abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87919645
Vorig deel: De kunst van het loslaten van je ex #126

De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo’n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zo’n fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan
Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen
Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!
Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren
In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!

En speciaal voor de eenzame nare dromers onder ons, een dromenvanger :9

pi_87919843
Ik ben blij dat in single ben en niet met die ellende hoef te zitten :P
pi_87919933
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:23 schreef Studente18 het volgende:
Ik ben blij dat in single ben en niet met die ellende hoef te zitten :P
Tja liefdesverdriet is kut
maar zou de tijden die ik had met me ex toch niet gemist willen hebben..
  zondag 24 oktober 2010 @ 23:27:49 #4
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_87919988
die dromenvanger is wel top
had gisteren echt beroerd geslapen en steeds over mn ex gedroomd, ws omdat ik zo dichtbij was ofzo...
pi_87920000
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:26 schreef Doobie het volgende:

[..]

Dat is zo! Ik ben er inmiddels wel achter dat ik niet meer ga daten met mannen waarvan de relatie net uit is.. :P
pi_87920042
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:28 schreef Studente18 het volgende:

[..]

Dat is zo! Ik ben er inmiddels wel achter dat ik niet meer ga daten met mannen waarvan de relatie net uit is.. :P
Tja de 1 is er sneller over heen dan de ander..maar inderdaad meestal is het geen goed plan :P
pi_87920196
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 23:26 schreef Doobie het volgende:

[..]

dubbelcheck :) ;)

quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 23:27 schreef Duimelot het volgende:
die dromenvanger is wel top
had gisteren echt beroerd geslapen en steeds over mn ex gedroomd, ws omdat ik zo dichtbij was ofzo...
Ik ook. Eigk de hele week al... Vorige week 2 dagen festival gehad, en sindsdien ga ik elke nacht pas tegen 3 u slapen. Mag morgen weer naar school dus zal er wel aan moeten wennen door men verneukte dag nacht ritme. Vooral dromen waarin het weer goed lijkt met je ex zijn klote, gisternacht nog romantisch lopen zoenen in men droom. Blegh. :{

Over daten gesproken, ik moet er nog even niet aan denken eerlik gezegd. Beetje flirten oke maar dan houdt het al snel op als ik merk dat ik met men hoofd ergens anders zit.
pi_87920211
Ik sla altijd fase 1 en 2 over en blijf relatief lang in 3 hangen. Fase 4 en 5 vallen bij mij samen.
Voer de vrede...
Fok needs you! Cybernations!
Boxxy ain't trollin'
pi_87920489
Ik merk wel dat ik vaak nog terugdenk aan de mooie momenten ja.. en we zijn toch al zeker 2 jaar uit elkaar.. Soms komt het weer eventjes heel hard terug, denk ook niet dat dat ooit over gaat, het was een heel intens anderhalf jaar.. Waar ik heel veel van geleerd en meegemaakt heb..

Maar ja, heb je niks aan want dat ziet hij absoluut niet in haha.
Ik ben best wel een nerdin eigenlijk...
Your feet will bring you to where your heart is.
~ Amongst The Weird ~
If you do not sow in spring you will not reap in autumn
  zondag 24 oktober 2010 @ 23:57:47 #10
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_87921058
Vrienden blijven met je ex is erg lastig, ook al voel je niets meer voor die persoon.
Je blijft toch nog wel op dezelfde manier tegen elkaar doen/gedragen.
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_87921356
Daten met anderen zie ik nog niet zitten, flirt wel hier en daar. Is gewoon goed voor m'n zelfvertrouwen, dat ik nog wel een beetje in de markt lig ;)

En die dromenvanger is top, Cocktailprikker! Die kan ik ook wel heel goed gebruiken! :*
  maandag 25 oktober 2010 @ 00:05:52 #12
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87921381
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:57 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Vrienden blijven met je ex is erg lastig, ook al voel je niets meer voor die persoon.
Je blijft toch nog wel op dezelfde manier tegen elkaar doen/gedragen.
Niet als je niets meer voelt voor die persoon. Als je je nog steeds 'raar' blijft gedragen betekent dat alleen maar dat je hem/haar ergens nog niet hebt losgelaten.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  maandag 25 oktober 2010 @ 00:06:19 #13
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_87921399
die dromenvanger heeft mij niet geholpen mijn droommeisje te versieren. -O-

gelukkig ben ik een grote dromer en zullen er genoeg nieuwe kansen zijn *O*

mn ex heb ik definitief losgelaten, en ik begeef me weer actief in het vrijgezellen gebeuren. iets dat ik anders niet zou kunnen.
  maandag 25 oktober 2010 @ 00:35:44 #14
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_87922605
Deze moet ik gewoon quoten:

quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oke. Leuke foto van me ex zien deed nog even zeer :X

Trouwens ik denk dat een hoop dingen ook te verklaren zijn als het je eerste vriendin was. Dat is bij mij ook het geval, en ik merk gewoon dat ik nú pas dingen leer die ik liever eerder had gezien. Maar dat is nou eenmaal niet zo... Dat verschil merkte ik heel erg duidelijk, dat ik op ervaring af en toe gewoon te kort schoot. Gaat dan om aandacht, cadeautje, of andere kleine dingen die je niet zo opvallen.

Pas nu ik het kwijt ben ben ik er anders naar gaan kijken. Eerlijk gezegd denk ik dat het van essentieel belang is dat je verschillende relaties hebt, om verschillende dingen te leren. Dat lukt je gewoon niet bij 1 persoon. Doet wel zeer, want mijn ex is in mijn ogen nog steeds een geweldige meid.

Verder roze bril verhaal, ophemelen, jezelf kleineren, allemaal herkenbaar :) Komt wel weer een keer goed moet je jezelf voorhouden. Alleen lijkt het soms wat lang te duren :(

Als ik een korte conclusie mag trekken, dan kan ik stellen dat zij op relatiegebied wat meer ervaring heeft, dat dat bij mij wat ontbreekt. Van de rest van het leven heb ik intussen veel meer ervaring opgedaan, wat bij haar nog ontbreekt. Is niet erg, maar dat houd wel in dat we voorlopig niet bij elkaar passen denk ik doordat we in een té andere levensfase zitten.

Misschien ooit, misschien nooit :)
Aan de andere kant kan het ook niet zo zijn, of bijna niet, dat je ooit iemand vind die 100% op je aansluit ook al heb je zo veel ervaring.
Ik kan niet zeggen dat ik veel ervaring heb maar mijn ex en ik zouden heel goed bij elkaar passen, vind ik *) maar daar denkt zij dus anders over. -O-

Jammer, als ik me nu bedenk dat ik dus vanavond weer een lompe mail terug heb gestuurd en dat eigenlijk had moeten laten. Maar ik wil gewoon naar het fucking dierenpark en screw al die andere onzin. Maar ja uit is uit en boontje komt om zn loontje.

Valt me wel op dat dingen die ze zegt, later pas echt tot me doordringen en dan pas weet hoe de vork in de steel zit. Dat maakt een discussie ter plekke voor mij een bijna onmogelijke taak om met goede argumenten te komen. Dat soort momenten zijn tegelijkertijd essentieel om niet te delen met elkaar als je wilt dat je nog een, relatief gezien, goed gevoel wilt overhouden aan de situatie.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  maandag 25 oktober 2010 @ 00:44:12 #15
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87922904
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 00:35 schreef MOD het volgende:
Maar ik wil gewoon naar het fucking dierenpark en screw al die andere onzin.
Je reactie doet me denken aan de reactie van een klein kind die zijn zin niet krijgt: "Wéééh, ik wil naar het dierenpark!" :'(

Je snapt zelf toch ook wel dat je ex daar wellicht helemaal geen zin in heeft om lekker met jou geforceerd gezellig door zo'n 'fucking dierenpark' te wandelen? Kom op, man.

Ik vraag me ernstig af waarom dit toch zo nodig en met alle geweld moet plaatsvinden. :{

[ Bericht 24% gewijzigd door goofy_goober op 25-10-2010 00:49:55 ]
  maandag 25 oktober 2010 @ 01:08:19 #16
25878 MOD
pi_87923755
Ja zo serieus moet je het ook niet nemen, het is allemaal veel te serieus geweest en schuift me nu iets onder de voeten waarvan ze verwacht dat ik daar wel relaxed over ben. Nou nee dus. En het is meer een inside iets btw.

Maar goed ik kan daar dan zo pissig over worden en tegen aan gaan schoppen ja. Echt zo een irritante streek die je levert om nog ff lekker kut te doen. Karma jongen, echt.
pi_87925718
kutritme... en mod wtf?
pi_87925808
Wat ik trouwens ook enorm mis aan men ex, is dat ze mij zo kon kalmeren.. als ik even tegen haar aan kon liggen kalmeerde ik terwijl er normaal altijd een sneltrein aan gedachten door mijn hoofd raast. nog even over die ervaring waar ik over sprak, ben afgelopen jaar mijn ma verloren en sta er echt alleen voor nu. heeft mij veel veranderd. post miss uitgebreider als ik op de pc zit :)
pi_87926647
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:04 schreef GSbrder het volgende:
Bartinhoo, je verheerlijkt haar, dat je de meest actieve user in dit topic bent bevestigd dit al en in elke post komt naar voren dat je toch beter voor haar had kunnen/moeten/willen zijn. Zij zal jou in haar gedachten makkelijk kunnen wegzetten als 'de klootzak' en gemakkelijk 'ik verdien beter' kunnen denken.

Accepteer het feit dat deze kans over is, zij en jij zijn finito, schluss, ga door en maak bij het volgende meisje niet dezelfde fout maar ben vanaf het begin bedacht op het bewaren van de balans. Komt goed, maar stop met kwellen van jezelf en haar op een voetstuk te plaatsen.
Nu de stof van het elkaar zien eergisteren weer wat is gaan liggen kan ik het allemaal wat beter beschouwen en het voelt alweer een stuk beter nu...
We pasten gewoon niet bij elkaar, en inderdaad, als die meid mij zielsgelukkig had gemaakt dan had ik veel meer mijn best voor haar gedaan. Ergens hoop ik dat ze ooit nog eens contact met me opneemt om ergens wat te gaan drinken oid, zoals ze de eerste 2 maanden heeft geroepen nadat het uit was..
Puur en alleen omdat we goed met elkaar kunnen praten, dat merkte ik toen ik haar zaterdag zag maar weer. Na elkaar 2 maanden niet gezien te hebben meteen weer best persoonlijke dingen aan elkaar verteld...
Ik ga er echter niet vanuit. Sowiezo is ze al druk zat de hele week, en ik denk dat zij, deels door haar vele afvallen en geheel nieuwe kledingstijl, een soort '' nieuw leven'' is begonnen, waar ze mij liever niet meer in ziet.
Pijnlijk enerzijds, maar ik gun het haar heel erg.

Daarnaast blijf ik mezelf dan kwellen door om te blijven gaan met een meisje waarvoor ik alle zeilen bij moet zetten om met haar om te kunnen blijven gaan. Moet me bedenken dat er ook weer nieuwe meiden rondlopen, die ook vanuit hun kant initiatief tonen, al kom ik ze niet bij bosjes tegen helaas }:|

[ Bericht 3% gewijzigd door Bartinhoo op 25-10-2010 10:12:08 ]
  maandag 25 oktober 2010 @ 10:25:43 #20
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_87928349
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 00:05 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Niet als je niets meer voelt voor die persoon. Als je je nog steeds 'raar' blijft gedragen betekent dat alleen maar dat je hem/haar ergens nog niet hebt losgelaten.
Ik voel niets meer voor die persoon. Als ik bij hem ben, dan denk ik van "het is goed zo, samen werd het niets meer. Blijkbaar waren we niet sterk genoeg meer om de relatie tot stand te houden".

Alleen waarom voel ik me nu dan zo verdrietig om de herinneringen? Dat was eerst niet, toen kon ik met een gelukkig hart er naar kijken en denken "het is goed zo". Maar nu weet ik niet eens hoe ik er naar kijk? Het kan ook zijn door alle stress dat ik zo ga denken hoor..

Maar nu denk ik continue aan "dit hebben we meegemaakt, of dit heb ik hier liggen van hem, en dat is niet erg leuk".

Ik zit nu met school gewoon even zo in de stress of ik het net wel of net niet haal, om dan te kunnen afstuderen. Ik moet me daar gewoon zo goed op blijven focussen, want heb me begin dit jaar ook niet kut gevoeld en had alles verwerkt en dan moet ik niet ineens terug val gaan krijgen omdat het even wat tegen zit weer.

Ik ben ook gewoon bang (weer) dat een andere jongen mij niet gelukkig kan maken en dat daar de tijd veel anders mee is. Klinkt zo gek.
Die sletbuien zijn compleet verdwenen al een tijdje maar toch voelt het echt warrig in mijn hoofd en is er zon lading stress :{

Overigens wilt mijn ex het nog steeds tussen ons, en dat maakt het "vrienden blijven" verhaal ook flink wat lastiger.
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  maandag 25 oktober 2010 @ 14:16:48 #21
307093 Fellows
Never again.
pi_87935667
Iedereen lijkt het er steeds moeilijker ermee te krijgen terwijl ik me steeds en steeds beter ga voelen.
Ik slaap goed en alles ik denk steeds en steeds minder aan haar. Wat denk ik ook andersom is.

Voor de meeste hier blijf gewoon een dagje thuis en ga lekker in bad of ga gewoon in bed en jank het allemaal van je af maar probeer het niet weg te drukken want dat komt terug. :)
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
  maandag 25 oktober 2010 @ 14:31:08 #22
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87936145
En neem vooral geen contact op met je ex. Bartinhoo is weer helemaal terug bij af lijkt het wel na dat sms'je en hij zijn ex heeft gesproken...
pi_87936732
Ik heb nu wel zo een moment. Ik mis haar best wel en denk aan de leuke momenten. Ook al weet ik dat dit misschien beter is. Je hebt zo veel met elkaar gedeelt. Met je vriendin heb je vaak een heel erg intieme band en als het dan opeens over is spreek je diegene helemaal niet meer. Ik mis haar best wel erg. Gewoon als ze naast me zat in de auto en weer naar de McDonalds wilde. Ergens weet ik wel dat dit beter is en dat ik misschien niet haar mis maar dat ik iets mis.

Volgens mij heb ik veel fases wel weer over geslagen. Ik accepteer het ergens wel maar mis iemand om me heen en moet weer wat aan me zelfvertrouwen werken.
pi_87936790
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 14:16 schreef Fellows het volgende:
Iedereen lijkt het er steeds moeilijker ermee te krijgen terwijl ik me steeds en steeds beter ga voelen.
Ik slaap goed en alles ik denk steeds en steeds minder aan haar. Wat denk ik ook andersom is.
Die anderen waar het wel goed mee gaat laten niet zoveel meer van zich horen, gok ik ;)
pi_87936845
Ik denk dat Bartinhoo gewoon eens wat goede afleiding moet gaan zoeken. Bart, jij hebt je fouten duidelijk gemaakt (net als ik, we hebben een enigsinds dezelfde situatie) en als de andere partij dat niet wil begrijpen of accepteren is het maar beter ook dat het over is. Stop met analyseren (heb ik ook al een week of 1,5 niet meer gedaan, nu bijna een maand over) en ga weer aan jezelf werken. Ben je aan het hardlopen? Dat helpt mij wel erg.
pi_87936898
quote:

Voor de meeste hier blijf gewoon een dagje thuis en ga lekker in bad of ga gewoon in bed en jank het allemaal van je af maar probeer het niet weg te drukken want dat komt terug. :)
Ik begin me ook al steeds beter te voelen. Al zou mijn ex nu aankloppen en zeggen het weer te willen proberen zou ik nu zeggen dat ze weer weg mag gaan en dat het niet meer gaat werken en eerst zelf maar aan zichzelf moet werken. Lijkt me een positief punt van mezelf.
  maandag 25 oktober 2010 @ 14:50:10 #27
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_87936926
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 14:44 schreef Chanson het volgende:
Ik heb nu wel zo een moment. Ik mis haar best wel en denk aan de leuke momenten. Ook al weet ik dat dit misschien beter is. Je hebt zo veel met elkaar gedeelt. Met je vriendin heb je vaak een heel erg intieme band en als het dan opeens over is spreek je diegene helemaal niet meer. Ik mis haar best wel erg. Gewoon als ze naast me zat in de auto en weer naar de McDonalds wilde. Ergens weet ik wel dat dit beter is en dat ik misschien niet haar mis maar dat ik iets mis.

Volgens mij heb ik veel fases wel weer over geslagen. Ik accepteer het ergens wel maar mis iemand om me heen en moet weer wat aan me zelfvertrouwen werken.
Haha dat lijkt wel op mij :+
pi_87938557
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 14:47 schreef Chanson het volgende:
Ik denk dat Bartinhoo gewoon eens wat goede afleiding moet gaan zoeken. Bart, jij hebt je fouten duidelijk gemaakt (net als ik, we hebben een enigsinds dezelfde situatie) en als de andere partij dat niet wil begrijpen of accepteren is het maar beter ook dat het over is. Stop met analyseren (heb ik ook al een week of 1,5 niet meer gedaan, nu bijna een maand over) en ga weer aan jezelf werken. Ben je aan het hardlopen? Dat helpt mij wel erg.
Ik moet ook afleiding gaan zoeken :) Is momenteel niet altijd even gemakkelijk helaas, waar iedereen bezig is met studie etc. In de zomer bel je sneller ff een paar vrienden op om op een terras te gaan zitten of te varen oid... nu is dat hier toch minder.. Doordeweeks zie ik mijn vrienden eigenlijk weinig...

Gelukkig betrek ik volgende week mn kamer, dus sowiezo dat ik dan meer afleiding heb. Heb net een tentamen gemaakt, dat vrij goed ging en dat was voor het eerst in 4 maanden tijd dat ik langer dan 2 uur niet aan mijn ex heb gedacht :* Tentamen heeft me ook op de een of andere manier duidelijk gemaakt dat ik mijn eigen leven heeft, net zoals mijn ex. Op gebied van studie/toekomstplannen etc konden we elkaar helemaal niet steunen omdat we op dat gebied in een heel andere wereld zaten en beiden niet bereid waren ons in elkanders wereld te verdiepen en in te leven. Was op meerdere vlakken het geval overigens

@ Goofy: de berichten die ik gisteren en eergisteren hier typte waren tijdens een paar emotioneel instabiele uurtjes. Had mijn ex voor het eerst in 2 maanden immers weer voor het eerst gezien en gesproken. Zoals ik het nu zie ben ik tevreden met de situatie. Ik vind het jammer dat ze waarschijnlijk ook nooit meer wat wil afspreken, maar daar kan ik niet meer wakker om liggen. Daarnaast mis ik nu vooral gewoon EEN vriendin. Het idee dat ik weer helemaal een bepaalde ''liefdesband'' met iemand moet opbouwen klinkt als een flinke uitdaging, en ik hoop niet dat het nog jaren gaat duren maar ik ga niet obsessief op zoek :)
  maandag 25 oktober 2010 @ 18:41:39 #29
307093 Fellows
Never again.
pi_87946578
Ewh! Ik loop nu rond met de gedachte dat ik haar een stukje tekst wil smse die altijd heel veel voor ons heeft betekend en wat heb ik te verliezen? Als ik dat doe?
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_87946691
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:30 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Ik moet ook afleiding gaan zoeken :) Is momenteel niet altijd even gemakkelijk helaas, waar iedereen bezig is met studie etc. In de zomer bel je sneller ff een paar vrienden op om op een terras te gaan zitten of te varen oid... nu is dat hier toch minder.. Doordeweeks zie ik mijn vrienden eigenlijk weinig...
Wat dingetjes wat ik concreet heb veranderd na de breuk. Ik ben gaan hardlopen. Probeer dat ook eens een aantal keer. Mocht het niets zijn dan ben stop je maar heb je toch afleiding gehad. Voor mij en veel andere (gehoord) werkt het heel goed. Je wordt er ook zelfverzekerder door wat je nu wel kunt gebruiken.

Lekker veel naar buiten gaan, de zon werkt ook goed!

Ik ga gewoon naar mijn vrienden toe, ze studeren dan weliswaar maar bij hun is het ook een en al vakantie. Er is altijd wel iemand beschikbaar. Ik pak gewoon de auto en rij naar ze toe, vaak gaan we nog even een biertje drinken.

Daarnaast heb ik ook een nieuw baantje gevonden waar ik 3 dagen lekker aan het werken ben. Afleiding zat dus. Ohja, een goede game voor de PS3 werkt ook goed.
  maandag 25 oktober 2010 @ 18:56:14 #31
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87947250
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 18:41 schreef Fellows het volgende:
Ewh! Ik loop nu rond met de gedachte dat ik haar een stukje tekst wil smse die altijd heel veel voor ons heeft betekend en wat heb ik te verliezen? Als ik dat doe?
Je eigenwaarde.

quote:

Vooral blijven volhouden dat het je steeds minder doet, om een paar uur later weer met een wanhoopsdaad te komen om maar contact te hebben met haar. Keep up the charade, dude.
pi_87947929
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 18:56 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Je eigenwaarde.
[..]

Vooral blijven volhouden dat het je steeds minder doet, om een paar uur later weer met een wanhoopsdaad te komen om maar contact te hebben met haar. Keep up the charade, dude.
Haha die was wel heerlijk in te koppen zeker maar nonetheless totaal correct en juist geplaatst. Hopelijk ziet Fellows ook in dat hij totaal niet consequent is.

Ik dacht ik post hier ook nog maar even. Heb de meeste posts/delen nog gewoon gevolgd in de afgelopen weken maar meer omdat juist het lezen hier mij minder aan mijn ex doet denken. Ze zit nog regelmatig in mijn hoofd en begrijp dit ook wel maar tegelijkertijd is dit ook nog wel lastig en vervelend. Ik heb wel het gevoel te hebben dat ik over de breuk zelf heen ben maar vind de gedachte dat ik wel een vrij eenzaam bestaan heb zo wel lastig. Natuurlijk heb ik wel vrienden en ben ik eigenlijk elk weekend wel met iemand op pad of ergens heen maar toch vind ik het lastig doordeweeks. Persoonlijk mis ik gewoon de intimiteit van een relatie, mijn ex niet specifiek maar mijn laatste ex is de enige waarmee ik dit heb kunnen ontdekken en gelijk in 4 jaar zijn die dingen er gewoon in gesleten. Blijkbaar is het nog steeds het afkicken van intimiteit maar niet zozeer meer van mijn ex. Toch blijf ik hier lekker lurken aangezien ik daar wel rustig van word.

En Bart, moet ik je komen opzoeken om je een rotschop te verkopen dat je nog contact hebt met je ex. Houd de eer aan jezelf en als je haar weer tegen kom loop dan door of ga ergens anders op je werk staan. Het is echt over en uit. Zoals je zelf al zegt is het makkelijker om met een wild vreemde meid een relatie op te gaan bouwen dan je ex zover te krijgen om opnieuw met jou een relatie aan te gaan. Duidelijk zat toch?

En superkuiken; ik ben aangenaam verrast en ben blij dat jij je hoofd en je hart weer aardig goed afgestemd hebt! *O* (tenmiste dat lijkt zo aan je posts te zien maar ga geen grappen uithalen wat Fellows doet anders zwaait er wat :6 )

Hmm en Goofy, hoe is het met jou dan? Blijkbaar gaat het jou wel goed af maar ben jij hier ook nog regelmatig te vinden.. hoe zit dit c_/
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:13:15 #33
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_87947956
Inderdaad, het heeft geen nut om vrienden te blijven met je ex. Dat zie ik nu wel in. normaal is hij na het eten altijd op msn, hij zou terug komen omdat we nog wat te bespreken hadden, maar nee bijna anderhalf uur later is hij nog niet terug, en ik ken hem en dan word de schuld altijd weer in mijn schoenen geschoven.

Ik moet het eindigen, eindigen die vriendschap want het stelt niet veel voor als het van 1 kant af komt.
Dat zie ik echt in.
Maar hoe doen jullie dat zo goed ?
Ik voel niets qua relatie meer maar qua vriendschap kan ik nu zo snel boos worden op hoe hij doet.
pi_87948290
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 19:13 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Inderdaad, het heeft geen nut om vrienden te blijven met je ex. Dat zie ik nu wel in. normaal is hij na het eten altijd op msn, hij zou terug komen omdat we nog wat te bespreken hadden, maar nee bijna anderhalf uur later is hij nog niet terug, en ik ken hem en dan word de schuld altijd weer in mijn schoenen geschoven.

Ik moet het eindigen, eindigen die vriendschap want het stelt niet veel voor als het van 1 kant af komt.
Dat zie ik echt in.
Maar hoe doen jullie dat zo goed ?
Ik voel niets qua relatie meer maar qua vriendschap kan ik nu zo snel boos worden op hoe hij doet.
Ik kan helaas niet voor iedereen spreken maar ik doe het gewoon niet. Geen vrienden zijn en heb er totaal geen moeite mee :) Ik zou zeggen probeer het ook eens een maand ofzo misschien voel je je dan wel zo goed dat je de stap door kunt zetten en het verleden te laten voor wat het is. Maar goed ik heb haar denk ik bijna 3(?) maand niet meer gesproken of gezien. Heb d'r van m'n hyves af geknikkerd, uit mijn msn gegooid. Van m'n hyves had ik verteld dat ik haar eraf had gegooid maar na 2 week was ik het op msn ook zat en gewoon geblokkeerd en huppa, delete! Niks geen contact meer.
Wel het nummer nog in m'n telefoon laten staan dan weet ik iig van wie eventueel nog wat afkomstig is als ik ineens out of the blue iets krijg. Bang hoef ik niet te zijn om haar wat te sturen aangezien ik dit echt niet ga doen dus momenteel heeft het wel voordelen maar geen nadelen B-)
En ach, weet ik wat ik ook kan doen op 31 december, haar nummer wel definitief verwijderen en met een schone lei in 2011 beginnen, lijkt mij wel mooi symbolisch. :D
pi_87950021
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 19:20 schreef Lallend het volgende:
[..]
En ach, weet ik wat ik ook kan doen op 31 december, haar nummer wel definitief verwijderen en met een schone lei in 2011 beginnen, lijkt mij wel mooi symbolisch. :D
Ik heb hetzelfde als jou gedaan. Overal weg gegooid, twitter, facebook, msn, hyves moet ik nog doen maar zit ik nooit. Heel fijn gevoel. Ik vind jou laatste zin echt een goed idee. Ga ik misschien ook wel doen. Dan kan ik het jaar helemaal afsluiten.
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:59:41 #36
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87950214
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 19:12 schreef Lallend het volgende:
Hmm en Goofy, hoe is het met jou dan? Blijkbaar gaat het jou wel goed af maar ben jij hier ook nog regelmatig te vinden.. hoe zit dit c_/
Ik voel me prima, maar ik vind dit een 'leuk' topic om te blijven volgen. Probeer hier en daar wat goede adviezen te geven, want ik heb zelf ook in die situatie gezeten dus ik herken het maar al te goed. :)
pi_87950368
Nou je weet wat ze van goede voornemens zeggen hé :+ Ik stuur mijn ex iig nog een verjaardagskaart voor de jaarwisseling, ze is 2 jan jarig. Zal denk ik het laatste zijn van mijn kant uit mocht er verder niks in de huidige situatie veranderen :{
  maandag 25 oktober 2010 @ 20:17:55 #38
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_87951258
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 19:20 schreef Lallend het volgende:

[..]

Ik kan helaas niet voor iedereen spreken maar ik doe het gewoon niet. Geen vrienden zijn en heb er totaal geen moeite mee :) Ik zou zeggen probeer het ook eens een maand ofzo misschien voel je je dan wel zo goed dat je de stap door kunt zetten en het verleden te laten voor wat het is. Maar goed ik heb haar denk ik bijna 3(?) maand niet meer gesproken of gezien. Heb d'r van m'n hyves af geknikkerd, uit mijn msn gegooid. Van m'n hyves had ik verteld dat ik haar eraf had gegooid maar na 2 week was ik het op msn ook zat en gewoon geblokkeerd en huppa, delete! Niks geen contact meer.
Wel het nummer nog in m'n telefoon laten staan dan weet ik iig van wie eventueel nog wat afkomstig is als ik ineens out of the blue iets krijg. Bang hoef ik niet te zijn om haar wat te sturen aangezien ik dit echt niet ga doen dus momenteel heeft het wel voordelen maar geen nadelen B-)
Ik wou dat ik dat kon. Ik heb iemand nodig om op terug te vallen. Een emotionele steun. Maar hij is gewoon net zoals vroeger. Hij komt toch niet opdagen, toch weer de smoezen. Nu uur geleden voor het laatst wat gezegd op msn, en straks als hij dan weer "terug is" zal het wel weer zijn van "nee het is te laat nu".

Ik baal er van dat de stress van de omgeving weer tijdelijk terug is, zonder dit kon ik het gemakkelijk aan. Maar een schouder om op uit te huilen dat is wat ik mis nu. En ik wil hem niet als relatie terug, nooit niet. Het is niets geworden om zoveel redenen en het is ook gewoon beter zo.
pi_87951300
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 20:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou je weet wat ze van goede voornemens zeggen hé :+ Ik stuur mijn ex iig nog een verjaardagskaart voor de jaarwisseling, ze is 2 jan jarig. Zal denk ik het laatste zijn van mijn kant uit mocht er verder niks in de huidige situatie veranderen :{
Als je nu al een tijd geen contact met haar hebt gehad zou ik het afraden. Lekker laten voor wat het is. Mijn ex is vlak voor de feestdagen jarig en die ga ik ook niet feliciteren, laat maar lekker wezen. Voor haar zal het alleen even zijn: oh hij denkt toch nog even om mijn verjaardag, nouja dankje dan maar he..
En jij zit jezelf op te vreten: hoe zou ze reageren!
1 tip: laat het lekker voor wat het is en ga je gewoon bezig houden met andere dingen :)
pi_87951441
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 20:18 schreef Lallend het volgende:

[..]

Als je nu al een tijd geen contact met haar hebt gehad zou ik het afraden. Lekker laten voor wat het is. Mijn ex is vlak voor de feestdagen jarig en die ga ik ook niet feliciteren, laat maar lekker wezen. Voor haar zal het alleen even zijn: oh hij denkt toch nog even om mijn verjaardag, nouja dankje dan maar he..
1 tip: laat het lekker voor wat het is en ga je gewoon bezig houden met andere dingen :)
Eens! Luister naar wijze raad :) Je hebt er niks aan en het voegt ook niets meer toe.
pi_87952554
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 18:44 schreef Chanson het volgende:

[..]

Wat dingetjes wat ik concreet heb veranderd na de breuk. Ik ben gaan hardlopen. Probeer dat ook eens een aantal keer. ...
Goede tips, hardlopen ben ik zowat de week nadat het uitging mee begonnen. Toen nog echt om mijn hoofd leeg te maken. Trok mijn hardloopkleding aan, reed naar het bos, ging hardlopen maar ook veel wandelen met muziek op. Gewoon even tot rust komen en mijn hoofd leegmaken. Dat is inmiddels steeds serieuzer geworden en inmiddels loop ik over de 30 km per week en heb ik een dijk van een conditie en een superstrak lichaam weer. Icm fitness vind ik zelf dat ik er redelijk appetijtelijk uit begin te zien :* Is inderdaad goed voor je zelfvertrouwen!

Verder ga ik per 1 nov in amsterdam op kamers, in een huis met 5 andere jongens waarvan 2 van mijn beste vrienden al jaren lang. Lekker weg uit mijn saaie dorp, waar ik helemaal ben vastgeroest. Ben ervan overtuigd dat dit mij erg gaat helpen, al heb ik ook wel moeite met het loslaten van oude dingen.
PS3 heb ik daar al neergezet, en fitness abonnement met 4 andere jongens genomen dus dat komt wel goed denk ik!

@ Lallend, tjsa ik heb het 2 maanden heel consequent volgehouden, maar mijn werk is in de enige dorpssupermarkt. ( bijbaan welteverstaan ) En tsja het verbaasde me al dat ik haar al die weken nooit tegenkwam, aangezien ze vaak uit haar werk of voor haar ouders even een boodschapje doet. Het moest er toch een keer van komen en hoewel ik gisteren terug bij af ben voel ik me nu beter dan ooit.

Vandaag eerste tentamen gemaakt voor mn opleiding, en hoewel ik er beter voor had kunnen leren, wel weer het gevoel terug dat ik leef voor mezelf en dat ik mijn eigen doelen moet realiseren..
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:27:33 #42
307093 Fellows
Never again.
pi_87958170
Okeeee dit is echt te grappig voor woorden ik had mijn ex terug gevoegd en ze begon opeens te praten ik voelde er niks meer bij en opeens kwam het op haar boyfriend hahaha wat blijkt het?

Het is de jongen waar ik vorig jaar mee op een spelletje vaak mee speelde haha en hij was de enige die haar nog steunde haha nu heeft ze dus een internet relatie haha en ik wenste haar het aller beste en ze zei dat hij veel leuker knapper en grappiger was en toen kreeg ik de blok.

IK VOEL ME ECHT HEEEERLIJK AAAAH WAT BEN IK BLIJ DAT IK VAN HAAR AF BEN HAHA!
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:32:25 #43
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87958420
En net wilde je haar nog sms'en..? :{ Ik geloof er echt niks van. But keep fooling yourself.
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:36:02 #44
307093 Fellows
Never again.
pi_87958591
Klopt maar echt waar dit is echt het toppunt dat die meid niet goed bij haar hoofd is.
Ze heeft met een kerel waar ik vroeger een spelletje mee speelde hij is 16/17? _O- _O- _O-
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:37:03 #45
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87958639
Kennelijk gedraagt hij zich volwassener dan jij. ;)
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:37:31 #46
307093 Fellows
Never again.
pi_87958653
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:32 schreef goofy_goober het volgende:
En net wilde je haar nog sms'en..? :{ Ik geloof er echt niks van. But keep fooling yourself.
Ze heeft echt met een kerel waarmee ik vroeger mee heb gegamed en je kunt het GSK na vragen want daar heb ik het gesprek naar door gestuurt. :')
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:39:54 #47
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87958783
Waarom zou ik dat gesprek willen lezen? Een vrij kinderachtige reactie van jouw kant om privéchats door te sturen. :{

Anyway, zoals je nu doet lijk je er nog helemaal niet overheen te zijn. Dit gedrag doet me denken aan Fase 2. Volgens mij kun je het niet hebben dat je bent gedumpt voor een jonger kereltje.
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:41:59 #48
307093 Fellows
Never again.
pi_87958899
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:39 schreef goofy_goober het volgende:
Waarom zou ik dat gesprek willen lezen? Nogal kinderachtige reactie om privéchats door te sturen. :{

Anyway, zoals je nu doet lijk je er nog helemaal niet overheen te zijn. Dit gedrag doet me denken aan Fase 2.
Ik wil jou het gesprek helemaal niet laten lezen en daar de bij waarom zou ik er in godsnaam over liegen dat mijn ex vriendin een internet boy heeft?
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:43:05 #49
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_87958955
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:39 schreef goofy_goober het volgende:
Waarom zou ik dat gesprek willen lezen? Een vrij kinderachtige reactie van jouw kant om privéchats door te sturen. :{

Anyway, zoals je nu doet lijk je er nog helemaal niet overheen te zijn. Dit gedrag doet me denken aan Fase 2.
ehm of juist niet. Ik doe het ook, en volgens mij is dat precies waar dit topic ook over gaat. Je bespreekt je situatie over jou en je ex, daarbij vertel je ook wat je ex zegt dat is dan eigenlijk ook vrij kinderachtig? Dus ik weet niet wat jij verteld hebt in het begin over jou en je ex , maar is dat dan ook kinderachtig omdat wij dan de story weten?
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:50:45 #50
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87959270
Het (beknopt) bespreken van situaties hier is wat anders dan hele chats met exen met elkaar uitwisselen en letterlijk de reactie kunnen zien van de desbetreffende ex. Maar dat jullie chats delen met elkaar boeit me verder niet. Wel dat je dat hier zo nodig moet benoemen. Nergens voor nodig.

Verder vond ik het een rare reactie, gezien de eerdere posts van Fellows vandaag:

quote:

quote:
Op maandag 25 oktober 2010 18:41 schreef Fellows het volgende:
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:27 schreef Fellows het volgende:
Okeeee dit is echt te grappig voor woorden ik had mijn ex terug gevoegd en ze begon opeens te praten ik voelde er niks meer bij en opeens kwam het op haar boyfriend hahaha wat blijkt het?

Het is de jongen waar ik vorig jaar mee op een spelletje vaak mee speelde haha en hij was de enige die haar nog steunde haha nu heeft ze dus een internet relatie haha en ik wenste haar het aller beste en ze zei dat hij veel leuker knapper en grappiger was en toen kreeg ik de blok.

IK VOEL ME ECHT HEEEERLIJK AAAAH WAT BEN IK BLIJ DAT IK VAN HAAR AF BEN HAHA!
Ik vraag me af waarom je dat stukje tekst aan haar wilde sturen. Om te jennen? :{w

Nou ja, whatever.
pi_87959277
Fellows :') Paar uurtjes geleden ging het nog 'goed' met je om je vervolgens weer de grond in te laten trappen door je ex. Je doet het jezelf aan hoor. Je kan haar de schuld niet meer geven.

En met mij gaat het goed :D
pi_87960652
Beetje jammer Fellows :)

quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 20:18 schreef Lallend het volgende:

[..]

Ik hoop eigenlijk over 2 maanden iets verder te zijn dan het punt waar ik nu sta. Een neutraal verjaardagskaartje zonder verdere verwachtingen kan er imo wel af :) kaart ligt al maanden hier in de kast :')

Zal het dan wel weer zien hoe ik er dan over denk :) Vandaag was voor mij een redelijk dagje :) beter dan voorgaande week iig. Heb mezelf getrakteerd op een nieuw vest O+ helpt ook [/wijf]
pi_87960744
Ja shoppen werkt echt! :D Kan daar zo vrolijk van worden haha.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 04:51:00 #54
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_87966907
Ik zit hier weer kwaad te zijn over alles. Twee weken lang ging het vrijwel perfect. Ik had geen zin om haar aan te spreken, ik had geen behoefte om haar aan te spreken, ik had haar niks te melden en van haar kant uit kwam ook niet veel. Had ik het maar vast gehouden. Ze gaf aan dat ze er mee heeft gezeten die twee weken dat ik ineens niets meer van me liet horen. Ja wat zeg je? Wat dan, ik blijf mijn leven lang achter je aan bellen en smsen enzovoorts?

Zien jullie het voor je, je gaat van vriend naar een vriend, en de intimiteit is weg maar je mag nog wel steeds alle problemen aan horen, en je mag nog steeds dingen met haar gaan ondernemen en in dezelfde ruimte verblijven en tv kijken/gamen of wat dan ook. Nou kan het aan mij liggen maar ik zie mezelf dat niet doen, en sowieso niet nu, of binnen een korte tijd.

Alle op en aanmerkingen die er waren, ik heb er een aantal verbeterd en de andere ben ik bereid te verbeteren en ga ik ook zeker nog doen, maar dat is achteraf volgens haar, en het is te laat. Als ze echt van me zou (hebben ge)houden dan zou het nooit te laat zijn toch? Of ben ik nou gek? Niet dat het slecht is dat ik ze veranderd heb en nog ga veranderen want het is voor mezelf ook positief en ik blijf er daarom ook mee door gaan.

En dan mag je aan horen dat je moet weten dat je altijd veel voor haar zal betekenen en dat ze het uit heeft gemaakt voor zichzelf, als we bij elkaar horen dan komt het wel goed maar niet perse nu, nee het komt godverdomme nooit meer goed want je gaat toch vrolijk verder met een ander, denk je dat ik 2e keus ga spelen? En dan mag je aan horen dat ze gewoon niet eenzaam wilt zijn, iemand wilt hebben om dingen mee te doen enzo, en niet met zomaar iedereen want dan kon ze wel met die ene persoon nemen, oftewel wat als het niks gaat worden met mijn toekomstige relatie(s), dan moet ik toch wel jou hebben om nog dingen mee te ondernemen, zo ziet ik dat. En dan mag je aan horen dat we zo goed konden praten en dat ze dat mist.. Bezint eer ge begint, alles wat er was zal toch nooit meer hetzelfde zijn zonder relatie ook al probeer je het nog zo hard.

Ik ben er bijna klaar mee, wil ik haar wel bijna helemaal uit mijn leven hebben? Tjah misschien wel niet, vrijwel zeker van niet, zo eerlijk ben ik wel, maar ik heb simpelweg geen keus meer. Ik ga haar niet sparen door vrienden te blijven omdat ze het zo graag wilt, en ik ga mezelf niet nu sparen om over een tijdje misschien wel diep ongelukkig te worden door de keuze. Uiteindelijk heeft ze het kunnen verwachten, ze weet hoe ik ben en ik heb altijd gezegd dat ik geen vrienden wil blijven als het uit is dus tjah, eigenlijk ook belachelijk dat ze het daar wel eens over had, maar dat is nou eenmaal zoals ze is.

Ik heb heel hard gevochten en heb eerder ooit lopen roepen dat ik niet op zou geven ook, maar sommige dingen kan je niet winnen, en als je al wint is het maar de vraag of je wel echt blij bent met wat je hebt gewonnen, of dat je gewoon hebt gevochten omdat je niet kon hebben dat je het (op een bepaalde manier) bent verloren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Catkiller op 26-10-2010 05:03:36 ]
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 06:50:35 #55
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_87967079
Men ex zei me nog "als je me nodig hebt, kun je bij me terecht". maar nu ik hem even nodig had was hij nergens te bekennen, en deed hij alleen maar kut. Ik vroeg hem dat als hij mij wilde steunen dat hij dan een smsje stuurde, maar ik heb er niets meer over gehoord. Ik probeer het er maar bij te laten.

Vriendschappen met exen zijn gewoon (te) moeilijk in het begin, als de ander vaag gedrag gaat vertonen blijf je er toch ook boos om.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 07:29:57 #56
307093 Fellows
Never again.
pi_87967197
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:50 schreef goofy_goober het volgende:
Het (beknopt) bespreken van situaties hier is wat anders dan hele chats met exen met elkaar uitwisselen en letterlijk de reactie kunnen zien van de desbetreffende ex. Maar dat jullie chats delen met elkaar boeit me verder niet. Wel dat je dat hier zo nodig moet benoemen. Nergens voor nodig.

Verder vond ik het een rare reactie, gezien de eerdere posts van Fellows vandaag:

Ik vraag me af waarom je dat stukje tekst aan haar wilde sturen. Om te jennen? :{w

Nou ja, whatever.
De eerste 2 reacties wist ik nog niet ze met die gast ging. En waarom maak je alles zoveel erger dan het is ''hele'' chats uitwisselen?

Ik kan me natuurlijk wel voorstellen dat je denkt dat ik kinderachtig ben maar dit is het jongetje die wij allebei de blok op zetten omdat hij zo vreselijk dom is en irritant was. (En ja zij ook)
En waar ik een spelletje mee deed afentoe.

Hij heeft mij zelfs een paar x gevraagd om foto's van haar de ruil voor hun gesprekken samen over mij en wat ze allemaal over mij vertelde. Dit heb ik uiteraard niet gedaan en heb trouwens geen enkele foto meer.

Het is gewoon een relatie dat geen stand kan houden en dat ze niemand meer had om terug op te vallen aangezien haar webcam boy ook een vriendinnetje heeft. En toen ik zei dat ik haar het aller beste wenste komt ze met dat hij super knap is en super lief en leuk en geweldig waar ik op antwoordde dat ik het top vond voor haar zei ze ik het niet kon hebben dat ze nu wel echt gelukkig is.

Achja alsnog wens ik haar het aller beste. :')

EDIT: Ze hebben elkaar ook nog nooit in ''real life'' gezien.Was ik vergeten erbij te zetten. :')
pi_87968709
Het is hier toch geen PUB? van mij mag er eigenlijk best wat "volwassener" mee om gegaan worden door sommige mensen :? Heb echt het idee dat ik hier het drama van 13 jarigen lees. En dan bedoel ik niet zozeer de verhalen die gepost worden maar meer hoe er mee om gegaan wordt door sommigen...

Leg het nou eens naast je neer Fellows, je doet het je echt allemaal zelf éxtra aan. :{ Daar kan ik weinig sympathie voor tonen.
pi_87968939
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 06:50 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Men ex zei me nog "als je me nodig hebt, kun je bij me terecht". maar nu ik hem even nodig had was hij nergens te bekennen, en deed hij alleen maar kut. Ik vroeg hem dat als hij mij wilde steunen dat hij dan een smsje stuurde, maar ik heb er niets meer over gehoord. Ik probeer het er maar bij te laten.

Vriendschappen met exen zijn gewoon (te) moeilijk in het begin, als de ander vaag gedrag gaat vertonen blijf je er toch ook boos om.
Ach, ik en mijn ex hebben dat ook tegen elkaar gezegd, maar zo' n uitspraak is echt heel vergankelijk. De eerste week zei ze nog, als je niet kunt slapen of je klote voelt kun je me zelfs midden in de nacht bellen, dan ben ik er voor je.

Heb dit niet gedaan natuurlijk, en hoewel goedbedoeld is het natuurlijk heel hypocriet.

Hoewel de pijn nog lang niet weg is, heb ik het zoals gister gezegd, naar mijn gevoel voor het eerst in die 4 maanden een rustplekje kunnen geven. Het lijkt echter wel dat, nu ik voor mezelf een stapje verder lijk te zijn, er een ander ''soort'' vragen ontstaat in mijn hoofd. Waar het eerst vooral nog ging over '' ben ik nou echt niet meer leuk genoeg voor haar, vindt ze iemand anders leuk, wat heb ik fout gedaan etcetc'' , lijken nu pas de wat rationelere vragen naar boven te komen...

Vorig jaar eind augustus is het ''begonnen'' tussen mij en mijn ex. We kenden elkaar al ons hele leven, maar nooit iets gebeurd. Ik was op wereldreis geweest, en toen ik terugkwam hadden we een personeelsuitje. Echt vanuit het niets ging ze aan me zitten, dicht tegen me aanstaan, me bombarderen met sms' jes, in de auto achter me zitten en aan me vriemelen etc... :*

Nougoed, altijd leuk natuurlijk dit soort aandacht, maar nu vraag ik me toch af , waarom opeens, terwijl er geeneens een goed gesprek / ontmoeting aan vooraf is gegaan oid :{ No offence, maar ik denk dat ik qua uiterlijk best redelijk gewild ben, en ik krijg hoelanger hoemeer het idee dat het haar daar alleen maar om te doen was. Ze zei me leuk te vinden, maar we hadden al jaren geen gesprek met elkaar gevoeld, alleen goedemorgen alles goed op het werk ;( Echt goede gesprekken heeft ze nooit met me gevoerd, en hoewel we ons heel op ons gemak bij elkaar voelden, konden we nooit echt goed met elkaar praten..

Vooral nu ze het allemaal zo gemakkelijk lijkt te kunnen laten gaan, krijg ik hoe langer hoe meer het idee dat ze persoonlijk helemaal nooit zoveel voor me gevoeld heeft. Ze was trots op me, dat heeft ze vaak gezegd, maar heb nu toch het idee dat dat vooral was om mijn verschijning, en niet om wie ik was. Dat is best een kutidee -O-
pi_87969497
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 10:00 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Hoewel de pijn nog lang niet weg is, heb ik het zoals gister gezegd, naar mijn gevoel voor het eerst in die 4 maanden een rustplekje kunnen geven. Het lijkt echter wel dat, nu ik voor mezelf een stapje verder lijk te zijn, er een ander ''soort'' vragen ontstaat in mijn hoofd. Waar het eerst vooral nog ging over '' ben ik nou echt niet meer leuk genoeg voor haar, vindt ze iemand anders leuk, wat heb ik fout gedaan etcetc'' , lijken nu pas de wat rationelere vragen naar boven te komen...

...

Vooral nu ze het allemaal zo gemakkelijk lijkt te kunnen laten gaan, krijg ik hoe langer hoe meer het idee dat ze persoonlijk helemaal nooit zoveel voor me gevoeld heeft. Ze was trots op me, dat heeft ze vaak gezegd, maar heb nu toch het idee dat dat vooral was om mijn verschijning, en niet om wie ik was. Dat is best een kutidee -O-
Je lijkt inderdaad een stapje verder te zijn, NOT! In dezelfde post als je zegt dat je verder denkt te zijn ben je later weer bezig met analyseren. Misschien heb jij echt even een schop onder je reet nodig.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:10:56 #60
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87970813
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 07:29 schreef Fellows het volgende:

[..]

De eerste 2 reacties wist ik nog niet ze met die gast ging. En waarom maak je alles zoveel erger dan het is ''hele'' chats uitwisselen?

Ik kan me natuurlijk wel voorstellen dat je denkt dat ik kinderachtig ben maar dit is het jongetje die wij allebei de blok op zetten omdat hij zo vreselijk dom is en irritant was. (En ja zij ook)
En waar ik een spelletje mee deed afentoe.

Hij heeft mij zelfs een paar x gevraagd om foto's van haar de ruil voor hun gesprekken samen over mij en wat ze allemaal over mij vertelde. Dit heb ik uiteraard niet gedaan en heb trouwens geen enkele foto meer.

Het is gewoon een relatie dat geen stand kan houden en dat ze niemand meer had om terug op te vallen aangezien haar webcam boy ook een vriendinnetje heeft. En toen ik zei dat ik haar het aller beste wenste komt ze met dat hij super knap is en super lief en leuk en geweldig waar ik op antwoordde dat ik het top vond voor haar zei ze ik het niet kon hebben dat ze nu wel echt gelukkig is.

Achja alsnog wens ik haar het aller beste. :')

EDIT: Ze hebben elkaar ook nog nooit in ''real life'' gezien.Was ik vergeten erbij te zetten. :')

Ik vraag me eigenlijk af waarom je je nog zo met haar bezig houdt. Het is over, afgelopen, uit.

quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 07:29 schreef Fellows het volgende:
...zei ze ik het niet kon hebben dat ze nu wel echt gelukkig is.
Je ex heeft een punt.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:38:40 #61
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87971646
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 10:00 schreef Bartinhoo het volgende:
1. Als ze nooit wat voor je had gevoeld dan had ze je wel gedumpt, gezien hoe je je hebt gedragen tegenover haar. Maar dat heeft ze niet gedaan...
2. Zij heeft al enkele relaties gehad. Ze weet dus hoe het voelt en wat ze er tegen moet doen om zich beter te voelen.
3. Analyseren heeft totaal geen nut, vooral niet wanneer je nog emotioneel instabiel bent.
4. Afleiding zoeken, ook al heb je daar geen behoefte aan.
pi_87975449
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 11:38 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

1. Als ze nooit wat voor je had gevoeld dan had ze je wel gedumpt, gezien hoe je je hebt gedragen tegenover haar. Maar dat heeft ze niet gedaan...
2. Zij heeft al enkele relaties gehad. Ze weet dus hoe het voelt en wat ze er tegen moet doen om zich beter te voelen.
3. Analyseren heeft totaal geen nut, vooral niet wanneer je nog emotioneel instabiel bent.
4. Afleiding zoeken, ook al heb je daar geen behoefte aan.
Ah hell het heeft ook allemaal geen zin ;)

Kan het ergens nog steeds niet verkroppen dat ze het nu makkelijk zonder mij leuk heeft. Al die malloten die haar nu ze afgevallen is opeens wel aandacht geven en eerst niet ik kan er gewoon niet tegen :P

Maar jouw punt 1 is juist hetgene waar ik nu een beetje mee zit.. Ik ben nooit echt spontaan naar haar toe geweest, en zij heeft daarnaast mij ook nog eens moeten ''veroveren''. Ik heb haar nooit echt het gevoel gegeven dat ze echt belangrijk voor me was. Als ik met mijn vrienden was met haar erbij gaf ik haar nooit aandacht, kwam nooit eens spontaan langs en als ik bij haar was liep ik alleen maar te zeuren over vanalles en nog wat...

Ik kan me dus eigenlijk niet voorstellen dat ze uberhaupt ooit echt wat voor me heeft gevoeld. Ze heeft vaak verteld dat ze trots was dat ze met mij ging, en wou me zo snel mogelijk aan iedereen voorstellen. Ik denk best dat ze heel, heel lang heeft gehoopt dat mijn gedrag ging veranderen en dat ik haar vroeg of laat wel het gevoel ging geven dat ze belangrijk voor me was, maar dit gebeurde niet en dus maakte ze het uit..

Vandaar dat ik nu weleens denk of die ''persoonlijke'' gevoelens voor mij er ooit wel geweest zijn. ( althans in diepe zin ) . Afscheid nemen van elkaar is altijd moeilijk, maar als ik zie hoe erg zij probeerde onze relatie te laten werken, maakt ze het wel heel plotseling heel gemakkelijk uit...
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:33:02 #63
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87975656
Je denkt teveel. ;)
pi_87977505
aaaargh... ik ben heerlijke vakantie in australie aan het plannen met mijn vriend... we gaan de oostkust doen... en dan moet ik weer denken aan mijn backpackjaar 2004 waarin ik met mijn toenmalige Australische vriend een jaar lang het midden en de westkust heb verkend.. heerlijk kamperen op het strand, roadtrips, hiken... aaaaaaargh... en dan denk ik weer... wat een mooie tijden waren dat. Wat jammer dat wij nu geen contact meer hebben (= goede reden voor, maar toch). We hebben zulke mooie herinneringen :'(
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:53:24 #65
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87979588
Kun je geen mooie herinneringen met je nieuwe vriend maken dan?
pi_87981289
Ja, tuurlijk, en ik denk bijna nooit aan m'n ex, behalve op kleine momentjes zoals nu als ik de Lonely Planet weer aan het doorbladeren ben.... dan vind ik het toch wel zonde dat ik geen contact meer met hem heb.. dan heb ik weer een gevalletje 'dumper's remorse', terwijl ik weet dat ik toen de goede keuze heb gemaakt..
pi_87996655
Vandaag was weer helemaal kudt. Een vriend (noem hem A) van mij was op vakantie vreemd gegaan en dat had ik dus gehoord. Mijn ex die ook de vriendin van die vriend A van mij kent vroeg of hij had iets gedaan en vroeg zo lang door dat ik er niet over kon liegen dus mijn ex wist dat ook. Op zich niet zo een probleem totdat ze zaterdag uit waren gegaan waar 2 vrienden van mij waren (had ik al eerder verteld hier). Een van die vrienden is dus vriend A. Op het feest had mijn ex gevraagd of dat waar was, dat hij was vreemd gegaan.

Nu liet die vriend A tijdje niets meer weten en gaf alleen de hint dat mijn ex iets wist over zijn vakantie. Dus ik had haar direct gebeld met hoe en wat. Ze legde me toen uit dat ze aan hem had gevraagd of het waar was waar ze achter was gekomen. Ik ben ongelofelijk boos geworden dat ze nu ook weer dit niet kan laten. Uiteindelijk weer wat smsjes dat ik het onbegrijpelijk vind hoe ze doet.

Eigenlijk heb ik het vandaag dan wel weer heel lastig, ondanks dat ik boos ben zit ik dan weer te denken 'ik zal nooit meer een sms van haar krijgen met daarin ik hou van je'. Het idee dat ze verder gaat met haar leven maakt me bang.
pi_88003721
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 20:51 schreef Chanson het volgende:
Vandaag was weer helemaal kudt. Een vriend (noem hem A) van mij was op vakantie vreemd gegaan en dat had ik dus gehoord. Mijn ex die ook de vriendin van die vriend A van mij kent vroeg of hij had iets gedaan en vroeg zo lang door dat ik er niet over kon liegen dus mijn ex wist dat ook. Op zich niet zo een probleem totdat ze zaterdag uit waren gegaan waar 2 vrienden van mij waren (had ik al eerder verteld hier). Een van die vrienden is dus vriend A. Op het feest had mijn ex gevraagd of dat waar was, dat hij was vreemd gegaan.

Nu liet die vriend A tijdje niets meer weten en gaf alleen de hint dat mijn ex iets wist over zijn vakantie. Dus ik had haar direct gebeld met hoe en wat. Ze legde me toen uit dat ze aan hem had gevraagd of het waar was waar ze achter was gekomen. Ik ben ongelofelijk boos geworden dat ze nu ook weer dit niet kan laten. Uiteindelijk weer wat smsjes dat ik het onbegrijpelijk vind hoe ze doet.

Eigenlijk heb ik het vandaag dan wel weer heel lastig, ondanks dat ik boos ben zit ik dan weer te denken 'ik zal nooit meer een sms van haar krijgen met daarin ik hou van je'. Het idee dat ze verder gaat met haar leven maakt me bang.
Je had alle recht om boos te worden, want ze vroeg het aan hem terwijl ze wist dat jij haar dat in vertrouwen had verteld.

En die angst verdwijnt wel weer, hoort erbij en is heel herkenbaar.. Het is een kwestie van accepteren en er tijd over heen laten gaan.. Het is bij jou toch ook nog niet heel lang voorbij?
  woensdag 27 oktober 2010 @ 00:03:58 #69
25878 MOD
pi_88007051
Hmm een beetje mailtjes over en weer maar denk niet dat ik er nog op moet reageren. Ze wilt tijd voor haar zelf om het af te sluiten en "hoopt dat we ooit de vriendjes worden die we ooit hadden willen zijn."

Ik wil een fucking relatie. Maar ja, heb me er bij neer gelegd en leef me leven en voel me goed de laatste tijd. Gaat goed op opleiding, vrienden, werk etc.

Ze snapt alleen niet of vind het niet leuk dat ik me goed voelt omdat het net is uitgegaan of omdat zij zich er kut om voelt.. Of zo.

Ik mis haar wel keihard, maar ja, doe je niks aan denk ik. Gewoon maar doorgaan en kijken of ze nog wat van zich laat horen. Tot die tijd zie ik wel wat er op mijn pad komt.
pi_88007408
loslaten is geen kunst is gewoon doen
pi_88007465
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 22:53 schreef Amede het volgende:

[..]

Je had alle recht om boos te worden, want ze vroeg het aan hem terwijl ze wist dat jij haar dat in vertrouwen had verteld.

En die angst verdwijnt wel weer, hoort erbij en is heel herkenbaar.. Het is een kwestie van accepteren en er tijd over heen laten gaan.. Het is bij jou toch ook nog niet heel lang voorbij?
Bij mij is het nu een maand over. Best hard. Bij jou?
pi_88009130
Ik ging daarnet weer wat spullen opruimen en wilde dingen van mijn ex ergens weg stoppen en toen kon ik het toch niet laten de kaartjes te openen die ik van haar heb gehad. Die zijn gewoon helemaal geweldig. 'Het was zo gezellig met je', 'morgen ligt ik mooi naast je!' en dat soort dingen. Ik zit nu dan toch weer even te denken waarom zag ik toen niet dat dit zoooo mooi was? Ik had er veel intenser van moeten genieten.

Sinds een aantal dagen dus weer een onwijs jank moment. Als een bitch gewoon.
pi_88012122
Pijnlijke lessen hè... :( maar ze maken een volgende relatie wel stukken beter denk ik :) ik voel me sinds gister eigenlijk weer iets beter :) ga vanavond weer bij een maat eten, is bijna standaard nu op woensdag... ben benieuwd of we et weer over vrouwen gaan hebben of niet. zit er wel mee maar voel me net wat beter. wil dat liever vast houden..
pi_88017420
Man man beste verjaardags kado ooit gehad van me vriendin, was 4 dage geleden jarig... En wat doet die trut.... Juist ja maakt ze het uit een dag voor me verjaardag. En nog wel alles op mij afschuivEn ook! Ik had bijna 4lang een relatie met deze hypocriet!

Gaat ze dezelfde avond nog zichzelf lam zuipen in de kroeg waar met haar kut vriendinnetjes.
Ik kom daar ook met mijn vrienden, en zie haar helemaal uit haar dak gaan ...

Ik kon haar wel vermoorden.

Maar nu mis ik haar toch ze heeft niks van haar zelf late hore... Wat moet ik doen ?? Ben echt hopeloos

Ps. Srry voor vele typfouten, klote touchscreen van iPad
I like to dissect girls. Did you know I'm utterly insane?
pi_88018375
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 12:06 schreef durrrr het volgende:
Man man beste verjaardags kado ooit gehad van me vriendin, was 4 dage geleden jarig... En wat doet die trut.... Juist ja maakt ze het uit een dag voor me verjaardag. En nog wel alles op mij afschuivEn ook! Ik had bijna 4lang een relatie met deze hypocriet!

Gaat ze dezelfde avond nog zichzelf lam zuipen in de kroeg waar met haar kut vriendinnetjes.

Maar nu mis ik haar toch ze heeft niks van haar zelf late hore... Wat moet ik doen ?? Ben echt hopeloos

Ai, klote verhaal, zeker ook zo net voor je verjaardag. maar voorlopig zou ik niet veel doen behalve zwelgen in zelfmedelijden. Je bent juist averechts bezig als je achter haar aan blijft lopen en nu telkens contact gaat zoeken.

Als het voor jou duidelijk is waarom het uit is gegaan, dan is er weinig reden meer om contact op te nemen. Wellicht handig om nogmaals bevestiging te krijgen dat het écht niet meer goed gaat komen (de eerste week had ik vooral last van deze fase van ongeloof), maar verder heb je er niks meer aan, behalve dat je meer geconfronteerd wordt met het feit dat het uit is.

Ga dingen doen die je zelf leuk vindt en zorg ervoor dat je het grootste deel van de dag je gedachten ergens anders op kan zetten. De eerste 2 weken dat het uit was heb ik 4 seizoenen How I met your mother gekeken bijvoorbeeld :P Ga sporten (als je dat nog niet doet) voor extra serotonine en algehele fitheid en bovenal praat erover met je vrienden, ga leuke dingen met hun doen.
pi_88018451
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 12:06 schreef durrrr het volgende:

Ook niets van jouw kant laten horen, want dan kwel je jezelf namelijk. Als zij contact op wilt nemen met jou dan heeft ze je nummer toch? Gewoon met rust laten dus.
Als je constant probeert te achterhalen wat ze aan het doen is, dan kom je misschien wel achter dingen die je helemaal niet wilt weten, zoals dat café bezoekje van haar etc.

De komende tijd moet je gewoon dingen doen waar je je goed bij voelt, zolang je daarbij wel een normaal sociaal leven behoudt. Afleiding is enorm belangrijk de komende tijd.
Ik ben bijvoorbeeld veel met vrienden opgetrokken, daarnaast ben ik veel wezen sporten en heb wat oude hobby's opgepakt waar ik de afgelopen jaren niet aan toe kwam.
Ook richt ik me nu wat beter op me studie, aangezien dat ook wel wat aandacht kon gebruiken.

Kortom ik ben eigenlijk constant bezig, en dat helpt enorm goed moet ik zeggen.
Het kan ook nog wel eens helpen door oudere posts van deze reeks door te lezen, en te kijken hoe anderen hun verdriet verwerken/verwerkt hebben.

In ieder geval veel succes de komende tijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')