quote:Haha, ik moet nu inderdaad niet te wanhopig overkomen op zoek naar een nieuwe relatieOp donderdag 28 oktober 2010 21:23 schreef Maharbal het volgende:
Hoooo, hold your horses. Anders ga je eerst even zonder al te veel verwachtingen daten in plaats van dat je nu al bijna namen gaat bedenken voor je toekomstige kinderen.
quote:Voor mij is het 4,5 maanden, en ik heb grotendeels momenten waarop ik mij goed voel. Maar nu in een relatie stappen is wellicht niet het beste idee. Ik merk het nu al aan mezelf: ik loop wat te daten, maar ik voel weinig tot niets voor die meiden. Het gezelschap is leuk....Op vrijdag 29 oktober 2010 12:00 schreef Bartinhoo het volgende:
Wellicht heb je gelijk...
Ik wil niet nog een keer een meisje teleurstellen, dus ga het met haar gewoon heel rustig aanpakken...
Niets overhaast.. ook om zelf te kijken of ik er inderdaad klaar voor ben...
Het is nu ruim 4 maanden uit, waarvan mijn ex me nog 1.5 maand heeft laten hopen dat alles weer goed zou komen. Eigenlijk staat de teller dus pas op 2.5...
Momenteel voelt het al vanaf zondag goed, maar misschien komt dat omdat ik tentamenweek had, en dus echt even andere dingen aan mijn hoofd...
Maar tjsa, ik mis bepaalde dingen wel heel erg, en ik vind dit echt een leuke meid..
Zou zonde zijn om die te laten lopen, maar aan de andere kant voel ik nog heel veel voor mijn ex merk ik als ik haar spreek.... Wat is wijsheid..
quote:In die fase zit ik nu ook. Gezelschap is leuk, maar in een relatie stappen wil ik nog niet. Pas als ik er klaar voor ben, ga ik er voor. Zolang ik maar eerlijk blijf tegenover vrouwenOp vrijdag 29 oktober 2010 12:50 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Voor mij is het 4,5 maanden, en ik heb grotendeels momenten waarop ik mij goed voel. Maar nu in een relatie stappen is wellicht niet het beste idee. Ik merk het nu al aan mezelf: ik loop wat te daten, maar ik voel weinig tot niets voor die meiden. Het gezelschap is leuk....
En uiteraard mis ik bepaalde dingen ook erg. Uiteindelijk geldt het oude adagium: eerst gelukkig zijn met jezelf voordat je gelukkig kan zijn met iemand anders / iemand anders gelukkig kunt maken.
quote:Best klote is dat inderdaad.. Ik vind dit qua uiterlijk echt een super aantrekkelijke meid, en ook haar karakter is echty super, maar om echt te zeggen dat ik al veel voor haar voel, nee...Op vrijdag 29 oktober 2010 12:50 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Voor mij is het 4,5 maanden, en ik heb grotendeels momenten waarop ik mij goed voel. Maar nu in een relatie stappen is wellicht niet het beste idee. Ik merk het nu al aan mezelf: ik loop wat te daten, maar ik voel weinig tot niets voor die meiden. Het gezelschap is leuk....
En uiteraard mis ik bepaalde dingen ook erg. Uiteindelijk geldt het oude adagium: eerst gelukkig zijn met jezelf voordat je gelukkig kan zijn met iemand anders / iemand anders gelukkig kunt maken.
quote:GamenOp vrijdag 29 oktober 2010 15:49 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Best klote is dat inderdaad.. Ik vind dit qua uiterlijk echt een super aantrekkelijke meid, en ook haar karakter is echty super, maar om echt te zeggen dat ik al veel voor haar voel, nee...
Zoiets moet natuurlijk groeien, maar moet ook niet te snel voor iemand gaan ineens nu. Niet eerlijk tegenover mezelf maar vooral niet tegenover haar!
Weekend volplannen is inderdaad het beste goofy!
Tot het eind van de zomer is dat eigenlijk prima gelukt, maar net goed want dat waren de eerste maandjes. Sinds het jaar weer begonnen is gaat het helaas iets lastiger allemaal. De avondjes zitten vol en zaterdag werk ik gelukkig de ochtend, maar verder is ook iedereen student en druk bezig met een beetje geld bijverdienen in het weekend, waardoor ik zaterdag en zondagmiddag toch vaak mezelf moet zien te vermakenI' ll just deal with it
quote:Ik was ook degene die een punt achter de relatie had gezet, maar dat betekent niet dat het makkelijker is.. Voor mij was het ook ontzettend moeilijk om die knoop door te hakken. Ik heb er ook veel verdriet van gehad, en vroeg me af of ik wel de goede beslissing had genomen omdat ik met zo erg miste. Maar hou vol, het is echt het beste om geen contact op te nemen. Dat weet je zelf ook!Op vrijdag 29 oktober 2010 18:12 schreef Flappieee het volgende:
Ik volg jullie verhalen nu al een tijd en ik moet zeggen dat het mij ontzettend helpt. Het is misschien raar aangezien ik zelf een punt achter mijn relatie heb gezet. Ik heb er op dit moment erg veel verdriet over en het doet het ontzettend pijn, het is ook nog niet vreselijk lang over.... Toch helpen jullie verhalen, want ze laten me zien dat alles uiteindelijk wel goed komt.
Ik probeer geen contact met hem te hebben om hem de ruimte te geven, maar ik moet zeggen dat het me zwaar valt.. Alles in me zegt dat ik iets van hem wil horen, zie je dan maar eens te beheersen
quote:Dat is niet raar, de mensen die de relatie verbroken hebben moeten ook een verlies verwerken. Hebben jullie overigens wel goed gepraat met elkaar, zodat jullie het beiden goed kunnen afsluiten? En hoe is dat 'geen contact hebben' tot stand gekomen, heeft hij het contact afgekapt? Daarnaast vind ik het wel erg netjes van je dat je ondanks je gevoelens hem met rust laat.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:12 schreef Flappieee het volgende:
Ik volg jullie verhalen nu al een tijd en ik moet zeggen dat het mij ontzettend helpt. Het is misschien raar aangezien ik zelf een punt achter mijn relatie heb gezet. Ik heb er op dit moment erg veel verdriet over en het doet het ontzettend pijn, het is ook nog niet vreselijk lang over.... Toch helpen jullie verhalen, want ze laten me zien dat alles uiteindelijk wel goed komt.
Ik probeer geen contact met hem te hebben om hem de ruimte te geven, maar ik moet zeggen dat het me zwaar valt.. Alles in me zegt dat ik iets van hem wil horen, zie je dan maar eens te beheersen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door MeanDutchy op 29-10-2010 18:50:37 ]
quote:Tja als de andere daarin geen interesse heeft houdt het op natuurlijk, maar het lijkt mij wel het proberen waard. Met een gesprekje kunnen beiden partijen nog even melden wat ze te melden hebben als niet alles is uitgesproken, en helpt het haar met verwerken en loslaten.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:53 schreef MOD het volgende:
Wij zijn ook niet goed uit elkaar gegaan maar dan heeft contact zoeken geen zin als het voor de ene partij gewoon uitgesproken is. Dat maakt het altijd een lastige situatie, echter is het dan toch al voorbij, dus wat is je win uiteindelijk.. Het helpt dan wel om alles er uit te gooien wat je altijd nog had willen zeggen maar neem dan wel de tijd voor je mailtje. En je hoeft het niet persé te sturen.
quote:Precies, kan me voorstellen dat je de hoop hebt, maar je moet niet vergeten dat het uitgegaan is. En een relatie gaat niet 'zomaar' uit.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:59 schreef MeanDutchy het volgende:
Ik begrijp alleen niet waarom je in de toekomst hoopt op een tweede kans. Je hebt het toch uitgemaakt omdat het niet lekker ging? Dan betekend dus dat je er geen toekomst meer in zag, waarom zou die er wel moeten zijn over een onbepaalde tijd?
quote:Nou ik snap het wel.. Bij mij ging mijn relatie ook uit vanwege verschillende levensfasen en behoefte aan wat meer vrijheid (waren al bij elkaar vanaf ons 16e & 6 jaar samen), niet omdat het gevoel verkeerd zat. Want we hielden nog genoeg van elkaar voor een heel leven, alleen het werkte nu gewoon niet. Ik kan me wel indenken dat als we elkaar weer tegenkomen over een hele poos en de omstandigheden er naar zijn, we misschien nog een nieuwe kans zouden kunnen hebben. Ik ga er absoluut niet vanuit, maar ik zie wel dat die kans eventueel bestaat.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:07 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Precies, kan me voorstellen dat je de hoop hebt, maar je moet niet vergeten dat het uitgegaan is. En een relatie gaat niet 'zomaar' uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |