quote:Nou, die pindakaas kan je wel hebben volgens mij, gezien je lijstje van gisterenOp maandag 25 oktober 2010 11:20 schreef RenRen- het volgende:
gaat gelijk lekker, verslapen dus kon geen boodschappen doen. Verder 0 beleg dus wel aan de light pindakaas. Nog meer pindakaas mee naar school, een appel. Wooh.
quote:Voor mij geld dat zekerOp maandag 25 oktober 2010 11:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, die pindakaas kan je wel hebben volgens mij, gezien je lijstje van gisteren![]()
Ik heb het even gemist, maar wat is je huidige gewicht? En lengte? En je doel?
Het klinkt misschien gek, maar ik heb het idee dat de meerderheid van slankies qua gewicht niets meer hoeft te doen, maar beter wat meer kan gaan sporten. Dat zet richting een mooi figuur meer zoden aan de dijk dan afvallen.
quote:Jaaaa, sportenOp maandag 25 oktober 2010 11:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, die pindakaas kan je wel hebben volgens mij, gezien je lijstje van gisteren![]()
Het klinkt misschien gek, maar ik heb het idee dat de meerderheid van slankies qua gewicht niets meer hoeft te doen, maar beter wat meer kan gaan sporten. Dat zet richting een mooi figuur meer zoden aan de dijk dan afvallen.
quote:ALCOHOLIST!Op maandag 25 oktober 2010 11:43 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, tegen de misselijkheid (en om een voedselvergiftiging te voorkomen) net een kruidenbitter genomen. En nu ben ik een beetje aangeschoten
quote:Cheers mate!Op maandag 25 oktober 2010 11:43 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, tegen de misselijkheid (en om een voedselvergiftiging te voorkomen) net een kruidenbitter genomen. En nu ben ik een beetje aangeschoten
quote:[quote]Op maandag 25 oktober 2010 11:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Cheers mate!
Probiotica wil ook nog weleens helpen.
quote:Mwehehe.Op maandag 25 oktober 2010 11:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
quote:Ik hoop voor jou ook dat laatsteOp maandag 25 oktober 2010 11:46 schreef conleche het volgende:
Ik wilde eigenlijk voor ik naar Spanje ga er wat af sporten, maar ik kán helemaal niet sporten vanwege de griep. Keelpijn is weer teruggekomen. Zal toch niet een nieuwe verkoudheid eroverheen zijnHopen dat het een nawee is.
quote:De alcohol heeft je quote-capaciteiten aangetastOp maandag 25 oktober 2010 11:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] Op maandag 25 oktober 2010 11:45 schreef loveli het volgende:
Is op. Ik wou zo boodschappen gaan doen, maar daar wacht ik nog maar even mee
quote:Duidt dieOp maandag 25 oktober 2010 11:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou ook dat laatste![]()
Ik ga over een maandje op vakantie, dus ik ben ook braaf aan het sporten en bezig buiten het weekend niet te snoepen enzo![]()
![]()
quote:Hier ookOp maandag 25 oktober 2010 11:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaa, sportenIk merk dat het allemaal wat strakker wordt, dat is érg fijn!
quote:Ja ik wilde ook net wat losser in mijn broeken zitten, wel zo handig bij het klauteren.Op maandag 25 oktober 2010 11:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou ook dat laatste![]()
Ik ga over een maandje op vakantie, dus ik ben ook braaf aan het sporten en bezig buiten het weekend niet te snoepen enzo![]()
![]()
quote:Ja idd, de laatste keer was het behoorlijk onsmakelijk om tegenover je te zitten!Op maandag 25 oktober 2010 11:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga de komende twee weken goed opletten omdat ik niet als bolle blob op de slankmeet wil verschijnen.
quote:Die "Op maandag 25 oktober 2010 11:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Duidt dieerop dat je nu iets verbodens in je mond hebt zitten?
.
Ik kom eindelijk een beetje op gang. Pfff...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |