quote:Vrij lastig zonder auto.Op maandag 25 oktober 2010 01:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Texaco of Esso op de A13. Geen dank.
quote:Dit topic moet dan ook snel volOp maandag 25 oktober 2010 07:47 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen..Wat hebben jullie veel gepraat vannacht...
Boh, het is koud hier in huis...
quote:Daarover verschillen de meningenOp maandag 25 oktober 2010 08:00 schreef motorbloempje het volgende:
autorijden is leuk! Onthoud dat!
quote:gebakken aardappelen?Op maandag 25 oktober 2010 08:04 schreef motorbloempje het volgende:
oh, vanavond eten we dus gevulde paprika's, met gehakt en mozarella, maar wat moeten we daar nou bij eten?
quote:geen koolhydraten wrsch, dus ik gok dat ik gewoon nog wat groente bijhaal... komende week zitten we in YorkOp maandag 25 oktober 2010 08:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Afhankelijk van de vulling ben je daar al erg vol van, maar als er nog wat bij moet (van koolhydraat?) zou ik rijst doen.
quote:Nee, York Yorkshire, UKOp maandag 25 oktober 2010 08:20 schreef Ml-etje het volgende:
Nog steeds die TT
York als in New York Moblo?
quote:inderdaad, rijst door de vulling mengen is ook lekkerOp maandag 25 oktober 2010 08:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Afhankelijk van de vulling ben je daar al erg vol van, maar als er nog wat bij moet (van koolhydraat?) zou ik rijst doen.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 08:25 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
inderdaad, rijst door de vulling mengen is ook lekker
succes met je rijles vandaag Puff! Is het je allereerste?
quote:en ik ben veeeeel groter dan Merel, dus ik ben niet bang!
quote:inderdaad! Volgende week mag ik weer!Op maandag 25 oktober 2010 08:00 schreef motorbloempje het volgende:
autorijden is leuk! Onthoud dat!
quote:Op zondag 24 oktober 2010 23:16 schreef Laureline het volgende:
maar hoe zou je het vinden als ík je telkens in ieder bodybuildtopic kwam vertellen dat 'jullie' een stel pedante, vooringenomen spierbundels aan het worden zijn, die beter de trainingsuurtjes eens in de week kunnen laten zitten, om in plaats daarvan naar een museum te gaan, omdat er ook nog andere gedeeltes van je hersenen zijn, die blijkbaar niet gestimuleerd worden?
quote:Wacht maar, ik ben vannacht flink verkouden geworden (keelpijn en snot!), dus ik hoest gewoon in je gezicht en dan ben je zo uitgeschakeld!Op maandag 25 oktober 2010 08:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en ik ben veeeeel groter dan Merel, dus ik ben niet bang!
quote:waarom zie ik dit nu voor meOp maandag 25 oktober 2010 08:56 schreef Merel het volgende:
[..]
Wacht maar, ik ben vannacht flink verkouden geworden (keelpijn en snot!), dus ik hoest gewoon in je gezicht en dan ben je zo uitgeschakeld!![]()
quote:Dat heet inventief
quote:Oh echt? Hoe dat zo?Op maandag 25 oktober 2010 08:30 schreef motorbloempje het volgende:
als het meezit m'n toekomstige woonplaats
quote:Gaaf! Slimme tanteOp maandag 25 oktober 2010 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ga daar (als het goed is) 2 jaar studeren
quote:zeg, zo hoog kun jij helemaal niet hoesten..Op maandag 25 oktober 2010 08:56 schreef Merel het volgende:
[..]
Wacht maar, ik ben vannacht flink verkouden geworden (keelpijn en snot!), dus ik hoest gewoon in je gezicht en dan ben je zo uitgeschakeld!![]()
quote:* motorbloempje ziet nu Merel voor zich, hoestend, met zo'n ding naast haar mond:Op maandag 25 oktober 2010 09:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zeg, zo hoog kun jij helemaal niet hoesten..
quote:HeheOp maandag 25 oktober 2010 09:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zeg, zo hoog kun jij helemaal niet hoesten..
quote:ThanksOp maandag 25 oktober 2010 09:53 schreef Tinkepink het volgende:
@vik: lang met lange lagen (iets korter en wat uitgedund rond je gezicht) staat jou volgens mij heel mooi. En dan tot aan je middel laten doorgroeien
quote:Je ouders zijn niet wijsOp maandag 25 oktober 2010 09:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Thanks. Ik zal zien
.
Haha, mijn ouders gaan zó niet blij zijn als ik m'n haar laat groeien. Die vragen elke keer als ik kom wanneer ik naar de kapper ga. Gelukkig zie ik ze nog maar eens per twee maanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |