abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88095195
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 21:23 schreef Maharbal het volgende:

Hoooo, hold your horses. Anders ga je eerst even zonder al te veel verwachtingen daten in plaats van dat je nu al bijna namen gaat bedenken voor je toekomstige kinderen ;).
Haha, ik moet nu inderdaad niet te wanhopig overkomen op zoek naar een nieuwe relatie ;)

Maar we ''kennen'' elkaar al wel een tijdje inmiddels hoor.. Vaak samen met dezelfde vrienden uitgeweest, waar we vooraf bij iemand thuis bijna altijd samen zitten te praten en zoenen tijdens het uitgaan oid...

Het is dus niet dat we ''blanco'' beginnen met daten oid, we weten van elkaar wat voor vlees we in de kuip hebben, alleen dit wordt de eerste keer dat we echt samen iets afspreken zeg maar..

Ik ga niet meteen uit van een lange intense relatie hoor :P Maar ik denk wel dat het haar intentie is, en ergens ook wel de mijne maar nu nog niet denk ik..En op sommige punten twijfel ik dus, al weet ik niet of ik die twijfel op de juiste zaken baseer...
pi_88100036
Als ik jou soms zo hoor, dan ben jij nog niet toe aan een nieuwe relatie.

Eerst je eigen zaakjes op orde stellen, want dit lijkt meer op een rebound-relatie :)
pi_88100276
Wellicht heb je gelijk...
Ik wil niet nog een keer een meisje teleurstellen, dus ga het met haar gewoon heel rustig aanpakken...
Niets overhaast.. ook om zelf te kijken of ik er inderdaad klaar voor ben...

Het is nu ruim 4 maanden uit, waarvan mijn ex me nog 1.5 maand heeft laten hopen dat alles weer goed zou komen. Eigenlijk staat de teller dus pas op 2.5...

Momenteel voelt het al vanaf zondag goed, maar misschien komt dat omdat ik tentamenweek had, en dus echt even andere dingen aan mijn hoofd...

Maar tjsa, ik mis bepaalde dingen wel heel erg, en ik vind dit echt een leuke meid..
Zou zonde zijn om die te laten lopen, maar aan de andere kant voel ik nog heel veel voor mijn ex merk ik als ik haar spreek.... Wat is wijsheid..
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:05:09 #129
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88100396
In ieder geval niks met deze meid beginnen, want 100% zeker dat je haar gaat vergelijken met je ex. En dat is niet eerlijk tegenover haar en jezelf.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_88100680
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die een nieuwe relatie niet vergelijken met hun ex :)
Al moet het op een gegeven moment wel ophouden natuurlijk...

Maar waar ik inderdaad wel voor moet oppassen is dat ik niet tijdens een eventuele nieuwe relatie sentimenteel terug ga denken aan dingen die ik met mijn ex deed...
Daar heb ik nog weleens last van dus wat dat betreft heb je gelijk...

Misschien een hele foute gedachte, maar het helpt me altijd om te denken dat ik en mijn ex ook ''close'' waren samen, terwijl zij ook eerdere relaties heb gehad. Daarmee praat ik mezelf vertrouwen in dat ook een toekomstige relatie weer zo goed aan kan voelen... Daar twijfel ik namelijk nog wel ns aan :P
pi_88101932
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 12:00 schreef Bartinhoo het volgende:
Wellicht heb je gelijk...
Ik wil niet nog een keer een meisje teleurstellen, dus ga het met haar gewoon heel rustig aanpakken...
Niets overhaast.. ook om zelf te kijken of ik er inderdaad klaar voor ben...

Het is nu ruim 4 maanden uit, waarvan mijn ex me nog 1.5 maand heeft laten hopen dat alles weer goed zou komen. Eigenlijk staat de teller dus pas op 2.5...

Momenteel voelt het al vanaf zondag goed, maar misschien komt dat omdat ik tentamenweek had, en dus echt even andere dingen aan mijn hoofd...

Maar tjsa, ik mis bepaalde dingen wel heel erg, en ik vind dit echt een leuke meid..
Zou zonde zijn om die te laten lopen, maar aan de andere kant voel ik nog heel veel voor mijn ex merk ik als ik haar spreek.... Wat is wijsheid..
Voor mij is het 4,5 maanden, en ik heb grotendeels momenten waarop ik mij goed voel. Maar nu in een relatie stappen is wellicht niet het beste idee. Ik merk het nu al aan mezelf: ik loop wat te daten, maar ik voel weinig tot niets voor die meiden. Het gezelschap is leuk....

En uiteraard mis ik bepaalde dingen ook erg. Uiteindelijk geldt het oude adagium: eerst gelukkig zijn met jezelf voordat je gelukkig kan zijn met iemand anders / iemand anders gelukkig kunt maken.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:51:19 #132
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88101953
Vergelijken doe je sowieso wel, maar dat doe je op een andere manier wanneer je klaar bent met je ex dan wanneer je er nog dagelijks mee bezig bent.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:16:57 #133
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88107233
Ik hoop dat iedereen die nog met zijn/haar ex bezig is het hele weekend heeft volgepland. ;)
pi_88108321
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:50 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Voor mij is het 4,5 maanden, en ik heb grotendeels momenten waarop ik mij goed voel. Maar nu in een relatie stappen is wellicht niet het beste idee. Ik merk het nu al aan mezelf: ik loop wat te daten, maar ik voel weinig tot niets voor die meiden. Het gezelschap is leuk....

En uiteraard mis ik bepaalde dingen ook erg. Uiteindelijk geldt het oude adagium: eerst gelukkig zijn met jezelf voordat je gelukkig kan zijn met iemand anders / iemand anders gelukkig kunt maken.
In die fase zit ik nu ook. Gezelschap is leuk, maar in een relatie stappen wil ik nog niet. Pas als ik er klaar voor ben, ga ik er voor. Zolang ik maar eerlijk blijf tegenover vrouwen :) en tegen mezelf natuurlijk
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_88108426
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 12:50 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Best klote is dat inderdaad.. Ik vind dit qua uiterlijk echt een super aantrekkelijke meid, en ook haar karakter is echty super, maar om echt te zeggen dat ik al veel voor haar voel, nee...

Zoiets moet natuurlijk groeien, maar moet ook niet te snel voor iemand gaan ineens nu. Niet eerlijk tegenover mezelf maar vooral niet tegenover haar!

Weekend volplannen is inderdaad het beste goofy!
Tot het eind van de zomer is dat eigenlijk prima gelukt, maar net goed want dat waren de eerste maandjes. Sinds het jaar weer begonnen is gaat het helaas iets lastiger allemaal. De avondjes zitten vol en zaterdag werk ik gelukkig de ochtend, maar verder is ook iedereen student en druk bezig met een beetje geld bijverdienen in het weekend, waardoor ik zaterdag en zondagmiddag toch vaak mezelf moet zien te vermaken -O- I' ll just deal with it
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:25:13 #136
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_88112266
Ik heb in de tijd dat het uit was ook verschillende dates gehad. Tot onvrede van mijn toen al ex. Heel raar, maar uiteindelijk was het niks die dates. Heb uit voorzorg maar tegen een meid gezegd dat ik het niet vond kunnen en dat ik haar niet onnodig pijn wilde doen.

Vond ik niet leuk om te doen, want het was een leuk meisje en had mijn daadwerkelijke reden niet gegeven, maar de boodschap was duidelijk.

Vanavond op stap, misschien kom ik wat tegen, al maakt het mij niet echt uit. Wil het weer naar mijn zin hebben en ik ga goed stappen. Morgen het zelfde hoop ik.

Ik kwam vandaag thuis bij mijn ouders en het was stil. Heb een lange reis gehad en alles. Maar toen ik thuis was en de kalmte om me heen me bevingen, miste ik haar zo intens en alles kwam weer naar boven van hoe leuk ze toen de tijd wel niet was en wat het uiteindelijk geworden is.

Het valt zo lastig te verwerken op sommige momenten. En ik bemerk dat ik op de een of andere manier nog altijd een sprankeltje hoop hou en het geloof heb dat het goed kán komen..

Illusies en dromen..
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_88113842
Ik volg jullie verhalen nu al een tijd en ik moet zeggen dat het mij ontzettend helpt. Het is misschien raar aangezien ik zelf een punt achter mijn relatie heb gezet. Ik heb er op dit moment erg veel verdriet over en het doet het ontzettend pijn, het is ook nog niet vreselijk lang over.... Toch helpen jullie verhalen, want ze laten me zien dat alles uiteindelijk wel goed komt.

Ik probeer geen contact met hem te hebben om hem de ruimte te geven, maar ik moet zeggen dat het me zwaar valt.. Alles in me zegt dat ik iets van hem wil horen, zie je dan maar eens te beheersen :(
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:19:27 #138
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88114041
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 15:49 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Best klote is dat inderdaad.. Ik vind dit qua uiterlijk echt een super aantrekkelijke meid, en ook haar karakter is echty super, maar om echt te zeggen dat ik al veel voor haar voel, nee...

Zoiets moet natuurlijk groeien, maar moet ook niet te snel voor iemand gaan ineens nu. Niet eerlijk tegenover mezelf maar vooral niet tegenover haar!

Weekend volplannen is inderdaad het beste goofy!
Tot het eind van de zomer is dat eigenlijk prima gelukt, maar net goed want dat waren de eerste maandjes. Sinds het jaar weer begonnen is gaat het helaas iets lastiger allemaal. De avondjes zitten vol en zaterdag werk ik gelukkig de ochtend, maar verder is ook iedereen student en druk bezig met een beetje geld bijverdienen in het weekend, waardoor ik zaterdag en zondagmiddag toch vaak mezelf moet zien te vermaken -O- I' ll just deal with it
Gamen :P
pi_88114582
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 18:12 schreef Flappieee het volgende:
Ik volg jullie verhalen nu al een tijd en ik moet zeggen dat het mij ontzettend helpt. Het is misschien raar aangezien ik zelf een punt achter mijn relatie heb gezet. Ik heb er op dit moment erg veel verdriet over en het doet het ontzettend pijn, het is ook nog niet vreselijk lang over.... Toch helpen jullie verhalen, want ze laten me zien dat alles uiteindelijk wel goed komt.

Ik probeer geen contact met hem te hebben om hem de ruimte te geven, maar ik moet zeggen dat het me zwaar valt.. Alles in me zegt dat ik iets van hem wil horen, zie je dan maar eens te beheersen :(
Ik was ook degene die een punt achter de relatie had gezet, maar dat betekent niet dat het makkelijker is.. Voor mij was het ook ontzettend moeilijk om die knoop door te hakken. Ik heb er ook veel verdriet van gehad, en vroeg me af of ik wel de goede beslissing had genomen omdat ik met zo erg miste. Maar hou vol, het is echt het beste om geen contact op te nemen. Dat weet je zelf ook!
pi_88114676
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 18:12 schreef Flappieee het volgende:

Dat is niet raar, de mensen die de relatie verbroken hebben moeten ook een verlies verwerken. Hebben jullie overigens wel goed gepraat met elkaar, zodat jullie het beiden goed kunnen afsluiten? En hoe is dat 'geen contact hebben' tot stand gekomen, heeft hij het contact afgekapt? Daarnaast vind ik het wel erg netjes van je dat je ondanks je gevoelens hem met rust laat.

Als jullie niet goed uit elkaar zijn gegaan zou ik toch even proberen hem een mailtje te sturen over hoe je je voelt. Misschien kan dat tot een gesprek komen als hij daar mee instemt, en kun jij het beter afsluiten voor jezelf.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door MeanDutchy op 29-10-2010 18:50:37 ]
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:53:11 #141
25878 MOD
pi_88115028
Wij zijn ook niet goed uit elkaar gegaan maar dan heeft contact zoeken geen zin als het voor de ene partij gewoon uitgesproken is. Dat maakt het altijd een lastige situatie, echter is het dan toch al voorbij, dus wat is je win uiteindelijk.. Het helpt dan wel om alles er uit te gooien wat je altijd nog had willen zeggen maar neem dan wel de tijd voor je mailtje. En je hoeft het niet persé te sturen.
pi_88115500
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 18:53 schreef MOD het volgende:
Wij zijn ook niet goed uit elkaar gegaan maar dan heeft contact zoeken geen zin als het voor de ene partij gewoon uitgesproken is. Dat maakt het altijd een lastige situatie, echter is het dan toch al voorbij, dus wat is je win uiteindelijk.. Het helpt dan wel om alles er uit te gooien wat je altijd nog had willen zeggen maar neem dan wel de tijd voor je mailtje. En je hoeft het niet persé te sturen.
Tja als de andere daarin geen interesse heeft houdt het op natuurlijk, maar het lijkt mij wel het proberen waard. Met een gesprekje kunnen beiden partijen nog even melden wat ze te melden hebben als niet alles is uitgesproken, en helpt het haar met verwerken en loslaten.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:12:08 #143
25878 MOD
pi_88115694
Je moet het ook niet te veel willen uitmelken of hopen dat je er nog een kans in ziet. Dat heeft bij mij in ieder geval verkeerd uitgepakt.
pi_88115945
Mijn ex en ik gaan nog wel met elkaar praten. Ze is weer terug uit het buitenland. Aangezien we via de telefoon een punt achter onze relatie hebben gezet willen we nog wel face to face met elkaar praten. We zijn ook niet met ruzie uit elkaar gegaan, dus vind ik het niet erg om op een nette manier afscheid te nemen.
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_88116274
Ik begrijp het verdriet wel, maar had het niet zo heftig verwacht. Ik hou absoluut nog ontzettend veel van hem, dat is nooit veranderd. Het ging alleen niet meer op dit moment, we zaten beide in verschillende levensfases. En ondanks dat ik zielsveel van hem hou koos ik er nu voor om me op mijn studie en mezelf te richten. Iets wat ik nooit heb kunnen doen, omdat ik altijd wel een vriend had om rekening mee te houden. Het was ook niet fair naar hem toe, omdat het al een tijdje speelde en ik hem geen verdriet wou doen.

Ik heb hem dit allemaal verteld en hij begrijpt mijn keuze ook. Desalniettemin is het verdriet bijna ondraagelijk... Maar omdat ik hem op den duur niet gek zal maken heb ik er een punt achter gezet. We zijn ook gelukkig zonder ruzie uit elkaar gegaan. De eerste twee weken had hij het er vooral moeilijk mee en ik probeerde hem te troosten, maar dat is ook pijnlijk. Nu heb ik heel veel verdriet, maar wil hem niet nog meer pijn doen om hem daarmee op te zadelen. Op dit moment is alles gezegd, en om eerlijk te zijn hoop ik dat we samen in de toekomst een tweede kans krijgen. En dat wil ik doen door zelf de tijd te nemen en hem de tijd te gunnen. Het alleen ronduit KUT!!! :(!!!

Ik ben het er wel mee eens dat je dingen nog uit kunt praten, maar dan moet een van de twee niet haatdragend zijn. Heeft de ander iets geflikt, kun je er denk ik gelijk mee kappen. Het heeft dan ook geen zin om contact te houden want je gaat toch alleen maar met modder gooien..
pi_88117120
Houdt maar niet teveel hoop. Je ex gaat/moet ook verder met zijn leven en hij gaat vast niet op je wachten.. dat zou ook niet eerlijk tegenover hem zijn. Jij hebt hebt het tenslotte uitgemaakt.
pi_88117480
Ik begrijp alleen niet waarom je in de toekomst hoopt op een tweede kans. Je hebt het toch uitgemaakt omdat het niet lekker ging? Dan betekend dus dat je er geen toekomst meer in zag, waarom zou die er wel moeten zijn over een onbepaalde tijd?
pi_88117746
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 19:59 schreef MeanDutchy het volgende:
Ik begrijp alleen niet waarom je in de toekomst hoopt op een tweede kans. Je hebt het toch uitgemaakt omdat het niet lekker ging? Dan betekend dus dat je er geen toekomst meer in zag, waarom zou die er wel moeten zijn over een onbepaalde tijd?
Precies, kan me voorstellen dat je de hoop hebt, maar je moet niet vergeten dat het uitgegaan is. En een relatie gaat niet 'zomaar' uit.
pi_88118002
Ik heb het uitgemaakt omdat we nu gewoon simpel weg te jong zijn (beide) en op dit moment niet op een lijn zitten wat ontzettend botst. Dan mag ik toch nog wel hopen? Ik heb het niet uitgemaakt omdat de gevoelens weg zijn... En ja ik besef me dat hij ook verder met zijn leven gaat, dat gun ik hem ook van harte. Maar die hoop is op dit moment mijn houvast, hoe stom dat ook mag klinken omdat ik zelf er inderdaad een punt achter heb gezet...
pi_88118025
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 20:07 schreef Pan.da het volgende:

[..]

Precies, kan me voorstellen dat je de hoop hebt, maar je moet niet vergeten dat het uitgegaan is. En een relatie gaat niet 'zomaar' uit.
Nou ik snap het wel.. Bij mij ging mijn relatie ook uit vanwege verschillende levensfasen en behoefte aan wat meer vrijheid (waren al bij elkaar vanaf ons 16e & 6 jaar samen), niet omdat het gevoel verkeerd zat. Want we hielden nog genoeg van elkaar voor een heel leven, alleen het werkte nu gewoon niet. Ik kan me wel indenken dat als we elkaar weer tegenkomen over een hele poos en de omstandigheden er naar zijn, we misschien nog een nieuwe kans zouden kunnen hebben. Ik ga er absoluut niet vanuit, maar ik zie wel dat die kans eventueel bestaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')