quote:Nee Hij wilde een solo doen
quote:Zag het, wij hebben zo'n open nieuw deel knopje, dat kopieert de vorige OP
quote:oeps sorry
quote:Kijk mij mijn post proberen door te halenOp zondag 24 oktober 2010 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zag het, wij hebben zo'n open nieuw deel knopje, dat kopieert de vorige OP
quote:Je hebt gelijk... tssssssssssssOp zondag 24 oktober 2010 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Dus Agar heeft de slechtste dans en de slechtste solo maar mag blijven... dat steunt mijn gevoel dat het een nationaliteitenkwestie is
quote:Dat zei ik dus... er wordt lettelijk gemeld dat Agar op beide fronten het zwakst was... en toch mag ze blijvenOp zondag 24 oktober 2010 22:10 schreef livelink het volgende:
Het lijkt erop dat je gelijk hebt, TheVulture. He bah, met zo'n blik wil ik er helemaal niet naar kijken.
quote:Junes is ook een Belg he, dus Vulture kom er maar in....Op zondag 24 oktober 2010 22:13 schreef Franneh het volgende:
Als Juneueueus er niet uitgaat.. dan dan dan..
quote:Ons incluusOp zondag 24 oktober 2010 22:16 schreef Anonymousz het volgende:
Eldrick gaat niet ver komen
want de kijkers zijn bang geworden
quote:Eerlijk gezegd denk ik dat ook een beetje.Op zondag 24 oktober 2010 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Als ik goed heb geteld is de verhouding nu 5-7 in het voordeel van de Belgen... Floris, Chico en Lorenzo lijken me zekere finalisten... Natascha ook... alle 4 Nederlanders... daarom wordt er bij de rest eerder een Nederlandse bij de dames weggestuurd om het in evenwicht te houden
quote:Ja was weer leuk, maar doe mij maar een toastje met brie of zalm.Op zondag 24 oktober 2010 22:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
Mensen, bedankt voor de gezelligheid tijdens deze show!!!!!
Spritskoek 4 life !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1![]()
quote:Anonymousz meldtOp zondag 24 oktober 2010 22:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
quote:Right back atcha homie.Op zondag 24 oktober 2010 22:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
quote:inderdaad , als blikken konden doden dan hadden die 2 elkaar tegelijkertijd afgemaaktOp zondag 24 oktober 2010 22:32 schreef Anonymousz het volgende:
Hopen dat Eldrick normaal doet volgende week
quote:of anders mag hij wel wegOp zondag 24 oktober 2010 23:38 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
inderdaad , als blikken konden doden dan hadden die 2 elkaar tegelijkertijd afgemaaktwat een haat spatte er vanaf
quote:Ze is 26 toch? Maar het klopt wel idd wat je zegtOp maandag 25 oktober 2010 07:37 schreef female81 het volgende:
Het enige vraagteken wat ik bij haar heb: Ze is al 28. Dat is in de normale wereld nog jong, maar als je nog door wilt breken in de danswereld juist weer niet. In de danswereld heb je je toptijd halverwege de dertig wel gehad.
Vind ik jammer, want ik vind het op zich wel de beste.
quote:Ik kijk nooit op de site. Maar er stond inderdaad 26 op tv vandaar.Op maandag 25 oktober 2010 11:41 schreef female81 het volgende:
Nee, 28. Staat ook op de SYTYCD-site.
quote:?Op zondag 24 oktober 2010 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Dus Agar heeft de slechtste dans en de slechtste solo maar mag blijven... dat steunt mijn gevoel dat het een nationaliteitenkwestie is
quote:MannenOp maandag 25 oktober 2010 13:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dat het een strijd word/is tussen België/Nederland.
quote:Als Agar er volgende week nog niet uitligt, dan snap ik het echt niet meer =XOp maandag 25 oktober 2010 18:47 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Mannen
NL: Lorenzo, Chico, Chaggie, Eldrick en Floris
Vrouwen
NL: Natascha & Raquel
Mannen
Belgie: Stefano
Vrouwen
Belgie: Lise, Enora, Agar & Hettie
Volgende Liveshow: Raquel & Chaggie eruit
quote:JeweetzOp maandag 25 oktober 2010 19:02 schreef Franneh het volgende:
Ik denk dat Chaggie en Agar eruit gaan.
Sowieso zal Eldrick wel veel stemmen krijgen van die jonge breezer gangster sletjes.
quote:nee een nederlander
quote:OwOp maandag 25 oktober 2010 21:25 schreef Franneh het volgende:
Caggie (het is zonder h las ik net) woont in Zaandam
quote:Vind de choreos van ish wel goed, maar zeker niet internationaal waardig. Isabelle is wel echt van internationale klasse.Op maandag 25 oktober 2010 23:01 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik vind ish en isabelle toch wel echt de beste choreografen, waardoor de show nog iets van een niveau krijgt wat te vergelijken is met andere landen. Maar is mis toch echt een mia michaels, een stacy tookie, een mandy moore, een sonyah tayeh
Maar isabelle en ish mogen daar best wel bij
quote:Echt he, wat een gast. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen zonder Natascha.Op maandag 25 oktober 2010 23:18 schreef Ang3l het volgende:
En die Eldrick die klapt er nog wel een keer op bij iemand.
Na het horen dat ie niet de dance for your life hoefde te doen en Floris hem een tikje op z'n schouder af duwde hij zo heel chagrijnig de hand weg, agressieve houding, gesloten.
Nee jongeman, met die houding loop je nog een x hard tegen de lamp.
quote:Lekker belangrijk wat haar leeftijd is. Het gaat toch om de dans van nu. Daar moet je in uitblinken, niet over hoe je over 5 jaar ervoor staat.Op dinsdag 26 oktober 2010 09:05 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik denk dat natascha anders ook geen heilig boontje is en dat daar achter de coulisse(n) wel wat zal zijn voorgevallen.
maar ze passen wel bij elkaar , natascha is eigelijk al vrij oud en heeft misschien nog maar een paar dansjaren over en eldrick heeft een strafblad en komt sowieso nergens aan de bak
quote:eens. Ik hoopte eigenlijk dat ze een D4L moesten doen en dat Eldrick er dan uit zou vliegen..Op dinsdag 26 oktober 2010 10:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat haar leeftijd is. Het gaat toch om de dans van nu. Daar moet je in uitblinken, niet over hoe je over 5 jaar ervoor staat.
Vind ze ook helemaal niet bij elkaar passen. Natascha droeg zeker afgelopen zondag de hele dans. Dankzij haar zit hij er met z'n agressieve flikker nog in.
quote:Maar hij zou er toch nog niet uitvliegen, want Jounes stond toch wel dik onderaan in de pikorde. Verbaasde me al dat Jessr eruit ging ipv hij.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:06 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
eens. Ik hoopte eigenlijk dat ze een D4L moesten doen en dat Eldrick er dan uit zou vliegen..
quote:Haha, dat zou wat geweest zijn Agar of Eveline tegenover hemOp dinsdag 26 oktober 2010 11:23 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe Eldrick met tegenslagen omgaat.. Als Natasha zo wordt opgehemeld gaat hij steeds moeilijker kijken (jaloers?). Als hij eruit ligt zou ik in elk geval niet naast hem willen staan.... Ik denk wel dat ze expres de oudere Natasha aan hem gekoppeld hebben; die zal hem beter 'aankunnen' dan zo'n 18 jarig Belgisch meisje
quote:Die beslissing om Stephanie ipv Agar weg te sturen vond ik om dezelfde reden ook heel raar... daarom vermoed ik een nationaliteitenkwestieOp dinsdag 26 oktober 2010 09:27 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wat ik wel raar vond (ik heb het nog even teruggekeken) is dat de jury (en vooral Marco) erg verbaasd was dat Stephanie en Caggie bij de onderste 6 waren uitgekomen. Dat hadden ze niet zien aankomen en "gelukkig hebben ze een kans in de D4L om te bewijzen dat ze wel bij de beste 12 horen".
Marco zei dat ie t van Junes en Agar wel had verwacht.
Vervolgens sturen ze Stephanie naar huisDat vind ik raar. Tegenstrijdig.
quote:Precies. Als ze te jong was hadden ze bij de audities moeten zeggen "je bent goed, maar nog ff wat groeien". Niet door laten gaan en dan in de liveshows zeggen "je bent nog zo jong". Ja ze is niet ineens jonger geworden hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 10:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat haar leeftijd is. Het gaat toch om de dans van nu. Daar moet je in uitblinken, niet over hoe je over 5 jaar ervoor staat.
quote:als hij wilt blijven moet hij normaal doenOp dinsdag 26 oktober 2010 11:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Eldrick is denk ik wel de volgende als het zo doorgaat, en verdient het ook.
quote:Wat zegt ie nou?@AuTwitzt faka met jou dan!!!! Je bent toch niet dom ofzo!! Niet takkie met mij meer en @HVT_PASSION ook niet!!!!! Zetten de boys zwaar klem
13 minuten geleden via ÜberTwitter
quote:hier was ik ook al over aan het nadenken, wanneer ze iedere week gaan wisselen, vind het wel tijd worden eigenlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 15:37 schreef Anonymousz het volgende:
Bij de laatste 10 gaan ze toch van koppels wisselen of bij de laatste 8?
quote:Hij heeft geluk dat hij Natascha als danspartner heeft anders had hij eruit gevlogen.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:07 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
als hij wilt blijven moet hij normaal doen
quote:ik weet het antwoordOp dinsdag 26 oktober 2010 18:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
hier was ik ook al over aan het nadenken, wanneer ze iedere week gaan wisselen, vind het wel tijd worden eigenlijk
quote:hij vond het onterecht dat Lise en Chico Dance for life moestten doenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:08 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Hij heeft geluk dat hij Natascha als danspartner heeft anders had hij eruit gevlogen.
Hoe hij ook deed toen ze door waren.. Wat een rare gast!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 23:03 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
en weer ben ik gevallen voor een psycho
quote:Zag net ook de commentaar na de dans van Agar en Jounes en toen zei Dan ook van 'you two are probably the weakest dancers left'Op woensdag 27 oktober 2010 00:38 schreef Anonymousz het volgende:
Dan
Hij zei
Agar: matige solo
Stephanie: beste solo
En als nog stephanie eruit![]()
quote:Ze wegen de hele prestatie, niet alleen de D4L. Stephanie kan gewoon niet goed met een partner dansen.Op woensdag 27 oktober 2010 00:38 schreef Anonymousz het volgende:
Dan
Hij zei
Agar: matige solo
Stephanie: beste solo
En als nog stephanie eruit![]()
quote:eensOp woensdag 27 oktober 2010 10:59 schreef TheVulture het volgende:
Het slaat gewoon nergens op om Agar te bestempelen als de zwakste danseres in zowel solo als over de hele linie en haar toch te laten blijven... daar moet politiek achter zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:16 schreef Miendientje het volgende:
De dansstijlen ed voor aankomende keer zijn bekend gemaakt:Dat nummer voor Enora en LorenzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ook benieuwd hoe Raquel en Stefano het gaan doen in die stijl
吴 曼 迪
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal mij benieuwen..."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 18:04 schreef NouMooiNiet het volgende:Da's toch best een ritme voor die dans?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal mij benieuwen...
1 2 3 uiiiiiiiiiit, 2 3 uiiiiiiiiiiiiiitL'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Dat ze op moeten zouten en dat ie niet meer met die 2 twitteraars praat
quote:Maar wat voor ongecontroleerd kind ben je dan als je je zou laat gaan?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:11 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hij vond het onterecht dat Lise en Chico Dance for life moestten doen
quote:Oh echt? Dat is aardig, ik ben niet zo van de straattaal, vandaar.Op donderdag 28 oktober 2010 18:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ze op moeten zouten en dat ie niet meer met die 2 twitteraars praat
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:16 schreef Miendientje het volgende:
De dansstijlen ed voor aankomende keer zijn bekend gemaakt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 18:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wat voor ongecontroleerd kind ben je dan als je je zou laat gaan?
En dan nog eens op nat. TV ook? En in en wedstrijd die OOK over personality gaat?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:42 schreef iBenny het volgende:
Iemand van jullie weet vast het antwoord op de vraag in de Trivia
Talentenjachten-Trivia #3: Met iPat aan kop!
quote:SYTYCD Topic#5Op zaterdag 23 oktober 2010 18:14 schreef phileine het volgende:
dat was Saartje toch? weet niet meer met wie ze toen danste
edit, gevonden: (weet niet hoe ik het link dat er zo´n plaatje komt)
Anne Boezemquote:
Met wat eropquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:59 schreef Pheno het volgende:
Hoi, de toastjes komen tijdens de reclame.
We hebben wat brie en uh, *snel kijken, cranberry pate.quote:
Doe maar brie.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hebben wat brie en uh, *snel kijken, cranberry pate.
jij geilt ook op Danquote:
Zelfs een pot geilt op Dan.quote:
ja, die zweed (naameven kwijt) met Euvgenia, dacht ikquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:03 schreef Franneh het volgende:
Paar jaar terug dansde de jury toch ook?
jaakko, de finquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, die zweed (naameven kwijt) met Euvgenia, dacht ik
Dat was het. Mja, fin heeft zo'n nasmaak op FOK!quote:
samen met ezteca (DE BOM) vertrokken naar een onbewoond eilandquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:05 schreef livelink het volgende:
Ja, inderdaad. Wat is er met dat jurylid gebeurd? Ik vond hem altijd wel sympathiek, maar ben ook zijn naam kwijt
neequote:
Hahah ik ook!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:09 schreef Alouette het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Stefano gaat hiphoppen.
and we have a winnerquote:
het is geen hip hop fastquote:
Jij zegt het, ik dacht het!quote:
Ze heeft gewoon gelijk jaquote:
Kwartiertje nog maar! Je hebt maar èèn dans gemist,quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:13 schreef Ang3l het volgende:
O kut, is 't al begonnen?
Ik kijk altijd via progr gemist en dacht "Nou eindelijk tijd"
Maar had 20.30 verwacht
Dat doe ik ook soms. Pauzeer ik het programma en dan ga ik verder kijken en zit ik hier te reageren op dingen die al 5 minuten oud zijn.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:13 schreef Ang3l het volgende:
O kut, is 't al begonnen?
Ik kijk altijd via progr gemist en dacht "Nou eindelijk tijd"
Maar had 20.30 verwacht
Alleen in een bepaalde scene...quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:15 schreef IbeBen het volgende:
Volgens mij is Stefano ook niet echt een publiekslieveling
dat denk ik ookquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:15 schreef IbeBen het volgende:
Neuh, maar als hij danst kijk ik graag naar hem. Hij heeft een prachtige techniek.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:15 schreef IbeBen het volgende:
Nou ik heb breaking news vanuit die scene: Die moeten hem ook nietquote:
Ja, ik ook. Past wel goed bij die walgelijke shirts die maar één mouw hebben.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:17 schreef Franneh het volgende:
Ik irriteer me de pleuris aan Lorenzo zijn lange haar links en dat zijn haar rechts kort is.
She's a vampire!!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:18 schreef -Peach het volgende:
Die Roemjana ziet eruit alsof ze al een jaar niet geslapen heeft
quote:
'Mooi' vind ik niet echt accuraat... ik denk eerder in de categorie bloedmooi. Ze is prachtig.quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:18 schreef -Peach het volgende:
Die Roemjana ziet eruit alsof ze al een jaar niet geslapen heeft
Hoe kom je daaraan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik heb breaking news vanuit die scene: Die moeten hem ook niet
Ja dacht ik ook al aanquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Past wel goed bij die walgelijke shirts die maar één mouw hebben.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:18 schreef IbeBen het volgende:
Enora kijkt altijd zo dubieus...ijskoud is wel een beetje het goede woord van Lorenzo
I bet she says that too all the men!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:19 schreef Franneh het volgende:
Ik kan niet in je kijken.
Open je benen!
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:19 schreef Franneh het volgende:
Ik kan niet in je kijken.
Open je benen!
Ja, die shirts inderdaad! Bah.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Past wel goed bij die walgelijke shirts die maar één mouw hebben.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet altijd lachen bij het horen van de naam Roemjana omdat je dan een wulpse geile Russische schone verwacht en dan krijg je een Randstad-poes met kringen om haar ogen
Omdat ik onderdeel ben van die scenequote:
Goed idee!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:22 schreef Cee het volgende:
Werkelijk waar, hoe komen ze in godsnaam op de muziek bij sommige dansen? Da's als weense walsen op Motörhead.
Waarom moeten ze hem niet?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat ik onderdeel ben van die scene
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:23 schreef IbeBen het volgende:
Ik vind Enora eigenlijk helemaal niet zo aantrekkelijk
Omdat het een arrogant wijf isquote:
quote:
je vindt enora niet aantrekkelijkquote:
"Ik zie de vlekken al in Dennis' broek springen'quote:
ik ga ook voor mn tweede kopquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:27 schreef Cee het volgende:
Nou, hup, reclame, ik heb koppijn en wil thee.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:25 schreef livelink het volgende:
Dat koele van Enora paste wel in deze dans, vond ik.
Wat dan?! Uitgesproken en uitbundig?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind haar juist helemaal niet koel.
Werd ook wel tijd dat hij eens een genre mag dat hij kan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:31 schreef Anonymousz het volgende:
caggie gaat vlammen
hip hop fast het is zijn stijl
Ik vind Agar juist wel iets leuks hebben. Ze is misschien niet zo extravert als de rest, maar dat vind ik ook wel wat hebben.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:36 schreef Franneh het volgende:
Caggie, ben benieuwd!!
Agar.. zij doet mij echt niks.
Caggie wel op mij, Agar nog steeds niet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:39 schreef TheVulture het volgende:
AL dansen ze de stenen uit de straat... ze hebben geen appeal op me eigenlijk
Ik vind Caggie wel een sympathieke.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:39 schreef TheVulture het volgende:
AL dansen ze de stenen uit de straat... ze hebben geen appeal op me eigenlijk
quote:
eh Kirby?quote:
pics?quote:
Een vrij zoete Schweppes variant, ik ga even mijn kiezen bij elkaar rapen.quote:
Ik snapte hem niet helemaal, wat was er nou,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |