quote:Tja liefdesverdriet is kutOp zondag 24 oktober 2010 23:23 schreef Studente18 het volgende:
Ik ben blij dat in single ben en niet met die ellende hoef te zitten
quote:Dat is zo! Ik ben er inmiddels wel achter dat ik niet meer ga daten met mannen waarvan de relatie net uit is..Op zondag 24 oktober 2010 23:26 schreef Doobie het volgende:
[..]
Tja liefdesverdriet is kut
maar zou de tijden die ik had met me ex toch niet gemist willen hebben..
quote:Tja de 1 is er sneller over heen dan de ander..maar inderdaad meestal is het geen goed planOp zondag 24 oktober 2010 23:28 schreef Studente18 het volgende:
[..]
Dat is zo! Ik ben er inmiddels wel achter dat ik niet meer ga daten met mannen waarvan de relatie net uit is..
quote:dubbelcheckOp zondag 24 oktober 2010 23:26 schreef Doobie het volgende:
[..]
Tja liefdesverdriet is kut
maar zou de tijden die ik had met me ex toch niet gemist willen hebben..
quote:Ik ook. Eigk de hele week al... Vorige week 2 dagen festival gehad, en sindsdien ga ik elke nacht pas tegen 3 u slapen. Mag morgen weer naar school dus zal er wel aan moeten wennen door men verneukte dag nacht ritme. Vooral dromen waarin het weer goed lijkt met je ex zijn klote, gisternacht nog romantisch lopen zoenen in men droom. Blegh.Op zondag 24 oktober 2010 23:27 schreef Duimelot het volgende:
die dromenvanger is wel top
had gisteren echt beroerd geslapen en steeds over mn ex gedroomd, ws omdat ik zo dichtbij was ofzo...
quote:Niet als je niets meer voelt voor die persoon. Als je je nog steeds 'raar' blijft gedragen betekent dat alleen maar dat je hem/haar ergens nog niet hebt losgelaten.Op zondag 24 oktober 2010 23:57 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Vrienden blijven met je ex is erg lastig, ook al voel je niets meer voor die persoon.
Je blijft toch nog wel op dezelfde manier tegen elkaar doen/gedragen.
quote:Aan de andere kant kan het ook niet zo zijn, of bijna niet, dat je ooit iemand vind die 100% op je aansluit ook al heb je zo veel ervaring.Op zondag 24 oktober 2010 23:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oke. Leuke foto van me ex zien deed nog even zeer![]()
Trouwens ik denk dat een hoop dingen ook te verklaren zijn als het je eerste vriendin was. Dat is bij mij ook het geval, en ik merk gewoon dat ik nú pas dingen leer die ik liever eerder had gezien. Maar dat is nou eenmaal niet zo... Dat verschil merkte ik heel erg duidelijk, dat ik op ervaring af en toe gewoon te kort schoot. Gaat dan om aandacht, cadeautje, of andere kleine dingen die je niet zo opvallen.
Pas nu ik het kwijt ben ben ik er anders naar gaan kijken. Eerlijk gezegd denk ik dat het van essentieel belang is dat je verschillende relaties hebt, om verschillende dingen te leren. Dat lukt je gewoon niet bij 1 persoon. Doet wel zeer, want mijn ex is in mijn ogen nog steeds een geweldige meid.
Verder roze bril verhaal, ophemelen, jezelf kleineren, allemaal herkenbaarKomt wel weer een keer goed moet je jezelf voorhouden. Alleen lijkt het soms wat lang te duren
Als ik een korte conclusie mag trekken, dan kan ik stellen dat zij op relatiegebied wat meer ervaring heeft, dat dat bij mij wat ontbreekt. Van de rest van het leven heb ik intussen veel meer ervaring opgedaan, wat bij haar nog ontbreekt. Is niet erg, maar dat houd wel in dat we voorlopig niet bij elkaar passen denk ik doordat we in een té andere levensfase zitten.
Misschien ooit, misschien nooit![]()
quote:Je reactie doet me denken aan de reactie van een klein kind die zijn zin niet krijgt: "Wéééh, ik wil naar het dierenpark!"Op maandag 25 oktober 2010 00:35 schreef MOD het volgende:
Maar ik wil gewoon naar het fucking dierenpark en screw al die andere onzin.
quote:Nu de stof van het elkaar zien eergisteren weer wat is gaan liggen kan ik het allemaal wat beter beschouwen en het voelt alweer een stuk beter nu...Op zondag 24 oktober 2010 23:04 schreef GSbrder het volgende:
Bartinhoo, je verheerlijkt haar, dat je de meest actieve user in dit topic bent bevestigd dit al en in elke post komt naar voren dat je toch beter voor haar had kunnen/moeten/willen zijn. Zij zal jou in haar gedachten makkelijk kunnen wegzetten als 'de klootzak' en gemakkelijk 'ik verdien beter' kunnen denken.
Accepteer het feit dat deze kans over is, zij en jij zijn finito, schluss, ga door en maak bij het volgende meisje niet dezelfde fout maar ben vanaf het begin bedacht op het bewaren van de balans. Komt goed, maar stop met kwellen van jezelf en haar op een voetstuk te plaatsen.
quote:Ik voel niets meer voor die persoon. Als ik bij hem ben, dan denk ik van "het is goed zo, samen werd het niets meer. Blijkbaar waren we niet sterk genoeg meer om de relatie tot stand te houden".Op maandag 25 oktober 2010 00:05 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Niet als je niets meer voelt voor die persoon. Als je je nog steeds 'raar' blijft gedragen betekent dat alleen maar dat je hem/haar ergens nog niet hebt losgelaten.
quote:Die anderen waar het wel goed mee gaat laten niet zoveel meer van zich horen, gok ikOp maandag 25 oktober 2010 14:16 schreef Fellows het volgende:
Iedereen lijkt het er steeds moeilijker ermee te krijgen terwijl ik me steeds en steeds beter ga voelen.
Ik slaap goed en alles ik denk steeds en steeds minder aan haar. Wat denk ik ook andersom is.
quote:Ik begin me ook al steeds beter te voelen. Al zou mijn ex nu aankloppen en zeggen het weer te willen proberen zou ik nu zeggen dat ze weer weg mag gaan en dat het niet meer gaat werken en eerst zelf maar aan zichzelf moet werken. Lijkt me een positief punt van mezelf.Op maandag 25 oktober 2010 14:16 schreef Fellows het volgende:
Iedereen lijkt het er steeds moeilijker ermee te krijgen terwijl ik me steeds en steeds beter ga voelen.
Ik slaap goed en alles ik denk steeds en steeds minder aan haar. Wat denk ik ook andersom is.
Voor de meeste hier blijf gewoon een dagje thuis en ga lekker in bad of ga gewoon in bed en jank het allemaal van je af maar probeer het niet weg te drukken want dat komt terug.
quote:Haha dat lijkt wel op mijOp maandag 25 oktober 2010 14:44 schreef Chanson het volgende:
Ik heb nu wel zo een moment. Ik mis haar best wel en denk aan de leuke momenten. Ook al weet ik dat dit misschien beter is. Je hebt zo veel met elkaar gedeelt. Met je vriendin heb je vaak een heel erg intieme band en als het dan opeens over is spreek je diegene helemaal niet meer. Ik mis haar best wel erg. Gewoon als ze naast me zat in de auto en weer naar de McDonalds wilde. Ergens weet ik wel dat dit beter is en dat ik misschien niet haar mis maar dat ik iets mis.
Volgens mij heb ik veel fases wel weer over geslagen. Ik accepteer het ergens wel maar mis iemand om me heen en moet weer wat aan me zelfvertrouwen werken.
quote:Ik moet ook afleiding gaan zoekenOp maandag 25 oktober 2010 14:47 schreef Chanson het volgende:
Ik denk dat Bartinhoo gewoon eens wat goede afleiding moet gaan zoeken. Bart, jij hebt je fouten duidelijk gemaakt (net als ik, we hebben een enigsinds dezelfde situatie) en als de andere partij dat niet wil begrijpen of accepteren is het maar beter ook dat het over is. Stop met analyseren (heb ik ook al een week of 1,5 niet meer gedaan, nu bijna een maand over) en ga weer aan jezelf werken. Ben je aan het hardlopen? Dat helpt mij wel erg.
quote:Wat dingetjes wat ik concreet heb veranderd na de breuk. Ik ben gaan hardlopen. Probeer dat ook eens een aantal keer. Mocht het niets zijn dan ben stop je maar heb je toch afleiding gehad. Voor mij en veel andere (gehoord) werkt het heel goed. Je wordt er ook zelfverzekerder door wat je nu wel kunt gebruiken.Op maandag 25 oktober 2010 15:30 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Ik moet ook afleiding gaan zoekenIs momenteel niet altijd even gemakkelijk helaas, waar iedereen bezig is met studie etc. In de zomer bel je sneller ff een paar vrienden op om op een terras te gaan zitten of te varen oid... nu is dat hier toch minder.. Doordeweeks zie ik mijn vrienden eigenlijk weinig...
quote:Je eigenwaarde.Op maandag 25 oktober 2010 18:41 schreef Fellows het volgende:
Ewh! Ik loop nu rond met de gedachte dat ik haar een stukje tekst wil smse die altijd heel veel voor ons heeft betekend en wat heb ik te verliezen? Als ik dat doe?
quote:Vooral blijven volhouden dat het je steeds minder doet, om een paar uur later weer met een wanhoopsdaad te komen om maar contact te hebben met haar. Keep up the charade, dude.Op maandag 25 oktober 2010 14:16 schreef Fellows het volgende:
Voor de meeste hier blijf gewoon een dagje thuis en ga lekker in bad of ga gewoon in bed en jank het allemaal van je af maar probeer het niet weg te drukken want dat komt terug.
quote:Haha die was wel heerlijk in te koppen zeker maar nonetheless totaal correct en juist geplaatst. Hopelijk ziet Fellows ook in dat hij totaal niet consequent is.Op maandag 25 oktober 2010 18:56 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Je eigenwaarde.
[..]
Vooral blijven volhouden dat het je steeds minder doet, om een paar uur later weer met een wanhoopsdaad te komen om maar contact te hebben met haar. Keep up the charade, dude.
quote:Ik kan helaas niet voor iedereen spreken maar ik doe het gewoon niet. Geen vrienden zijn en heb er totaal geen moeite meeOp maandag 25 oktober 2010 19:13 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Inderdaad, het heeft geen nut om vrienden te blijven met je ex. Dat zie ik nu wel in. normaal is hij na het eten altijd op msn, hij zou terug komen omdat we nog wat te bespreken hadden, maar nee bijna anderhalf uur later is hij nog niet terug, en ik ken hem en dan word de schuld altijd weer in mijn schoenen geschoven.
Ik moet het eindigen, eindigen die vriendschap want het stelt niet veel voor als het van 1 kant af komt.
Dat zie ik echt in.
Maar hoe doen jullie dat zo goed ?
Ik voel niets qua relatie meer maar qua vriendschap kan ik nu zo snel boos worden op hoe hij doet.
quote:Ik heb hetzelfde als jou gedaan. Overal weg gegooid, twitter, facebook, msn, hyves moet ik nog doen maar zit ik nooit. Heel fijn gevoel. Ik vind jou laatste zin echt een goed idee. Ga ik misschien ook wel doen. Dan kan ik het jaar helemaal afsluiten.Op maandag 25 oktober 2010 19:20 schreef Lallend het volgende:
[..]
En ach, weet ik wat ik ook kan doen op 31 december, haar nummer wel definitief verwijderen en met een schone lei in 2011 beginnen, lijkt mij wel mooi symbolisch.
quote:Ik voel me prima, maar ik vind dit een 'leuk' topic om te blijven volgen. Probeer hier en daar wat goede adviezen te geven, want ik heb zelf ook in die situatie gezeten dus ik herken het maar al te goed.Op maandag 25 oktober 2010 19:12 schreef Lallend het volgende:
Hmm en Goofy, hoe is het met jou dan? Blijkbaar gaat het jou wel goed af maar ben jij hier ook nog regelmatig te vinden.. hoe zit dit![]()
quote:Ik wou dat ik dat kon. Ik heb iemand nodig om op terug te vallen. Een emotionele steun. Maar hij is gewoon net zoals vroeger. Hij komt toch niet opdagen, toch weer de smoezen. Nu uur geleden voor het laatst wat gezegd op msn, en straks als hij dan weer "terug is" zal het wel weer zijn van "nee het is te laat nu".Op maandag 25 oktober 2010 19:20 schreef Lallend het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet voor iedereen spreken maar ik doe het gewoon niet. Geen vrienden zijn en heb er totaal geen moeite meeIk zou zeggen probeer het ook eens een maand ofzo misschien voel je je dan wel zo goed dat je de stap door kunt zetten en het verleden te laten voor wat het is. Maar goed ik heb haar denk ik bijna 3(?) maand niet meer gesproken of gezien. Heb d'r van m'n hyves af geknikkerd, uit mijn msn gegooid. Van m'n hyves had ik verteld dat ik haar eraf had gegooid maar na 2 week was ik het op msn ook zat en gewoon geblokkeerd en huppa, delete! Niks geen contact meer.
Wel het nummer nog in m'n telefoon laten staan dan weet ik iig van wie eventueel nog wat afkomstig is als ik ineens out of the blue iets krijg. Bang hoef ik niet te zijn om haar wat te sturen aangezien ik dit echt niet ga doen dus momenteel heeft het wel voordelen maar geen nadelen![]()
En ach, weet ik wat ik ook kan doen op 31 december, haar nummer wel definitief verwijderen en met een schone lei in 2011 beginnen, lijkt mij wel mooi symbolisch.
quote:Als je nu al een tijd geen contact met haar hebt gehad zou ik het afraden. Lekker laten voor wat het is. Mijn ex is vlak voor de feestdagen jarig en die ga ik ook niet feliciteren, laat maar lekker wezen. Voor haar zal het alleen even zijn: oh hij denkt toch nog even om mijn verjaardag, nouja dankje dan maar he..Op maandag 25 oktober 2010 20:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou je weet wat ze van goede voornemens zeggen héIk stuur mijn ex iig nog een verjaardagskaart voor de jaarwisseling, ze is 2 jan jarig. Zal denk ik het laatste zijn van mijn kant uit mocht er verder niks in de huidige situatie veranderen
quote:Eens! Luister naar wijze raadOp maandag 25 oktober 2010 20:18 schreef Lallend het volgende:
[..]
Als je nu al een tijd geen contact met haar hebt gehad zou ik het afraden. Lekker laten voor wat het is. Mijn ex is vlak voor de feestdagen jarig en die ga ik ook niet feliciteren, laat maar lekker wezen. Voor haar zal het alleen even zijn: oh hij denkt toch nog even om mijn verjaardag, nouja dankje dan maar he..
En jij zit jezelf op te vreten: hoe zou ze reageren!
1 tip: laat het lekker voor wat het is en ga je gewoon bezig houden met andere dingen
quote:Goede tips, hardlopen ben ik zowat de week nadat het uitging mee begonnen. Toen nog echt om mijn hoofd leeg te maken. Trok mijn hardloopkleding aan, reed naar het bos, ging hardlopen maar ook veel wandelen met muziek op. Gewoon even tot rust komen en mijn hoofd leegmaken. Dat is inmiddels steeds serieuzer geworden en inmiddels loop ik over de 30 km per week en heb ik een dijk van een conditie en een superstrak lichaam weer. Icm fitness vind ik zelf dat ik er redelijk appetijtelijk uit begin te zienOp maandag 25 oktober 2010 18:44 schreef Chanson het volgende:
[..]
Wat dingetjes wat ik concreet heb veranderd na de breuk. Ik ben gaan hardlopen. Probeer dat ook eens een aantal keer. ...
quote:Ze heeft echt met een kerel waarmee ik vroeger mee heb gegamed en je kunt het GSK na vragen want daar heb ik het gesprek naar door gestuurt.Op maandag 25 oktober 2010 22:32 schreef goofy_goober het volgende:
En net wilde je haar nog sms'en..?Ik geloof er echt niks van. But keep fooling yourself.
quote:Ik wil jou het gesprek helemaal niet laten lezen en daar de bij waarom zou ik er in godsnaam over liegen dat mijn ex vriendin een internet boy heeft?Op maandag 25 oktober 2010 22:39 schreef goofy_goober het volgende:
Waarom zou ik dat gesprek willen lezen? Nogal kinderachtige reactie om privéchats door te sturen.
Anyway, zoals je nu doet lijk je er nog helemaal niet overheen te zijn. Dit gedrag doet me denken aan Fase 2.
quote:ehm of juist niet. Ik doe het ook, en volgens mij is dat precies waar dit topic ook over gaat. Je bespreekt je situatie over jou en je ex, daarbij vertel je ook wat je ex zegt dat is dan eigenlijk ook vrij kinderachtig? Dus ik weet niet wat jij verteld hebt in het begin over jou en je ex , maar is dat dan ook kinderachtig omdat wij dan de story weten?Op maandag 25 oktober 2010 22:39 schreef goofy_goober het volgende:
Waarom zou ik dat gesprek willen lezen? Een vrij kinderachtige reactie van jouw kant om privéchats door te sturen.![]()
Anyway, zoals je nu doet lijk je er nog helemaal niet overheen te zijn. Dit gedrag doet me denken aan Fase 2.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:16 schreef Fellows het volgende:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:41 schreef Fellows het volgende:
Ewh! Ik loop nu rond met de gedachte dat ik haar een stukje tekst wil smse die altijd heel veel voor ons heeft betekend en wat heb ik te verliezen? Als ik dat doe?
quote:Ik vraag me af waarom je dat stukje tekst aan haar wilde sturen. Om te jennen?Op maandag 25 oktober 2010 22:27 schreef Fellows het volgende:
Okeeee dit is echt te grappig voor woorden ik had mijn ex terug gevoegd en ze begon opeens te praten ik voelde er niks meer bij en opeens kwam het op haar boyfriend hahaha wat blijkt het?
Het is de jongen waar ik vorig jaar mee op een spelletje vaak mee speelde haha en hij was de enige die haar nog steunde haha nu heeft ze dus een internet relatie haha en ik wenste haar het aller beste en ze zei dat hij veel leuker knapper en grappiger was en toen kreeg ik de blok.
IK VOEL ME ECHT HEEEERLIJK AAAAH WAT BEN IK BLIJ DAT IK VAN HAAR AF BEN HAHA!
quote:Ik hoop eigenlijk over 2 maanden iets verder te zijn dan het punt waar ik nu sta. Een neutraal verjaardagskaartje zonder verdere verwachtingen kan er imo wel afOp maandag 25 oktober 2010 20:18 schreef Lallend het volgende:
[..]
Als je nu al een tijd geen contact met haar hebt gehad zou ik het afraden. Lekker laten voor wat het is. Mijn ex is vlak voor de feestdagen jarig en die ga ik ook niet feliciteren, laat maar lekker wezen. Voor haar zal het alleen even zijn: oh hij denkt toch nog even om mijn verjaardag, nouja dankje dan maar he..
En jij zit jezelf op te vreten: hoe zou ze reageren!
1 tip: laat het lekker voor wat het is en ga je gewoon bezig houden met andere dingen
quote:De eerste 2 reacties wist ik nog niet ze met die gast ging. En waarom maak je alles zoveel erger dan het is ''hele'' chats uitwisselen?Op maandag 25 oktober 2010 22:50 schreef goofy_goober het volgende:
Het (beknopt) bespreken van situaties hier is wat anders dan hele chats met exen met elkaar uitwisselen en letterlijk de reactie kunnen zien van de desbetreffende ex. Maar dat jullie chats delen met elkaar boeit me verder niet. Wel dat je dat hier zo nodig moet benoemen. Nergens voor nodig.
Verder vond ik het een rare reactie, gezien de eerdere posts van Fellows vandaag:
Ik vraag me af waarom je dat stukje tekst aan haar wilde sturen. Om te jennen?
Nou ja, whatever.
quote:Ach, ik en mijn ex hebben dat ook tegen elkaar gezegd, maar zo' n uitspraak is echt heel vergankelijk. De eerste week zei ze nog, als je niet kunt slapen of je klote voelt kun je me zelfs midden in de nacht bellen, dan ben ik er voor je.Op dinsdag 26 oktober 2010 06:50 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Men ex zei me nog "als je me nodig hebt, kun je bij me terecht". maar nu ik hem even nodig had was hij nergens te bekennen, en deed hij alleen maar kut. Ik vroeg hem dat als hij mij wilde steunen dat hij dan een smsje stuurde, maar ik heb er niets meer over gehoord. Ik probeer het er maar bij te laten.
Vriendschappen met exen zijn gewoon (te) moeilijk in het begin, als de ander vaag gedrag gaat vertonen blijf je er toch ook boos om.
quote:Je lijkt inderdaad een stapje verder te zijn, NOT! In dezelfde post als je zegt dat je verder denkt te zijn ben je later weer bezig met analyseren. Misschien heb jij echt even een schop onder je reet nodig.Op dinsdag 26 oktober 2010 10:00 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Hoewel de pijn nog lang niet weg is, heb ik het zoals gister gezegd, naar mijn gevoel voor het eerst in die 4 maanden een rustplekje kunnen geven. Het lijkt echter wel dat, nu ik voor mezelf een stapje verder lijk te zijn, er een ander ''soort'' vragen ontstaat in mijn hoofd. Waar het eerst vooral nog ging over '' ben ik nou echt niet meer leuk genoeg voor haar, vindt ze iemand anders leuk, wat heb ik fout gedaan etcetc'' , lijken nu pas de wat rationelere vragen naar boven te komen...
...
Vooral nu ze het allemaal zo gemakkelijk lijkt te kunnen laten gaan, krijg ik hoe langer hoe meer het idee dat ze persoonlijk helemaal nooit zoveel voor me gevoeld heeft. Ze was trots op me, dat heeft ze vaak gezegd, maar heb nu toch het idee dat dat vooral was om mijn verschijning, en niet om wie ik was. Dat is best een kutidee
quote:Ik vraag me eigenlijk af waarom je je nog zo met haar bezig houdt. Het is over, afgelopen, uit.Op dinsdag 26 oktober 2010 07:29 schreef Fellows het volgende:
[..]
De eerste 2 reacties wist ik nog niet ze met die gast ging. En waarom maak je alles zoveel erger dan het is ''hele'' chats uitwisselen?
Ik kan me natuurlijk wel voorstellen dat je denkt dat ik kinderachtig ben maar dit is het jongetje die wij allebei de blok op zetten omdat hij zo vreselijk dom is en irritant was. (En ja zij ook)
En waar ik een spelletje mee deed afentoe.
Hij heeft mij zelfs een paar x gevraagd om foto's van haar de ruil voor hun gesprekken samen over mij en wat ze allemaal over mij vertelde. Dit heb ik uiteraard niet gedaan en heb trouwens geen enkele foto meer.
Het is gewoon een relatie dat geen stand kan houden en dat ze niemand meer had om terug op te vallen aangezien haar webcam boy ook een vriendinnetje heeft. En toen ik zei dat ik haar het aller beste wenste komt ze met dat hij super knap is en super lief en leuk en geweldig waar ik op antwoordde dat ik het top vond voor haar zei ze ik het niet kon hebben dat ze nu wel echt gelukkig is.
Achja alsnog wens ik haar het aller beste.
EDIT: Ze hebben elkaar ook nog nooit in ''real life'' gezien.Was ik vergeten erbij te zetten.![]()
quote:Je ex heeft een punt.Op dinsdag 26 oktober 2010 07:29 schreef Fellows het volgende:
...zei ze ik het niet kon hebben dat ze nu wel echt gelukkig is.
quote:1. Als ze nooit wat voor je had gevoeld dan had ze je wel gedumpt, gezien hoe je je hebt gedragen tegenover haar. Maar dat heeft ze niet gedaan...Op dinsdag 26 oktober 2010 10:00 schreef Bartinhoo het volgende:
Vooral nu ze het allemaal zo gemakkelijk lijkt te kunnen laten gaan, krijg ik hoe langer hoe meer het idee dat ze persoonlijk helemaal nooit zoveel voor me gevoeld heeft. Ze was trots op me, dat heeft ze vaak gezegd, maar heb nu toch het idee dat dat vooral was om mijn verschijning, en niet om wie ik was. Dat is best een kutidee
quote:Ah hell het heeft ook allemaal geen zinOp dinsdag 26 oktober 2010 11:38 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
1. Als ze nooit wat voor je had gevoeld dan had ze je wel gedumpt, gezien hoe je je hebt gedragen tegenover haar. Maar dat heeft ze niet gedaan...
2. Zij heeft al enkele relaties gehad. Ze weet dus hoe het voelt en wat ze er tegen moet doen om zich beter te voelen.
3. Analyseren heeft totaal geen nut, vooral niet wanneer je nog emotioneel instabiel bent.
4. Afleiding zoeken, ook al heb je daar geen behoefte aan.
quote:Je had alle recht om boos te worden, want ze vroeg het aan hem terwijl ze wist dat jij haar dat in vertrouwen had verteld.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:51 schreef Chanson het volgende:
Vandaag was weer helemaal kudt. Een vriend (noem hem A) van mij was op vakantie vreemd gegaan en dat had ik dus gehoord. Mijn ex die ook de vriendin van die vriend A van mij kent vroeg of hij had iets gedaan en vroeg zo lang door dat ik er niet over kon liegen dus mijn ex wist dat ook. Op zich niet zo een probleem totdat ze zaterdag uit waren gegaan waar 2 vrienden van mij waren (had ik al eerder verteld hier). Een van die vrienden is dus vriend A. Op het feest had mijn ex gevraagd of dat waar was, dat hij was vreemd gegaan.
Nu liet die vriend A tijdje niets meer weten en gaf alleen de hint dat mijn ex iets wist over zijn vakantie. Dus ik had haar direct gebeld met hoe en wat. Ze legde me toen uit dat ze aan hem had gevraagd of het waar was waar ze achter was gekomen. Ik ben ongelofelijk boos geworden dat ze nu ook weer dit niet kan laten. Uiteindelijk weer wat smsjes dat ik het onbegrijpelijk vind hoe ze doet.
Eigenlijk heb ik het vandaag dan wel weer heel lastig, ondanks dat ik boos ben zit ik dan weer te denken 'ik zal nooit meer een sms van haar krijgen met daarin ik hou van je'. Het idee dat ze verder gaat met haar leven maakt me bang.
quote:Bij mij is het nu een maand over. Best hard. Bij jou?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:53 schreef Amede het volgende:
[..]
Je had alle recht om boos te worden, want ze vroeg het aan hem terwijl ze wist dat jij haar dat in vertrouwen had verteld.
En die angst verdwijnt wel weer, hoort erbij en is heel herkenbaar.. Het is een kwestie van accepteren en er tijd over heen laten gaan.. Het is bij jou toch ook nog niet heel lang voorbij?
quote:Ai, klote verhaal, zeker ook zo net voor je verjaardag. maar voorlopig zou ik niet veel doen behalve zwelgen in zelfmedelijden. Je bent juist averechts bezig als je achter haar aan blijft lopen en nu telkens contact gaat zoeken.Op woensdag 27 oktober 2010 12:06 schreef durrrr het volgende:
Man man beste verjaardags kado ooit gehad van me vriendin, was 4 dage geleden jarig... En wat doet die trut.... Juist ja maakt ze het uit een dag voor me verjaardag. En nog wel alles op mij afschuivEn ook! Ik had bijna 4lang een relatie met deze hypocriet!
Gaat ze dezelfde avond nog zichzelf lam zuipen in de kroeg waar met haar kut vriendinnetjes.
Ik kom daar ook met mijn vrienden, en zie haar helemaal uit haar dak gaan ...
Ik kon haar wel vermoorden.
Maar nu mis ik haar toch ze heeft niks van haar zelf late hore... Wat moet ik doen ?? Ben echt hopeloos
Ps. Srry voor vele typfouten, klote touchscreen van iPad
quote:Ook niets van jouw kant laten horen, want dan kwel je jezelf namelijk. Als zij contact op wilt nemen met jou dan heeft ze je nummer toch? Gewoon met rust laten dus.Op woensdag 27 oktober 2010 12:06 schreef durrrr het volgende:
Man man beste verjaardags kado ooit gehad van me vriendin, was 4 dage geleden jarig... En wat doet die trut.... Juist ja maakt ze het uit een dag voor me verjaardag. En nog wel alles op mij afschuivEn ook! Ik had bijna 4lang een relatie met deze hypocriet!
Gaat ze dezelfde avond nog zichzelf lam zuipen in de kroeg waar met haar kut vriendinnetjes.
Ik kom daar ook met mijn vrienden, en zie haar helemaal uit haar dak gaan ...
Ik kon haar wel vermoorden.
Maar nu mis ik haar toch ze heeft niks van haar zelf late hore... Wat moet ik doen ?? Ben echt hopeloos
Ps. Srry voor vele typfouten, klote touchscreen van iPad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |