quote:Vrij lastig zonder auto.Op maandag 25 oktober 2010 01:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Texaco of Esso op de A13. Geen dank.
quote:Dit topic moet dan ook snel volOp maandag 25 oktober 2010 07:47 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen..Wat hebben jullie veel gepraat vannacht...
Boh, het is koud hier in huis...
quote:Daarover verschillen de meningenOp maandag 25 oktober 2010 08:00 schreef motorbloempje het volgende:
autorijden is leuk! Onthoud dat!
quote:gebakken aardappelen?Op maandag 25 oktober 2010 08:04 schreef motorbloempje het volgende:
oh, vanavond eten we dus gevulde paprika's, met gehakt en mozarella, maar wat moeten we daar nou bij eten?
quote:geen koolhydraten wrsch, dus ik gok dat ik gewoon nog wat groente bijhaal... komende week zitten we in YorkOp maandag 25 oktober 2010 08:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Afhankelijk van de vulling ben je daar al erg vol van, maar als er nog wat bij moet (van koolhydraat?) zou ik rijst doen.
quote:Nee, York Yorkshire, UKOp maandag 25 oktober 2010 08:20 schreef Ml-etje het volgende:
Nog steeds die TT
York als in New York Moblo?
quote:inderdaad, rijst door de vulling mengen is ook lekkerOp maandag 25 oktober 2010 08:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Afhankelijk van de vulling ben je daar al erg vol van, maar als er nog wat bij moet (van koolhydraat?) zou ik rijst doen.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 08:25 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
inderdaad, rijst door de vulling mengen is ook lekker
succes met je rijles vandaag Puff! Is het je allereerste?
quote:en ik ben veeeeel groter dan Merel, dus ik ben niet bang!
quote:inderdaad! Volgende week mag ik weer!Op maandag 25 oktober 2010 08:00 schreef motorbloempje het volgende:
autorijden is leuk! Onthoud dat!
quote:Op zondag 24 oktober 2010 23:16 schreef Laureline het volgende:
maar hoe zou je het vinden als ík je telkens in ieder bodybuildtopic kwam vertellen dat 'jullie' een stel pedante, vooringenomen spierbundels aan het worden zijn, die beter de trainingsuurtjes eens in de week kunnen laten zitten, om in plaats daarvan naar een museum te gaan, omdat er ook nog andere gedeeltes van je hersenen zijn, die blijkbaar niet gestimuleerd worden?
quote:Wacht maar, ik ben vannacht flink verkouden geworden (keelpijn en snot!), dus ik hoest gewoon in je gezicht en dan ben je zo uitgeschakeld!Op maandag 25 oktober 2010 08:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en ik ben veeeeel groter dan Merel, dus ik ben niet bang!
quote:waarom zie ik dit nu voor meOp maandag 25 oktober 2010 08:56 schreef Merel het volgende:
[..]
Wacht maar, ik ben vannacht flink verkouden geworden (keelpijn en snot!), dus ik hoest gewoon in je gezicht en dan ben je zo uitgeschakeld!![]()
quote:Dat heet inventief
quote:Oh echt? Hoe dat zo?Op maandag 25 oktober 2010 08:30 schreef motorbloempje het volgende:
als het meezit m'n toekomstige woonplaats
quote:Gaaf! Slimme tanteOp maandag 25 oktober 2010 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ga daar (als het goed is) 2 jaar studeren
quote:zeg, zo hoog kun jij helemaal niet hoesten..Op maandag 25 oktober 2010 08:56 schreef Merel het volgende:
[..]
Wacht maar, ik ben vannacht flink verkouden geworden (keelpijn en snot!), dus ik hoest gewoon in je gezicht en dan ben je zo uitgeschakeld!![]()
quote:* motorbloempje ziet nu Merel voor zich, hoestend, met zo'n ding naast haar mond:Op maandag 25 oktober 2010 09:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zeg, zo hoog kun jij helemaal niet hoesten..
quote:HeheOp maandag 25 oktober 2010 09:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zeg, zo hoog kun jij helemaal niet hoesten..
quote:ThanksOp maandag 25 oktober 2010 09:53 schreef Tinkepink het volgende:
@vik: lang met lange lagen (iets korter en wat uitgedund rond je gezicht) staat jou volgens mij heel mooi. En dan tot aan je middel laten doorgroeien
quote:Je ouders zijn niet wijsOp maandag 25 oktober 2010 09:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Thanks. Ik zal zien
.
Haha, mijn ouders gaan zó niet blij zijn als ik m'n haar laat groeien. Die vragen elke keer als ik kom wanneer ik naar de kapper ga. Gelukkig zie ik ze nog maar eens per twee maanden.
quote:Jullie mening telt ook zwaarder, hoorOp maandag 25 oktober 2010 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je ouders zijn niet wijsik vond 't super leuk staan
quote:Aangeven dat OV niet van toepassing is omdat je met de motor komt?Op maandag 25 oktober 2010 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
Tink? Weet jij of een bedrijf je reiskosten mag ontzeggen zodra je een OV-studentenkaart hebt?
Krijg net mail daarover: of ik dat even door wilde geven zodat ze kon bepalen of ik überhaupt recht heb op reiskostenvergoeding.
Ik heb zo'n ding, maar was wel van plan met de motor te gaan aangezien dat veel sneller is..
quote:Ja, dat was ik wel van plan, maar ben ik verplicht door te geven dat ik wel een OV-studentenkaart heb? Want dát is haar vraag: heb je (recht op) een OV-studentenkaart? Dan kan ik bepalen of je recht hebt op reiskostenvergoeding. Ze had namelijk een foutief conceptcontract naar me gestuurd...Op maandag 25 oktober 2010 09:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Aangeven dat OV niet van toepassing is omdat je met de motor komt?
quote:Reiskosten geven ze je vrijwillig (is geen verplichting volgens mij), dus ja, dat mogen ze geloof ik. Tenzij er iets over reiskosten in je cao staat. Dan is die leidend.Op maandag 25 oktober 2010 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
Tink? Weet jij of een bedrijf je reiskosten mag ontzeggen zodra je een OV-studentenkaart hebt?
Krijg net mail daarover: of ik dat even door wilde geven zodat ze kon bepalen of ik überhaupt recht heb op reiskostenvergoeding.
Ik heb zo'n ding, maar was wel van plan met de motor te gaan aangezien dat veel sneller is..
quote:Ja, mij eigenlijk ook welOp maandag 25 oktober 2010 10:09 schreef AKnynke het volgende:
het lijkt me eigenlijk heel logisch dat als je een ov hebt en dus gratis kunt reizen dat ze je geen reiskosten vergoeding gaan geven....
quote:Maar dan moet je wel oppassen dat het niet zo bol wordt dat het ontploft lijkt!Op maandag 25 oktober 2010 10:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, mij eigenlijk ook wel.
En Vik, ik kreeg zaterdag bij de kapper de tip om het haar in laagjes te laten knippen als je niet wilt dat het als een soort lijzig gordijn langs je hoofd gaat hangen. Dat heeft ze bij mij ook gedaan. Onderaan is er bijna niets afgegaan, maar bovenop wel en daardoor lijkt het gewoon lang, maar heb ik ook nog lokken die in m'n gezicht vallen waardoor het geheel optisch wordt gebroken en je niet zo'n gordijneffect krijgt.
quote:Het gaat me niet om logisch, het gaat me er om of ik op MOET geven dat ik een OV-studentenkaart heb of dat ik daar recht op heb als ik niet van plan ben die te gebruiken, alleen in geval van extreem slecht weerOp maandag 25 oktober 2010 10:09 schreef AKnynke het volgende:
het lijkt me eigenlijk heel logisch dat als je een ov hebt en dus gratis kunt reizen dat ze je geen reiskosten vergoeding gaan geven....
quote:Voor je OV kaart betaal je toch ook zelf? (als je je studie niet op tijd afrondt tenminste, dan moet je meer dan 100 euro per maand gaan betalen) En als jij altijd met de motor gaat, zou ik dat gewoon doorgevenOp maandag 25 oktober 2010 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Ja, maar ik zit ook wel in een luxepositie.. als ik wil kan ik een enorme bos krullen tevoorschijn toveren en als ik het gewoon na het douchen op laat drogen, is het steil met een slag.Op maandag 25 oktober 2010 10:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel oppassen dat het niet zo bol wordt dat het ontploft lijkt!
Dat is mijn probleem altijd
quote:Als gevraagd wordt of je een studenten OV-kaart hebt, lijkt het me geen goede binnenkomer hier niet naar waarheid op te antwoorden.Op maandag 25 oktober 2010 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het gaat me niet om logisch, het gaat me er om of ik op MOET geven dat ik een OV-studentenkaart heb of dat ik daar recht op heb als ik niet van plan ben die te gebruiken, alleen in geval van extreem slecht weer
quote:ik was nergens van plan om te gaan liegen ofzo, ik vraag me alleen af hoe het zit. Maargoed, ik wacht nog even de sollicitatie van woensdag af, en dan beslis ikOp maandag 25 oktober 2010 10:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Als gevraagd wordt of je een studenten OV-kaart hebt, lijkt het me geen goede binnenkomer hier niet naar waarheid op te antwoorden.
quote:Ja, natuurlijk moet je daar op eerlijk op antwoorden, en zul je verplicht worden die te gebruiken. Als het gratis kan, waarom zouden ze je dan betalen?Op maandag 25 oktober 2010 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het gaat me niet om logisch, het gaat me er om of ik op MOET geven dat ik een OV-studentenkaart heb of dat ik daar recht op heb als ik niet van plan ben die te gebruiken, alleen in geval van extreem slecht weer
quote:Ik denk dat je niet helemaal objectief bent en dat is ook wel begrijpelijk, want ze hadden je al blij gemaakt met die 100 euro extra per maand. Maar als je er sec tegenaan kijkt, dan is reiskostenvergoeding voor reizen en niet als extra loon.Op maandag 25 oktober 2010 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
Dit is de éérste keer dat er om zoiets wordt gevraagd bij mij. Een bedrijf gaf mij altijd of wel of geen reiskosten en er is nooit gevraagd naar OV-kaarten. Ook niet bij andere bijbanen toen ze wísten dat ik student was en de mogelijkheid tot gratis reizen had. Dus die hanteren gewoon één lijn. Meerdere maatstaven vind ik gewoon een beetje raar, maar dat zal wel aan mij liggen.
quote:Ja, dat ga ik dan dus ook maar doen. En dat het voor de gemaakte kosten is is logischOp maandag 25 oktober 2010 11:06 schreef Tinkepink het volgende:
Reiskostenvergoeding is een vergoeding voor gemaakte kosten. Als je geen kosten maakt (omdat je op 500 meter afstand woont bijvoorbeeld) krijg je ook niets of minder. Ik zou eerlijk zeggen dat je er wel eentje hebt, maar dat je eigenlijk van plan was om gebruik te maken van je eigen vervoer (motor). Misschien is het een idee om voor te stellen dat je op de dagen dat je met de motor komt wel een vergoeding krijgt en als je met het ov komt niet?
quote:De indruk, dat je met die gedachte speelde, wekte je omdat je vroeg of het verplicht was te melden dat je zo'n kaart had..Op maandag 25 oktober 2010 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
Nogmaals, ik was het nooit van plan om te verzwijgen....
quote:ik wilde dat graag weten zodat ik kon zeggen 'ja, ik heb er een, maar --> ' en daarbij vind ik het een beetje jammer dat men blijkbaar van mij verwacht dat ik 't wil verzwijgenOp maandag 25 oktober 2010 11:08 schreef conleche het volgende:
[..]
De indruk dat je met die gedachte speelde wekte je omdat je vroeg of het verplicht was te melden dat je zo'n kaart had..
quote:Juist, heeft niks met jou persoonlijk te maken MoOp maandag 25 oktober 2010 11:08 schreef conleche het volgende:
[..]
De indruk, dat je met die gedachte speelde, wekte je omdat je vroeg of het verplicht was te melden dat je zo'n kaart had..
quote:Nou, die pindakaas kan je wel hebben volgens mij, gezien je lijstje van gisterenOp maandag 25 oktober 2010 11:20 schreef RenRen- het volgende:
gaat gelijk lekker, verslapen dus kon geen boodschappen doen. Verder 0 beleg dus wel aan de light pindakaas. Nog meer pindakaas mee naar school, een appel. Wooh.
quote:Voor mij geld dat zekerOp maandag 25 oktober 2010 11:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, die pindakaas kan je wel hebben volgens mij, gezien je lijstje van gisteren![]()
Ik heb het even gemist, maar wat is je huidige gewicht? En lengte? En je doel?
Het klinkt misschien gek, maar ik heb het idee dat de meerderheid van slankies qua gewicht niets meer hoeft te doen, maar beter wat meer kan gaan sporten. Dat zet richting een mooi figuur meer zoden aan de dijk dan afvallen.
quote:Jaaaa, sportenOp maandag 25 oktober 2010 11:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, die pindakaas kan je wel hebben volgens mij, gezien je lijstje van gisteren![]()
Het klinkt misschien gek, maar ik heb het idee dat de meerderheid van slankies qua gewicht niets meer hoeft te doen, maar beter wat meer kan gaan sporten. Dat zet richting een mooi figuur meer zoden aan de dijk dan afvallen.
quote:ALCOHOLIST!Op maandag 25 oktober 2010 11:43 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, tegen de misselijkheid (en om een voedselvergiftiging te voorkomen) net een kruidenbitter genomen. En nu ben ik een beetje aangeschoten
quote:Cheers mate!Op maandag 25 oktober 2010 11:43 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, tegen de misselijkheid (en om een voedselvergiftiging te voorkomen) net een kruidenbitter genomen. En nu ben ik een beetje aangeschoten
quote:[quote]Op maandag 25 oktober 2010 11:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Cheers mate!
Probiotica wil ook nog weleens helpen.
quote:Mwehehe.Op maandag 25 oktober 2010 11:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
quote:Ik hoop voor jou ook dat laatsteOp maandag 25 oktober 2010 11:46 schreef conleche het volgende:
Ik wilde eigenlijk voor ik naar Spanje ga er wat af sporten, maar ik kán helemaal niet sporten vanwege de griep. Keelpijn is weer teruggekomen. Zal toch niet een nieuwe verkoudheid eroverheen zijnHopen dat het een nawee is.
quote:De alcohol heeft je quote-capaciteiten aangetastOp maandag 25 oktober 2010 11:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] Op maandag 25 oktober 2010 11:45 schreef loveli het volgende:
Is op. Ik wou zo boodschappen gaan doen, maar daar wacht ik nog maar even mee
quote:Duidt dieOp maandag 25 oktober 2010 11:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou ook dat laatste![]()
Ik ga over een maandje op vakantie, dus ik ben ook braaf aan het sporten en bezig buiten het weekend niet te snoepen enzo![]()
![]()
quote:Hier ookOp maandag 25 oktober 2010 11:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaa, sportenIk merk dat het allemaal wat strakker wordt, dat is érg fijn!
quote:Ja ik wilde ook net wat losser in mijn broeken zitten, wel zo handig bij het klauteren.Op maandag 25 oktober 2010 11:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou ook dat laatste![]()
Ik ga over een maandje op vakantie, dus ik ben ook braaf aan het sporten en bezig buiten het weekend niet te snoepen enzo![]()
![]()
quote:Ja idd, de laatste keer was het behoorlijk onsmakelijk om tegenover je te zitten!Op maandag 25 oktober 2010 11:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga de komende twee weken goed opletten omdat ik niet als bolle blob op de slankmeet wil verschijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |