quote:Ik hoop eigenlijk over 2 maanden iets verder te zijn dan het punt waar ik nu sta. Een neutraal verjaardagskaartje zonder verdere verwachtingen kan er imo wel afOp maandag 25 oktober 2010 20:18 schreef Lallend het volgende:
[..]
Als je nu al een tijd geen contact met haar hebt gehad zou ik het afraden. Lekker laten voor wat het is. Mijn ex is vlak voor de feestdagen jarig en die ga ik ook niet feliciteren, laat maar lekker wezen. Voor haar zal het alleen even zijn: oh hij denkt toch nog even om mijn verjaardag, nouja dankje dan maar he..
En jij zit jezelf op te vreten: hoe zou ze reageren!
1 tip: laat het lekker voor wat het is en ga je gewoon bezig houden met andere dingen
quote:De eerste 2 reacties wist ik nog niet ze met die gast ging. En waarom maak je alles zoveel erger dan het is ''hele'' chats uitwisselen?Op maandag 25 oktober 2010 22:50 schreef goofy_goober het volgende:
Het (beknopt) bespreken van situaties hier is wat anders dan hele chats met exen met elkaar uitwisselen en letterlijk de reactie kunnen zien van de desbetreffende ex. Maar dat jullie chats delen met elkaar boeit me verder niet. Wel dat je dat hier zo nodig moet benoemen. Nergens voor nodig.
Verder vond ik het een rare reactie, gezien de eerdere posts van Fellows vandaag:
Ik vraag me af waarom je dat stukje tekst aan haar wilde sturen. Om te jennen?
Nou ja, whatever.
quote:Ach, ik en mijn ex hebben dat ook tegen elkaar gezegd, maar zo' n uitspraak is echt heel vergankelijk. De eerste week zei ze nog, als je niet kunt slapen of je klote voelt kun je me zelfs midden in de nacht bellen, dan ben ik er voor je.Op dinsdag 26 oktober 2010 06:50 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Men ex zei me nog "als je me nodig hebt, kun je bij me terecht". maar nu ik hem even nodig had was hij nergens te bekennen, en deed hij alleen maar kut. Ik vroeg hem dat als hij mij wilde steunen dat hij dan een smsje stuurde, maar ik heb er niets meer over gehoord. Ik probeer het er maar bij te laten.
Vriendschappen met exen zijn gewoon (te) moeilijk in het begin, als de ander vaag gedrag gaat vertonen blijf je er toch ook boos om.
quote:Je lijkt inderdaad een stapje verder te zijn, NOT! In dezelfde post als je zegt dat je verder denkt te zijn ben je later weer bezig met analyseren. Misschien heb jij echt even een schop onder je reet nodig.Op dinsdag 26 oktober 2010 10:00 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Hoewel de pijn nog lang niet weg is, heb ik het zoals gister gezegd, naar mijn gevoel voor het eerst in die 4 maanden een rustplekje kunnen geven. Het lijkt echter wel dat, nu ik voor mezelf een stapje verder lijk te zijn, er een ander ''soort'' vragen ontstaat in mijn hoofd. Waar het eerst vooral nog ging over '' ben ik nou echt niet meer leuk genoeg voor haar, vindt ze iemand anders leuk, wat heb ik fout gedaan etcetc'' , lijken nu pas de wat rationelere vragen naar boven te komen...
...
Vooral nu ze het allemaal zo gemakkelijk lijkt te kunnen laten gaan, krijg ik hoe langer hoe meer het idee dat ze persoonlijk helemaal nooit zoveel voor me gevoeld heeft. Ze was trots op me, dat heeft ze vaak gezegd, maar heb nu toch het idee dat dat vooral was om mijn verschijning, en niet om wie ik was. Dat is best een kutidee
quote:Ik vraag me eigenlijk af waarom je je nog zo met haar bezig houdt. Het is over, afgelopen, uit.Op dinsdag 26 oktober 2010 07:29 schreef Fellows het volgende:
[..]
De eerste 2 reacties wist ik nog niet ze met die gast ging. En waarom maak je alles zoveel erger dan het is ''hele'' chats uitwisselen?
Ik kan me natuurlijk wel voorstellen dat je denkt dat ik kinderachtig ben maar dit is het jongetje die wij allebei de blok op zetten omdat hij zo vreselijk dom is en irritant was. (En ja zij ook)
En waar ik een spelletje mee deed afentoe.
Hij heeft mij zelfs een paar x gevraagd om foto's van haar de ruil voor hun gesprekken samen over mij en wat ze allemaal over mij vertelde. Dit heb ik uiteraard niet gedaan en heb trouwens geen enkele foto meer.
Het is gewoon een relatie dat geen stand kan houden en dat ze niemand meer had om terug op te vallen aangezien haar webcam boy ook een vriendinnetje heeft. En toen ik zei dat ik haar het aller beste wenste komt ze met dat hij super knap is en super lief en leuk en geweldig waar ik op antwoordde dat ik het top vond voor haar zei ze ik het niet kon hebben dat ze nu wel echt gelukkig is.
Achja alsnog wens ik haar het aller beste.
EDIT: Ze hebben elkaar ook nog nooit in ''real life'' gezien.Was ik vergeten erbij te zetten.![]()
quote:Je ex heeft een punt.Op dinsdag 26 oktober 2010 07:29 schreef Fellows het volgende:
...zei ze ik het niet kon hebben dat ze nu wel echt gelukkig is.
quote:1. Als ze nooit wat voor je had gevoeld dan had ze je wel gedumpt, gezien hoe je je hebt gedragen tegenover haar. Maar dat heeft ze niet gedaan...Op dinsdag 26 oktober 2010 10:00 schreef Bartinhoo het volgende:
Vooral nu ze het allemaal zo gemakkelijk lijkt te kunnen laten gaan, krijg ik hoe langer hoe meer het idee dat ze persoonlijk helemaal nooit zoveel voor me gevoeld heeft. Ze was trots op me, dat heeft ze vaak gezegd, maar heb nu toch het idee dat dat vooral was om mijn verschijning, en niet om wie ik was. Dat is best een kutidee
quote:Ah hell het heeft ook allemaal geen zinOp dinsdag 26 oktober 2010 11:38 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
1. Als ze nooit wat voor je had gevoeld dan had ze je wel gedumpt, gezien hoe je je hebt gedragen tegenover haar. Maar dat heeft ze niet gedaan...
2. Zij heeft al enkele relaties gehad. Ze weet dus hoe het voelt en wat ze er tegen moet doen om zich beter te voelen.
3. Analyseren heeft totaal geen nut, vooral niet wanneer je nog emotioneel instabiel bent.
4. Afleiding zoeken, ook al heb je daar geen behoefte aan.
quote:Je had alle recht om boos te worden, want ze vroeg het aan hem terwijl ze wist dat jij haar dat in vertrouwen had verteld.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:51 schreef Chanson het volgende:
Vandaag was weer helemaal kudt. Een vriend (noem hem A) van mij was op vakantie vreemd gegaan en dat had ik dus gehoord. Mijn ex die ook de vriendin van die vriend A van mij kent vroeg of hij had iets gedaan en vroeg zo lang door dat ik er niet over kon liegen dus mijn ex wist dat ook. Op zich niet zo een probleem totdat ze zaterdag uit waren gegaan waar 2 vrienden van mij waren (had ik al eerder verteld hier). Een van die vrienden is dus vriend A. Op het feest had mijn ex gevraagd of dat waar was, dat hij was vreemd gegaan.
Nu liet die vriend A tijdje niets meer weten en gaf alleen de hint dat mijn ex iets wist over zijn vakantie. Dus ik had haar direct gebeld met hoe en wat. Ze legde me toen uit dat ze aan hem had gevraagd of het waar was waar ze achter was gekomen. Ik ben ongelofelijk boos geworden dat ze nu ook weer dit niet kan laten. Uiteindelijk weer wat smsjes dat ik het onbegrijpelijk vind hoe ze doet.
Eigenlijk heb ik het vandaag dan wel weer heel lastig, ondanks dat ik boos ben zit ik dan weer te denken 'ik zal nooit meer een sms van haar krijgen met daarin ik hou van je'. Het idee dat ze verder gaat met haar leven maakt me bang.
quote:Bij mij is het nu een maand over. Best hard. Bij jou?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:53 schreef Amede het volgende:
[..]
Je had alle recht om boos te worden, want ze vroeg het aan hem terwijl ze wist dat jij haar dat in vertrouwen had verteld.
En die angst verdwijnt wel weer, hoort erbij en is heel herkenbaar.. Het is een kwestie van accepteren en er tijd over heen laten gaan.. Het is bij jou toch ook nog niet heel lang voorbij?
quote:Ai, klote verhaal, zeker ook zo net voor je verjaardag. maar voorlopig zou ik niet veel doen behalve zwelgen in zelfmedelijden. Je bent juist averechts bezig als je achter haar aan blijft lopen en nu telkens contact gaat zoeken.Op woensdag 27 oktober 2010 12:06 schreef durrrr het volgende:
Man man beste verjaardags kado ooit gehad van me vriendin, was 4 dage geleden jarig... En wat doet die trut.... Juist ja maakt ze het uit een dag voor me verjaardag. En nog wel alles op mij afschuivEn ook! Ik had bijna 4lang een relatie met deze hypocriet!
Gaat ze dezelfde avond nog zichzelf lam zuipen in de kroeg waar met haar kut vriendinnetjes.
Ik kom daar ook met mijn vrienden, en zie haar helemaal uit haar dak gaan ...
Ik kon haar wel vermoorden.
Maar nu mis ik haar toch ze heeft niks van haar zelf late hore... Wat moet ik doen ?? Ben echt hopeloos
Ps. Srry voor vele typfouten, klote touchscreen van iPad
quote:Ook niets van jouw kant laten horen, want dan kwel je jezelf namelijk. Als zij contact op wilt nemen met jou dan heeft ze je nummer toch? Gewoon met rust laten dus.Op woensdag 27 oktober 2010 12:06 schreef durrrr het volgende:
Man man beste verjaardags kado ooit gehad van me vriendin, was 4 dage geleden jarig... En wat doet die trut.... Juist ja maakt ze het uit een dag voor me verjaardag. En nog wel alles op mij afschuivEn ook! Ik had bijna 4lang een relatie met deze hypocriet!
Gaat ze dezelfde avond nog zichzelf lam zuipen in de kroeg waar met haar kut vriendinnetjes.
Ik kom daar ook met mijn vrienden, en zie haar helemaal uit haar dak gaan ...
Ik kon haar wel vermoorden.
Maar nu mis ik haar toch ze heeft niks van haar zelf late hore... Wat moet ik doen ?? Ben echt hopeloos
Ps. Srry voor vele typfouten, klote touchscreen van iPad
quote:Dat geloof ik ook wel...
quote:Gaat het met jou ook uitstekend dan?Op woensdag 27 oktober 2010 12:40 schreef Stefka het volgende:
Beetje eng hoeveel onze verhalen overeen komen MeanDutchy
quote:Laat het nou maar gewoon gaan. Probeer je het jezelf nog moeilijk te maken? Als je ex haar uiterlijk wilt veranderen, dan doet ze dat toch lekker. Waarom denk je dat jij daar de reden van bent? Dat je haar onzeker hebt gemaakt en ze daarom haar hele uiterlijk en levensstijl veranderd is een beetje overdreven.Op woensdag 27 oktober 2010 14:14 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel...
Maarja het is gewoon kut om op een punt in te zien, hoe je je hebt gedragen tegenover iemand...
Mijn ex is sinds het uit is gegaan met mij enorm afgevallen, heeft een nieuw kapsel/haarkleur genomen, al haar oude kleding weggetieft en nieuwe kleding gekocht, ALLES is anders aan haar..
Hoewel ze nu echt straalt kan ik toch weinig andere conclusies trekken dan dat ik dit allemaal heb aangericht bij haar... Ik heb haar kennelijk zo onzeker gemaakt dat ze vond dat ze een totale metamorfose moest ondergaan...
Ze is in positieve zin veranderd, dat wel.. maar soms voel ik mezelf er schuldig aan...En ik denk dat haar ouders er ook zo over denken...
Maarja er valt nu niets meer aan te veranderen, ik gun het haar en hoop dat de volgende beter voor haar is
quote:Hoe ze haar afvallen ook aangepakt heeft, het verandert de situatie niet. Je moet het los laten.Op woensdag 27 oktober 2010 16:14 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik denk dat ik daar de reden van ben, omdat ze van mij een bepaalde toewijding verwachtte als vriend,
en ik heb haar het tegenovergestelde gegeven... Ik ga verder niet meer op de details in wat ik allemaal al dan niet fout heb gedaan.
Het is niet zo dat ik haar hele metamorfose aan mezelf toewijt, dat zou een arrogante gedachte zijn. Ik denk echter wel dat ik er een grote rol in heb gespeeld. En als het allemaal nieuw leuk en positief zou zijn bij haar dan had ik het er een stuk minder lastig mee.
Maar ze is in 2 maanden tijd 20 ( ! ) kilo afgevallen, door een dieet waarbij je alleen maar shakes mag nemen, wat je maximaal 6 weken mag doen. Zij heeft het 12 weken gedaan, en is nog steeds half bezig.
Ik sprak haar dus zaterdag, en nu blijkt dat ze enorme haaruitval heeft, ziet er bleek uit, is heel vaak ziek en vaak te moe om nog wat te doen in het weekend...
Dat doet me gewoon pijn, en al was de relatie maar 8 maanden het was wel een vrij intense....
quote:Niet gezienOp woensdag 27 oktober 2010 16:32 schreef goofy_goober het volgende:
Maar je maakt er een probleem van terwijl het jouw probleem niet meer is.
quote:Ja, eigenlijk welOp woensdag 27 oktober 2010 14:16 schreef MeanDutchy het volgende:
[..]
Gaat het met jou ook uitstekend dan?
quote:je hebt haar niet meer gesproken behalve dat zei lekker thuis heeft gezeten vandaag en jij voor haar gewerkt hebt?Op woensdag 27 oktober 2010 16:58 schreef Stefka het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk welBen weer aan het daten nu 2 maanden nadat het uit is en heb mijn ex 3-4 weken niet meer gesproken en door die 2 factoren gaat het eigenlijk weer gewoon goed met mij.
Nu moet ik toegeven dat er juist vandaag weer ontwikkelingen zijn op het exen-front. Ze belde mij vanmiddag op met tranen en alles. Het ging niet goed met haar en ze vroeg of ik haar werk vandaag wilde overnemen (kantoortje schoonmaken, zij heeft dat baantje via mij). Daar was ik wel toe bereid.
Vervolgens nog maar even voor de vorm gepraat wat er scheelde. Kennelijk gedoe met haar vader en nog steeds dat ze depressief is. Ik voelde er opvallend genoeg erg weinig bij. Heb verder ook niet echt naar de details gevraagd. Dat mag ze lekker zelf oplossen. Ben stiekem ook wel blij dat ik me niet meer hoef te bemoeien met die overkill aan drama rond haar leven.
quote:Tot vandaag heb ik haar zo'n 4 weken niet gesproken en het geld van dat werken gaat gewoon naar mij hoorOp woensdag 27 oktober 2010 17:05 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
je hebt haar niet meer gesproken behalve dat zei lekker thuis heeft gezeten vandaag en jij voor haar gewerkt hebt?
quote:Maar koos ze daar niet zelf voor? Misschien klink ik nu nogal lullig maar in die tijd dat ik zo zwaar me klote voelde omdat alles tegen zat heb ik ook moeten doorzetten omdat ik anders juist nóg meer dingen verlies.Op woensdag 27 oktober 2010 17:10 schreef Stefka het volgende:
[..]
Tot vandaag heb ik haar zo'n 4 weken niet gesproken en het geld van dat werken gaat gewoon naar mij hoorIk had ook nee kunnen zeggen, maar dan was ze waarschijnlijk ontslagen en was ze dat enige beetje vastigheid en eigen inkomen dat ze heeft ook nog kwijt.
quote:Eigenlijk heb je daar wel een punt ja. Nouja, nu is de belofte al gemaakt. Mocht dit nog een keer voorkomen zal ik er nog eens goed over nadenken of ik dan weer ja zeg.Op woensdag 27 oktober 2010 17:15 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Maar koos ze daar niet zelf voor? Misschien klink ik nu nogal lullig maar in die tijd dat ik zo zwaar me klote voelde omdat alles tegen zat heb ik ook moeten doorzetten omdat ik anders juist nóg meer dingen verlies.
quote:Ik snap het ook wel, maar toch.Op woensdag 27 oktober 2010 17:17 schreef Stefka het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je daar wel een punt ja. Nouja, nu is de belofte al gemaakt. Mocht dit nog een keer voorkomen zal ik er nog eens goed over nadenken of ik dan weer ja zeg.
quote:Had mijn 'ex' ook last van. Ben blij dat ik niet meer de sjaak ben. Een stuk rustiger nu wat dat betreft, heerlijk![b]Op woensdag 27 oktober 2010 16:58 Ben stiekem ook wel blij dat ik me niet meer hoef te bemoeien met die overkill aan drama rond haar leven.
quote:Je moet gewoon echt aan je zelf denken. En lekker boeiend ik woon ook in klein dorpje haha ook met stadsrechten. Heb met 2 jongens gezoend die elkaar beiden goed kennen, maar noway dat hun het van elkaar weten of uberhaüpt iemand het weetOp woensdag 27 oktober 2010 17:50 schreef Pan.da het volgende:
Zaterdagnacht de kans op een one night stand afgeslagen. Woon in een klein stadje (dorp is het eigenlijk, maar stadsrechten) en roddels gaan er snel. Wil geen gezeik en ik ben ook een poos neerslachtig geweest, dus dacht: "Dit gaat misschien te snel".
Toch zit het er wel in dat ik binnenkort maar eens aan mij zelf ga denken. De aandacht van vrouwen voelt goed en ik krijg ook het idee dat mijn ex verder gaat met haar leven. Geeft een goed gevoel, dat je meer afstand kunt nemen en dat analyseren (met name in de eerste maand) verleden tijd is.
quote:Niks moet.Op woensdag 27 oktober 2010 21:33 schreef MOD het volgende:
Ik ben nu op het punt met mijn ex dat we over en weer mailtjes aan het sturen zijn om de laatste dingen er uit te gooien. Ik heb hier geen zin in wil ik later "nog vrienden blijven" als dat er nog in zit.
Het is moeilijk om afstand te nemen en compleet het contact af te breken als je elkaar nog zo mist en het eigenlijk niet wilt, maar het verziekt uiteindelijk de sfeer en slaat om in ruzie en dergelijk.
Ben bang haar mailtje te openen omdat het op deze manier door blijft gaan. Ik heb alles van me afgeschreven en nog een reactie gehad ook. Die ik dus niet wil lezen. Want dan staan daar weer dingen in waar ik op moet reageren en ik haat dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |