zegt dat ik iets van hem wil horen, zie je dan maar eens te beheersen :(
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:19:27 #138
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88114041
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 15:49 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Best klote is dat inderdaad.. Ik vind dit qua uiterlijk echt een super aantrekkelijke meid, en ook haar karakter is echty super, maar om echt te zeggen dat ik al veel voor haar voel, nee...

Zoiets moet natuurlijk groeien, maar moet ook niet te snel voor iemand gaan ineens nu. Niet eerlijk tegenover mezelf maar vooral niet tegenover haar!

Weekend volplannen is inderdaad het beste goofy!
Tot het eind van de zomer is dat eigenlijk prima gelukt, maar net goed want dat waren de eerste maandjes. Sinds het jaar weer begonnen is gaat het helaas iets lastiger allemaal. De avondjes zitten vol en zaterdag werk ik gelukkig de ochtend, maar verder is ook iedereen student en druk bezig met een beetje geld bijverdienen in het weekend, waardoor ik zaterdag en zondagmiddag toch vaak mezelf moet zien te vermaken -O- I' ll just deal with it
Gamen :P
pi_88114582
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 18:12 schreef Flappieee het volgende:
Ik volg jullie verhalen nu al een tijd en ik moet zeggen dat het mij ontzettend helpt. Het is misschien raar aangezien ik zelf een punt achter mijn relatie heb gezet. Ik heb er op dit moment erg veel verdriet over en het doet het ontzettend pijn, het is ook nog niet vreselijk lang over.... Toch helpen jullie verhalen, want ze laten me zien dat alles uiteindelijk wel goed komt.

Ik probeer geen contact met hem te hebben om hem de ruimte te geven, maar ik moet zeggen dat het me zwaar valt.. Alles in me zegt dat ik iets van hem wil horen, zie je dan maar eens te beheersen :(
Ik was ook degene die een punt achter de relatie had gezet, maar dat betekent niet dat het makkelijker is.. Voor mij was het ook ontzettend moeilijk om die knoop door te hakken. Ik heb er ook veel verdriet van gehad, en vroeg me af of ik wel de goede beslissing had genomen omdat ik met zo erg miste. Maar hou vol, het is echt het beste om geen contact op te nemen. Dat weet je zelf ook!
pi_88114676
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 18:12 schreef Flappieee het volgende:

Dat is niet raar, de mensen die de relatie verbroken hebben moeten ook een verlies verwerken. Hebben jullie overigens wel goed gepraat met elkaar, zodat jullie het beiden goed kunnen afsluiten? En hoe is dat 'geen contact hebben' tot stand gekomen, heeft hij het contact afgekapt? Daarnaast vind ik het wel erg netjes van je dat je ondanks je gevoelens hem met rust laat.

Als jullie niet goed uit elkaar zijn gegaan zou ik toch even proberen hem een mailtje te sturen over hoe je je voelt. Misschien kan dat tot een gesprek komen als hij daar mee instemt, en kun jij het beter afsluiten voor jezelf.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door MeanDutchy op 29-10-2010 18:50:37 ]
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:53:11 #141
25878 MOD
pi_88115028
Wij zijn ook niet goed uit elkaar gegaan maar dan heeft contact zoeken geen zin als het voor de ene partij gewoon uitgesproken is. Dat maakt het altijd een lastige situatie, echter is het dan toch al voorbij, dus wat is je win uiteindelijk.. Het helpt dan wel om alles er uit te gooien wat je altijd nog had willen zeggen maar neem dan wel de tijd voor je mailtje. En je hoeft het niet persé te sturen.
pi_88115500
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 18:53 schreef MOD het volgende:
Wij zijn ook niet goed uit elkaar gegaan maar dan heeft contact zoeken geen zin als het voor de ene partij gewoon uitgesproken is. Dat maakt het altijd een lastige situatie, echter is het dan toch al voorbij, dus wat is je win uiteindelijk.. Het helpt dan wel om alles er uit te gooien wat je altijd nog had willen zeggen maar neem dan wel de tijd voor je mailtje. En je hoeft het niet persé te sturen.
Tja als de andere daarin geen interesse heeft houdt het op natuurlijk, maar het lijkt mij wel het proberen waard. Met een gesprekje kunnen beiden partijen nog even melden wat ze te melden hebben als niet alles is uitgesproken, en helpt het haar met verwerken en loslaten.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:12:08 #143
25878 MOD
pi_88115694
Je moet het ook niet te veel willen uitmelken of hopen dat je er nog een kans in ziet. Dat heeft bij mij in ieder geval verkeerd uitgepakt.
pi_88115945
Mijn ex en ik gaan nog wel met elkaar praten. Ze is weer terug uit het buitenland. Aangezien we via de telefoon een punt achter onze relatie hebben gezet willen we nog wel face to face met elkaar praten. We zijn ook niet met ruzie uit elkaar gegaan, dus vind ik het niet erg om op een nette manier afscheid te nemen.
pi_88116274
Ik begrijp het verdriet wel, maar had het niet zo heftig verwacht. Ik hou absoluut nog ontzettend veel van hem, dat is nooit veranderd. Het ging alleen niet meer op dit moment, we zaten beide in verschillende levensfases. En ondanks dat ik zielsveel van hem hou koos ik er nu voor om me op mijn studie en mezelf te richten. Iets wat ik nooit heb kunnen doen, omdat ik altijd wel een vriend had om rekening mee te houden. Het was ook niet fair naar hem toe, omdat het al een tijdje speelde en ik hem geen verdriet wou doen.

Ik heb hem dit allemaal verteld en hij begrijpt mijn keuze ook. Desalniettemin is het verdriet bijna ondraagelijk... Maar omdat ik hem op den duur niet gek zal maken heb ik er een punt achter gezet. We zijn ook gelukkig zonder ruzie uit elkaar gegaan. De eerste twee weken had hij het er vooral moeilijk mee en ik probeerde hem te troosten, maar dat is ook pijnlijk. Nu heb ik heel veel verdriet, maar wil hem niet nog meer pijn doen om hem daarmee op te zadelen. Op dit moment is alles gezegd, en om eerlijk te zijn hoop ik dat we samen in de toekomst een tweede kans krijgen. En dat wil ik doen door zelf de tijd te nemen en hem de tijd te gunnen. Het alleen ronduit KUT!!! :(!!!

Ik ben het er wel mee eens dat je dingen nog uit kunt praten, maar dan moet een van de twee niet haatdragend zijn. Heeft de ander iets geflikt, kun je er denk ik gelijk mee kappen. Het heeft dan ook geen zin om contact te houden want je gaat toch alleen maar met modder gooien..
pi_88117120
Houdt maar niet teveel hoop. Je ex gaat/moet ook verder met zijn leven en hij gaat vast niet op je wachten.. dat zou ook niet eerlijk tegenover hem zijn. Jij hebt hebt het tenslotte uitgemaakt.
pi_88117480
Ik begrijp alleen niet waarom je in de toekomst hoopt op een tweede kans. Je hebt het toch uitgemaakt omdat het niet lekker ging? Dan betekend dus dat je er geen toekomst meer in zag, waarom zou die er wel moeten zijn over een onbepaalde tijd?
pi_88117746
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 19:59 schreef MeanDutchy het volgende:
Ik begrijp alleen niet waarom je in de toekomst hoopt op een tweede kans. Je hebt het toch uitgemaakt omdat het niet lekker ging? Dan betekend dus dat je er geen toekomst meer in zag, waarom zou die er wel moeten zijn over een onbepaalde tijd?
Precies, kan me voorstellen dat je de hoop hebt, maar je moet niet vergeten dat het uitgegaan is. En een relatie gaat niet 'zomaar' uit.
pi_88118002
Ik heb het uitgemaakt omdat we nu gewoon simpel weg te jong zijn (beide) en op dit moment niet op een lijn zitten wat ontzettend botst. Dan mag ik toch nog wel hopen? Ik heb het niet uitgemaakt omdat de gevoelens weg zijn... En ja ik besef me dat hij ook verder met zijn leven gaat, dat gun ik hem ook van harte. Maar die hoop is op dit moment mijn houvast, hoe stom dat ook mag klinken omdat ik zelf er inderdaad een punt achter heb gezet...
pi_88118025
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 20:07 schreef Pan.da het volgende:

[..]

Precies, kan me voorstellen dat je de hoop hebt, maar je moet niet vergeten dat het uitgegaan is. En een relatie gaat niet 'zomaar' uit.
Nou ik snap het wel.. Bij mij ging mijn relatie ook uit vanwege verschillende levensfasen en behoefte aan wat meer vrijheid (waren al bij elkaar vanaf ons 16e & 6 jaar samen), niet omdat het gevoel verkeerd zat. Want we hielden nog genoeg van elkaar voor een heel leven, alleen het werkte nu gewoon niet. Ik kan me wel indenken dat als we elkaar weer tegenkomen over een hele poos en de omstandigheden er naar zijn, we misschien nog een nieuwe kans zouden kunnen hebben. Ik ga er absoluut niet vanuit, maar ik zie wel dat die kans eventueel bestaat.
pi_88119905
Ja dat bedoel ik precies! Natuurlijk staat het niet voor 100% vast, maar de kans zit er wel in. En op dit moment mede door mijn verdriet hoop ik daar echt op, zoals ik zeg mijn houvast... Misschien als ik het verdriet een plaatsje heb gegeven gaat die houvast ook weer weg, maar de hoop blijft. Het is de meest fantastische jongen die ik ooit ben tegen gekomen, alleen we waren gewoon simpel weg te jong. Daarbij was ik zijn eerste relatie en hij mijn derde. Beiden nog zoveel te leren... Toch maakt het de pijn er niet minder op...
pi_88119930
Je zegt dat je die hoop misschien kan laten varen als je je "verdriet een plaatsje hebt gegeven". Heb je er al bij stilgestaan dat je wellicht je verdriet niet een plaatsje zult kunnen geven omdat je immer hoop blijft houden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')