Ben het 100% eens met de jury dit keer. Ja, ze hebben niet de dansers weg gestuurd die de slechtste D4L hadden, maar wel de slechtste danspartners. Zowel Junes als Stephanie dansen in hun eentje veel en veel beter dan met een partner. En aangezien dansen toch vaak een groeps/ duo gebeuren is...
Eerlijk? Ik vind van wel.
En Chagie en Agar gaan volgens mij een heel mooi koppel vormen, als je ze naast elkaar ziet heb je al een goed gevoel. En voor stemmende kijkers...is dat belangrijk.
En verder, Stefano & Raquel, wat een mooie dans.Die choreo was subliem, maar het was ook het enige koppel dat het zo mooi had kunnen doen volgens mij. Als een Chaggie of Junes dit had geprobeerd...was een slachting geweest. Stefano was nog steeds wat te soft, maar in een Frans nummer valt dat minder op, en ik zag nu pas wat een mooie techniek hij heeft. En dat had deze choreo ook nodig, dit moest met een mooie techniek gedaan worden om echt te stralen, en nondeju, dit straalde. Niet dat ik hem leuk ga vinden, maar dit was wel goed, moet ik toegeven.
En ik ga na deze week Hettie ook bijna leuk vinden, ze accepteerde zonder gezeik dat het weer niet haar stijl was, werkte keihard, en Floris liet ook zien dat hij het snapt...als je partner iets niet doorheeft ga je helpen, niet zeiken, je bent daar als paar verantwoordelijk voor de prestatie.
Daar zou Eldrick wel eens heel goed over mogen nadenken. Echt, wat een vertoning die gast. Te laat komen, niet willen trainen...opbokken jij!
Wat Chico en Lisa in de D4L deden...snapt geloof ik nog steeds geen hond.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)